مطلب فعلی :

بهترین نرم افزار پلاک خوان خودرو در ایران

رفتن به بالا

بهترین نرم افزار پلاک خوان خودرو در ایران

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
بهترین نرم افزار پلاک خوان خودرو در ایران

بهترین نرم افزار پلاک خوان خودرو در ایران

سیستم های پلاک خوان خودرو که از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی (AI) و بینایی ماشین برای خواندن و تجزیه و تحلیل خودکار پلاک خودروها استفاده می کنند  معمولاً برای اهداف مختلفی مانند اجرای قانون، مدیریت پارکینگ، جمع آوری عوارض و سیستم های نظارتی به کار گرفته می شوند.

پلاک‌خوان‌های هوشمند مجهز به قابلیت‌های تشخیص کاراکتر نوری (OCR) هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد از پلاک‌ها عکس بگیرند و کاراکترها را به متن قابل خواندن تبدیل کنند. الگوریتم‌های هوش مصنوعی و مدل‌های یادگیری ماشینی که در این سیستم‌ها ادغام شده‌اند، شناسایی دقیق و کارآمد پلاک‌ها را در زمان واقعی امکان‌پذیر می‌سازند.

این دستگاه ها می توانند حجم زیادی از داده ها را به سرعت پردازش کنند و آن ها را قادر می سازند تا اطلاعات پلاک ثبت شده را با پایگاه داده های مربوطه مانند خودروهای سرقتی، افراد تحت تعقیب یا سوابق مجوز پارکینگ مطابقت دهند. با خودکارسازی فرآیند خواندن و تحلیل پلاک، پلاک خوان های هوشمند امنیت را افزایش می دهند، مدیریت ترافیک را بهبود می بخشند و اقدامات انتظامی را تسهیل می کنند.

علاوه بر این، پلاک خوان خودرو می تواند با دیگر فناوری های نظارتی مانند دوربین های مداربسته ادغام شود تا یک سیستم نظارتی جامع ارائه دهد. این امر مقامات را قادر می سازد تا نظارت و ردیابی موثرتری بر وسایل نقلیه داشته باشند، امنیت عمومی را افزایش دهند و به تحقیقات کمک کنند.

نرم افزار پلاک خوان آی پلاک

آی پلاک، نرم افزار پلاک خوان جامع و تخصصی در زمینه ی مدیریت و کنترل هوشمند تردد است که با اتصال به دوربین های نظارتی می تواند کنترلی دقیق و آنی از تردد خودرو ها را ارائه داده و اطلاعات کامل هر تردد را ثبت کند. همچنین آی پلاک به عنوان یک پلاک خوان هوشمند، قابلیت فرمان مستقیم به راهبند و گیت ها را دارد و با اتصال به آن ها می تواند به صورت خودکار و هوشمند رفت و آمد را مدیریت کند.

این نرم افزار پلاک خوان، محصول شرکت دانش بنیان شهاب است که با تکنولوژی هوش مصنوعی ساخته و پرداخته شده و ترکیب آن با دوربین های پلاک خوان این شرکت، بهترین کارایی و عملکرد را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ویژگی های پلاک خوان آی پلاک

از مهمترین ویژگی های این پلاکخوان می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • اتصال خودکار به دوربین تشخیص پلاک
  • اتصال به راه بند و بازکردن خودکار آن برای خودرو های مجاز
  • تعریف مالکین خودرو
  • امکان تعریف خودرو های مجاز به تعداد دلخواه
  • تخصیص یک یا چند خودرو به هر یک از مالکین
  • پردازش خودکار جریان (stream) دوربین و شناسایی پلاک به محض قرارگیری خودرو
  • تعیین ساعت و زمان مجار تردد برای هر خودرو
  • ذخیره سازی اطلاعات کامل تردد
  • تعریف کاربران در سطوح مختلف
  • تهیه گزارش در بازه های مورد علاقه

دوربین پلاک خوان شهاب

ادغام دوربین های پلاک خوان تخصصی شرکت شهاب با نرم افزار پلاک خوان آی پلاک امکان عملیات یکپارچه و کارآمد را فراهم می کند.

جدیدترین دوربین پلاک خوان شرکت شهاب با نام SH-CP1130101-M برای تشخیص دقیق پلاک‌ خودرو های در حال حرکت با سرعت بالا در بزرگراه ها، جاده ها، خیابان ها، ورودی اماکن و… طراحی شده است. پروژکتور داخلی این دوربین را قادر می‌سازد تا پلاک خودرو را در شرایط مختلف آب و هوایی و نیز ساعات مختلف شبانه روز حتی با وجود نور بسیار کم شناسایی کند.

دوربین پلاک خوان شهاب

این دوربین در شرایط مختلف می تواند تصویر بسیار واضحی از پلاک خودرو ها ضبط کند؛ همچنین این دوربین برای کاربردهای متنوعی از بزرگراه ها گرفته تا پارکینگ ها قابل استفاده می باشد. دوربین پلاک خوانSH-CP1130101-M  دارای ۳ حالت تنظیمات برای روز ، شب و طلوع-غروب است که با این ویژگی فوق العاده می تواند برای استفاده در شرایط مختلف نوری در طول شبانه روز مناسب باشد.

از دیگر ویژگی های مهم این محصول می توان به توانایی خواندن پلاک خودروها حتی تا سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت اشاره کرد که این ویژگی مهم باعث می شود این دوربین، یک انتخاب ایده آل برای جاده های برون شهری و بزرگراه ها باشد.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب