مطلب فعلی :

جذب فالوور در اینستاگرام

رفتن به بالا

جذب فالوور در اینستاگرام

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
جذب فالوور در اینستاگرام

جذب فالوور در اینستاگرام

قطعا اگر شما هم جزو افرادی باشید که قصد راه اندازی یک کسب و کار از طریق پیج اینستاگرام را دارید، با دغدغه جذب فالوور در اینستاگرام رو به رو هستید. در گذشته، اکثر افرادی که با این چالش رو به رو بودند، به سراغ خرید فالوور فیک اینستاگرام میرفتند.

این در صورتی است که این موضوع، به هیچ وجه نمیتواند به رشد کسب و کار آنها کمک کند و فقط باعث هدر رفتن هزینه ها میشد.

برای همین در ادامه این پست قصد داریم تا شما را با روش های جذب فالوور واقعی در اینستاگرام آشنا کنیم.

راه های جذب فالوور در اینستاگرام

روش هایی که در ادامه به شما معرفی میکنیم، همگی طبق تجربه و الگوریتم های اینستاگرام هستند؛ در واقع شاید روش های به شدت بیشتری هم برای جذب فالوور اینستاگرام وجود داشته باشد؛ ولی در ادامه، صرفا روش هایی را به شما معرفی میکنیم که بهتر از بقیه هستند.

۱. خرید فالوور اینستاگرام

ساده ترین، راحت ترین و بی دغدغه ترین روش برای جذب فالوور در اینستاگرام، خرید فالوور اینستاگرام است. همه روش هایی که در ادامه قرار است به شما معرفی کنیم، ممکن است که وقت زیادی را از شما بگیرد.

حتی با انجام این روش ها، تضمین صد در صد هم وجود ندارد که بتوانید به تعداد فالوور مدنظر خودتان برسید یا نه!

ولی در روش خرید فالوور اینستاگرام، شما یک مبلغی را در ازای یک مقدار فالوور خاص پرداخت میکنید و بعد از مدتی هم فالوورهای شما به همان میزان افزایش پیدا میکند.

گزینه های مختلفی هم برای خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد، برای مثال شما میتوانید تعیین کنید که کاربران هدف چه حوزه ای، شما را فالو کنند یا اینکه جنسیت کاربرانی که شما را فالو میکنند چه باشد و ….

خرید فالوور اینستاگرام

۲. برنامه محتوایی داشته باشید

برنامه محتوایی را میتوان به عنوان یکی از بهترین روشهای جذب فالوور در اینستاگرام معرفی کرد. مهم نیست که شما از چه روش های دیگری برای جذب فالوور استفاده کردید یا میکنید، در هر صورت باید بدانید که اگر به دنبال فالوورهای هدف یا به دنبال مخاطبان حوزه خودتان هستید، باید یک برنامه محتوایی داشته باشید.

باید علایق و سلایق کاربران حوزه خودتان را پیدا کنید و در همان راستا، تولید محتوا کنید. یادتان باشد که صرفا یک عکس ساده نمیتواند یک محتوا عالی برای شما باشد.

سعی کنید که حتی اگر از تصاویر استفاده میکنید، تصاویری باشد که بتواند نظر کاربران را جلب کند.

خودتان را در جای کاربر قرار دهید. اگر شما وارد یک پیج اینستاگرام شوید که محتوای خوبی نداشته باشد، سعی میکنید تا آن را فالو کنید؟ قطعا نه! پس در اولین مرحله برای جذب فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام، یک برنامه محتوایی بنویسید.

۳. از طریق اکسپلور

وارد اکسپلور اینستاگرام خودتان شوید و تعدادی از پستها را به صورت رندوم باز کنید. اگر نگاهی به لایک و کامنت پستها بیندازید، متوجه میشوید که همگی آنها دارای لایک و کامنتهای زیادی هستند.

از سمت دیگر، اکثر پیج ها، فالوورهای خودشان را از طریق اکسپلور به دست می آورند؛ اصلا هدف ما از رفتن به اکسپلور، افزایش فالوور است.

پس شما هم کافی است که به الگوریتم های اینستاگرام را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید وارد اکسپلور شوید و در آن لحظه باید منتظر افزایش فالوور خودتان باشید.

از طریق اکسپلور

۴. استفاده از هشتگ

هشتگ ها باعث میشوند که کاربران هدف شما، سریعتر بتوانند شما را پیدا کنند. همین موضوع باعث میشود تا همین افراد، پیج شما را فالو کنند که درنتیجه باعث افزایش فروش یا هر بازخورد دیگری میشود.

پیشنهاد میکنم که هشتگ های پرطرفدار حوزه خودتان را پیدا کنید و در پست های خودتان هم حتما از این هشتگ ها استفاده کنید.

۵. از استوری ها غافل نشوید

درست است که استوری ها در اکسپلور نمایش داده نمیشود؛ ولی طبق آمارها، وقتی که کاربرانی که شما را فالو ندارند و وارد پروفایل پیج شما میشوند و اگر هیچ استوری در پیج شما ببینند، احتمال فالو کردن پیج شما افزایش پیدا میکند.

۶. روش فالو آنفالو

روش فالو آنفالو یکی از روش های قدیمی برای افزایش فالوور در اینستاگرام به شمار میرود که همیشه هم جوابگو بوده؛ ولی کاربرانی که از طریق روش فالو و آنفالو، پیج شما را فالو میکنند، شاید تعامل خوبی هم با پیج شما برقرار نکنند. ولی در ابتدای کار و برای جذب فالوور اولیه، روش فالو آنفالو میتواند روش مناسبی باشد.

البته فالو در تعداد زیاد، میتواند مشکلات مختلفی به مانند محدودیت فالو، محدودیت کامنت، قفل شدن اکانت و … را برای پیج شما به همراه داشته باشد؛ برای همین، پیشنهاد میشود که طبق نکات زیر برای روش فالو آنفالو اقدام کنید:

۲۸ نفر را با فاصله زمانی ۵ ثانیه، فالو کنید، سپس ۲ ساعت صبر کنید و مجددا مراحل را از ابتدا انجام دهید. آنفالو کردن هم به همین صورت است.

۷. کامنت گذاری

احتمالا شما هم در قسمت کامنتهای پیج های مختلف، پیج های زیادی را مشاهده کردید که در حال تبلیغ کسب و کار خودشان هستند که واقعا یک روش کاربردی به شمار میرود.

هر چند که بازخورد خوبی هم ندارد و صرفا میتوانند برای جمع آوری فالوور اولیه پیج اینستاگرام، کمک کننده باشد. هر چند که نسبت به روش فالو آنفالو، کامنت گذاری وقت بیشتری نیاز دارد.

یادتان باشد که به هیچ وجه، یک متن یکسان را در پست های مختلف، کامنت نگذارید یا در مدت زمان کم، کامنتهای زیادی را در پست های مختلف درج نکنید. چون این کار باعث میشود تا اینستاگرام، رفتارهای غیرطبیعی را در پیج شما شناسایی کند و پیج شما را با محدودیت های مختلفی مواجه کند.

۸. تبلیغات

معمولا اکثریت صاحبان کسب و کارهای اینستاگرامی، در ابتدا به سراغ روش های رایگان میروند و از روش های پولی، دوری میکنند.

تبلیغات هم جزو روش های پولی به شمار میرود که در ابتدا، شاید گزینه منطقی به نظر نرسد.

ولی باید بدانید که خرید تبلیغات استوری یا تبلیغات پست، یکی از بهترین روش ها برای جذب فالوور در اینستاگرام است.

درست است که باید هزینه نسبتا زیادی را برای آن پرداخت کنید، ولی مطمئن باشید که یکی از بهترین روش ها و مطمئن ترین روش هاست.

۹. مسابقه برگزار کنید

اجرای مسابقه با اینکه یکی از بهترین روش های جذب فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام به شمار میرود، ولی به دلیل پیش نیازهای اولیه، ممکن است که هر پیجی نتواند آن را اجرا کند.

برای مثال شما باید یک مقداری فالوور داشته باشید که بتوانند در مسابقه شما شرکت کنند و البته که باید از فعال بودن فالوورهای خودتان هم مطمئن شوید.

از سمت دیگر، شما باید یک جایزه ای را برای پیج یا پیج های برنده تعیین کنید که ترغیب شوند تا در مسابقه شرکت کنند.

همچنین، باید یک محتوا عالی (ترجیحا ویدئو) برای مسابقه آماده کنید تا چشم کاربران را میخکوب کند.

سپس شما باید یک شرطی را برای شرکت در مسابقه بگذارید که باعث افزایش فالوور شما شود. برای مثال، باید سه الی پنج نفر را در کامنت تگ کنند یا اینکه پیج شما را فالو کنند و ….

این روش باعث میشود تا کاربران ترغیب شوند که پیج شما را به افراد مختلفی معرفی کنند (با تگ کردن) که همین موضوع باعث افزایش فالور پیج شما میشود.

مسابقه برگزار کنید

قطعا اگر شما همچنان به سرچ های خودتان درباره روش های افزایش فالوور اینستاگرام ادامه دهید، قطعا با روش های بسیار بیشتری مواجه میشوید.

ولی در تمامی آن روش ها، از این ۹ مورد که در بالا معرفی کردیم، میتوانید به عنوان بهترین روش ها اسم برد.

در نهایت اگر زمان کافی برای افزایش فالوور اینستاگرام ندارید میتوانید با خرید پیج اینستاگرام یک اکانت آماده با تعداد دنبال کننده بالا در اختیار داشته باشید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب