مطلب فعلی :

تاریخ اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا

رفتن به بالا

تاریخ اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
تاریخ اعلام نتایج لاتاری 2025 آمریکا

تاریخ اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا

هر ساله تعداد زیادی از افراد در لاتاری شرکت می‌کنند تا شانس خود را برای مهاجرت به آمریکا بسنجند. این برنامه جذب مهاجر را می‌توان جزو جذاب‌ترین برنامه‌های کشور آمریکا دانست. افرادی که در سال ۱۴۰۲ در لاتاری شرکت کرده‌اند، باید منتظر اعلام نتایج آن در اردیبهشت ۱۴۰۳ باشند. در این مطلب قصد داریم راجع‌به تاریخ اعلام نتایج لاتاری و سایر جزئیات آن بیشتر صحبت کنیم. اگر شما هم دوست دارید در زمان اعلام نتایج، راحت‌تر به آن دسترسی داشته باشید، تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

آشنایی با لاتاری و روند پذیرش مهاجرین

با پیشرفت همه‌جانبه کشور آمریکا، نیاز به نیروی کار در این کشور بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، دولت این کشور سعی کرده تا با اجرای برنامه‌هایی مانند لاتاری، مهاجرین مختلفی را به‌عنوان نیروی کار به کشور خود جذب کند.

هر ساله تعداد زیادی از افراد در برنامه لاتاری شرکت می‌کنند؛ البته مردم تمامی کشورهای دنیا حق شرکت در این برنامه را ندارند. شهروندان کشورهای چین، کشورهای عضو بریتانیا به‌جز ایرلند شمالی و برخی کشورهای دیگر، اجازه ثبت‌نام در این برنامه را ندارند. خوشبختانه باوجود تحریم‌های سخت‌گیرانه، شهروندان ایرانی می‌توانند در لاتاری شرکت کنند. معمولا نتایج لاتاری حدود ۶ ماه بعد‌از ثبت‌نام متقاضیان اعلام می‌شود. برای ثبت‌نام در این برنامه، محل تولد کشور شما مهم است نه محلی که در آن زندگی می‌کنید. جدای از کشورهایی که نام برده‌ شد، کشورهایی که بیشتر از ۵۰۰۰۰ مهاجرت در ۵ سال گذشته به آمریکا داشتند هم نمی‌توانند در لاتاری شرکت کنند. خوشبختانه از این نظر هم برای کشور ایران محدودیتی وجود ندارد و تمامی شهروندان ایرانی می‌توانند در لاتاری شانس خود را امتحان کنند.

آشنایی با لاتاری و روند پذیرش مهاجرین

زمان دقیق اعلام نتایج

کسانی که در مهر ماه سال ۱۴۰۲ یا همان اکتبر ۲۰۲۳ ثبت‌نام کرده‌اند، باید در روز چهارم می ۲۰۲۴ رأس ساعت دوازده ظهر به وقت آمریکا، منتظر اعلام نتایج باشند. اگر بخواهیم این تاریخ را به تقویم شمسی بیان کنیم، باید بگوییم که به وقت ایران در ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ منتظر اعلام نتایج لاتاری باشید. تکلیف برندگان لاتاری ۲۰۲۵ معمولا در این تاریخ روشن می‌شود؛ اما اگر تغییری در این زمان ایجاد شد، می‌توانید این تغییر را در مجموعه کارت سبز مشاهده کنید.

برای استعلام جواب لاتاری ۲۰۲۵، به چه مدارکی نیاز است؟

برای دیدن نتایج، به کد رهگیری ۱۶ رقمی تحت‌عنوان (Confirmation Number)، نام و نام‌خانوادگی به لاتین و تاریخ تولد مطابق با فرم ثبت‌نام نیاز دارید. اگر قصد دارید نتایج را سریع‌تر و آسان‌تر پیگیری کنید، می‌توانید به وب‌سایت کارت سبز مراجعه کنید. برای استعلام نتایج در وب‌سایت کارت سبز، کافیست رسید ثبت‌نام یا فایل پی دی اف، را برای بررسی وضعیت درخواست‌تان آپلود کنید؛ بدین‌ترتیب، نیازی به وارد کردن کد پیگیری و سایر مراحل نخواهید داشت. در‌صورتی‌که، به فایل ثبت‌نام دسترسی ندارید یا آن را گم کرده‌اید، می‌توانید از گزینه بازیابی کد رهگیری در وب‌سایت کارت سبز استفاده کنید.

برای استعلام جواب لاتاری 2025، به چه مدارکی نیاز است؟

زمان اعلام نتایج لاتاری مراقب باشید!

همان‌طورکه گفتیم، معمولا ۶ ماه بعداز ثبت‌نام، نتایج درخواست شما برای لاتاری، مشخص می‌شود؛ بنابراین، باید در بازه زمانی ذکر‌شده، وضعیت درخواست خود را پیگیری کنید؛ اما در این بازه زمانی مواظب رفتار سودجویان باشید! گاهی برای افراد یک ایمیل تحت‌عنوان برنده‌شدن در لاتاری ارسال می‌شود. این‌گونه ایمیل‌ها برای تعداد افراد بسیاری ارسال می‌شوند و نیت شومی پشت آن‌ها پنهان است؛ بنابراین، بهتر است به‌هیچ‌عنوان به این‌گونه ایمیل‌ها توجهی نداشته باشید. در برخی از موارد تقاضای واریز وجه به حسابی نامشخص در متن این‌گونه ایمیل‌ها به چشم می‌خورد.

بهترین مرجع برای پیگیری آخرین اخبار لاتاری

برای پیگیری اخبار مربوط‌به لاتاری و زمان اعلام نتایج لاتاری می‌توانید به وب‌سایت کارت سبز مراجعه کنید. این وب‌سایت یکی از جامع‌ترین مراجع اطلاعاتی راجع‌به مهاجرت به آمریکا و دریافت انواع ویزای این کشور است. کارشناسان این مجموعه می‌توانند دقیق‌ترین اطلاعات مربوط‌به مهاجرت به آمریکا را در اختیار شما قرار دهند.

نکاتی که برندگان لاتاری باید بدانند

اگر بعداز اعلام نتایج، اسم شما جزو برندگان لاتاری بود، باید چند نکته را بدانید. اولین احساسی که تجربه خواهید کرد، احساس خوشحالی غیرقابل وصف است؛ اما بعداز آن حسی شبیه به سردرگمی خواهید داشت. افراد در این شرایط، نمی‌دانند قدم بعدی چیست و چه اقدامی باید انجام دهند. در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که بعداز اعلام نتایج لاتاری و برنده‌شدن در آن باید بدانید:

  • قبل از هرچیز به کیس نامبر خود توجه کنید. این شماره در انتهای اطلاعیه آورده می‌شود. شماره پرونده یا همان کیس نامبر، شامل ۱۴ کاراکتر متشکل از حروف و اعداد مختلف است. این شماره وضعیت پرونده شما را مشخص می‌کند. برای مثال اگر شماره شما ۲۰۲۵AS00001212  باشد، نشان‌دهنده قاره محل زندگی شما یعنی آسیا است. چهار رقم اول هم سال برنده‌شدن شما را مشخص می‌کند که در این مثال، منظور سال ۲۰۲۵ است.

  • به ارقام آخر کیس نامبر خود توجه کنید؛ این اعداد نشان‌دهنده تعداد درخواست‌ها از قاره موردنظر است. برای مثال در شماره‌ای که بالا ذکر شد، فرد موردنظر ۱۲۱۲‌ امین نفر از لیست درخواست‌دهندگان قاره آسیا بوده‌است. به بیان ساده‌تر، رقم‌های آخر نشان‌دهنده این هستند که قبل از شما، چند درخواست‌دهنده از قاره آسیا به‌عنوان برنده انتخاب شده‌اند. بعد از اعلام نتایج لاتاری، برای دعوت‌به مصاحبه، براساس این شماره الویت‌بندی خواهید شد. هرچه عدد کیس نامبر شما کمتر باشد، زمان دعوت به مصاحبه شما نیز کمتر طول خواهد کشید؛ درنتیجه، احتمال دعوت سریع‌تر به مصاحبه و اخذ ویزای لاتاری، بیشتر خواهد شد.

نکاتی که برندگان لاتاری باید بدانند

کلام آخر

برنامه لاتاری یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های مهاجرتی به کشور پرطرفدار آمریکا است. بسیاری از افراد هرساله به امید برنده شدن در این برنامه و اخذ ویزا، در لاتاری شرکت می‌کنند. در این مطلب نکاتی مهم راجع‌به برنامه لاتاری و نحوه بررسی و اعلام نتایج آن بیان کردیم. اگر در لاتاری ثبت‌نام کرده‌اید یا قصد دارید در برنامه‌های سال بعد شرکت کنید، حتما این مطلب را بخوانید. برای اطلاع از نتایج لاتاری و سایر جزئیات مربوط‌به آن می‌توانید به وب‌سایت کارت سبز مراجعه کنید. کارشناسان این مجموعه با داشتن سابقه چندین ساله در اخذ انواع ویزای آمریکا برای متقاضیان، تجربه و اطلاعات کافی در تمام زمینه‌ها دارند.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب