مطلب فعلی :

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

رفتن به بالا

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

نوشته admin

1 هفته قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال امن ایرانی و سریع، بخش زیادی از دغدغه‌های مالی تریدرها را از بین می‌برد. اگر شما هم به‌تازگی قصد دارید با انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی، فعالیت حرفه‌ای خود را در این حوزه آغاز کنید، احتمالا با ده‌ها نام متنوع و صرافی مختلف، مواجه شده باشید. در این صورت، انتخاب یک گزینه از میان این همه مورد، اصلا کار ساده و راحتی به نظر می‌رسد. به همین خاطر قصد داریم با معرفی ۵ مورد از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی، انتخاب یک صرافی ایده‌آل را برای شما تسهیل کنیم.

صرافی ارز دیجیتال والکس: پشتیبانی عالی با کارمزد منطقی

یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی که با ارائه امکانات و خدمات متنوع، توانسته گوی رقابت را از دیگر صرافی‌ها برباید، صرافی ارز دیجیتال والکس است. به‌عنوان اولین و مهم‌ترین مشخصه صرافی والکس، باید به امنیت بسیار خوب آن اشاره کنیم. این مجموعه با استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای، امکان دسترسی به اطلاعات شخصی شما را برای هکرها بسیار سخت می‌کند. از سوی دیگر، با ارائه پشتیبانی سریع، کامل و کارآمد، هر گونه مشکل پیش‌آمده را در کمترین زمان ممکن، حل خواهد کرد. افزون بر این موارد، صرافی والکس با استفاده از کیف پول سرد، امنیت سرمایه شما را هم در بالاترین درجه ممکن، فراهم می‌کند.

علاوه بر این دو مورد، این صرافی اپلیکیشن ارز دیجیتال اختصاصی خود برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را عرضه کرده است. پلتفرم این صرافی، رابط کاربری بسیار خوب و قابل درکی دارد و همه به‌سادگی می‌توانند در بخش‌های مختلف آن به فعالیت بپردازند. امکانات و ابزارهای حرفه‌ای والکس، دیگر دلیل مهمی است که این صرافی را به یکی از گزینه‌های برتر ایرانی تبدیل کرده است. امکان ساخت بات‌های متنوع با توجه به نوع فعالیت خود، امکان خرید و فروش در سه بازار مختلف بر اساس بیت‌کوین، تومان و تتر، از دیگر مشخصه‌های عالی این صرافی ارز دیجیتال هستند.

کارمزد بسیار کمتر والکس نسبت به دیگر صرافی‌های داخلی، امکان انجام معامله‌های بزرگ با سقف معاملاتی بسیار بالا و امکان معامله P2P با دیگر تریدرها، همه از برتری‌های این مجموعه به‌شمار می‌آیند. تنها کافی است که کارت بانکی خود را به حساب‌تان در والکس متصل کنید تا بتوانید به‌راحتی و تنها با چند کلیک، ده‌ها ارز دیجیتال جهانی و معتبر را خریده و در ولت خود نگهداری نمایید!

آبان تتر

یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی محبوب، آبان تتر است. این صرافی که در ابتدا تنها با هدف خرید و فروش تتر کار خود را آغاز کرد، در حال حاضر بیش از ۲۰۰ کوین مختلف را عرضه می‌کند. پشتیبانی سریع و کامل، از مشخصه‌های خوب این صرافی ارز دیجیتال به‌حساب می‌آید. دیگر نکته مهمی که آبان تتر را به یک گزینه خوب تبدیل کرده، عدم اخذ کارمزد برای معاملات تتر است. بنابراین برای کسانی که تنها می‌خواهند به خرید و فروش تتر مشغول شوند، انتخاب آبان تتر یک گزینه عالی خواهد بود.

هر چند باید بدانید که آبان تتر امکان معامله P2P نداشته و تنها به‌صورت متمرکز امکان فعالیت در آن وجود دارد. ارائه امنیت دو مرحله‌‌ای و داشتن اپلیکیشن اختصاصی، از دیگر ویژگی‌های خوب آبان تتر هستند.

نوبیتکس: امکان انجام معامله‌های همتا به همتا

نوبیتکس دیگر صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی است که درست مثل والکس، امکان انجام معامله‌های P2P را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. شما در این صرافی هم می‌توانید در دو مدل بازار مبتنی بر ریال یا تتر، فعالیت خود را ادامه دهید. از دیگر ویژگی‌های خوب صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس می‌توانیم به اقدامات امنیتی کارآمد مثل احراز هویت دو مرحله‌ای و امکان نگهداری از سرمایه خود به شکل کیف پول سرد، اشاره کنیم.

ارائه اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و iOS از دیگر مزیت‌های این صرافی است. نکته مهمی که استفاده از نوبیتکس را با کمی تردید مواجه کرده، کارمزد نسبتا بالای آن است. میزان درصد کارمزد با توجه به حجم فعالیت تریدرها در ۳۰ روز اخیر، تعیین می‌شود که در اغلب موارد، رقم قابل توجهی است.

سرمایکس

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌هایی که سرمایکس را به یک صرافی ارز دیجیتال عالی تبدیل کرده، پشتیبانی این صرافی از بیش از ۷۰۰ ارز مختلف است. اگر شما هم هنوز دقیقا نمی‌دانید که باید روی کدام کریپتوکارنسی‌ها تمرکز کنید، انتخاب سرمایکس با توجه به تعداد ارزهای ارائه شده در آن، ایده‌آل به نظر می‌رسد. این صرافی هم درست مثل والکس از امنیت دو مرحله‌ای استفاده کرده و رابط کاربری ساده و قابل درکی دارد.

عدم وجود بازار معاملاتی و امکان ترید کردن و معامله بدون احراز هویت، دو مشخصه منفی هستند که استفاده از این صرافی را با اما و اگر های متعددی روبه‌رو می‌کند. هر چند باید بگوییم که پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه اپلیکیشن اختصاصی، کارکردن با این صرافی را کمی تسهیل کرده است.

رمزینکس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که صرافی ارز دیجیتال رمزینکس را به یک گزینه برای تریدرها تبدیل می‌کند، امکان انجام معامله‌های همتا به همتا است. علاوه بر این، رمزینکس دارای احراز هویت دو مرحله‌ای است و با اپلیکیشن اختصاصی خود، امکان فعالیت سریع و راحت را در اختیار همه قرار می‌دهد. کارمزد نسبتا بالا و عدم امکان خرید سهام با ارز دیجیتال، دو مورد مهمی هستند که محبوبیت رمزینکس را کاهش داده‌اند.

پشتیبانی از تنها ۱۶۰ ارز دیجیتال دیگر محدودیت این صرافی ارز دیجیتال است. البته ناگفته نماند که این صرافی، ویژگی‌های مثبت متعددی هم‌چون برداشت آنی، سقف واریز ارز دیجیتال نامحدود و امکان مراجعه حضوری هم دارد. با توجه به همه این موارد، باید بگوییم که رمزینکس هم یکی از صرافی های ارز دیجیتال قابل قبول ایرانی است که با امکانات متنوع خود، فعالیت در دنیای کریپتوکارنسی را تسهیل کرده است.

انتخاب صرافی ارز دیجیتال امن برای محافظت از سرمایه

با وجود حضور ده‌ها صرافی ارز دیجیتال بین‌المللی و معتبر، کاربران ایرانی به دلایل مهمی مثل تحریم و امکان از بین رفتن کامل سرمایه در این صرافی‌های خارجی، نمی‌توانند به‌راحتی یک صرافی ارز دیجیتال بین‌المللی را انتخاب کنند. در این شرایط است که شناخت بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی و بررسی امکانات اصلی آن، می‌تواند بخش مهمی از محدودیت‌های کاربران ایرانی را از بین ببرد. در میان ده‌ها گزینه موجود در ایران، در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال والکس با عرضه بهترین ابزارها، کامل‌ترین امکانات و امن‌ترین پلتفرم، به بهترین گزینه برای اغلب تریدرها تبدیل شده است.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب