مطلب فعلی :

حل مشکل For assistance contact iTunes ساخت اپل ایدی (۱۰۰% کارآمد)

رفتن به بالا

حل مشکل For assistance contact iTunes ساخت اپل ایدی (۱۰۰% کارآمد)

نوشته admin

2 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
حل مشکل For assistance contact iTunes ساخت اپل ایدی

حل مشکل For assistance contact iTunes ساخت اپل ایدی (۱۰۰% کارآمد)

دریافت خطای For assistance contact iTunes هنگام ساخت اپل ایدی میتواند برای کسانی که به دنبال دریافت خدمات از شرکت اپل هستند، نگران کننده باشد. ⚠️ در ادامه این مطلب کلاسیک وب به حل مشکل For assistance contact iTunes ساخت اپل ایدی می پردازیم.

رفع ارور For assistance ساخت اپل ایدی

Fix For assistance, contact iTunes Support Apple ID Error

به طور خلاصه راهکار حل مشکل ساخت اپل ایدی با ایتونز از جمله موارد زیر است:

زمانی که میخواهید اپل ای دی خودتان را فعال کنید و با پیام For assistance contact iTunes مواجه میشود به معنای آن است که مشکلاتی در این سرویس رخ داده. اخیرا کاربران زیادی از برند اپل این مشکل را گزارش کرده‌اند. ار آنجایی که در اختیار داشتن اپل ای دی برای کاربران اپل بسیار مهم است، باید حتما به این موضوع رسیدگی کنید. برخی از بهترین راهکار های رفع این مشکل از جمله موارد زیر است:

  • ساخت اپل ایدی با یک شماره مجازی و وریفای کردن حساب کاربری از طریق ایمیل
  • ایجاد اپل ایدی جدید از طریق برنامه های دیگر اپل مثل Apple Music و iCloud در کامپیوتر
  • گزارش مشکل پیش آمده در زمینه ارور ایتونز به پشتیبانی اپل (Apple Support)

۱- ساخت اپل ایدی جدید با آدرس ایمیل

اول از همه وارد بخش تنظیمات (Setting) تلفن همراهتان شوید. و به بخش Apple ID Suggestions بروید. سپس اگر از قبل یک حساب کاربری دارید، با زدن گزینه Sign in از پایین صفحه وارد آن شوید در غیر این صورت، گزینه Sign in to your iPhone را بزنید و در صفحه نمایش داده شده، Don’t have an apple ID or forget it را بزنید. سپس Create Apple ID را انتخاب کنید.

حل مشکل For assistance contact iTunes

ساخت حساب کاربری جدید

در صورتی که اطلاعات اپل ایدی را فراموش کرده اید، Forgot Apple ID را بزنید. در مراحل بعدی باید اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی و تاریخ تولدتان را وارد کنید. سپس Continue را از پایین صفحه بزنید.

در گام بعدی باید آدرس ایمیلتان را وارد کنید. این آدرس وارد شده بعدا به عنوان اپل ای دی جدید شما شناخته میشود. پسوند و سرور ایمیل شما تفاوت چندان نخواهد داشت بنابراین شما میتوانید با استفاده از سرویس‌های یاهو، جیمیل و… همچنان به کارتان ادامه بدهید.

حالا یک رمز عبور برای اکانت تان در نظر بگیرید و در باکس پایین با تکرار کردن، آن را تایید کنید. توجه داشته باشید که پسورد شما باید حداقل ۸ کاراکتر، شامل حروف بزرگ و کوچک و اعداد باشد.

ساخت اپل ایدی

داخل صفحه بعدی شما میتوانید شماره تماس خودتان را در صفحه ببینید؛ اما باید گزینه Choose different number را انتخاب کنید. در این مرحله شما باید شماره تلفن یا شماره منزل را وارد کنید. اگر که مشکل ساخت اپل آیدی با شماره ایران را دارید میتوانید از یک شماره غیر ایرانی استفاده کنید. (شما میتوانید یک شماره رندم را از اینترنت پیدا کنید یا یک شماره مجازی از سایت هایی معتبر بخرید.) در صورتی که از با مشکل درخواست شماره تلفن مواجه شدید، میتوانید با راهکارهای رفع مشکل درخواست شماره موبایل در آیفون این مسئله را حل کنید.

سپس دکمه Continue را بزنید و چند لحظه صبر کنید. در صفحه جدید Didn’t get a verification code را بزنید.

حل مشکل For assistance contact iTunes

در پیام نمایش داده شده روی Verify Later و سپس Continue بزنید. داخل صفحه Terms and condition روی Agree از پایین صفحه بزنید. حال در صفحه Enter iPhone passcode، کد مربوط به دستگاه آیفون را وارد کنید.

ایجاد Apple ID جدید در آیفون

احراز هویت و تایید آدرس ایمیل

در این مرحله نوبت تایید آدرس ایمیل است؛ برای اینکار روی بخش Verify Email Address بزنید. پس از آن باید به Mail box گوشی بروید و ایمیل‌های ارسال شده از طرف شرکت را بررسی و صحت آدرس را تایید کنید. در متن ایمیل یک لینک آبی رنگ با متن Verify Now وجود دارد، روی آن بزنید و در صفحه نشان داده شده پسوردی که انتخاب کردید را در باکس وارد کنید.

تایید آدرس ایمیل در ساخت اپل ایدی

پس از این مراحل به شما یک کد نمایش داده میشود، یک اسکرین شات از روی آن تهیه کنید و در آن را در بخش Verifications code بنویسید. پس از زدن گزینه Continue، صفحه ای به شما نمایش داده خواهد شد که درستی حساب کاربری شما را تایید میکند.

وریفای کردن آدرس ایمیل در ساخت اپل ایدی

 تکمیل فرایند فعالسازی اپل

در آخرین مرحله برنامه اپ استور را باز کنید و به صورت رندوم یک برنامه دانلود کنید، با این وجود یک پیام به شما نمایش داده خواهد. با وارد کردن پسوردتان در این بخش مرحله را کامل کنید. سپس به قسمت Review ها در همان صفحه بروید و روی گزینه Review بزنید. در این صفحه محل اپل ایدی خودتان را انتخاب کنید و گزینه Agree to Terms and Condition را فعال نمایید.

تکمیل فرایند ساخت اپل ایدی

داخل صفحه بعد اگر حساب پی پال یا سایر حساب‌ها را دارید میتوانید آنها را وارد کنید و اطلاعاتتان را کامل کنید. در غیر این صورت گزینه None را انتخاب کنید. در بخش‌های پایین تر میتوانید اطلاعاتی همچون آدرس را نیز وارد کنید و اطلاعات را تکمیل نمایید. پس از این مراحل فرایند ساخت اپل ای دی جدید به طور کامل انجام میشود و ارور For assistance contact iTunes Support دیگر نمایش داده نخواهد شد.

۲- ساخت اپل ایدی جدید در اپل موزیک

اگر به حل مشکل For assistance contact iTunes نیاز داشتید، میتوانید از این روش نیز استفاده کنید. این راهکار را باید از طریق سیستم کامپیوتری و لپ تاپ انجام دهید. اگر از قبل برنامه iTunes را روی لپ تاپ یا کامپیوتر نصب دارید، آن را به طور کامل حذف کنید.

دانلود و نصب اپل موزیک

سپس وارد فروشگاه مایکروسافت شوید و Apple music را جستجو کنید. پس از یافتن برنامه روی آن بزنید و با استفاده از دکمه Get دانلود کنید. حال صبر کنید تا پروسه دانلود و نصب تمام شود. سپس روی گزینه continue و بعد Agree بزنید.

دانلود اپل موزیک از مایکروسافت استور

حال برنامه را باز کنید و Start listening را بزنید و از گوشه سمت چپ صفحه بخش sign In را انتخاب نمایید و مجدد Sign in را بزنید.

وارد شدن به حساب کاربری اپل موزیک

در این مرحله Create New Apple ID را بزنید و چند لحظه منتظر بمانید.

ساخت اپل ایدی جدید در اپل موزیک

ساخت اپل ایدی جدید در اپل موزیک

زمانی که پنجره Create Apple ID نمایش داده شد، آدرس ایمیل، پسورد و تاییدیه آن را درون باکس‌ها وارد کنید.  در ادامه محدوده خودتان را انتخاب کنید و تیک زیر آن را نیز فعال نمایید و Continue را بزنید.

ساخت اپل ایدی

در بخش بعدی اطلاعات هویتی شما مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و سوال‌های امنیتی قرار دارد. داخل بخش Security questions شما میتوانید ۳ سوال و جواب مشخص طرح کنید تا در زمان‌هایی که پسوردتان را به یاد نداشتید، سیستم با پرسیدن آن سوال‌ها و دریافت جواب درست دسترسی لازم را بدهد.

این مسئله برای برگرداندن حساب‌های کاربری یا اپل ایدی میتواند بسیار مفید باشد. به همین خاطر توصیه میکنیم پس از کامل کردن این قسمت حتما از سوال و جواب‌هایتان یک تصویر ذخیره کنید یا در جایی یادداشت نمایید.

کامل کردن قسمت اطلاعات شخصی برای حل مشکل For assistance contact iTunes

در بخش ابتدایی صفحه جدید باید روش پرداخت را مشخص کنید در صورتی که هیچ یک از روش‌ها برای شما فعال نیست، None را بزنید. حال اطلاعات بخش Billing address را نیز تکمیل کنید و Continue را بزنید.

تکمیل اطلاعات ساخت اپل ایدی

مانند روش قبلی حالا زمان تایید آدرس ایمیل است، باید به بخش ایمیل‌های آدرس وارد شده بروید و کد ارسال شده را داخل باکس وارد کنید. در نهایت دکمه Verify را بزنید. روند ساخت اپل ایدی شما با این روش به پایان رسید در صورتی که با پیام زیر مواجه شدید، نگران نشوید و OK را بزنید.

ارور ایتونز

حالا برای تست کردن اپل ایدی جدید میتوانید به وسیله آن و پسورد جدید در برنامه های مختلف اپل مثل iTunes مجددا Sign in کنید و به سرورهای اپل متصل شوید. شما میتوانید از این متد جدید ساخت اپل ایدی در برنامه‌های دیگری همچون iClouds نیز استفاده کنید.

در ادامه ریست کردن اپل ایدی در مواقعی ممکن است مشکل شما را حل کند.

۳- گزارش مشکل به پشتیبانی اپل

اگر همچنان مشکل شما ادامه دارد، استفاده از روش For assistance contact iTunes Support at www.apple com Support iTunes یکی دیگر از راهکارهایی است که میتوانید از آن استفاده کنید.

در این راهکار ابتدا مرورگر گوشی را باز کنید و به صفحه پشتیبانی اپل بروید. پس از بین دستگاه ها آیفون را انتخاب کنید و برای چند لحظه منتظر بمانید.

استفاده از پشتیبانی سایت اپل

صفحه را به پایین اسکرول کنید تا به قسمت Get Support برسید و روی Start now بزنید.

apple get support

صفحه نمایش داده را به سمت پایین اسکرول کنید و روی دکمه More بزنید.

بخش Get support پشتیبانی اپل

حال به دنبال قسمت iTunes Store بگردید و روی آن کلیک کنید و Continue را بزنید.

گزارش مشکل ایتونز به پشتیبانی اپل

پس از رفتن به پایین صفحه میتوانید بخش Contact را ببینید و از طریق شماره تلفن یا ثبت پیام مشکل خودتان را با پشتیبانی اپل در میان بگذارید.

ارتباط با سرویس اپل

سوالات متداول

دلیل ایجاد خطای For assistance contact iTunes در زمان ساخت اپل ایدی چیست؟

ارور آیتونز به دلیل برخی از محدودیت‌ها ایجاد میشود؛ بنابراین بهترین روش برای ساخت اپل ایدی استفاده از شماره های خارجی و وریفای کردن حساب کاربری از طریق ایمیل است. همچنین استفاده از روش‌ تغییر ای پی و VPN ها نیز می تواند توسط شرکت شناسایی و مسدود شود.

جمع بندی

حل مشکل For assistance contact iTunes به یکی از نیازهای رایج کاربران اپل در ایران تبدیل شده است. برای رفع این ارور میتوانید از طریق یکی از برنامه های جانبی اپل مثل Apple music یا  iCloud حساب کاربری ایجاد کنید یا با ارائه دادن یک شماره مجازی خارجی و احراز هویت از طریق ایمیل، این مشکل را برطرف کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما روش دیگری برای حل شدن مشکل ساخت اپل ایدی در ایتونز ا میدانید؟ اگر با استفاده از راهکارهای گفته شده در این مطلب توانستید مشکلتان را حل کنید یا روش موثر دیگری را برای آن می شناسید، تجربیات خودتان را با ما و سایر خوانندگان در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 2 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب