مطلب فعلی :

سیستم ویپ چگونه باعث کاهش هزینه ها می شود

رفتن به بالا

سیستم ویپ چگونه باعث کاهش هزینه ها می شود

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها

سیستم ویپ چگونه باعث کاهش هزینه ها می شود

سیستم ویپ یک سیستم قابل اعتماد است، زیرا از کابل فیبر نوری و پهنای باند قابل اعتمادتر نسبت به تلفن های سنتی استفاده می کند که داده های اینترنت را جابجا خواهد کرد. سیم های مسی برای خطوط ثابت نسبت به کابل های فیبر نوری کارایی کمتری را ارئه می دهند که منجر به قطع تماس‌ها یا نویز بیشتر در خطوط می شود.

هنگامی که یک سیستم تلفن VoIP خریداری می کنید، ویژگی های زیادی با آن همراه خواهد بود. باید به این موضوع اشاره کنیم که بسیاری از این مزایا نتیجه فناوری SIP هستند، اما به عنوان بخشی از سیستم ویپ شما، بسته بندی خواهند شد. برای هر کاری که انجام می دهد، سیستم های VoIP معمولاً ارزان تر از تلفن ثابت برای همان تعداد شماره تلفن خواهند بود.

معایب سیستم ویپ

VoIP مزایای زیادی دارد، اما باید به برخی از معایب آن نیز اشاره کنیم که باید قبل تعویض یا سوئیچ با تلفن های سنتی مورد توجه قرار بگیرد. یکی از معایب اصلی ای که سیستم های تلفن ویپ دارند این است که کیفیت تماس ها، کاملاً به کیفیت اتصال اینترنت ارتباط دارد و هر چه اتصال بهتر باشد، تماس ها نیز وضوح بهتری را ارائه می دهند. در هر صورت اگر به هر دلیلی اتصال اینترنت شما نیز قطع شود، تلفن های شما نیز قطع خواهند شد. اتصال به اینترنت با سرعت کمتر نیز شاید منجر به بروز مشکلات تماس با قطع تماس یا لرزش در خط نیز بشود.

امنیت سیستم ویپ

مشکل دیگر سیستم ویپ این است که اتصال همیشه امنی نخواهید داشت. این در واقع بدان معناست که با گوش دادن دیگران به تماس ها، می توان به راحتی به تماس ها دسترسی یافت. توجه داشتن به این نکته اهمیت دارد که با شرکتی که برای خدمات VoIP قرارداد دارید بررسی کنید تا ببینید آیا آن ها از رمزگذاری سطح بالا برای محافظت از سازمان شما و داده های شرکت شما استفاده می کنند یا نمی کنند.

ویپ در شرایط اضطراری

آخرین نقطه ضعف سیستم VoIP استفاده از ویپ در شرایط اضطراری است. شماره هایی که با آن ها ارتباط برقرار می کنید همیشه محلی نیستند. در مواقع اضطراری، کسانی که پاسخ می دهند در ابتدا به شماره تماس نگاه کرده و تا مکان تماس گیرنده را پیدا کنند زمان بیشتری صرف خواهد شد.

سیستم ویپ چگونه کار می کند

VoIP برای کار به اتصال اینترنت نیاز دارد و برای انتقال داده ها به سخت افزار خاصی نیاز دارید. سخت افزار شامل یک کامپیوتر شخصی و مودم کابلی است. اگر از تلفن تماس می گیرید، به آداپتور تلفن نیاز دارید یا باید از تلفن آماده VoIP استفاده کنید آداپتور، سیگنال های نوع آنالوگ را به سیگنال های دیجیتال تبدیل می کند که این امر به آن ها اجازه می دهد با استفاده از اینترنت منتقل شوند.

در طول تماس، داده ها به سیگنال های آنالوگ بازگردانده خواهند شد تا طرف مقابل بتواند آنچه گفته می شود را درک و دریافت کند

انواع خدمات سیستم ویپ

اکثر صاحبان مشاغل فکر می کنند که همه سیستم های ویپ فعالیت یکسانی دارند. تفاوت هایی در انواع خدمات VoIP وجود دارد که می توانید دریافت کنید، به همین دلیل در ادامه این موارد را معرفی کرده ایم تا با آن ها آشنا شوید.

میزبانی سیستم ویپ

میزبانی سیستم ویپ

یک سرویس VoIP میزبانی شده با راه حل VoIP داخلی متفاوت است. وقتی همه چیز در محل قرار داشته باشد، همه چیز از تجهیزات گرفته تا اتصال توسط شرکتی که سیستم را مستقر می کند نصب و نگهداری می شود. هنگامی که میزبانی شود، سیستم ویپ با کمک ارائه دهنده سیستم نگهداری می شود. کسب و کار استقرار سیستم تلفن ویپ در واقع فقط به تامین تلفن و اتصال به اینترنت نیاز دارد. ارائه دهنده سایر هزینه های سخت افزاری گران قیمت را تقبل خواهد کرد.

سیستم ویپ مبتنی بر ابر

سیستم های تلفن VoIP مبتنی بر ابر، از اینترنت به منظور برقراری تماس و میزبانی همه چیز در شبکه سرور ارائه دهنده استفاده می کنند و زمانی که یک کسب و کار و سازمانی این نوع سیستم تلفن را انتخاب کند، مجبور نیست سخت افزار ها را مدیریت کند. آن ها به سادگی تلفن های مختلف را متصل می کنند و شماره گیری را انجام می دهند.

UCaaS

ارتباطات یکپارچه به عنوان یک سرویس UCaaS، یک فناوری ارتباطی مبتنی بر ابر هستند که بر شش عملکرد کلیدی ارتباطی متکی می شوند. شش عملکرد ارتباطی عبارتند از:

  • ظرفیت تلفن
  • کنفرانس صوتی
  • کنفرانس تصویری و وب
  • تحرک
  • پیام رسانی یکپارچه
  • پیام رسانی فوری

ویپ راه حلی مدرن در ارتباطات

ویپ راه حلی مدرن در ارتباطات

به طور کلی استفاده از تلفن های ویپ به روشی نوین برای برقراری تماس ها اشاره دارد و به همین دلیل تلفن های ویپ در زیر مجموعه برترین تکنولوژی های جهان قرار گرفته است. تلفن های ویپ قابلیت های فوق العاده ای را به کاربران خود ارائه می دهند به همین دلیل خرید آن ها را از سایت نت یک توصیه می کنیم.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب