مطلب فعلی :

راهنما موثر برای بازیابی اکانت لینکدین شما (قدم به قدم)

رفتن به بالا

راهنما موثر برای بازیابی اکانت لینکدین شما (قدم به قدم)

نوشته admin

1 هفته قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
راهنما موثر برای بازیابی اکانت لینکدین شما (قدم به قدم)

راهنما موثر برای بازیابی اکانت لینکدین شما (قدم به قدم)

بسیاری اوقات ممکن است رمز اکانت لینکدین را فراموش کنید یا با مشکلاتی در فرایند لاگین شدن مواجه شوید. 💼 از آنجایی که شبکه اجتماعی لینکدین یک ابزار بسیار مهم برای تعاملات کاری محسوب میشود، وارد شدن به اکانت اهمیت زیادی پیدا میکند. به همین دلیل در این مطلب از کلاسیک وب به راهنما موثر برای بازیابی اکانت لینکدین شما می پردازیم.

آموزش بازیابی اکانت لینکدین

How to Recover Linkedin Account?

به طور خلاصه برای بازیابی اکانت حذف شده لینکدین و برگرداندن حساب کاربری میتوانید این اقدامات را انجام دهید:

  • سعی کنید اطلاعات هویتی و رمز عبور درخواست شده را به درستی وارد کنید.
  • در صورت به خاطر داشتن رمز ورود، از احراز هویت به وسیله ایمیل یا شماره تلفن استفاده کنید و کد امنیتی دریافت شده از این طریق را وارد کنید.
  • اگر موفق به بازیابی اکانت نشدید با پشتیبانی ارتباط بگیرید و مسئله را شرح بدهید.

این مورد را درنظر داشته باشید که در زمان خارج شدن از لینکدین، بهتر است برای ساخت یک حساب جدید اقدام نکنید و با استفاده از ایمیل پشتیبانی لینکدین یا سایر روش‌های دیگر حساب قبلی خودتان را برگردانید.

دلایل محدود شدن حساب لینکدین و خارج شدن از آن

اگر بدون Log Out کردن حساب کاربری لینکدین از آن خارج شد‌ه‌اید، این محدودیت میتواند در اثر چندین علت باشد. سوء استفاده از اکانت شما و اقدام افراد دیگر برای وارد شدن به آن میتواند یکی از عوامل حساس شدن لینکدین باشد. در نتیجه این برنامه سعی میکند تا با خارج کردن شما از حساب و احراز هویت مجدد از امنیت اکانت تان مطمئن شود. دقیقا به همین دلیل برنامه اقدام به دریافت برخی از اطلاعات همچون پاسپورت میکند تا بتوانید به صورت کامل هویت شما را تشخیص دهد و اکانت را مجددا در اختیار شما قرار دهد. وریفای کردن حساب کاربری برای بازگردانی حساب یکی از بهترین راهکارهای حل این مشکل است.

علت دیگر این مسئله فعالیت های نادرست یا رفتارهای پرخاشگرانه در این شبکه اجتماعی است. سرپیچی از الگوریتم ها و قوانین لینکدین ممکن است دلیل موجهی برای سختگیری‌های برنامه در برابر حساب کاربری شما باشد. ارسال پیام‌ها به شکل اسپم یا فرستادن پیام های حاوی عبارت‌های نامناسب نیز میتوانند از عوامل این مسئله باشند. شما میتوانید برای حل مشکل ورود و وریفای بعد از بسته شدن اکانت لینکدین مراحل زیر را برای بازیابی حسابتان انجام دهید.

استفاده از کمک پشتیبانی لینکدین

یکی از بهترین روش‌هایی که میتوانید برای حل مشکلات و بازیابی اکانت لینکدین از آن استفاده کنید، ارتباط با پشتیبانی است. در بخش پشتیبانی لینکدین  شما میتوانید با وارد کردن برخی از اطلاعاتتان در لیست، و همچنین مشخص کردن استفاده از برنامه های دیگر در کنار لینکدین (در صوت وجود) مشخصات تان را کامل کنید.

در باکس پایین صفحه لازم است نوع و میزان فعالیت‌های خودتان را در برنامه توصیف کنید. بهتر است در توصیف این بخش شفاف و صادق باشید و از کلمات مودبانه و رسمی استفاده کنید. در صورت نیاز می توانید از ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن متن بهتر به زبان انگلیسی کمک بگیرید. بهتر است اگر فعالیت‌های اشتباهی در زمینه فعالیتتان انجام داده‌اید، در این بخش عذرخواهی کنید و اهمیت لینکدین در کسب و کارتان را مطرح نمایید. در نهایت دکمه Submit را بزنید و منتظر بمانید تا درخواست شما بررسی شود.

استفاده از پشتیبانی لینکدین

روش ریست کردن رمز عبور لینکدین

اگر رمز عبور لینکدین را فراموش کرده‌اید یا نمیتوانید با استفاده از آن وارد شوید میتوانید مراحل زیر را برای حل این مشکل دنبال کنید.

ابتدا برنامه LinkedIn را باز کنید. سپس به جای وارد کردن دوباره ایمیل و رمز عبور، تنها روی گزینه Forgot Password بزنید. حال آدرس ایمیل یا شماره تلفنی را که از طریق آن وارد برنامه شده‌اید بزنید و بخش Reset Password را انتخاب نمایید.

حال لینکدین یک کد شش رقمی را از طریق آدرس ایمیل یا شماره تلفن، ارسال میکند تا درون کادر نمایش داده شده قرار دهید. پس از وارد کردن کد از شما درخواست می شود که یک یک رمز عبور جدید برای اکانت تان تعریف کنید. اینبار مطمئن شوید که رمز عبور شما در عین امن بودن، قابل به خاطر سپردن باشد. سعی کنید رمز و اطلاعات مربوط به اکانت را در جای مطمئنی ذخیره کنید.

ریست کردن اکانت لینکدین

در صورتی که با مشکل No access to email address مواجه شدید، میتوانید از روش های دیگری همچون اسکن QR code استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که برای نسخه وب لینکدین نیز از همین روش میتوان استفاده کرد.

نکات ایجاد رمز عبور برای لینکدین

فراموش کردن رمز های عبور یک بحث متداول در بین کاربران است. اما این مسئله میتواند برای شما دردسرهای زیادی ایجاد کند و باعث شود تا در زمان بازیابی اکانت لینکدین دچار مشکل شوید. برای انتخاب یک رمز عبور مناسب بهتر است موارد زیر را درنظر بگیرید.

رمز عبور قوی و منحصر به لینکدین ایجاد کنید. بهتر است برای امنیت بیشتر رمز عبور شما با سایر پسوردهای استفاده شده در وبسایت ها متفاوت باشد. یادداشت کردن رمز عبور و اطلاعات اکانت یا استفاده از سرویس‌های مربوط به ذخیره سازی رمز عبور می تواند روش خوبی برای جلوگیری از فراموش شدن اطلاعات باشد.

دلایل محدود شدن اکانت لینکدین

اگر حساب کاربری شما از بین رفته است و به همین خاطر دارید آموزش بازیابی اکانت لینکدین را مطالعه میکنید، باید دلایل ایجاد محدودیت را به خوبی بشناسید تا از احتمال بسته شدن اکانت لینکدین  در آینده جلوگیری کنید. دلایل این مسئله از جمله موارد زیر هستند:

  • ساختن اکانت با نامی که مطابق به مدارک ارائه شده از سمت شما نیست
  • ایجاد چند پروفایل مختلف با یک دستگاه
  • انتشار محتوای نامناسب یا داشتن رفتارهای خشونت آمیز
  • ارسال درخواست و ریکوئست های زیاد در مدتی کوتاه
  • کم بودن نرخ قبولی درخواست هایتان توسط دیگران
  • دیدن پروفایل های زیاد در یک بازه کوتاه زمانی
  • استفاده از ابزارهای مخرب و دردسر ساز

سوالات متداول

چرا لینکدین عکس پاسپورت میخواد؟

لینکدین برای احراز هویت کاربران و مطمئن شدن از ساخت اکانت‌های حقیقی توسط افراد معتبر اقدام به دریافت برخی از مدارک هویتی و اطلاعات همچون پاسپورت یا گواهینامه میکند. این مسئله باعث جلوگیری ورود افراد غیر مجاز به این پلتفرم و اتفاقاتی مثل کلاهبرداری میشود.

چرا لینکدین باز نمیشه؟

باز نشدن حساب کاربری لینکدین و عدم دسترسی به آن میتواند به دلیل ورود اطلاعات نادرست، مسدود شدن اکانت، بروز مسائل فنی یا فراموشی رمز عبور باشد.

همچنین در داخل کشور برای دسترسی بهتر به لینکدین بهتر است از تغییر دهنده ای پی استفاده کنید.

جمع بندی

در نهایت توجه داشته باشید که اگر به هیچ شکلی موفق به رفع محدودیت لینکدین نشدید و قصد ساخت حساب جدیدی را داشتید، اطلاعات مشابه اکانت قبلی را وارد نکنید. نوشتن اطلاعات، و جزئیات مشابه با حساب قبلی میتواند باعث ایجاد حساسیت های بیشتر و بلاک شدن اکانت جدید نیز میشود. بهترین روش برای برگرداندن اکانت قدیمی شما وارد کردن اطلاعات درست و در صورت نیاز برقراری ارتباط با پشتیبانی برنامه است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما تا به حال با مسئله بسته شدن اکانت لینکدین مواجه شده‌اید؟ به نظر شما بهترین و کم ریسک ترین روش برای بازیابی اکانت لینکدین چیست؟ اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید یا راهکار موثری میشناسید، لطفا آن را با ما و سایر خوانندگان در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب