مطلب فعلی :

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۳۶

رفتن به بالا

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۳۶

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
کلاسیک وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۳۶

در ادامه سری ۳۶ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

کلاسیک وب

ساختن تصاویر متحرک در عرض چند ثانیه

تصاویر متحرک که اغلب با پسوند gif از آنها یاد میشود در وب و نرم افرار های تحت وب دارای محبوبیت خاصی هستند،حال اگر شما میخواهید بسیار سریع و بدون نیاز به نرم افزار از چند تصویر ثابت خود یک تصویر متحرک ایجاد کنید میتوانید توسط وب سرویس Makeagif اینکار را براحتی انجام دهید.

کلاسیک وب

مکانی با ابزاری قدرتمند برای انجام کارهای گروهی در وب

Azendoo یک سرویس بسیار قدرتمند و رایگان در زمینه همکاری و مدیریت کارهای گروهی میباشد که ابزاری برای چت و ارتباط آنلاین بین اعضا،به اشتراک گذاری فایل و پروژه، ایجاد تقویم و لیست کاری برای زمان بندی و انجام کارها و بسیاری از قابلیت های پر کاربرد دیگر برای انجام کارها به صورت گروهی را داراست.

کلاسیک وب

دریافت ایمیل های جدید را در جیمیل خود متوقف کنید

اگر از ارسال روزانه ایمیل های اسپم به میل باکس جیمیل خود خسته شده اید و یا اینکه زمانی را میخواهید تا بدون هیچ میل جدید ایمیل های قبلی را پاسخ دهید و آنها را سازماندهی کنید با استفاده از افزونه Inboxpause میتوانید این کارها را براحتی انجام دهید.این افزونه به شما این قابلیت را میدهد تا با زدن دکمه Pause به طور موقت ایمیل های جدید به میل باکس شما ارسال نشود و همچنین پیغامی مبتی بر اینکه فعلا قادر به پاسخگویی نمیباشید برای شخص فرستنده ارسال شود.

کلاسیک وب

در مجموعه ویکی جستجو کنید

Wikiwix یک موتور جستجو قدرتمند در مجموعه ویکی که شامل سرویس هایی Wikipedia,Wikisource,Wiktionary,Wikiquote,Wikibooks,Wikispecies,Wikiversity,Wikinews میباشد که شما میتواند با جستجو در این وبسایت نتایج بهتری از دانشنامه های مجموعه ویکی را مشاهده کنید.همچنین این سرویس قابلیت جستجو در بین تصاویر،مقالات و اطلس این مجموعه را برای شما فراهم میکند.

کلاسیک وب

چت و ملاقات با افراد نزدیک به محل سکونت شما

شما میتوانید از طریق سرویس فوق العاده جالب و کاریردی Geocha با افرادی آشنا و غریبه ای که هم اکنون نزدیک به محل سکونت شما آنلاین هستند چت کنید و یا اینکه با آنها قرار ملاقات تجاری و شخصی بگذارید.علاوه بر این میتوانید با تعیین موقیت دقیق خود بر روی نقشه و اعلام یک وضیت از حالت کنونی خود از دیگر اشخاص درخواست کمک،راهنمایی،ملاقات و.. کنید.با اشتراک موقیت خود درgeocha، این سرویس امکانات فوق العاده ای برای ارتباط بیشتر با افراد نزدیک به موقیعت فعلی شما در اختیارتان قرار میدهد.

کلاسیک وب

کمک به کودکان برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی

وبسایت Weeworld به کودکانی که مشغول یادگیری زبان انگلیسی هستند این امکان را میدهد تا با چت کردن با دیگر کودکان در سراسر دنیا که عضو این سرویس هستند به همراه بازی های آنلاین و دیگر ابزار آموزشی مهارت خود را در یادگیری این زبان بالا ببرند.

کلاسیک وب

[معرفی شده توسط:amirsina]

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:کلاسیک وب

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب