مطلب فعلی :

بعد از ورود به کانادا چه کارهای ضروری را باید انجام دهیم؟؟

رفتن به بالا

بعد از ورود به کانادا چه کارهای ضروری را باید انجام دهیم؟؟

نوشته admin

2 هفته قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها

بعد از ورود به کانادا چه کارهای ضروری را باید انجام دهیم؟؟

بعد از ورود به کانادا کارهای ضروری وجود دارند که بهتر است در همان هفته اول انجام شوند. این کارها جزء مهم‌ترین نکات پس از مهاجرت به این کشور است و در اختیار داشتن فهرستی از آن‌ها در آینده بسیار کمک کننده خواهد بود. تفاوتی ندارد که شما با روش تحصیلی در این کشور حضور پیدا می‌کنید یا پس از ورود به کانادا قصد راه اندازی یک شرکت را دارید. اموری مانند گرفتن سین نامبر یا خرید سیم کارت از ضروری‌ترین کارها پس از ورود به کانادا است.

مقصد خود در کانادا را بشناسید

قبل از مهاجرت به کانادا بهترین کار کسب اطلاعات در مورد شهر مقصد است. شما می‌توانید اطلاعات مورد نظر را در شبکه‌های اجتماعی یا در وب سایت‌های گردشگری به دست آورید و مکان‌های مهم و ضروری آن را فهرست کنید.

هر منطقه‌ای از کشور کانادا آب و هوای مختص به خود را دارد و ممکن است این آب و هوا از یک نقطه به نقطه دیگر کاملا متفاوت باشد. بنابراین، با شناخت دقیق از محیط مورد نظر، می‌توانید لباس یا هر گونه وسیله مورد نیاز را به همراه خود ببرید.

چه مدارکی پس از ورود به کشور کانادا لازم است؟

اگر گذرنامه شما دارای اعتبار مناسب نیست، بهتر است این اعتبار را در اولین فرصت تمدید کنید. شاید این کار زمان یک یا دو هفته‌ای از شما بگیرد اما مشکل بزرگی را پس از ورود به این کشور از پیش رویتان خواهد برداشت.

مدارک شناسایی و مهم را در یک کیف جداگانه آماده کنید که شامل کارت ملی، شناسنامه و گذرنامه هستند. در صورتی که در کشور ایران گواهینامه داشته‌اید، به همراه داشتن آن در این کشور می‌تواند مفید باشد.

فهرست کارهایی که پس از ورود به کشور کانادا نیاز است انجام دهیم

در ادامه فهرست کارهای مهم پس از ورود به این کشور را در اختیارتان قرار می‌دهیم. انجام بعضی از امور مانند اخذ گواهینامه از نیازهای ضروری است.

کنترل مدارک و صدور مجوز

به احتمال زیاد شما در یکی از فرودگاه‌های معروف این کشور به زمین خواهید نشست که شاید در انتاریو، کبک یا ونکوور باشد. با اولین بار ورود به کانادا نیاز است تا گذرنامه فرد بررسی شده و برای وی یک مجوز صادر شود. روش های مهاجرت به کانادا متفاوت هستند و در هر یک مجوز اختصاصی به فرد تعلق می‌گیرد.

در صورتی که دارای ویزای کار هستید، یک ورک پرمیت دریافت خواهید کرد و برای دارندگان ویزای تحصیلی، اجازه تحصیل صادر می‌شود.

گرفتن سین نامبر

سین نامبر مانند یک شماره ملی برای داوطلب است که در همان فرودگاه نیز می‌توان آن را دریافت کرد. در صورتی که در وقت اداری در فرودگاه حضور دارید، بهتر است در همان جا این شماره را دریافت کنید تا در آینده مشکلی به وجود نیاید.

در بسیاری از موارد مانند امور مالی دانشگاه یا محل کار به این شماره نیاز خواهید داشت. با این حال، اگر در خارج از محل کار یا تحصیل کسی این شماره را از شما درخواست کرد، به هیچ وجه آن را در اختیار وی قرار ندهید.

این شماره برای افرادی که ویزای موقت دارند با عدد ۹ شروع می‌شود و این در حالی است که سین نامبر دارندگان ویزای دائم با عدد ۵ شروع خواهد شد. روش آنلاین نیز برای اخذ سین نامبر وجود دارد اما در صورت نداشتن آدرس دائمی بهتر است در فرودگاه آن را دریافت کنید.

گرفتن سین نامبر

خرید سیم کارت کانادایی

خرید سیم کارت یکی از امور ضروری پس از ورود به این کشور است. در اکثر امور روزانه مانند خرید اینترنتی یا گرفتن تاکسی به اینترنت نیاز خواهید داشت که توسط یک سیم کارت تامین می‌شود. شعبه‌های مختلفی از سوپر مارکت‌ها یا هایپر مارکت‌ها را در فرودگاه مشاهده خواهید کرد که در همان جا سیم کارت‌ها قابل خرید هستند.

افتتاح حساب بانکی

افتتاح حساب بانکی اصلا زمان زیادی از شما نخواهد گرفت و پس از انجام کارهای قبلی می‌توانید در یک یا دو ساعت یک حساب در این کشور باز کنید.

بانک‌های معروفی را در کشور کانادا خواهید یافت که از آن جمله می‌توان به TD یا آر بی سی اشاره کرد. بهتر است قبل از حضور در بانک مورد نظر بسته‌های پیشنهادی را بررسی کنید تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

گرفتن گواهینامه

گواهینامه یکی از بهترین مدارک هویتی به حساب می‌آید. در صورتی که دارای ویزای موقت هستید، بهترین کار این است که در اولین فرصت برای گرفتن گواهینامه اقدام کنید و این کار زمان زیادی از شما نخواهد گرفت.

با قبول شدن در امتحان اولیه، یک مدرک در اختیار خواهید داشت که به عنوان مدرک هویتی در هر مکانی می‌توان از آن استفاده کرد.

آشنایی با مراکز مهم و اضطراری

بسیاری از شهرها در کشور کانادا وجود دارند که به عنوان بهترین شهر کانادا برای ایرانیان می‌توان از آن‌ها یاد کرد. در این شهرها مطمئنا مراکز مهم و اضطراری وجود دارد که بهتر است در اولین فرصت شماره و آدرس آن‌ها را به دست آورید.

برای مثال، داشتن آدرس و شماره تلفن یک مرکز درمانی، سوپر مارکت یا مرکز خرید کمک خواهد کرد تا در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید.

ویزای سریع و آسان کانادا با سازمان مهاجرتی نگار

ویزای سریع و آسان کانادا با سازمان مهاجرتی نگار

آیا به دنبال اخذ سریع ویزا و مهاجرت به کشور کانادا هستید؟ شاید هم قصد راه اندازی یک بیزینس شخصی را در این کشور دارید. در هر صورت، خدمات سازمان مهاجرتی نگار در اختیارتان است تا با مطمئن‌ترین روش قدم در این مسیر بگذارید. فرقی ندارد که قصد اخذ ویزای تحصیلی را دارید یا هدف شما دریافت یک ویزای توریستی است. هم اکنون می‌توانید با سازمان مهاجرتی نگار تماس حاصل فرمایید تا مسیری روشن برایتان تدوین شود.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 2 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب