مطلب فعلی :

لیست بازی های اکشن ۲۰۲۴ پلی استیشن

رفتن به بالا

لیست بازی های اکشن ۲۰۲۴ پلی استیشن

نوشته admin

1 هفته قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
لیست بازی های اکشن 2024 پلی استیشن

لیست بازی های اکشن ۲۰۲۴ پلی استیشن

۱۰ عنوان از بازی های اکشن ۲۰۲۴ PS

بازی‌های متنوعی در ژانرهای مختلف بر روی پلی‌استیشن قابل اجراست. از جمله این بازی‌ها، بازی‌هایی با ژانر اکشن ۲۰۲۴ است که گیمرهای زیادی را به خود جذب کرده است.

 اگر شما هم به تازگی اقدام به خرید پلی‌استیشن کرده‌اید و به دنبال برترین بازی‌های اکشن قابل اجرا روی آن هستید، با ما همراه باشید.

در ادامه ما به معرفی بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۴ پلی استیشن می‌پردازیم. اما قبل از بررسی بازی‌ها بهتر است با قابلیت‌های پلی‌استیشن (۴/۵) کمی آشنا شویم.

معرفی و شرح قابلیت های پلی استیشن ۴/۵

از دستگاه‌های سخت‌‌افزاری که به منظور مشاهده بازی‌های ویدئویی طراحی شده‌اند، کنسول‌ها هستند که از قابلیت‌های مختلفی برخوردارند. این دستگاه‌ها را می‌توان به مانیتور و تلویزیون وصل کرد و با آن‌ها بازی انجام داد. پلی‌استیشن ۴ و ۵ جزو کنسول‌های بسیار پرطرفدار و محبوب‌اند که از قدرت سخت‌افزای بالا برخوردارند. هر دو پلی استیشن ۴ و ۵ دارای سیستم عامل مبتنی بر لینوکس بوده و از دیگر قابلیت‌های‌شان می‌توان به مواردی همچون؛ اتصال به شبکه‌های اجتماعی، پخش فیلم و موسیقی و دسترسی به اینترنت نام برد.

این در حالی است که پلی‌استیش ۵ در مقایسه با پلی‌استیشن ۴ بهبودیافته‌تر بوده و مزیت‌هایی همچون  افزایش سرعت اجرای بازی‌ها، بهبود کیفیت عکس‌های بکار رفته در بازی و کاهش زمان بارگذاری، می‌توان نام برد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که پلی‌استیش ۵ به نسبت پلی‌استیشن ۴ از قابلیت‌های بالاتری برخوردار است.

شما میتوانید برای تهیه بازی ها در ژانر های مختلف به صورت قانونی ، از طریق :

لینک اکانت قانونی پلی استیشن به سایت فروشگاهی “ایکس گیمز” مراجعه کنید و تمامی بازی ها در ظرفیت های متفاوت نسبت به پلی استیشن خود با قیمت مناسب و پشتیبانی تیم فنی فروشگاه تهیه کنید.

در ادامه، جهت آشنایی شما با بازی‌های قابل اجرا بر روی این کنسول‌ها، به معرفی بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۴ پلی استیشن و اطلاعات ابتدایی در ارتباط با هر بازی  اشاره می‌کنیم.

بازی Spider Man 2

این بازی با نام مرد عنکبوتی ۲ در سبک اکشن/ ماجراجویی توسط شرکت سونی عرضه شده است و به شکل تک نفره می‌توان آن را انجام داد و از طریق پلی‌استیشن ۵ قابل اجراست. بازی Marvel’s Spider-Man 2 به بررسی زندگی مرد عنکبوتی می‌پردازد که در شهر نیویورک زندگی و به مبارزه با دشمنان خود می‌پردازد.

در واقع در این بازی داستان کارهای دو مرد عنکبوتی روایت می‌شود.

در این بازی از جمله شخصیت‌های داستان می‌توان به اسپایدرمن، مایلز مورالس و پیتر پارکر اشاره کرد. مرد عنکبوتی با تار زدن روی شهر سعی در گریختن از ونوم را دارد و بیشتر داستان روایت‌گر زندگی شخصی اوست.

بازی Batman: Arkham City

یکی از بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۴ پلی استیشن، بازی بتمن: شهر آرکهام است که در سبک اکشن- ماجراجویی به بازار عرضه شده و در پلتفرم‌هایی همچون ایکس باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن۴، نینتندو سوئیچ، ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۳ و ویندوز قابل اجرا می‌باشد. داستان این بازی بر اثر الهام گرفتن از بتمن که ابرقهرمان کتاب‌های تصویری دی‌سی‌کامیکس بوده، تولید شده است.

Red Dead Redemption 2

بازی رد دد ردمپشن ۲ در ژانر اکشن/ ماجراجویی سال ۲۰۱۸ تولید شده و سومین نسخه‌ای است که از سری بازی‌های رد دد شاهد هستیم. بازی درباره برخی گروه‌های یاغی با نام وندر لیند است که در غرب وحشی زندگی می‌کنند. گیمر بازی می‌تواند در نقش آرتور مورگان به عنوان گنگ و یا جان مارستون بازی کند. این بازی را می‌توان در پلی‌استیشن۴، ایکس باکس وان، مایکروسافت ویندوز دید.

Red Dead Redemption 2

The Last of Us Part II

آخرین بازمانده از ما قسمت ۲ در ژانر اکشن/ ماجراجویانه  و ترس و بقا به واسطه شرکت ناتی داگ توسعه پیدا کرده و شرکت سونی آن را تولید کرده است. این بازی به شکل تک‌نفره قابل اجراست، بر روی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ قابل اجرا بوده و داستانی خشن و بسیار تاریک دارد. بازی در حقیقت داستان خشم و نفرت و کینه جوانانی است که در رازی در دل دارند. گرافیک بازی فوق‌العاده است.

Hogwarts Legacy

شاید به جرات بتوان بازی میراث هاگوارتز را یکی از بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۴ پلی استیشن دانست. این بازی در ژانر معمایی، سرگرمی، نقش‌آفرینی، اکشن و تیراندازی به بازار عرضه شده و روی پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن۴، اکس باکس وان و نینتندو سوئیچ قابل اجراست. علاقمندان به داستان‌های هری پاتر به عنوان یک جادوگر سال پنجمی می‌توانند در این بازی برروی پله‌های متحرک هاگوارتز به راحتی بدوند و با خرید جارویی جادویی، بر فراز جنگل ممنوعه پرواز نمایند.

بازی Wolverine

این بازی برگرفته از داستان ولورین به عنوان یک ابر قهرمان است که به شکل انحصاری برای پلی‌استیشن ۵ معرفی شده است و حقیقتا به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۴ پلی استیشن به شمار می‌رود. بازی ولورین یک گیم پیشرفته است، در این بازی بازیکنان آن در قالب نقش ولورین با دشمنان مختلف می‌جنگند و در این مسیر از چنگ‌های فلزی و توانایی‌های خاص خود استفاده می‌کنند.

بازی Replaced

این بازی در ژانر بازی مستقل، بازی ماجراجویی، تیراندازی، مبارزه‌ای و سکوبازی است و بر روی پلتفرم‌هایی همچون مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس سری ایکس و اس و ایکس باکس وان می‌تواند اجرا شود. در این بازی بازیکنان آن در قالب نقش‌هایی برگرفته از هوش مصنوعی گسترده با نام R-E-A-H در کالبد انسانی به دام افتاده و با نیروهای فاسد مبارزه می‌کند. در این نمایش، ما شاهد صحنه‌هایی جذاب هستیم که از طریق نورپردازی بسیار زیبا و جذاب، برای گیمر جذابیت بالایی را ایجاد کرده است.

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League از بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۴ پلی استیشن به شمار می‌رود که در سبک مبارزه‌ای و اکشن ارائه شده و داری گیم‌پلی بسیار سریع و پر انرژی است. در این بازی شاهد کار تیمی و حرکات ترکیبی هستیم.

برای اطلاع از بازی های بیشتر و خرید اکانت ظرفیتی بازی های اکشن و هیجانی با پشتیبانی پلی استیشن ۴ که معمولا بیشتر افراد از این پلتفرم استفاده میکنند میتوانید از این صفحه فروشگاه که لینک آن در اختیار شما قرار دارد اطلاعات بیشتری کسب کنید:
خرید اکانت های ظرفیتی ps4 :

https://xgamesstore.org/product-category/play-stations-4/

Jujutsu Kaisen Cursed Clash

این بازی چند نفره در ژانر تیراندازی، اکشن- ماجراجویی عرضه شده و بر روی پلتفرم‌هایی همچون پلی‌استیشن ۵، ویندوز، اکس باکس سری اکس و سری اس قابل اجراست. این بازی ادامه بتمن: شوالیه آرکهام است، ۴ ابرشرور به نام‌های (ددشات، هارلی کوئین، کینگ شارک و کاپیتان بومرنگ) می‌شود که از طریق برین تاک گرد هم آمده‌اند تا به زمین حمله کنند و افرادی که عضو لیگ عدالت هستند را شستشوی مغزی دهند.

داستان این بازی حدود ۵ سال پس از ارائه آخرین مجموعه بازی بتمن آرکهام اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی داستان برین یاک با حمله به متروپلیس و کشتار افراد می‌کوشد ذهن ابرقهرمان‌های لیگ را تسخیر کند تا بدین وسیله بتواند شهر را کنترل کند.

این بازی بسیار خوش‌ساخت بوده و شخصیت‌های آن سرنوشت عجیب و غریبی ندارند. محیط بازی بسیار جذاب است و کاراکترها این فرصت را دارند تا به طرز یگانه‌ای به مبارزه بپردازند.

Jujutsu Kaisen Cursed Clash

بازی Ark 2

این بازی در ژانر نقش‌آفرینی، ماجراجویی- تیراندازی عرضه شده و بر روی پلتفرم‌هایی همچون ایکس باکس سری ایکس و سری اس و مایکروسافت ویندوز قابل مشاهده است. این بازی با بازی وین دیزل به لحاظ گیم پلی و استایل نسبت به نسخه‌های قبل کاملا متفاوت است.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب