مطلب فعلی :

برق قطع شده چیکار کنم و به کجا زنگ بزنم؟ (شماره و برنامه)

رفتن به بالا

برق قطع شده چیکار کنم و به کجا زنگ بزنم؟ (شماره و برنامه)

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
برق قطع شده چیکار کنم و به کجا زنگ بزنم؟

برق قطع شده چیکار کنم و به کجا زنگ بزنم؟ (شماره و برنامه)

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از وسایل منزل و تجهیزات با استفاده از برق کار می‌کنند، قطعی برق میتواند مسئله بسیار آزار دهنده‌ای باشد. ⚡ با این مسئله ممکن است چرخه زندگی عقب بی افتد و شما قادر به انجام بسیاری از فعالیت‌های روزانه نباشید. به همین خاطر لازم است که در صورت قطع شدن برق برای پیگیری خرابی برق با مراکز مربوطه تماس بگیرید و درباره وصل شدن مجدد آن سوال کنید. اگر برای شما هم سوال ” برق قطع شده چیکار کنم و به کجا زنگ بزنم؟ ” پیش آمده، ما در این مطلب از کلاسیک وب به شما روش‌های موثری را معرفی خواهیم کرد.

معرفی شماره تلفن گویا اداره برق و اعلام قطعی

When a Power Outage Occurs in Iran What Number Should I Call?

به طور خلاصه برای اعلام قطعی برق و پیگیری مسائل مربوط به آن روش‌های مختلفی وجود دارد. که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

  • شماره اداره برق شبانه روزی ۱۲۱
  • استفاده از سامانه برق ایران و اپلیکیشن برق من
  • تماس مستقیم با اداره برق استان (در ساعت های اداری)

با شماره ۱۲۱ تماس بگیرید

در صورتی که قطع شدن یا خرابی برق مربوط به اداره برق بود، میتوانید برای پیگیری این موضوع و کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان اتصال آن با شماره تلفن ۱۲۱ تماس بگیرید. این شماره مربوط به خدمات مرکز فوریت های برق میباشد. تلفن گویای این مرکز می تواند موارد دیگری از جمله مسائل زیر را بررسی و پاسخگویی کند:

  • وجود قطعی برق
  • ایجاد شدن حادثه برقی
  • ارائه اطلاعات درباره فروش انشعاب برق و…

در صورتی که مشکل بوجود آمده مربوط به سیستم برق خارج از محدوده ساختمان یا محیط کار باشد، میتوانید مسئله ایجاد شده را با استفاده از این خط تلفن پیگیری کنید. اما در صورتی که ایراد مربوط به شبکه برق داخلی باشد، کارکنان این بخش مسئولیتی در قبال رسیدگی آن ندارند و لازم است تا حتما با کمک یک تکنسین این مشکل را حل کنید.

با شماره 121 تماس بگیرید

به خاطر داشته باشید در صورتی که تکنسین برق به مشکلات مربوط به پیش از کنتور رسیدگی کنند، ایجاد هرگونه مشکل جریمه های سنگین مالی به همراه خواهد داشت زیرا این مسئله مربوط به شرکت برق میشود.

برق قطع شده چیکار کنم؟ از سامانه برق ایران و اپلیکیشن برق من استفاده کنید

یکی دیگر از کارهایی که میتوانید در هنگام مواجه با سوال “برق قطع شده به کجا زنگ بزنیم؟” انجام دهید، استفاده از برنامه برق من است. با این روش دیگر نیاز به معطل شدن برای پاسخگویی از طریق تماس بخواهید بود و به سادگی می توانید اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

برق قطع شده چیکار کنم

با ثبت نام در این سامانه میتوانید خدمات عمومی در خصوص اداره برق را به صورت غیر حضوری دریافت کنید. این اپلیکیشن قابلیت‌های متعددی از جمله مشاهده خاموشی‌ها، ثبت و اعلام خاموشی و رفع مشکل ولتاژ شبکه برق را برای کاربران فراهم کرده است. برخی از دیگر قابلیت‌های مهم و کاربردی آن شامل موارد زیر است:

  • نمایش دادن آخرین وضعیت پرداخت قبوض
  • درخواست و پیگیری انشعاب و پرداخت هزینه های مربوط به آن
  • اعلام مشکل معابر
  • ثبت درخواست آزمایش کنتور
  • پرداخت آنلاین قبض برق
  • نمایش سوابق پرداخت
  • رفع ولتاژ شبکه برق
  • خاموشی موقت به درخواست متقاضی
  • خدمات اداره برق و…

برنامه سامانه برق ایران (برق من) برای دستگاه های اندروید و iOS قابل نصب و اجرا است. شما همچنین میتوانید بدون نیاز به نصب برنامه و از طریق وب اپلیکیشن برق من برخی امور را انجام دهید.

اپلیکیشن برق من برای خدمات اداره برق

همچون برنامه قطعی گاز که به طور اختصاصی مربوط به گاز است، “برق من” نیز در حوزه برق رسانی و خدمات مربوط به آن فعالیت دارد. بررسی مسائل مربوط به برق نیز همچون پیگیری خرابی تلفن ثابت از مسائل بسیار مهم میباشد.

روش گزارش قطعی برق اصفهان ارومیه کرج تبریز زنجان بابل و..

روش‌های گفته شده در بالا میتواند برای پیگیری و حل مشکلات مربوط به برق در سراسر ایران مورد استفاده قرار بگیرند. اما هر استان به طور اختصاصی دارای وبسایت مخصوص به اداره برق و شماره استانی میباشد. که افراد می توانند با برقراری ارتباط از طریق این راه‌ها به طور اختصاصی به اداره برق مربوط به استان خودشان متصل شوند و مشکلات را گزارش دهند.

برای پیدا کردن سایت استان خود، شکرت توزیع برق استان شهرستان خود را در اینترنت جستجو کنید.

شرکت توزیع نیروی برق استان تهران

سرویس‌‌های شرکت توزیع نیروی برق یکی از روش‌های اعلام قطعی برق تهران است که به سادگی میتوان به وسیله آن وضعیت برق را پیگیری کرد. در این سایت شماره تماس‌هایی اعلام شده است که با استفاده از آنها میتوانید به بخش‌های مختلفی برای امور خاص متصل شوید.

  • سامانه تلفنی ۱۵۲۱: پاسخگویی به خدمات صورتحساب قبض برق خدمات فروش و خدمات پس از فروش انشعاب
  • سامانه تلفنی ۱۲۱ پاسخگویی به خدمات اعلام خاموشی برق و امور فوریت های برق
  • سامانه ۸۵۱۲۱: پاسخگویی به خدمات بازرسی و پاسخگویی به شکایات

اعلام قطعی برق تهران

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

به طور مثال برای گزارش و پیگیری قطعی برق رشت میتوانید از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، بخش خاموشی با برنامه را از این وبسایت بررسی کنید.

همچنین از قسمت درخواست رفع خاموشی، میتوانید با ارائه آدرس دقیق محل، این مشکل را گزارش دهید. جهت ارتباط مستقیم با این سازمان می توانید از شماره تلفن: ۷-۰۱۳۳۳۶۶۵۰۰۱ در ساعت های اداری استفاده کنید.

'بررسی و گزارش قطعی برق رشت

شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی

اگر ساکن شهرهای استان آذربایجان غربی هستید، میتوانید از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، با این سازمان در ارتباط باشید. گزارش و اعلامیه های مربوط به قطعی برق در قسمت‌ اطلاع از خاموشی های جاری قید خواهد شد. با استفاده از شماره ۰۴۴۳۱۱۰۴۵۰۰ امکان ارتباط مستقیم با اداره برق این استان فراهم خواهد بود.

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

برای کسب اطلاعات در مورد قطعی برق مشهد و سایر شهرهای استان خراسان رضوی میتوانید وب سایت شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی را بررسی نمایید. در بخش جدول اطلاع رسانی خاموشی‌ها یا اپلیکیشن “برق من” میتوانید به سادگی از جزئیات قطعی برق استان مطلع شوید.

همچنین برای ارتباط با این شرکت توزیع نیروی استان خراسان رضوی میتوانید با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۱۸۹۰۰۰ تماس بگیرید.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

سوالات متداول

از کجا بفهمیم برق کی میاد؟

برای آنکه بفهمید برق منطقه شما چه زمانی وصل میشود، میتوانید با شماره 121 تماس بگیرید و یا جزئیات لازم را از طریق اپلیکیشن “برق من” بررسی کنید.

قطعی برق تا کی ادامه دارد؟

اگر برق شما برای مدت طولانی قطع است، برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره زمان وصل شدن آن برنامه “برق من” را بررسی کنید. همچنین میتوانید با شماره تماس شرکت برق استان خود یا تلفن 24 ساعته 121 ارتباط بگیرید.

جمع بندی

برای اطلاع از قطعی برق امروز راحت‌ترین کاری که میتوانید انجام دهید، استفاده از اپلیکیشن “برق من” میباشد. این روش در کوتاه ترین زمان ممکن به شما اطلاعات و جزئیات مورد نظر را میدهد و برای تمامی استا‌ن‌ها نیز قابل استفاده است. در صورتی که تمایل به برقراری تماس دارید، میتوانید از شماره ۱۲۱ به صورت شبانه روزی برای گزارش مشکلاتتان استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا موفق شده اید مشکل قطعی برق را حل کنید؟ به نظر شما برای پیدا کردن جواب برق قطع شده چیکار کنم و اطلاع از ساعت قطعی برق از چه راهکاری می توان استفاده کرد؟ اگر از سرویس‌های معرفی شده استفاده کرده‌اید، لطفا تجربیاتتان را با ما در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب