مطلب فعلی :

مشکلات رایج راه اندازی گوشی شیائومی

رفتن به بالا

مشکلات رایج راه اندازی گوشی شیائومی

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
مشکلات رایج راه اندازی گوشی شیائومی

مشکلات رایج راه اندازی گوشی شیائومی

شیائومی، غول تکنولوژی چینی، با ارائه گوشی‌های هوشمند باکیفیت و مقرون به صرفه، به یکی از محبوب‌ترین برندها در جهان تبدیل شده است. تنوع گسترده محصولات شیائومی، از گوشی‌های اقتصادی Redmi تا پرچمداران Mi و Poco، نیاز هر کاربری را برآورده می‌کند.خرید یک گوشی جدید شیائومی، چه از سری ردمی، پوکو یا Mi، می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز باشد. اما گاهی اوقات، این شور و اشتیاق با مشکل راه اندازی گوشی شیائومی همراه می‌شود. نگران نباشید! در این مقاله، به بررسی رایج‌ترین مشکلات راه اندازی گوشی‌های شیائومی و راه‌حل‌های آن‌ها می‌ پردازیم.

رایج ترین مشکلات

در ادامه به برخی از رایج ترین مشکلاتی که باعث میشود که شما با مشکل راه اندازی گوشی شیائومی مواجه شوید را بررسی میکنیم و راهکار های برای رفع این مشکل را نیز به شما عزیزان میدهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی روشن نمیشود:

یکی از این مشکلات اصلی این است که گوشی بطور کامل روشن نمیشود حال در این شرایط چیکار باید انجام دهید؟ در زیر ما به شما می گوییم:

شارژ گوشی را بررسی کنید: بخش اصلی و اولیه که باعث میشود برق به گوشی شما برسد, کابل و اداپتور گوشی میباشد. در بعضی مواقع امکان دارد کابل و یا آداپتور شما دچار خرابی و مشکل شده باشد و گوشی شما را شارژ نکند. همین شارژ نکردن باعث میشود باتری گوشی نتواند برق مورد نیاز قطعات را تولید کند و در نتیجه گوشی روشن نمیشود . بهتر است قبل از هر کاری با یک آداپتور و کابل دیگری گوشی خود را شارژ نمایید تا از شارژ شدن مطمئن شوید.

همچنین پیشنهاد میشود همیشه از یک کابل و آداپتور اصل و اورجینال با کیفیت بالا استفاده کنید تا از آسیب رسیدن به باتری گوشی جلوگیری نمایید.

دکمه پاور را چک کنید: ممکن است دکمه پاور مشکل داشته باشد. برای ۱۰ تا ۲۰ ثانیه دکمه پاور را نگه دارید.همچنین امکان زیر دکمه پاور گرد و غبار رفته باشد و مانع از اتصال شود . پس بهتر است آن را تمیز کنید ابتدا و سپس دوباره تست کنید. اگر همچنان گوشی واکنشی نشان نداد به احتمال زیاد برای دکمه مشکل پیش آمده و باید آن را تعویض و یا تعمیر نمایید که برای این کار میتوانید گوشی خود را به نمایندگی تعمیرات شیائومی در شرق تهران  و یا به نمایندگی تعمیرات گوشی شیائومی در علاالدین بیاورید تا تعمیرکاران ما مشکل راه اندازی گوشی شیائومی و دکمه پاور گوشی شما را در کمترین زمان ممکن برای شما عزیزان رفع نمایند.

گوشی درحالت بوت لوپ گیر کرده است:

حال شاید از خود بپرسید بوت لوپ چیست, باید گفت که بسیاری از گوشی ها از جمله برند شیائومی بعد از آپدیت کردن دچار مشکل میشوند که این مشکلات بسیار زیاد هستند و ما در مقاله مشکلات رایج گوشی شیائومی بعد آپدیت به  این مشکلات پرداخته ایم و راهکار های برای آن نیز بیان کرده ایم پس اگر گوشی شما هم بعد آپدیت با مشکل مواجه شده است این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم. با این حال یکی از این مشکلات مشکل بوت لوپ است . یعنی قبل اینکه گوشی بطور کامل بالا بیاید ریستارت میشود و این چرخه تا وقتی که شارژ گوشی تمام نشود ادامه دارد. با این حال راه کار های برای این مشکل نیز برای شما داریم :

گوشی را ریستارت کنید: اولین کاری که در این مواقع باید انجام دهید ریستارت کردن گوشی میباشد پس قبل از انجام هر کاری گوشی را یکبار ریستارت کنید ببنید مشکل حل میشود یا خیر . اگر مشکل حل نشد کافی است دکمه‌های پاور و ولوم پایین را به طور همزمان برای ۱۰ تا ۲۰ ثانیه نگه دارید. و به مرحله بعد بروید.

وارد حالت ریکاوری (Recovery Mode) شوید: دکمه‌های پاور و ولوم بالا را به طور همزمان نگه دارید تا وارد حالت ریکاوری شوید. سپس گزینه “Wipe Cache Partition” را انتخاب کنید. در حالت ریکاوری مود تاچ کار نمیکند و باید با دکمه ولم بالا و یا پایین گزینه مورد نظر را پیدا و با دکمه پاور آن را انتخاب نمایید.

گوشی را به تنظیمات کارخانه بازگردانید: توجه داشته باشید که با این کار تمام اطلاعات شما از روی گوشی پاک می‌شود. پس قبل از هر کاری گوشی را به سیستم متصل کنید تا از اطلاعات خود نسخه پشتیبانی تهیه نمایید . بعد از تهیه نسخه پشتیبانی در حالت ریکاوری، گزینه “Wipe Data/Factory Reset” را انتخاب کنید. و منتظر بمانید گوشی به تنظیمات کارخانه بازگردد.

مشکل از هارد گوشی است: اگر همچنان با انجام مراحل بالا مشکل بوت لوپ گوشی شیائومی شما حل نشد باید گفت که مشکل سخت افزاری و مربوط به هارد گوشی میباشد و هارد آن باید ریبال و یا تعویض شود که برای اینکار شما میتوانید گوشی خود نمایندگی تعمیرات گوشی شیائومی بیاورید تا تعمیرکاران ما مشکل بوت لوپ گوشی شما را حل نمایند.

مشکلات رایج راه اندازی گوشی شیائومی

چند نکته:

استفاده از سشوار: اگر گوشی شما به دلیل رطوبت بالا روشن نمی‌شود و یا مقدار کمی خیس شده و مایعات وارد آن شده است، می‌توانید از سشوار برای خشک کردن آن استفاده کنید. (با احتیاط و از فاصله دور) البته لطفا توجه داشته باشید که بعد از اب خوردگی دستگاه هیچگاه قبل اینکه گوشی بطور کامل خشک شود به شارژ نزید چون باعث خرابی و سخوتگی در بسیاری از بخش های برد میشود و همینطور بعد از مدتی قطعات گوشی سولفات میزند و باعث خرابی زیادی میشود پس بهتر است تا دیر نشده است آن را به یک تعمیرکار نشان دهید.

استفاده از برنامه Mi PC Suite: این برنامه به شما کمک می‌کند تا مشکلات گوشی خود را شناسایی و حل کنید.

سخن پایانی:

گوشی های شیائومی بسیار گوشی های مقرون به صرفه ای هستند ولی گاها این برند دچار مشکل میشود که یکی از این مشکلات اعصاب خورد کن , مشکل راه اندازی گوشی شیائومی میباشد که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، اما با کمی صبر و حوصله می‌توانید آن‌ها را حل کنید. با دنبال کردن راه حل‌های ارائه شده در این مقاله، می‌توانید به راحتی گوشی خود را راه اندازی و از آن لذت ببرید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب