مطلب فعلی :

معرفی و دانلود ۱۴ تا از بهترین برنامه و سرویس های ساخت دیپ فیک

رفتن به بالا

معرفی و دانلود ۱۴ تا از بهترین برنامه و سرویس های ساخت دیپ فیک

نوشته admin

10 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
معرفی و دانلود 14 تا از بهترین برنامه و سرویس های ساخت دیپ فیک

معرفی و دانلود ۱۴ تا از بهترین برنامه و سرویس های ساخت دیپ فیک

این روز ها شما با استفاده از دیپ فیک میتوانید به راحتی فیلم ها و عکس های جعلی درست کنید. 👺 همچنین شما میتوانید چهره خود را روی معروفترین فیلم ها بگذارید یا چهره خود را تغییر دهید. در این مطلب از کلاسیک وب به معرفی و دانلود ۱۴ تا از بهترین برنامه و سرویس های ساخت دیپ فیک میپردازیم.

دانلود نرم افزار دیپ فیک برای تغییر چهره حرفه ای در فیلم

Best Deepfake Software, Apps and Websites

دیپ فیک برای کار های مختلفی کاربرد دارد. به عکس یا ویدیویی که توسط هوش مصنوعی دستکاری میشود، دیپ فیک میگویند. شما با استفاده از دیپ فیک میتوانید چهره خود را روی فیلم های مختلفی بیاندازید. همچنین میتوانید عکس های خود را تغییر دهید. به عنوان مثال صورت خود را با لبخند کنید و یا پیری های خود را مشاهده کنید. در ادامه به معرفی چند برنامه ساخت دیپ فیک میپردازیم.

ساخت دیپ فیک با گوشی توسط Lensa AI

Lensa AI جدیدترین برنامه ای است که برای ایجاد پرتره با استفاده از هوش مصنوعی از شما یا هر شخص دیگری ساخته شده است. این ابزار دقیقا دیپ فیک نیست به این دلیل که این ابزار فقط میتواند صورت شما را روی عکس ها و فیلم ها قرار دهد. با این حال هوش مصنوعی Lensa این توانایی را دارد تا با استفاده از چند سلفی، پرتره های خوبی از شما بسازد. برای ایجاد پرتره ها، این برنامه چند سبک را در اختیار شما قرار میدهد تا عکس های شما در سبک های مورد نظر خودتان ساخته شود. این سبک ها عبارتند از ابر قهرمانی، انیمه ای و… که میتوانید یکی از این سبک ها را انتخاب کنید. Lensa AI یکی از معدود برنامه هایی است که هر بار نتیجه های چشمگیری به شما ارائه میکند.

ساخت ویدیو با چهره دیگران

ساخت دیپ فیک اوباما با Deepfakes

Deepfakes یکی از سرویس های ساخت دیپ فیک است که به شما این امکان را میدهد تا در بستر وب و اینترنت بدون نیاز به نصب برنامه ای، دیپ فیک بسازید. این سرویس از Deep learning یا دیپ لرنینگ استفاده میکند تا بتواند پیچیدگی ها و جزئیات صورت را تشخیص دهد. بعد از آن با توجه به اطلاعاتی که جمع آوری کرده است میتواند ویدیو مورد نظر شما را بسازد. این سرویس نسخه رایگان نیز برای کاربران دارد. در نسخه رایگان Deepfakes مدت زمان زیادی طول میکشد تا ویدیو شما آماده شود. این زمان چیزی حدود ۵ ساعت است.

ویدیو دیپ فیک

سایت ساخت دیپ فیک Deepfakes از پردازنده های گرافیکی خیلی خوبی برای ساخت دیپ فیک استفاده میکند. با این حال در تولید ویدیو ها زمان زیادی صرف میکند. با این حال این سرویس یکی از دقیق ترین سرویس های ساخت دیپ فیک است.

دانلود نرم افزار گذاشتن چهره روی فیلم گوشی Zao

Zao یک اپلیکیشن چینی است که برای ساخت دیپ فیک کاربرد دارد. این برنامه بسیاری از سکانس های مختلفی از سریال های معروف را دارد. شما میتوانید به دلخواه خود یکی از این سکانس ها را انتخاب کنید سپس عکس خود را به برنامه دهید تا برنامه با استفاده از هوش مصنوعی چهره شما را روی سکانس ها قرار دهد. Zao این کار را تنها در چند دقیقه برای شما انجام میدهد. همچنین این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد. بنابر این شما میتوانید با دانلود برنامه دیپ فیک Zao به راحتی چهره خود را روی فیلم های مختلف قرار دهید.

دانلود رایگان برنامه دیپ فیک

ساخت دیپ فیک صوتی با Wombo

اگر در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت دارید به احتمال زیاد ویدیو های دیپ فیک صدا Wombo را زیاد دیده باشید. شما میتوانید به این سرویس یک عکس دهید و از میان آهنگ هایی که دارد، یکی از آهنگ ها را انتخاب کنید. سپس Wombo عکس شما را به حرکت در میاورد و با حرکت دادن لب های شما عکس را به فیلم تبدیل میکند. این فیلم طوری ساخته میشود که عکس شما در حال خواندن آهنگ است. بسیاری از افراد از ابزار Wombo استفاده کردند و با ساخت اینگونه ویدیو ها آن ها را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تیک تاک منتشر کردند.

نرم افزار ساخت ویدیو دیپ فیک

Wombo برای شروع ۱۵ آهنگ در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید هر کدام از این آهنگ ها را انتخاب کنید و با حرکت داده شدن عکس شما خواننده آهنگ انتخابی شوید. همچنین شما میتوانید از هر عکسی در این برنامه استفاده کنید. این عکس ها میتواند شامل عکس های خودتان یا عکس های آدم های معروف باشد.

گذاشتن چهره روی فیلم دلخواه با SwapFace

برنامه SwapFace یک نرم افزار جالب مبتنی بر هوش مصنوعی است که در حال حاضر تنها نسخه ویندوزی آن در دسترس میباشد و در پلن نسخه رایگان نرم افزار روزانه ۱۰ ویدیو قابل ویرایش است. از قابلیت های این برنامه میتوان به عوض کردن صورت در استریم‌ ویدیویی و تغییر چهره در ویدیو و عکس با  هوش مصنوعی اشاره کرد. شما میتوانید با آپلود عکس دلخواه مدنظر چهره شخص را بر روی چهره شخصیت اصلی مونتاژ کنید. فرایند پردازش در این نرم افزار با توجه به ویدیو انتخابی و قدرت سیستم شما متفاوت است.

گذاشتن چهره روی فیلم دلخواه با SwapFace

Reface برنامه ساخت دیپ فیک حرفه ای

اگر شما جزو افرادی هستید که از گیف ها زیاد استفاده میکنید و دوست دارید گیف هایی بسازید که مختص به شما باشد ابزار Reface یک انتخاب مناسبی میتواند برای شما باشد. Reface این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که یک چهره از شما بگیرد و آن را روی یک گیف قرار دهد. تنها کاری که باید در برنامه Reface برای گذاشتن چهره روی فیلم دلخواه انجام دهید این است که ابتدا یک عکس بگیرید. سپس یک گیف نیز باید انتخاب کنید. بعد از آن این برنامه چهره شما را روی گیف قرار میدهد.

ساخت دیپ فیک صوتی

میزان روی هم قرار گرفتن چهره و گیف به صورت درست، بستگی به عکس شما و تقارن بین چهره و گیف است. این برنامه گیف های بسیار متنوع و مختلف دارد که میتوانید به دلخواه خود آن ها را انتخاب کنید.

ساخت دیپ فیک ایرانی و… با MyHeritage

نرم افزار ساخت ویدیو دیپ فیک MyHeritage ویژگی های بسیاری دارد که باعث میشود این برنامه در میان کاربران شبکه های اجتماعی محبوب شود. برنامه MyHeritage به شما کمک میکند تا عکس های قدیمی را متحرک کنید. برای استفاده از این سرویس کافیست یکی از عکس های قدیمی خود را درون برنامه آپلود کنید. سپس دکمه Animate را بزنید تا بعد از چند ثانیه MyHeritage عکس شما را متحرک کند. یکی از ویژگی های این سرویس این است که فیلم هایی که میسازد بسیار واقعی هستند.

نرم افزار تغییر چهره در فیلم کامپیوتر

شما میتوانید از برنامه MyHeritage در هر دو دستگاه اندروید و iOS استفاده کنید. قسمت هایی که این برنامه در عکس متحرک میکند تا عکس شما زنده به نظر برسد چشم ها، صورت و دهان عکس است.

DeepFaceLab نرم افزار تغییر چهره در فیلم کامپیوتر

اگر میخواهد در ویندوز ویدیو هایی با استفاده از دیپ فیک بسازید میتوانید از DeepFaceLab استفاده کنید. این برنامه در درجه اول برای محققین و دانشچویان که در حوزه کامپیوتر کار میکنند ساخته شده است. DeepFaceLab یکی از سرویس های ساخت دیپ فیک است که از دیپ لرنینگ برای جایگزین چهره ها در ویدیو ها استفاده میکند. همانطور که گفته شد این برنامه بیشتر برای دانشجویان و محققینی که در زمینه کامپیوتر فعالت میکنند مفید است. بنابر این DeepFaceLab رابط کاربری ساده و مورد پسندی ممکن است نداشته باشد. در نتیجه برای استفاده از آن باید ابتدا کار با برنامه را یاد بگیرید.

گذاشتن چهره روی فیلم دلخواه

برای استفاده از DeepFaceLab شما به یک کامپیوتر با GPU قدرتمند نیاز دارید. اگر شما دانشجوی کامپیوتر هستید این ابزار بسیار میتواند برای شما مفید باشد.

دانلود رایگان برنامه دیپ فیک Deep Art

Deep Art با استفاده از هنر، نقاشی های باستانی و قدیمی و… تصاویری با استفاده از دیپ فیک میسازد. نرم افزار های مختلفی وجود دارند که میتوانند عکس های شما را به نقاشی تبدیل کنند. مزیت Deep Art نسبت به سایر برنامه ها این است که این برنامه از هوش مصنوعی استفاده میکند و میتواند طبیعی تر عکس شما را به نقاشی تبدیل کند.

ساخت دیپ فیک با گوشی

همانطور که گفته شد Deep Art با استفاده از نقاشی های قدیمی عکس شما را تغییر میدهد. این یعنی سبک های مختلف آثار هنری را میشناسد. در نتیجه میتواند با الهام از این نوع سبک ها تصاویر شما را تغییر دهد. آثار هنری های گفته شده از نقاش های بسیار معروف مانند ون گوگ، میکل آنژ، پیکاسو و… هستند. بنابر این اگر میخواهید تا عکس خود را به آثار هنری تبدیل کنید میتوانید از Deep Art استفاده کنید.

گذاشتن سر روی بدن دیگران در فیلم با Face Swap Live

یکی دیگر از بهترین نرم افزار ساخت دیپ فیک که میتوانید برای تغییر چهره و یا گذاشتن چهره خود روی یک چهره دیگر استفاده کنید، Face Swap Live است. در این نرم افزار شما میتوانید چهره خود با دوستتان را جا به جا کنید. همچنین میتوانید چهره خود را روی یک فیلم قرار دهید. ابن نرم افزار به شما امکان فیلمبرداری و گذاشتن استیکر روی فیلم ها را میدهد. همچنین بعد از اینکه هر نوع فیلمی ساختید میتوانید ویدیو خود را مستقیما از طریق برنامه در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

سایت ساخت دیپ فیک

تنها مشکل Face Swap Live میتواند سیستم مورد نیاز آن باشد. نسخه کامپیوتر Face Swap Live برای کار کردن نیاز به یک کامپیوتر با GPU قدرتمند دارد. در صورتی که کامپیوتر شما کارت گرافیک قوی نداشته باشد، این ابزار باز هم ویدیو شما را میسازد اما این کار بسیار کند پیش میرود و ویدیو شما کیفیت مناسبی نخواهد داشت.

دانلود نرم افزار دیپ فیک برای اندروید FaceApp

میتوان گفت برنامه FaceApp جزو اولین برنامه هایی بود که با استفاده از هوش مصنوعی عکس های شما را تغییر میدهد. شما به راحتی میتوانید در برنامه FaceApp عکس خود را آپلود کنید و آن را تغییر دهید. تغییراتی که در عکس اعمال میشود روی حالت چهره شما است. این برنامه حالت های مختلفی دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال شما میتوانید عکس خود را آپلود کنید و با انتخاب گزینه مرتبط پیری های خود را مشاهده کنید. همچنین اگر عکسی دارید که با دوستان خود گرفتید ولی در عکس نخندیدید با انتخاب حالت خنده، چهره شما با لبخند میشود.

نرم افزار ساخت دیپ فیک

این برنامه برای هر دو دستگاه اندروید و iOS وجود دارد و میتوانید در هر دو دستگاه از این برنامه استفاده کنید. FaceApp نتایج خوبی برای شما دارد و به خوبی میتواند عکس های شما را تغییر دهد. با این حال ممکن است کمی این برنامه کند باشد و با باگ ها و مشکلات مختلفی در آن مواجه شوید.

ساخت ویدیو با چهره دیگران توسط FaceMagic

یکی دیگر از نرم افزار هایی که برای تعویض چهره مبتنی بر هوش مصنوعی کاربرد دارد FaceMagic است. برنامه FaceMagic بسیار شبیه به برنامه Reface که قبل تر آن را معرفی کردیم است. برای کار با این برنامه ابتدا باید عکس خود را در برنامه آپلود کنید. سپس از بین قالب های ویدیویی که دارد یک ویدیو انتخاب کنید. در آخر باید عکس خود را به ویدیو اضافه کنید تا چهره شما در ویدیو قرار بگیرد.

ساخت دیپ فیک حرفه ای

دانلود دیپ فیک صوتی FacePlay

FacePlay نیز مانند برنامه های معرفی شده قادر است چهره شما را با استفاده از هوش مصنوعی خود روی ویدیو ها قرار دهد. برای شروع FacePlay ویدیو های کوتاه بسیاری در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید با توجه به موضوع مورد نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. بعد از انتخاب یکی از ویدیو های کوتاه، شما باید عکس خود را درون برنامه آپلود کنید تا FacePlay بتواند عکس شما را روی ویدیو قرار دهد.

تغییر چهره حرفه ای در فیلم

سایت دیپ فیک رایگان DALL-E Mini

در تمام برنامه هایی که تا الان معرفی شده است، شما باید یک عکس آپلود کنید تا آن را تغییر دهد. اگر عکسی ندارید و میخواهید تصویری ایجاد کنید که در هیچ جا وجود نداشته باشد میتوانید از DALL-E Mini کمک بگیرید. شما در وبسایت DALL-E Mini میتوانید یک متن وارد کنید. سپس DALL-E Mini با استفاده از هوش مصنوعی که دارد متن شما را تبدیل به عکس میکند و میتوانید از آن عکس در هر جایی استفاده کنید.

دانلود نرم افزار گذاشتن چهره روی فیلم گوشی

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به آموزش ساخت دیپ فیک و معرفی چند سرویس برای ساخت ویدیو دیپ فیک پرداختیم. آیا شما توانستید از سرویس های ساخت دیپ فیک معرفی شده برای ساخت ویدیو با صورت دیگران استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ساخت ویدیو با تکنولوژی دیپ فیک در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 10 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب