مطلب فعلی :

بررسی ۶ تا از بهترین نرم افزار ادغام PDF (سبک و کاربردی)

رفتن به بالا

بررسی ۶ تا از بهترین نرم افزار ادغام PDF (سبک و کاربردی)

نوشته admin

1 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
بررسی 6 تا از بهترین نرم افزار ادغام PDF سبک و کاربردی

بررسی ۶ تا از بهترین نرم افزار ادغام PDF (سبک و کاربردی)

اصلاحات سریع فایل های پی دی اف چیزی است که ما اغلب در کار کردن با این فایل ها نیاز داریم. اصلاحاتی مثل ادغام دو PDF، ادغام عکس و پی دی اف، و اعمال مشابه دیگر. 📖 خبر خوب این است که برای این منظور نرم افزار های رایگانی وجود دارند، لذا ما در این مطلب از کلاسیک وب به بررسی ۶ تا از بهترین نرم افزار ادغام PDF سبک و کاربردی پرداخته ایم.

ادغام فایل های PDF در ویندوز ۱۱ و ۱۰

How to Merge PDF Files in Windows 10 and 11

به طور خلاصه برای ادغام چند pdf می توان از نرم افزار های ادغام پی دی اف زیر استفاده کرد:

  • نرم افزار رایگان ادغام pdf به نام Super PDF Editor Lite
  • نرم افزار ادغام پی دی اف PDFsam Basic
  • نرم افزار ادغام پی دی اف رایگان PDFMate Free PDF Merger
  • ادغام فایل های PDF در ویندوز ۱۱ و ۱۰ با نرم افزار PDF24 Creator
  • نرم افزار ادغام فایل pdf به نام Combine PDF
  • و نرم افزار Bullzip PDF Studio

در ادامه این مطلب با هم نگاهی خواهیم داشت به این که چرا استفاده از این نرم افزار ها توصیه می شود، سپس این نرم افزار ها را یکی یکی بررسی می کنیم و خواهیم فهمید که کدام مورد برای ما مناسب تر می باشد.

چرا از نرم افزار های رایگان ادغام PDF در ویندوز استفاده کنیم؟

می دانیم که ابزار ها و وب سایت ها یا ابزار های آنلاینی نیز برای ادغام PDF وجود دارند. اما با این حال بسیاری از اوقات ما اطلاعاتی در فایل پی دی اف خود داریم که شاید دوست نداشته باشیم آن را در روی سرورهای وب سایت ها آپلود نماییم. چرا که نمیدانیم آن وب سایت چقدر معتبر است و بعد از عملیات ادغام، فایل ما را از سرورش حذف می کند یا خیر.

البته وب سایت های معتبری نیز مثل Adobe که خالق فایل هایی با پسوند PDF می باشد وجود دارند. ادوبی با ارائه ابزار ادغام PDF آنلاین، این کار را به رایگان برای ما انجام می دهند. ادوبی تضمین کرده است که سرورهای شان ایمن هست و در صورتی که خودتان در سایت ثبت نام نکرده باشید، آنگاه آنها حتما فایل شما از سرورهای شان حذف خواهند کرد. متاسفانه دسترسی به این ابزار برای آی پی ایران محدود شده است و برای استفاده از آن باید آی پی دیگری داشته باشید.

پس بهترین گزینه در این شرایط استفاده از یک نرم افزار رایگان ادغام pdf است که بر روی کامپیوتر ما نصب شده باشد. همچنین عملیات ادغام چند فایل pdf با ویندوز به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت انجام می شود که این همیشه در دسترس بودن نیز مزیتی دیگر در استفاده از ابزارهای ادغام pdf رایگان می باشد.

۱- نرم افزار ادغام پی دی اف PDFsam Basic برای ویندوز

نرم افزار pdfSam برای ادغام فایل های پی دی اف

نرم افزار PDFsam Basic از سال ۲۰۰۶ کار خود را آغاز کرده و امروزه دارای یک رابط کاربری ساده و زیبا برای امور ادغام و اصلاح پی دی اف ها می باشد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ادغام سریع و آسان فایل‌ های پی دی اف
  • قابلیت جداسازی تعداد خاصی از صفحات یک فایل PDF
  • قابلیت تقسیم یک فایل پی دی اف به چند فایل با تعداد صفحات یا حجم معین
  • چرخش گروهی صفحات (Rotate)

پس از دانلود و نصب این نرم افزار می توانید به ویژگی های مذکور دسترسی داشته باشید.

۲- نرم افزار ادغام پی دی اف Super PDF Editor Lite برای کامپیوتر

نرم افزار ویندوزی ادغام دو فایل پی دی اف

نرم افزار Super PDF Editor Lite یکی دیگر از نرم افزار های موجود برای ویندوز است که به شما این امکان را می دهد تا به ادغام دو PDF بپردازید. این نرم افزار در عین کم حجم بودن دارای قابلیت های فراوانی برای اصلاح و ویرایش فایل های پی دی اف می باشد. با نرم افزار Super PDF Editor Lite شما می توانید:

  • چند فایل PDF را ادغام کنید.
  • صفحات خاصی از یک فایل پی دی اف را حذف کنید.
  • صفحات را جابجا کنید.
  • بخشی از یک فایل پی دی اف را به بخشی از فایل دیگر وصل کنید.
  • صفحات خاصی را به عنوان یک فایل جدید ذخیره کنید (اصطلاحا Extract کنید).

این نرم افزار نیز ظاهر و رابط کاربری ساده ای دارد و خیلی زود کار با آن را یاد می گیرید.

۳- نرم افزار ادغام فایل های پی دی اف PDFMate Free PDF Merger

نرم افزار ادغام PDF برای ویندوز 10 و 11

نرم افزار PDFMate Free PDF Merger همانطور که از نام آن پیداست کاملا رایگان است. این نرم افزار علاوه بر ادغام pdf رایگان و ابزارهای ویرایش معمول، این امکان را فراهم می آورد که برای فایل های خود رمز عبور بگذارید، پی دی اف های خود را به عکس تبدیل کنید، یا چندین عکس را به صورت مستقیم به یک فایل PDF تبدیل نمایید.

۴- نرم افزار ادغام پی دی اف قابل نصب PDF24 Creator برای ویندوز

نرم افزار ادغام PDF به صورت رایگان

نرم افزار PDF24 Creator امکاناتی نظیر ادغام چند فایل pdf با ویندوز، گزینش بخشی از یک فایل PDF، حذف صفحات، چرخش صفحات، و سایر امکانات معمول برای اصلاح یک پی دی اف را فراهم می آورد. اما چیزی که این نرم افزار ادغام پی دی اف برای ویندوز را خاص میکند ویژگی های پیشرفته ای هستند که در زیر آورده ایم:

  • ابزار OCR یا تشخیص متن: این ابزار شما را قادر می سازد تا مثلا یک عکس حاوی متن رابه یک PDF تبدیل کنید که متن آن قابل دسترسی و قابل ویرایش باشد.
  • ابزار های Compression یا کاهش حجم: اگر حجم فایل پی دی اف شما بالاست و بهینه نمی باشد، آنگاه با این ابزار می توانید برای کاهش حجم فایل های پی دی اف شما مفید واقع شود.
  • پرینتر PDF: این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا هر نوع فایل قابل پرینتی را ابتدا به یک PDF تبدیل کنید و بدین وسیله قبل از پرینت کردن آن را با توجه به نیاز خود ویرایش نمایید.

همچنین رابط کاربری این نرم افزار در بسیاری از موارد به شکل کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) می باشد و از این حیس کار کردن با آن را بسیار لذت بخش و راحت می کند. اگر به دنبال یک ابزار همه کاره با امکانات خیلی بیشتر و رابط کاربری ساده هستید، نرم افزار PDF24 Creator گزینه خوبی برای شما می باشد.

۵- نرم افزار کم حجم ادغام پی دی اف Combine PDF برای ویندوز

CombinePDF یک نرم افزار ادغام PDF برای کامپیوتر

همانطور که از نام این نرم افزار پیداست، Combine PDF گزینه ای مناسب برای آن دسته از افراد است که صرفا می خواهند به ادغام چند فایل PDF بپردازند و یک ابزار سبک برای ادغام فایل های پی دی اف نیاز دارند. برای ادغام چند فایل کافیست تا پس از دانلود و نصب این نرم افزار در محیط ویندوز، فایل های خود را به داخل این نرم افزار بکشید و رها کنید و در نهایت بر روی Merge کلیک کنید. البته در تب Modification نیز ابزار های اولیه ای مثل برش، حذف، و چرخاندن صفحات نیز وجود دارد.

۶- نرم افزار همه کاره ادغام پی دی اف Bullzip PDF Studio

یک نرم افزار ادغام PDF همه کاره برای ویندوز

نرم افزار Bullzip PDF Studio یک پی دی اف خوان و ویرایشگر PDF بهینه شده برای ویندوز است. این ابزار قابلیت نصب بر روی همه نسخه های ویندوز از جمله ۱۱، ۱۰، ۸، ۷، Vista، و XP را دارد. با اینکه از این نرم افزار همه کاره می توان برای ویرایش و مشاهده و چاپ فایل های پی دی اف استفاده کرد، اما یکی از پرکاربرد ترین گزینه ها برای ادغام دو pdf نیز می باشد.

سوالات متداول

چگونه چند فایل PDF را یکی کنیم؟

برای ادغام یا یکی کردن چند فایل پی دی اف می توانید از ابزار های آنلاین و یا نرم افزار های قابل نصب بر روی ویندوز استفاده نمایید.

برای ادغام PDF از چه نرم افزاری استفاده کنیم؟

نرم افزار های رایگان زیادی برای ادغام پی دی اف در دسترس هستند. ما در این مطلب نرم افزار های Super PDF Editor Lite، PDFsam Basic، PDFMate Free PDF Merger، PDF24 Creator، Combine PDF، و Bullzip PDF Studio را برای امر ادغام دو یا چند فایل PDF معرفی نمودیم.

برای ادغام PDF آنلاین از چه سایتی استفاده کنیم؟

سرویس‌های زیادی هستند که ادغام PDF آنلاین را انجام می‌دهند که از بهترین آنها میتوان به Smallpdf و Ilovepdf اشاره کرد.

جمع بندی

به طور کلی نرم افزارهای ویندوزی ادغام PDF گزینه مناسب و همیشه در دسترسی برای کاربرانی است که با ویرایش فایل های PDF  زیاد سر و کار دارند. در این مطلب از کلاسیک وب به معرفی و بررسی تعدادی از این نرم افزار ها پرداختیم و گفتیم که نرم افزارهای PDFsam Basic، Super PDF Editor Lite، PDFMate، PDF24، Combine PDF، و Bullzip PDF تعدادی از این نرم افزارهای رایگان و قابل دسترس برای کاربران ایرانی می باشد که با استفاده از آنها می توانید دو یا چند فایل پی دی اف را با هم ادغام نمایید. این نرم افزار ها علاوه بر ادغام، امکانات دیگری نیز برای اصلاح یک یا چند فایل PDF فراهم می آورند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

نرم افزار های موجود در این لیست را چگونه دیدید؟ پیشنهاد شما برای اصلاح و ادغام فایل های پی دی اف چیست؟ شما از چه نرم افزاری برای این منظور استفاده می کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب