مطلب فعلی :

روش های مخفی کردن و عدم نمایش شماره تلفن در تلگرام ، موبوگرام و..

رفتن به بالا

روش های مخفی کردن و عدم نمایش شماره تلفن در تلگرام ، موبوگرام و..

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
مخفی کردن و عدم نمایش شماره در تلگرام موبوگرام

روش های مخفی کردن و عدم نمایش شماره تلفن در تلگرام ، موبوگرام و..

در هنگام ثبت نام در تلگرام، مخاطبین گوشی شما با تلگرام سینک می شود و شماره های مخاطبین گوشی به مخاطبین تلگرام اضافه می شود و کسانی که در تلگرام هستند و شما شماره آنها را در گوشی خود ذخیره کرده اید می توانند شماره شما را مشاهده کنند. حالا برخی از کاربران هستند که تمایل دارند در تلگرام شماره خود را از کاربران دیگر مخفی کنند امروز در کلاسیک وب قصد داریم در مورد نحوه عدم نمایش شماره تلفن در تلگرام ، موبوگرام ، تلگرام پلاس و..صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

روش های نشان ندادن و مخفی سازی شماره موبایل در تلگرام ، موبوگرام و..

How to hide telegram and mobogram phone number in android, iphone, pc ..

حفظ حریم شخصی و جلوگیری از سو استفاده ها در دنیای مجازی امروزه یکی از دغدغه های کاربران تلگرام است، تلگرام در هنگام ثبت نام شماره همراه شما را برای تکمیل درخواست نیاز دارد و یا اینکه با استفاده از دفترچه تلفن گوشی شما تمامی دوستانی که در این شبکه عضو هستند را به لیست دوستان برنامه اضافه میکنند. برای اینکه بدانید که چه کسانی شماره تلفن شما را دارند پیشنهاد می کنیم پست چه کسانی شماره من را در تلگرام ، واتساپ ، لاین و.. گوشی خود دارند ؟ را مطالعه بفرمایید. برخی از کاربران علاقه دارند که شماره خود را از دید دیگران مخفی کنند اما شماره موبایل شما چه موقع قابل مشاهده است و  برای اینکه شماره  تلفن در تلگرام دیده نشود چکار باید کرد؟

  • اگر شما کسی را به مخاطبان تلفن خود اضافه کرده باشید و به آنها پیغام دهید، گیرنده پیام می تواند شماره شما را ببیند.
  • اگر شما از طریق نام کاربری با یک کاربر ارتباط برقرار کنید و یک پیغام ارسال کنید شماره شما به صورت unknown باقی می ماند.
  • هنگامی که شما شماره را به اشتراک می گذارید حتی اگر افراد را از لیست مخاطبین خود حذف کرده باشید، شماره شما همیشه قابل مشاهده خواهد بود.
  • دیدن شماره موبایل شخص مقابل در پروفایل شخصی او به معنای دیدن شماره شما توسط او نیز خواهد بود

telegram

قبلا در کلاسیک وب جدیدترین ترفند ها و آموزش های تلگرام را به شما آموزش دادیم در ادامه نحوه مخفی سازی شماره تلفن در تلگرام را آموزش خواهیم داد.

نمایش ندادن شماره تلفن در تلگرام آیفون ، اندروید ، کامپیوتر و..

توسعه دهندگان هیچ امکاناتی برای مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام فراهم نکرده اند. شماره شما تنها توسط مخاطبینی تلفن همراه شما دیده می شود و یک ناشناس هیچ شانسی برای دریافت اطلاعات تماس شما ندارد.  برای مخفی سازی شماره در تلگرام شما تنها می توانید کاربران مد نظر خود را مسدود کنید و یا با شماره جدید حساب کاربری جدید بسازید.

Telegram-Block-User

اما در نسخه های دیگر تلگرام مانند موبوگرام، تلگرام پلاس شما می توانید شماره های همراه خود را از منواصلی برنامه مخفی کنید که در ادامه نحوه مخفی سازی شماره در موبوگرام و تلگرام پلاس را آموزش خواهیم داد. اگر با این برنامه ها آشنایی ندارید قبلا در پست بهترین ابزار و برنامه های جانبی تلگرام  کلاسیک وب آنها را معرفی کردیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه بفرمایید.

عدم نمایش شماره تلفن در تلگرام پلاس

نسخه تلگرام پلاس را دانلود کنید و روی گوشی خود نصب کنید. بعد از نصب و راه اندازی تلگرام پلاس وارد تنظیمات یا setting شوید و سپس عبارت Privacy and security را انتخاب کنید.

privacy and security

در قسمت Privacy گزینه ای با عنوان Hide mobile number from menu را انتخاب کنید تا در زمانی که کسی یا شخصی شما را Add یا اضافه می کند نتواند به شماره شما دسترسی داشته باشد.

hide

نشان ندادن یا عدم نمایش شماره تلفن در موبوگرام

برای نمایش ندادن شماره تلفن در موبوگرام ، برنامه را اجرا کنید و مانند تصویر روی سه خط کلیک کنید.

عدم نمایش شماره تلفن در موبوگرام

حالا روی تنطیمات موبو یا Mobo Setting موبوگرام تپ کنید.

نشان ندادن شماره تلفن در موبوگرام

به پایین اسکرول و گزینه Ghost Mode Settings را انتخاب نمایید. در مورد کاربرد این قابلیت قبلا در مطلب ۳ روش فهمیدن آنلاین بودن شخص در حالت Last seen recently تلگرام و روح موبوگرام کلاسیک وب صحبت کردیم.

چگونه شماره خود را در موبوگرام مخفی کنیم

و مرحله بعد گزینه Hide phone in menu را روشن کنید تا عدم نمایش شماره تلفن در موبوگرام برای شما فعال شود.

نمایش ندادن شماره در تلگرام و موبگرام

در صورتی که تمایل دارید شماره مخاطبین خود را به صورت گروهی بازیابی و ذخیره کنید پست آموزش انتقال ، ذخیره ، بازیابی و ورود گروهی شماره های مخاطبین تلگرام را مطالعه بفرمایید.

عدم نمایش شماره موبایل شما در تلگرام تلفن مقصد

برای نمایش ندادن شماره تلفن در تلگرام فارسی ، موبوگرام یا هر برنامه دیگری می توانید از شماره های مجازی هنگام ثبت نام در تلگرام استفاده کنید که با استفاه از آنها در تلگرام شماره اصلی شما مشخص نشود ، طریقه ساخت شماره های مجازی را قبلا در کلاسیک وب در پست ۶ روش ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ و.. آموزش دادیم.

برای بکاپ گرفتن از دیتای و چت های شماره اصلی تلگرام خود  آموزش کامل بکاپ گرفتن از پیام ها ، مدیا و.. چت ، گروه و کانال های تلگرام را مطالعه بفرمایید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

آیا اضافه شدن قابلیت مخفی کردن شماره در تلگرام به صورت رسمی توسط تلگرام از نظر شما ضروری است ؟ تجربه و پیشنهاد خود را در زمینه روش های معرفی شده برای مخفی سازی شماره موبایل در تلگرام و اینکه چگونه شماره خود را در موبوگرام مخفی کنیم را در بخش نظرات این پست با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب