مطلب فعلی :

معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه نمایش عکس در ویندوز ۱۱

رفتن به بالا

معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه نمایش عکس در ویندوز ۱۱

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
معرفی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه نمایش عکس در ویندوز 11

معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه نمایش عکس در ویندوز ۱۱

برنامه های مختلفی برای ویندوز وجود دارند که شما میتوانید با استفاده از آن ها عکس های خود را با هر فرمتی که باشد باز کنید. 🖼️ در این مطلب از کلاسیک وب به معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه نمایش عکس در ویندوز ۱۱ میپردازیم.

دانلود نرم افزار نمایش عکس در ویندوز ۱۱

Best Photo Viewers for Windows 11

بر روی ویندوز نرم افزاری به صورت پیش فرض نصب است که میتوانید به کمک آن عکس های خود را باز کنید. در صورتی که نمیخواهید از نرم افزار پیش فرض ویندوز استفاده کنید، میتوانید برنامه های دیگری بر روی ویندوز نصب کنید. سپس میتوانید از آن ها برای نمایش عکس برای ویندوز استفاده کنید. پیش از این به معرفی ۱۱ تا از بهترین نرم افزار باز کردن و نمایش عکس ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ پرداختیم. در ادامه به معرفی برنامه نمایش عکس ویندوز ۱۱ میپردازیم.

برنامه نمایش عکس ویندوز ۱۱ ImageGlass

ImageGlass یک نرم افزار برای نمایش عکس در ویندوز ۱۱ است. این برنامه مشابه برنامه پیش فرض ویندوز برای نمایش عکس است، اما ویژگی های اضافه تری نیز دارد. یکی از مزیت های ImageGlass این است که تمام فرمت های عکس که شامل GIF ،SVG ،HEIC ،RAW ،PNG و… میشوند را پشتیبانی میکند و شما میتوانید این عکس ها را در این برنامه باز کنید. نصب این برنامه آسان است. از لحاظ حجمی نیز این برنامه، برنامه ای سبک است.

نمایش عکس با فرمت HEIC ویندوز 11

ImageGlass رابط کاربری آسانی دارد و به راحتی بعد از نصب میتوانید با آن کار کنید. شما از این برنامه به غیر از ویندوز ۱۱ میتوانید در سایر نسخه های ویندوز نیز استفاده کنید. ImageGlass به شما این امکان را میدهد تا عکس ها را از طریق کلیپ بورد باز کنید. این یعنی شما میتوانید تصویر مورد نظر را کپی کرده و درون برنامه پیست کنید.

IrfanView برنامه نمایش عکس برای ویندوز ۱۱

IrfanView جزو بهترین برنامه نمایش عکس برای ویندوز ۱۱ است. اگر از برنامه پیش فرض ویندوز ناراضی هستید میتوانید از IrfanView استفاده کنید، به این دلیل که این برنامه ویژگی های بیشتری نیز در اختیار شما قرار میدهد. IrfanView از انواع فرمت های عکس پشتیبانی میکند و میتوانید انواع عکس ها را با IrfanView باز کنید. همچنین یکی از مزیت های این برنامه این است که با در دسترس گذاشتن افکت های مختلف میتوانید عکس های خود را جذاب تر کنید. به غیر از افکت ها شما میتوانید با ابزار رنگ، تصویر خود را ویرایش کنید.

بهترین نرم افزار نمایش عکس در ویندوز 11

به غیر از تصویر و عکس شما میتوانید ویدیو را با استفاده از IrfanView باز کنید. شما در این برنامه به غیر از باز کردن عکس ها میتوانید برای تبدیل آن ها به سایر فرمت ها استفاده کنید و فرمت تصاویر خود را تغییر دهید.

XnView MP برنامه نمایش عکس در ویندوز ۱۱

زمانی که شما نیاز به یک برنامه برای باز کردن تصاویر خود دارید، نرم افزار XnView MP میتواند بهترین انتخاب شما باشد. این برنامه با توجه به ویژگی هایی که دارد رابط کاربری ساده ای دارد و کار با آن پیچیدگی ندارد. همانطور که گفته شد این برنامه ویژگی های مختلفی دارد که باعث میشود شما بهتر بتوانید عکس های خود را مدیریت کنید. به عنوان مثال شما میتوانید سایز عکس های خود را تغییر دهید و یا اینکه بعد از ویرایش عکس فرمت آن را تغییر دهید.

نرم افزار نمایش عکس در ویندوز 11

این برنامه دارای ویژگی خاصی است که به وسیله آن شما میتوانید نام دسته از فایل های عکس را به صورت همزمان تغییر دهید. استفاده از این برنامه رایگان میباشد، همچنین XnView MP از تمام فرمت ها پشتیبانی میکند.

Nomacs نرم افزار نمایش عکس در ویندوز ۱۱

Nomacs یکی دیگر از برنامه هایی است که شما میتوانید برای نمایش عکس در ویندوز ۱۱ استفاده کنید. Nomacs به شما اجازه میدهد تا بسیاری از فرمت های عکس مانند RAW، PSD و… را باز کنید. Nomacs یک نرم افزار منبع باز یا Open-Source است که کارهای مختلفی برای شما انجام میدهد. شما میتوانید توسط این برنامه عکس های خود را برش دهید و قسمت های اضافه را حذف کنید. همچنین میتوانید اندازه تصویر را به دلخواه خود تغییر دهید. یکی دیگر از کار هایی که توسط این برنامه میتوانید انجام دهید این است که رنگ تصویر را تنظیم کنید و تصویر خود را بهبود ببخشید.

برنامه نمایش عکس ویندوز 11

شما از این برنامه در سیستم عامل های دیگر مانند لینوکس و مک نیز میتوانید استفاده کنید. از سایر ویژگی های این نرم افزار میتوان به امکان جست جوی عکس، نمایش بدون فریم و امکان نمایش به صورت اسلایدی اشاره کرد. بنابر این اگر به دنبال یک برنامه مناسب برای باز کردن عکس های خود هستید میتوانید Nomacs را روی ویندوز ۱۱ دانلود و نصب کنید.

دانلود نرم افزار نمایش عکس در ویندوز ۱۱ FastStone

نرم افزار رایگان FastStone یک برنامه مناسب برای باز کردن عکس های شما در ویندوز است. FastStone ویژگی های مختلفی دارد که کار شما را راحت تر میکند. یکی از ویژگی های FastStone امکان تغییر فرمت دسته ای عکس ها به جای تغییر فرمت تکی است که میتواند به کار شما سرعت ببخشد. نرم افزار FastStone سرعت بالایی دارد و از بسیاری از فرمت ها پشتیبانی میکند و فایل های مختلفی را میتوانید به وسیله این برنامه باز کنید.

بهترین برنامه نمایش عکس برای ویندوز 11

اکثر برنامه های نمایش عکس در ویندوز ۱۱ امکان مقایسه دو یا چند عکس کنار یکدیگر را ارائه نمیدهند. با این حال شما میتوانید در برنامه FastStone دو یا چند عکس را کنار هم مقایسه کنید. شما میتوانید عکس های خود را با استفاده از قابلیت درگ اند دراپ بکشید و در صفحه نرم افزار رها کنید تا عکس باز شود.

دانلود نرم افزار نمایش عکس در ویندوز ۱۱ ۶۴ بیتی و… qView

qView یک نمایشگر تصویر است که حافظه خیلی کمی از سیستم شما را اشغال میکند. qView یک برنامه Open-Source است که شما میتوانید از آن برای مشاهده عکس های خود استفاده کنید. همچنین این برنامه رایگان است و به راحتی میتوانید آن را نصب کنید. شما در برنامه qView میتوانید عکس های خود را از طریق وارد کردن آدرس URL باز کنید. این نرم افزار تمام قابلیت های اولیه و ساده ویرایش عکس مانند تغییر اندازه، برش و.. را دارا است. همچنین برنامه qView رابط کاربری ساده ای دارد.

دانلود نرم افزار نمایش عکس JPG

در صورتی که پیش نمایش عکس ها در ویندوز ۱۱ نشان داده نمیشود میتوانید مطلب ۹ روش حل مشکل نشان ندادن پیش نمایش عکس و فیلم در ویندوز ۱۱ را مطالعه کنید.

Google Photos ابزار آنلاین برای نمایش عکس

Google Photos جزو بهترین نرم افزار نمایش عکس در ویندوز ۱۱ است. این ابزار به صورت آنلاین برای ویندوز در دسترس است. در نتیجه برای استفاده از آن نیازی به نصب برنامه ای ندارید. برای راحت تر کردن دسترسی خود به Google Photos میتوانید توسط کروم وارد سایت آن شوید و میانبر سایت را به دسکتاپ خود اضافه کنید. استفاده از Google Photos کاملا رایگان است. یکی از مزیت های بزرگ Google Photos فضای ابری آن است. این یعنی در صورتی که شما عکس های خود را نمیتوانید در سیستم خود ذخیره کنید میتوانید آن را در فضای ابری Google Photos آپلود کنید. با این کار همیشه و در هر دستگاهی به عکس های خود دسترسی دارید.

نرم افزار مشاهده عکس با کیفیت بالا ویندوز 11

این ابزار آنلاین مانند سایر ابزار های گوگل رابط کاربری آسانی دارد. یکی از محدودیت های استفاده از این ابزار این است که در Google Photos شما خیلی امکان ویرایش عکس خود را ندارید. همچنین نمیتوانید فرمت آن را تغییر دهید. با این حال یکسری افکت های آماده در اختیار شما قرار داده اند. شما میتوانید به دلخواه خودتان از این افکت های آماده برای تصویر های خود استفاده کنید. در صورتی که گوگل فوتو با مشکل مواجه شده است میتوانید برای رفع مشکل خود مطلب آموزش ۲۶ روش حل مشکل گوگل فوتو (Google Photos) را مطالعه کنید.

WidsMob Viewer Pro نرم افزار مشاهده عکس با کیفیت بالا ویندوز ۱۱

برنامه بعدی که میتوانید از آن به عنوان برنامه نمایش عکس در ویندوز استفاده کنید نرم افزار WidsMob Viewer Pro است. این برنامه هم برای مدیریت و نمایش عکس های شما و هم برای مدیریت ویدیو های شما میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. WidsMob نسبت به سایر برنامه های معرفی شده عملکرد سریعتری دارد و سرعت کار شما را نیز افزایش میدهد. با استفاده از WidsMob میتوانید فرمت عکس ها را به صورت جداگانه و یا دسته ای تغییر دهید.

دانلود نرم افزار نمایش عکس در ویندوز 11 64 بیتی

برنامه WidsMob دارای یکسری از ابزار های ویرایش تصویر است. این باعث میشود تا به غیر از باز کردن عکس، شما بتوانید عکس های خود را تغییر دهید. یکی دیگر از ابزار های این برنامه امکان تغییر درجه بندی عکس برای زیباتر کردن تصاویر است.

نمایش عکس با فرمت HEIC ویندوز ۱۱ توسط نرم افزار HoneyView

اگر به دنبال یک برنامه خوب و مناسب برای باز کردن عکس های خود در ویندوز هستید برنامه HoneyView میتواند شما را شگفت زده کند. این برنامه از تمام فرمت های اصلی تصاویر پشتیبانی میکند. فرمت هایی مانند PNG ،JPEG ،GIF ،HEIC و بسیاری دیگر پشتیبانی میکند و میتوانید عکس های خود را باز کنید. اگر عکسی که دارید حاوی اطلاعات GPS باشد این برنامه قادر است تا مکان عکس را با استفاده از برنامه Google Maps شناسایی کند. شما میتوانید تصاویری که وضوح بسیار بالایی دارند را در HoneyView بدون مشکل باز کنید.

برنامه نمایش عکس در ویندوز 11

همچنین شما میتوانید با استفاده از برنامه HoneyView فایل های RAR و فایل های زیپ را بدون آن که نیاز باشد از فایل زیپ خارج کنید باز کنید.

دانلود نرم افزار نمایش عکس در ویندوز ۱۱ ۱۲۳ Photo Viewer

۱۲۳ Photo Viewer یکی دیگر از برنامه های نمایش عکس برای ویندوز ۱۱ است. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد و بدون مشکل میتوانید از آن استفاده کنید. ۱۲۳ Photo Viewer جزو نرم افزار هایی است که سرعت بالایی دارند. در نتیجه شما میتوانید به سرعت در آن کار های خود را انجام دهید. این برنامه مانند سایر برنامه های معرفی شده، فرمت های اصلی تصاویر را پشتیبانی میکند. همچنین برخی از ویژگی های ویرایش عکس را نیز دارد. این ویژگی ها به شما در ویرایش و زیباتر کردن عکس ها کمک بسیاری میکند.

برنامه نمایش عکس برای ویندوز 11

شما میتوانید عکس هایی که در فضای ابری OneDrive ذخیره کرده اید را نیز به صورت مستقیم باز کنید. در این برنامه نمایش عکس برای ویندوز ۱۱ نیز شما میتوانید نام و یا فرمت عکس ها را به صورت دسته ای تغییر دهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به معرفی و دانلود نرم افزار نمایش عکس JPG پرداختیم. شما چه برنامه دیگری برای نمایش عکس با پسوند HEIC ویندوز ۱۱ میشناسید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه بهترین نرم افزار نمایش عکس برای کامپیوتر در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب