مطلب فعلی :

تبلیغ کانال تلگرام بدون هزینه و رایگان (۶ راهکار جدید)

رفتن به بالا

تبلیغ کانال تلگرام بدون هزینه و رایگان (۶ راهکار جدید)

نوشته admin

3 هفته قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
تبلیغ کانال تلگرام بدون هزینه و رایگان

تبلیغ کانال تلگرام بدون هزینه و رایگان (۶ راهکار جدید)

تبلیغ کانال تلگرام، بخصوص به صورت رایگان و بدون صرف هزینه، یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان کانال‌های تلگرامی است حتما برایتان سوال پیش آمده چگونه لینک کانال تلگرام را پخش کنیم ؟ یا ربات تبلیغ رایگان کانال تلگرام . راهکارهایی مانند تبادل بنرهای تبلیغاتی به شما این امکان را می‌دهند تا به صورت رایگان کانال خود را تبلیغ کند. در ادامه مقاله تمامی راه‌های ممکن برای تبلیغ کانال تلگرامی بدون پرداخت هزینه را خدمتتان آموزش می‌دهیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تبلیغ کانال تلگرام بدون پرداخت هزینه

تبلیغ کانال تلگرام رایگان  و همچنین بازدیدهایی که  از پست‌های تلگرامی شما صورت می‌گیرد؛ یکی از مهم‌ترین قدم‌ها در ارتقای کانال تلگرامی و در نتیجه افزایش درآمد شماست. برای داشتن یک کانال تلگرامی حرفه‌ای که ممبر زیاد و اعضای بالایی داشته باشد، تبلیغات ضروری است. حال اگر این تبلیغات بدون پرداخت هزینه انجام شود، مثل این است که شما با یک تیر دو نشان زده‌اید. اگر می‌خواهید کانال تلگرامی خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید راهکارهایی که در ادامه توضیح می‌دهیم را حتماً امتحان کنید.

  • محتوای جذاب و هوشمند، مهمترین قدم

اگر می‌خواهید تبلیغات کانال تلگرام شما نتیجه بخش باشد، اولین قدم آن است که محتوای کانال شما هوشمندانه باشد و به درد مخاطب بخورد. اگر کانال شما مخصوص کسب و کار و برای فروش و ارائه خدمات است، لازم است تا کالا و یا خدماتی که در کانال خود می‌فروشید مفید باشد و همچنین پست‌های کانال جذابیت بصری داشته و نظر مخاطب را به خود جلب کنند. اگر کانال شما فروشگاهی نیست و یک کانال با محتوای عمومی است؛ حتماً باید محتوای کانال به گونه‌ای باشد که همه موضوعات جدید و به روز را پوشش دهد.

تاثیر محتوای جذاب در تبلیغ کانال تلگرام

محتوای هدفمند و هوشمند باعث می‌شود تا اعضای کانال نه تنها هر بار که تلگرام را باز می‌کنند به سراغ کانال شما بیایند؛ بلکه پست‌های شما را برای دوستان خود نیز می‌فرستند. بنابراین محتوای جذاب، تبلیغات غیر مستقیم و کاملا رایگان را از طرف خود اعضای کانال برای شما به همراه خواهد داشت.

  • ساخت بنر تبلیغاتی

در پروسه تبلیغات، مهمترین قدم این است که یک بنر تبلیغاتی از کانال خود ایجاد کنید. این بنر شامل یک عکس، لینک کانال شما و اطلاعات مختصری از محتوای داخل کانال است.

  • تبادل بنر تبلیغاتی

پس از ساخت پست تبلیغاتی از کانال خود، لازم است تا با گروه‌ها و کانال‌های مختلف به تبادل بپردازید. کانال‌ها و گروه‌های مختلفی را می‌توانید در تلگرام پیدا کنید که وضعیت مشابه شما را دارند. انتخاب کانال‌هایی که تعداد اعضای نزدیک به کانال شما دارند؛ می‌تواند بهترین گزینه باشد. این پروسه مانند فرایند کالا به کالاست‌ بدین صورت که شما با ادمین کانال و گروه‌های مختلف صحبت می‌کنید تا بنرهای تبلیغاتی همدیگر را به صورت رایگان در کانال‌های خود قرار دهید. این روش به دو صورت انجام می‌شود.

  1. تبادل بنر تبلیغاتی کانال تلگرامی با تعیین زمان مشخص

در این روش ادمین هر دو کانال توافق می‌کنند که بنرهای تبلیغاتی را طی ساعت معینی در کانال تلگرام به اشتراک بگذارند.  شما و ادمین کانالی که می‌خواهید بنرهای تبلیغاتی یکدیگر را به اشتراک بگذارید؛ یک ساعت معین برای حذف بنر از کانال انتخاب میکنید. مثلاً هر دو تصمیم می‌گیرید که پس از گذشت ۱۰ ساعت بنرهای تبلیغاتی را از کانال حذف کنید. این روش در عین بدون هزینه بودن، بسیار پربازده‌ است.

  1. تبادل بنر تبلیغاتی با تعیین ویو مشخص

همچنین می‌توانید برای اشتراک گذاری بنر تبلیغاتی کانال تلگرام، بازدید مشخصی از بنر را تعیین کنید. مثلاً هر دو ادمین توافق می‌کنند که وقتی بازدید از پست مربوط به بنر تبلیغاتی شما در کانال، به هزار رسید آن را حذف کنند.

  1. تبادل بنر تبلیغاتی کانال تلگرامی به صورت دائم

در صورتی که نمی‌خواهید برای بازدید از بنر تبلیغاتی خود محدودیت قرار دهید؛ اشتراک گذاری بنر به صورت دائمی را می‌توانید انتخاب کنید. شما و ادمین کانال مقصد، بنرهای یکدیگر را بدون اینکه بخواهید پس از ساعت و یا سقف بازدید مشخص حذف کنید؛ در کانال تلگرامی خود به اشتراک می‌گذارید تا برای همیشه باقی بماند. در دو روش قبلی ممکن است در زمانی که مشخص کرده‌اید، عده زیادی پست شما را نبینند و فرصت افزایش اعضای ممبر برای کانالتان از بین برود. بنابراین تبادل بنر به صورت دائم گزینه بهتری است.

تبادل بنر تبلیغاتی کانال تلگرامی به صورت دائم

  • معرفی کانال در شبکه‌های اجتماعی

اپلیکیشن‌های محبوبی مانند اینستاگرام، فیسبوک و واتساپ می‌توانند بهترین بستر برای معرفی و تبلیغ کانال تلگرامی شما، آن هم به صورت کاملاً رایگان باشند. می‌توانید از طریق صفحاتی که درشبکه‌های اجتماعی مختلف دارید؛ کانال تلگرامی خود را به صورت رایگان به بقیه معرفی کنید. همچنین می‌توانید از دوستان خود نیز بخواهید تا در صفحات مجازی خود، کانال شما را تبلیغ کنند. این روش در کنار رایگان بودن، بسیار پر بازده است و کانال تلگرام شما را به بهترین شکل معرفی می‌کند.

  • ساخت چالش‌ در کانال تلگرام

از طریق ایجاد مسابقه و چالش در کانال تلگرام، علاوه بر اینکه می‌توانید کانال خود را ارتقا دهید؛ یک فرصت فراهم می‌شود تا یک جو صمیمی در کانال ایجاد شده و با اعضای کانال خود ارتباط برقرار کنید. بسته به محتوای کانال خود می‌توانید چالش‌های مختلفی را ایجاد کنید. این چالش را می‌توانید در قالب یک مسابقه برگزار کرده و به برندگان، جوایز نقدی و یا اگر محصولی در کانال خود می‌فروشید را اهدا کنید. همچین می‌توانید یک چالش اضافه کردن عضو طراحی کنید. بدین صورت که  هر ممبر در کانال شما، مثلاً به ازای هر ۲۰ نفری که به کانال دعوت می‌کنند؛ جایزه دریافت خواهند کرد. به نقل از نت هوش : (از اعضای کانال تان بخواهید به طبیعت بروند و از خودشان در مناظر طبیعت عکس بگیرند ،۱۰ نفری که عکس های آنها بیشترین بازدید را داشته باشند پیروز هستند و میتواند از فروشگاه شما با ۲۰ درصد تخفیف دوچرخه خریداری کنند.)

خرید ممبر فعال ایرانی نقطه مقابل تبلیغات رایگان

به نقل از آپ ممبر  : (شاید در ذهن مخاطب سوال پیش بیاید ممبر فعال ایرانی چطور به صفحه ام اضافه کنم ؟ روش های متعددی هست که میتواند کمک کند که ممبر فعال ایرانی جذب کنید یکی از ابتدایی ترین و ارزان ترین روش ها ممبر اجباری است . هزینه خیلی پایین داره و مقرون به صرفه است اما نباید انتظار معجزه داشته باشید برخی تصور میکنند با خرید ممبر اجباری قراره اتفاق شگفت انگیزی بیفتد اما اینطور نیست بسیار خونسرد چند ممبر ایرانی اضافه شده است و قرار نیست اتفاقی بیفتد پس خودتان رو کنترل کنید . اگر میخواهید هزینه کنید و نتیجه بگیرید ممبر پروکسی رو بهتون پیشنهاد میدم .)    https://upmember.net/خرید-ممبر-واقعی-تلگرام/

تبلیغ بدون هزینه

ایده محتوای جذاب برای جذب ممبر رایگان

برای تبلیغات رایگان در تلگرام، بهتر است از محتواهای جذاب و متنوعی استفاده کنید. در زیر، چند نمونه از محتواهای مناسب برای تبلیغات رایگان در تلگرام را بررسی می‌کنیم:

  1. محتوای آموزشی: ارائه محتوای آموزشی و مفید مرتبط با حوزه فعالیت شما، می‌تواند برای برقراری ارتباط با مخاطبان کمک بسیاری کند. این محتوا می‌تواند شامل راهنماها، نکات، مشکلات متداول و راه‌حل‌های آنها باشد.

  2. مسابقات و جوایز: برگزاری مسابقات و قرعه‌کشی‌ها با جوایز جذاب، مخاطبان را به تعامل با کانال شما تشویق می‌کند و توجه آنها را جلب می‌کند.

  3. نقدها و تجربیات مشتریان: به اشتراک گذاری نظرات و تجربیات مثبت مشتریان با محصولات یا خدمات شما، می‌تواند اعتماد مخاطبان به برند شما را افزایش دهد.

  4. پست‌های انگیزشی: انتشار محتواهای انگیزشی، نقل قول‌های الهام‌بخش و داستان‌های موفقیت افراد معروف، مخاطبان را به تفکر و انرژی مثبت ترغیب می‌کند.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 3 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب