مطلب فعلی :

راهنما: در پابجی چگونه یوسی بگیریم؟ (۱۰۰% رایگان)

رفتن به بالا

راهنما: در پابجی چگونه یوسی بگیریم؟ (۱۰۰% رایگان)

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

گوناگون

مجله اینترنتی دانستنی ها
در پابجی چگونه یوسی بگیریم؟ (صدرصد رایگان)

راهنما: در پابجی چگونه یوسی بگیریم؟ (۱۰۰% رایگان)

پابچی یکی از شناخته شده ترین بازی‌های موبایل در ژانر بتل رویال است. 🔫 گرافیک بی نظیر HD این بازی و وجود عناصری مثل نقشه‌ها حالت‌های مختلف و لوازم از آن را جذاب‌تر کرده است. پیدا کردن اسلحه و سیر لوازم چیزی است که بازیکنان بسیاری به دنبال آن هستند. بنابراین بازیکنان برای دستیابی به آیتم‌های پریمیوم باید در اکانت خود UC داشته باشند. ما در ادامه این مطلب از کلاسیک وب به راهنما: در پابجی چگونه یوسی بگیریم؟ (صددرصد رایگان) خواهیم پرداخت.

چگونه در پابجی UC رایگان بگیریم؟

How to Get free UC in PUBG Mobile?

عبارت Unknown Cash که به طور مخفف UC شناخته میشود، نوعی ارز درون بازی PUBG است. این نوع ارز تنها بوسیله خرید با پول واقعی قابل دستیابی است بنابراین بسیاری از بازیکنان نمی‌توانند به حسابشان یو سی اضافه کنند و آیتم‌های دلخواهشان را خریداری کنند. به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال راهکارهای جایگزین برای دریافت یوسی پابجی موبایل رایگان هستند. به طور کلی روش‌هایی مثل مشاهده پیشنهادات تبلیغاتی، شرکت در رویدادهای خاص و یا انجام بازی‌ها و چالش ها میتواند برای شما یوسی به همراه داشته باشد.

چگونه در پابجی UC رایگان بگیریم؟

۱- استفاده از هدایا و مشارکت های رسانه های اجتماعی

فعالیت در اکانت‌های رسمی برنامه در شبکه‌های اجتماعی یک روش عالی برای بدست آوردن رایگان آیتم‌ها در پابچی از جمله UC و EXP کارت است. شما میتوانید از طریق اکانت‌های رسمی پابجی در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌هایی مثل یوتیوب و اینستاگرام آنها را دریافت کنید. این کدها به طور معمول توسط توسعه دهندگان بازی در طی رویدادهای رسمی برای افزایش بازدید عمومی داده میشوند.

بازیکن‌ها میتوانند با مراجعه به اکانت‌های رسمی PUBG در موقعیت‌های خاصی این کدها را دریافت کنند و از آن استفاده نمایند. برای بدست آوردن این جوایز بازیکنان باید کد داده شده را به همراه character ID (شناسه کاراکتر) در جعبه یا باکس قرار دهند. این کدها و بسته‌های لباس انحصاری معمولا به همراه Elite Passes به صورت رایگان داده میشوند. علاوه بر این خود Elite Passes برای تکمیل ماموریت‌ها و ارتقا لول، یوسی رایگان واقعی میدهد.

گاهی ممکن است حتی اینفلوئنسرهای شناخته شده پابچی نیز هدایایی را به صورت مناسبتی به دنبال کنندگان بدهند؛ بنابراین بهتر است فعالیت شرکای برند و یا افراد تبلیغ کننده آن در زیر نظر داشته باشید.

یوسی پابجی موبایل رایگان

۲- در اتاق‌ها و مسابقات سفارشی آنلاین بازی کنید

روش دوم برای دریافت UC رایگان برای پابجی موبایل،شرکت در تورنمنت مسابقاتی و روم‌های سفارشی است. بازیکنان میتوانند انواع یوتوبرها و سایر سازندگان میزبان اتاق‌های آنلاین سفارشی را پیدا کنند. برندگان این نبردها صاحب UC رایگان و جوایز ارزشمند دیگری مثل Elite Passes خواهد شد.

علاوه بر آن گیمرها میتوانند در برخی از مسابقات که توسط کرافتون و سایر برگزار کنندگان اجرا میشود، شرکت کنند و در ازای آن از جایزه دریافت کنند. این یک روش فوق‌ العاده برای تقویت مهارت بازی شما، ارتقای تجربیات رقابتی و همچنین دریافت امتیاز یا کد یوسی رایگان پابجی است. شما میتوانید در این مسابقات از طریق سرویس‌های رایگانی مثل دیسکورد یا اینستاگرام شرکت کنید و برنده پول شوید. در نهایت از طریق مبلغ دریافتی میتوانید UC بازی را خریداری کنید. برای اینکار توجه داشته باشید که از طریق روش‌ها و افراد مطمئنی بازی کنید تا با هک شدن اکانت پابجی یا سایر مشکلات دیگر مواجه نشوید.

۳- استفاده از Google Opinion Rewards

یکی از راهکارهای بازیکنان برای گرفتن UC رایگان پابجی، از طریق Google Opinion Rewards است. برنامه Google Opinion Rewards که یکی از اپلیکیشن‌های معتبر ساخته شده توسط همین سرویس است، در ازای کارهای ساده‌ای مثل انجام نظرسنجی ها به شما اعتبار میدهد. با نصب این برنامه به صورت دوره‌ای نظرسنجی‌هایی بر اساس علایق و تجربیات اخیر شما ارسال میشود. روش کار با این اپلیکیشن به صورت زیر میباشد:

Google Opinion Rewards را از پلی استور دانلود و نصب کنید. با پاسخ دادن به چند سوال مقدماتی حسابتان را کامل کنید  منتظر نوتیفیکیشن برنامه بمانید. این اپلیکیشن به طور مرتب نظرسنجی‌هایی را قرار میدهد که شما با پر کردن آن از گوگل پلی اعتبار و پول دریافت میکنید.  هر نظرسنجی میتواند تا ۱.۰۰  دلار اعتبار برای شما بدست بیاورد.

استفاده از Google Opinion Rewards برای دریافت یوسی رایگان پابجی

۴- استفاده از فرصت رویدادهای درون بازی

اگر به دنبال یوسی رایگان بدون برنامه و نصب نرم افزارهای جانبی هستید، بهتر است فرصت بازی‌های دوره‌ای پابجی را از دست ندهید. بازی پابجی موبایل به برگزاری رویدادهای پویا شهرت دارد. در این مواقع یکی از فرصت‌های خوبی است که بتوانید با شرکت در بازی ها یو سی رایگان بدست بیاورید. این فعالیت‌ها شامل جوایز ساده و یا فرصت‌های استثنایی است که شما میتوانید با انجام چالش‌های مختلفی آن را دریافت کنید. تب Events در بازی به شما نشان میدهد که چطور در زمان محدود این رویدادها بتوانید از آن استفاده کنید.

استفاده از فرصت رویدادهای درون بازی برای دریافت UC رایگان

شرکت در رویدادهای فصلی و تقویت کردن مهارت بازی میتواند منجر به دریافت یوسی رایگان برای بازیکنان شود؛ بنابراین بهتر است در این زمینه هوشیار باشید.

۵- استفاده از اعتبارات گوگل پلی

برای بازیکنانی که مشتاق به پابچی موبایل هستند، گشتن به دنبال اسکین‌های منحصر به فرد و سلاح‌ها به اندازه خود بازی جذاب و چالش برانگیز است. اما اگر پاسخ سوال “در پابجی چگونه یوسی بگیریم؟” فراتر از صرف هزینه دلاری بود چه؟ در اینجاست که میتوانید از اعتبار گوگل پلی وارد عمل شوید. اعتبار این برنامه میتواند گنچینه‌ای از یوسی را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر روش استفاده از Google Opinion Rewards که قبل‌تر به آن پرداختیم شما میتوانید مشارکت‌هایتان را در این برنامه تبدیل به یو سی کنید.

PUBG Mobile را باز کنید و به بخش فروشگاه بروید. بسته UC را که می خواهید خریداری کنید انتخاب کنید. در صفحه روش پرداخت، «Use Google Play Credit» را انتخاب کنید. با کامل کردن تراکنش و viola شما میتوانید اعتبارتان را در این برنامه به یو سی تبدیل کنید.

به خاطر داشته باشید، ارزش اعتبار گوگل پلی باید با هزینه بسته UC که قصد خرید آن را دارید، مطابقت داشته باشد. پیگیری موجودی اعتبار شما برای پس انداز کافی برای بسته UC مورد نظر شما حیاتی است.

۶- عضویت در کانال شبکه‌های اجتماعی برای دریافت یوسی

یکی دیگر از روش‌هایی که میتوانید با استفاده از آن یوسی رایگان بدست بیاروید، جستجو در شبکه‌های اجتماعی است. گاهی میتواننید با عضویت در کانال‌های تلگرام ، واتساپ یا روبیکا به رایگان یوسی دریافت کنید. برخی از کانال‌ها به منظور جذب مخاطب بیشتر رویدادهایی برگزار میکنند که میتواند فرصت بسیار خوبی برای شما باشد.

در هنگام عضویت در این کانال‌ها حتماً دقت کنید که هیچگونه برنامه اضافه را به پیشنهاد این کانال‌ها نصب نکنید و اطلاعات کاربری، بانکی و غیره خود را در اختیار اعضا و یا مدیران کانال قرار ندهید چرا که ممکن است در معرض سودجویی یا کلاهبرداری قرار بگیرید.

۷- تبدیل نقاط چالش به یوسی

زمانی که در چالش‌ها عملکرد بسیار خوبی از خودتان نشان میدهید، موقع جمع کردن امتیازات و تبدیل آن به یوسی است. با استفاده از این مراحل میتوانید این تبدیل را انجام دهید.

وارد بخش Bonus Challenge در بازی شوید. برای مشاهده امتیازاتتان روی گزینه Redeem Rewards بزنید. مقدار یو سی مورد نظرتان را برای خرید با امتیاز انتخاب کنید. تراکنش را تایید کنید و بعد شاهد واریز شده یو سی به حسابتان باشید.

تبدیل نقاط چالش به یوسی

به خاطر داشته باشید که حتما باید به نسبت باز خرید و در دسترس بودن پیشنهادات باشید، زیرا این مقدار میتواند متفاوت باشد و ممکن است ارزش بیشتری نسبت به امتیازات شما داشته باشد.

۸. به حداکثر رساندن پاداش چالش‌ها

بازی پابجی فراتر از بقا و پیروزی است و گاهی در رقابت معنا پیدا میکند. حضور در چالش‌ها و رقابت با سایر افراد علاوه بر افزایش مهارت‌هایتان، شانس خوبی برای دریافت یوسی است. این چالش‌ها تنها به معنای بازی کردن نیست بلکه نیازمند بازی هوشمندانه است. با انجام چالش‌ها و برنده شدن در آنها شما میتوانید امتیازهای بدست آمده را تبدیل به یوسی کنید.

برای آنکه بتوانید به خوبی در چالش‌ها ظاهر شوید توصیه میکنیم تا با ارسال درخواست دوستی در پابجی، مهارت‌های خودتان را در این بازی تقویت کنید.

اگر میخواهید در چالش‌ها بهتر ظاهر شوید، باید عملکرد ثابتی داشته باشید. انجام تمرینات روزانه و افزایش میزان ری اکشن‌های مناسب به بازی میتواند سرعت عمل شما را افزایش دهد. بهبود استراتژی‌ها و یادگیری ترفندهای بیشتر درباره بازی به شما کمک میکند تا موفقیت بیشتری کسب کنید و یوسی بیشتری دریافت نمایید. همچنین افزایش مریت‌ها و رفع ارور Insufficient Merit به شما کمک میکند تا بتوانید بازی‌های تیمی بیشتری انجام دهید.

یوسی پابجی موبایل رایگان

سوالات متداول

UC پابچی موبایل به چه معناست؟

UC مخفف کلمه Unknown Cash است که نوعی ارز مجازی در بازی پابجی است. بازیکنان از یوسی برای خرید آیتم‌های درون بازی همچون پوسته‌ها، اسلحه و… استفاده میکنند. یوسی به وسیله پول واقعی باید خریداری شود و یکی از راهکارهای درآمدزا برای تولید کنندگان بازی است.

چطور میتوان یوسی رایگان برای پابجی دریافت کرد؟

ممکن است افراد بتوانند بوسیله شرکت در رویدادهای مربوط به شرکت، انجام چالش‌های بازی، انجام ماموریت‌های خاص یا انجام بازی‌های فصلی یوسی رایگان بدست بیاورند. با این حال لازم است خیلی مراقب پیشنهادات غیر قانونی یا کلاهبرداری‌ها باشید.

با یوسی پابجی چه چیزهایی میتوان خرید؟

با استفاده از یوسی میتوان انواع آیتم‌های خاص درون بازی را خریداری کرد که شامل Elite Passes، لوازم، پوسته‌ها و اسلحه میشود. همچنین یوسی به بازیکنان اجازه میدهد تا تجهیزات و شخصیت ها را سفارشی کنند و آنها را بهبود بدهند.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که برای بدست آوردن یوسی رایگان گول کلاهبرداران و یا دام افراد سودجو را نخورید. به طور مثال بسیاری از افراد با وعده ۱۰۰ تا ۶۰۰ یوسی رایگان سعی میکنند به روش‌های مختلف از افراد سوء استفاده کنند. بهتر است همیشه برای استفاده از سایت دریافت یوسی پابجی رایگان به اتصال امن https آنها توجه داشته باشید و اطلاعات شخصی و مهمتان را به اشتراک نگذارید.

توجه داشته باشید که بسیاری از روش‌ها ممکن است در ایران به درستی جوابگوی نیاز شما نباشند. اگرچه ما در کلاسیک وب سعی کرده‌ایم مفیدترین آموزش گرفتن یوسی پابجی رایگان را بدهیم. روش‌هایی مثل شرکت در رویدادهای بازی و تبدیل امتیازات به یوسی از روش‌های امن و مطمئن برای افزایش میزان UC شما در این برنامه است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

اگر بازیکن حرفه‌ای پابجی هستید و روش دیگری را برای بدست آوردن یوسی میشناسید لطفا روش آن را در بخش دیدگاه‌ها با سایر افراد نیز به اشتراک بگذارید. درصورتی که با استفاده از روش‌های گفته شده موفق به دریافت یوسی پابجی موبایل شدید، تجربه خودتان را برای ما بنویسید.

  • نوشته admin
  • 1 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • گوناگون

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب