مطلب فعلی :

دانلود ۷ تا از بهترین مرورگرهای اینترنت برای کامپیوتر، اندروید و …

رفتن به بالا

دانلود ۷ تا از بهترین مرورگرهای اینترنت برای کامپیوتر، اندروید و …

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

نرم افزار

مجله اینترنتی دانستنی ها
بهترین مرورگرهای اینترنت

دانلود ۷ تا از بهترین مرورگرهای اینترنت برای کامپیوتر، اندروید و …

امروزه در دنیای اینترنت کمتر کسی پیدا می شود که از مرورگر استفاده نکند. آخرین باری که یک مرورگر جدید را امتحان کردبد چه وقت بوده است؟ اولیت شما را برای انتخاب یک مرورگر سرعت است یا امنیت یا انعطاف پذیری؟ مرورگری که در حال حاضر از آن استفاده می کنید ممکن است بهترین مرورگر دنیا نباشد و سالهای متمادی از آن استفاده کرده باشید، بدون آنکه متوجه شده باشید که گزینه های بهتری هم وجود دارد که می تواند کار شما را ساده تر کند. در ادامه  قصد داریم بهترین مرورگرهای دنیا را به شما معرفی نماییم.

دانلود بهترین مرورگر دنیا

The Best Web Browser: Faster and More Secure

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

مرورگر وب یا مرورگر اینترنت به نرم‌افزارهای کاربردی گفته می شود که برای دریافت، نمایش و مرور اطلاعات از وب جهان‌گستر مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک منبع اطلاعات با یک شناساگر یکنواخت منبع شناخته می‌شود، این منبع می‌تواند یک صفحه وب، تصویر، ویدئو و یا هر قطعه اطلاعاتی دیگری باشد. هر چند مرورگرها برای دسترسی به وب جهان‌گستر طراحی شده‌اند، اما از آنها می توان برای دسترسی به اطلاعات سرورهای وب در شبکه‌های خصوصی و یا پرونده‌‌ها در سیستم‌های پرونده استفاده کرد. در نوامبر ۲۰۱۰ اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم به ترتیب بیشترین سهم را در بازار مرورگرهای اینترنت داشته‌اند. شما از چه مرورگری استفاده می کنید؟ اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم یا اپرا ؟ در ادامه کلاسیک وب ۷ مورد از ایمن ترین، سریعترین و بهترین مرورگرهای دنیا را به شما آموزش خواهیم داد.

دانلود بهترین مرورگر دنیا

Mozilla Firefox بهترین مرورگر اینترنت برای کامپیوتر

مرورگر موزیلا فایرفاکس خیلی سریع است و از منابع سیستمی کمی استفاده می کند و یک ابزار است که از حریم خصوصی شما محافظت می کند. فایرفاکس بزرگترین بروزرسانی خود را در ۱۳ سال گذشته انجام داده است و این باعث شده که به بالای لیست امروز کلاسیک وب منتقل شود. موزیلا فایرفاکس همواره بخاطر انعطاف پذیری و حمایت از افزونه ها مشهور شده است اما در سال های اخیر از نظر سرعت از رقبای خود عقب مانده است. فایرفاکس جدید باعث کاهش استفاده از رم می شود حتی اگر تعداد زیادی از سربرگ های مرورگر را باز کرده باشید. مرورگر موزیلا فایرفاکس به خاطر بروزرسانی های منظمی که انجام می دهد از حریم خصوصی کاربران خود محافظت می کند.

Mozilla Firefox بهترین مرورگر اینترنت برای کامپیوتر

دانلود سریعترین مرورگر اینترنت – گوگل کروم

اگر به دنبال سریعترین عملکرد هستید مرورگر گوگل کروم را انتخاب کنید تنها عیبی که مرورگر Google Chrome دارد این است که منابع زیادی را استفاده می کند. این مرورگر که جزء سریعترین مرورگرهای دنیا می باشد طیف وسیعی از افزونه های قابل نصب را دارد و برای کنترل والدین تنظیمات گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال مرورگر گوگل کروم بدون عیب نیست و یکی از سنگین ترین مرورگرهایی است که منابع زیادی را استفاده می کند.  بنابراین اگر رم کمی دارید مرورگر کروم مناسب شما نیست.

دانلود سریعترین مرورگر اینترنت - گوگل کروم

۱۵ راه رفع مشکل ارور Certificate در مرورگر گوگل کروم ، فایرفاکس ، ادج و اینترنت اکسپلورر را بخوانید.

اپرا، بهترین مرورگر کامپیوتر

مرورگر اپرا مرورگری فوق لعاده با رابط کاربری واضح است که برای کاربرانی که اتصال اینترنت ضعیفی دارند مناسب است. متاسفانه مرورگر اپرا تنها ۱ درصد از سهم بازار مرورگرها را به خود اختصاص داده است در حالی که یکی از مرورگرهای باکیفیت است. سرعت راه اندازی اپرا خوب است و رابط کاربری آن واضح است اما متاسفانه نسبت به رقبای خود افزونه های کمتری برای نصب دارد.

اپرا، بهترین مرورگر اندروید و کامپیوتر

مایکروسافت اج، بهترین مرورگر اینترنت ویندوز ۱۰

مرورگر اج که یکی از جدیدترین مرورگرهای مایکروسافت است بسیار سریع است و دارای یک مد خواندن داخلی است اما متاسفانه با سیستم عامل های قدیمی سازگاری خوبی ندارد. مرورگر اج مرورگر پیش فرض ویندوز ۱۰ است. خوشبختانه مرورگر اج در تبلت هایی که ویندوز ۱۰ اجرا می کنند و حاوی Cortana هستند کار می کند.

مایکروسافت اج، بهترین مرورگر اینترنت ویندوز 10

آموزش رفع خطا ۴۰۰ Bad Request در مرورگر های اینترنتی را مطالعه بفرمایید.

مایکروسافت اینترنت اکسپلورر، سبکترین مرورگر وب اینترنت

مایکروسافت اینترنت اکسپلورر یک مرورگر سریع و قدرتمند است و استفاده از منابع سیستم شما را بسیار کم می کند، نسبت به فایرفاکس و گوگل کروم انعطاف پذیری کمی دارد و از پلاگین های کمی پشتیبانی می کند. خوشبختانه در اینترنت اکسپلورر ۱۱ کمتر از رم و پردازنده استفاده می شود و مرورگر بسیار سازگار و قدرتمند شده است. این بدان معنا نیست که اینترنت اکسپلورر کامل و بدون عیب است. متاسفانه اینترنت اکسپلورر نسبت به رقبای خود افزونه های کمی دارد.

مایکروسافت اینترنت اکسپلورر، سبکترین مرورگر وب اینترنت

معرفی جدیدترین مرورگر وب اینترنت – Vivaldi

Vivaldi یک مرورگر نسبتا جدید است که به زودی پیشرفت زیادی خواهد داشت. رابط کاربری آن کاملا قابل تنظیم است، اما سریعترین مرورگر دنیا هم نیست. مرورگر Vivaldi می داند که بسیاری از کاربران اینترنت وقت زیادی را پشت مرورگرهای وب صرف می کنند به همین خاطر از رابط کاربری زیبایی بهره برده است. شما می توانید افزونه های گوگل کروم را در این مرورگر جدید نصب کنید، از برنامه یادداشت داخلی استفاده کنید، وب سایت ها را به پنا های جانبی بکشانید، سربرگ ها را گروه بندی کنید و غیره و غیره.

معرفی جدیدترین مرورگر وب اینترنت - Vivaldi

امن ترین مرورگر وب دنیا – مرورگر Tor Browser

مرورگر Tor Browser یک نسخه ویرایش شده موزیلا فایرفاکس است که ترافیک وب را از طریق گره های تصادفی در سراسر جهان هدایت می کند و یک مجموعه کامل از ابزارهای امنیتی آنلاین است ولی متاسفانه کند است. شما می توانید با استفاده از این مرورگر حریم خصوصی خود را حفظ کنید و از ردیابی خودتان جلوگیری کنید. در این مرورگر هیچ چیز ذخیره نمی شود و شما باید بیخیال بوک مارک ها و کوکی ها شوید.

امن ترین مرورگر وب دنیا - مرورگر Tor Browser

در آخر از شما دعوت می کنیم از ۱۰ تا از سریعترین و بهترین مرورگر اینترنت اندروید در دنیا استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

شما کدام یک از بهترین مرورگرهای دنیا را روی سیست خود نصب دارید و کدام مرورگر را ترجیح می دهید. اگر مرورگر وب دیگری سراغ دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست آن را به ما معرفی کنید.


بررسی بهترین مرورگر سال ۲۰۱۱

در ادامه به بررسی برترین مروگر های پرطرفدار وب از ابتدا تا کنون (سال ۲۰۱۱ میلادی) میپردازیم.

در عکس زیر تاریخچه ای مختصر و زمان پیدایش و انتشار این مرورگر ها را مشاهده میکنید:

بررسی بهترین مرورگر سال 2011

در نمودار زیر درصد سهم استفاده مرورگرها در مارکت جهانی را مشاهده میکنید:

بررسی بهترین مرورگر سال 2011

طبق این آمار درصد استفاده از مرورگر های گوگل کروم ،سافاری و نویگیتور در سال ۲۰۱۱ افزایش یافته است.

و در نمودار آخر پراکندگی استفاده از مرورگر ها در کشورهای مختلف و درصد استفاده کلی آنها را مشاهده میکنید:

بررسی بهترین مرورگر سال 2011

طبق این آمار مرورگر اینترنت اکسپلورر که بتازگی نسخه جدید خود را به بازار عرضه کرد، پرطرفدارترین مرورگر سال ۲۰۱۱ بوده است.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب