مطلب فعلی :

معرفی و دانلود ۲۰ تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید

رفتن به بالا

معرفی و دانلود ۲۰ تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید

نوشته admin

9 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
معرفی و دانلود 20 تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید

معرفی و دانلود ۲۰ تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید

در صورتی که عکس های شما نیاز به ادیت و ویرایش دارند و دسترسی به ویندوز خود ندارید میتوانید با استفاده از برنامه های اندرویدی عکس های خود را ویرایش کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به معرفی و دانلود ۲۰ تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید میپردازیم.

بهترین برنامه ویرایش عکس برای اندروید

Best Photo Editor Apps for Android

برنامه های مختلفی برای گوشی های اندرویدی وجود دارد که شما میتوانید از آن ها برای ویرایش عکس های خود استفاده کنید. هر کدام از این برنامه ها قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث میشوند شما راحت تر عکس های خود را ویرایش کنید. در ادامه به معرفی بهترین برنامه ادیت عکس اندروید میپردازیم و مزایای هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

Lightroom Photo بهترین ویرایش عکس برای اندروید

Lightroom Photo در بین برنامه های ویرایش عکس بسیار معروف است. این معروف بودن به دلیل قابلیت های مختلفی است که این برنامه در اختیار کاربران قرار میدهد. لایت روم به شما این امکان را میدهد تا سطوح نوردهی را تنظیم کنید و هایلایت ها را نیز تنظیم کنید. Lightroom Photo به دلیل قابلیت هایی که دارد و همچنین رابط کاربری ساده خود هم برای مبتدیان و هم برای افراد حرفه ای مناسب است. یکی از بهترین قابلیت های لایت روم این است که شما میتوانید موارد و افکت های مختلفی را از اینترنت دانلود کرده و با استفاده از این برنامه روی عکس های خود قرار دهید.

بهترین اپ ادیت عکس اندروید

ویرایش عکس برای اینستاگرام اندروید با Adobe Photoshop Express

به غیر از برنامه لایت روم، یکی دیگر از برنامه های ادوب Adobe Photoshop Express است. فتوشاپ یکی از محبوبترین برنامه های تغییر عکس در ویندوز است. این برنامه نسخه ای برای گوشی های اندرویدی نیز دارد. اگرچه نسخه اندرویدی آن ممکن است به خوبی نسخه ویندوز آن نباشد اما قابلیت های مختلفی دارد که میتوانید برای عکس های خود استفاده کنید. Photoshop به شما اجازه میدهد برخی از عناصر را از عکس خود حذف کنید و یا عناصری را به عکس خود اضافه کنید.

بهترین اپلیکیشن ادیت عکس اندروید

InShot برنامه ادیت رنگ عکس اندروید

InShot برنامه ای برای ادیت حرفه ای ویدیو ها در گوشی های اندرویدی است. با این حال حین ورود به برنامه شما میتوانید روی Photo ضربه بزنید. سپس عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. اکنون میتوانید با گزینه های مختلفی که این برنامه دارد عکس خود را ویرایش و جذاب تر کنید. همچنین در صورت دلخواه میتوانید عکس خود را به فیلم تبدیل کنید. سپس از گزینه های مختلفی این برنامه استفاده کنید.

ادیت عکس حرفه ای با گوشی

ادیت عکس اندروید بدون افت کیفیت با استفاده از AirBrush

AirBrush ابزاری برای ویرایش عکس های شما است. شما از این ابزار میتوانید برای حذف جوش های صورت، صاف کردن پوست و… استفاده کنید. همچنین در صورتی که در شب عکس گرفتید و چشم های شما در عکس قرمز شده، میتوانید قرمزی های چشم خود را از بین ببرید. شما میتوانید با AirBrush پس زمینه عکس های خود را تار کنید. به غیر از ویرایش عکس شما میتوانید با دوربین این برنامه قبل از گرفتن عکس تغییراتی را اعمال کنید و بعد از آن از خود عکس بگیرید.

دانلود برنامه ویرایش و نوشتن روی عکس برای اندروید

ویرایش عکس آیفون برای اندروید با Bazaart

نرم افزار Bazaart یک نرم افزار ویرایشگر عکس نسبتا محبوب است. این برنامه به غیر از اندرویدی نسخه ای پیشرفته تر برای گوشی های iOS دارد. اگر میخواهید پس زمینه عکس های خود را به صورت کامل پاک کنید تا عکس های خود را روی تصاویر دیگر قرار دهید میتوانید از Bazaart کمک بگیرید. به غیر از پاک کردن پس زمینه از Bazaart میتوان برای تنظیم نوردهی و کنراست عکس استفاده کنید. در نرم افزار Bazaart متن های مورد نظر خود را روی عکس خود قرار دهید و از فیلتر هایی که درون برنامه وجود دارد میتوانید استفاده کنید.

دانلود برنامه ویرایش عکس عالی برای اندروید

InShot Photo Editor Pro برنامه روتوش عکس اندروید

InShot Photo Editor Pro ویرایشگری سبک برای گوشی های اندرویدی است. این برنامه در عین سبکی دارای فیلتر ها، برچسب ها و جلوه های مختلفی است که میتوانید برای عکس خود استفاده کنید. در برنامه InShot Photo Editor Pro به غیر از کار های ساده مانند برش تصویر میتوانید کارهای حرفه ای تر مانند روتوش تصویر را نیز انجام دهید. برخی از فیلتر ها و جلوه های InShot Photo Editor Pro برای نسخه پیشرفته این برنامه هستند. با این حال در نسخه رایگان نیز جلوه های مختلفی وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید.

برنامه روتوش عکس اندروید

Snapseed بهترین ادیت عکس برای اندروید

Snapseed یک برنامه ساده با رابط کاربری ساده است که میتوانید روی گوشی های خود نصب کنید و از آن برای ویرایش عکس های خود استفاده کنید. فیلتر های مختلفی در برنامه Snapseed وجود دارد که میتوانید از این فیلتر ها بر روی عکس های خود استفاده کنید. به غیر از آن ابزار های پیشرفته تری در Snapseed وجود دارد. استفاده از Snapseed رایگان است و تبلیغات، آزار دهنده نیستند. با این حال برای Snapseed آپدیت ها بسیار با تاخیر قرار میگیرند.

ادیت عکس اندروید بدون افت کیفیت

ویرایش عکس اندروید کم حجم با PicsArt

PicsArt بهترین برنامه ای است که میتوانید از آن برای ویرایش عکس های خود استفاده کنید. همچنین شما میتوانید از این برنامه برای ساخت تصویر با هوش مصنوعی استفاده کنید. این یعنی شما میتوانید یک متن به این برنامه بدهید، سپس برنامه PicsArt با توجه به متن شما و هوش مصنوعی خود یک تصویر ساخته و به شما تحویل میدهد. به غیر از هوش صمنوعی این برنامه ابزار های ویرایش مختلف دیگری دارد. شما میتوانید از PicsArt برای از بین بردن پس زمینه عکس ها نیز استفاده کنید و یا روی عکس های خود متن بگذارید. اگر میخواهید عکس های خود را به گیف های متحرک تبدیل کنید میتوانید از PicsArt کمک بگیرید.

بهترین ادیت عکس برای اندروید

دانلود برنامه ویرایش عکس ایفون برای اندروید Pixlr

Pixlr که با نام Pixlr Express نیز شناخته میشود، یک برنامه ادیت عکس حرفه ای با گوشی است. این برنامه یکی از بهترین ابزار های تک لمسی را دارد. ابزار تک لمسی یعنی با یک ضربه شما میتوانید رنگ عکس های خود را بهبود ببخشید و تنظیم نوردهی آن را به راحتی انجام دهید. در Pixlr فیلتر ها و افکت های مختلفی وجود دارد که با توجه به سلیقه خود میتوانید از آن ها برای عکس های خود استفاده کنید. به غیر از موارد گفته شده، Pixlr شامل ابزار های آرایشی مانند پاک کردن لک های صورت، سفید کننده دندان و… میشود و میتوانید برای زیباتر کردن چهره خود از آن ها استفاده کنید.

ویرایش عکس ایفون برای اندروید

Canva نرم افزار ویرایش عکس کم حجم اندروید

Canva قالب های زیادی دارد که میتوانید از آن ها برای پست های اینستاگرامی خود استفاده کنید. اگر کمی خلاق باشید در صورتی که تصویر نداشته باشید با برنامه Canva میتوانید عکس های خود را از ابتدا ایجاد کنید و عکس های جذابی بسازید. Canva برنامه ای معروف و پرکاربرد برای افرادی که زیاد عکس های خود را ویرایش میکنند است.

بهترین برنامه برای ویرایش عکس در اندروید

LightX Photo Editor برنامه ویرایش پس زمینه عکس برای اندروید

در صورتی که چند عکس دارید و میخواهید آن ها را باهم ادغام کرده و سپس عکس خود را ویرایش کنید، میتوانید از LightX Photo Editor کمک بگیرید. همچنین اگر پس زمینه عکس های شما مناسب نیست میتوانید با نرم افزار LightX Photo Editor پس زمینه عکس های خود را تغییر دهید. دیگر ابزار های این برنامه شامل تاری، کلاژ عکس، دستکاری عکس، برچسب ها و… میشوند. در این برنامه ممکن است باگ هایی وجود داشته باشد اما در کل میتوانید به خوبی عکس های خود را ویرایش کنید.

دانلود برنامه ویرایش چهره در عکس برای اندروید

دانلود برنامه ویرایش چهره در عکس برای اندروید Motionleap

نرم افزار Motionleap قبلا با نام Enlight Pixaloop فعالیت میکرد. در برنامه Motionleap شما میتوانید برخی از عناصری که در عکس وجود ندارد مانند ابر یا آب را به عکس های خود اضافه کنید. شما با استفاده از برنامه Motionleap نمیتوانید قرمزی های چشم خود را از بین ببرید یا تصویر خود را برش دهید. این نرم افزار این ابزار های ساده را ندارد، اما به جای آن ها میتوانید از جلوه های ویژه Motionleap بر روی تصاویر خود استفاده کنید.

ویرایش عکس اندروید کم حجم

ادیت عکس حرفه ای با گوشی توسط PhotoDirector

نرم افزار PhotoDirector بیشتر بر روی ویرایش های دستی تمرکز دارد. این یعنی به جای استفاده از جلوه ها و افکت های آماده شما باید با جابه جا کردن نوار های HSL، تنظیم رنگ، تنظیم روشنایی و تاریکی و… عکس خود را ویرایش کنید.

ادیت رنگ عکس اندروید

Photo Editor بهترین اپلیکیشن ادیت عکس اندروید

Photo Editor که توسط dev.macgyver ساخته شده است برنامه ای برای ادیت عکس ها است. اول از همه این برنامه تمام قابلیت ها و ابزار های ساده که برای ویرایش عکس خود نیاز دارید، مانند برش تصویر و… را دارد. به غیر از این ابزار های ساده ابزار های پیشرفته تر مانند تصحیح رنگ و… را نیز دارد. یکی از مزیت های این ابزار این است که میتوانید فرمت های مختلفی از عکس های خود مانند فرمت ها JPEG ،PNG ،GIF ،Webp و PDF را باز کنید. اینگونه شما قبل از ادیت عکس های خود به برنامه تغییر فرمت عکس نیازی ندارید.

بهترین برنامه ادیت عکس اندروید

Photo Effects Pro برنامه ویرایش عکس

درصورتی که شما دوست دارید با افکت های مختلف عکس های خود را زیباتر و جذاب تر کنید، Photo Effects Pro مناسب شما است. نرم افزار Photo Effects Pro برای گوشی های اندروید دارای بیش از ۴۰ فیلتر و افکت است. همچنین میتوانید در این برنامه متن دلخوه خود را روی عکس های خود با فونت های مختلف تایپ کنید. این برنامه حاوی چند تا استیکر است که از آن ها نیز میتوانید برای زیباتر شدن عکس های خود استفاده کنید.

بهترین ویرایش عکس برای اندروید

ویرایش عکس با Photo Lab Picture Editor

Photo Lab Picture Editor ممکن است به اندازه سایر برنامه های معرفی شده در میان کاربران اندروید محبوب نباشد، اما با این حال به خوبی میتوانید به شما در ادیت عکس ها کمک کند. فیلتر های این برنامه بیش از ۶۴۰ عدد هستند. این باعث میشود دست شما برای ادیت و ویرایش عکس بسیار باز تر باشد. برنامه Photo Lab Picture Editor نسخه رایگان دارد که میتوانید از آن برای ادیت عکس های خود استفاده کنید و با افکت های خوب این برنامه عکس های جذابی بسازید.

نرم افزار ویرایش عکس کم حجم اندروید

ادیت عکس اینستاگرام اندروید با Photo Mate R3

Photo Mate R3، جزو جدیدترین برنامه های ادیت و ویرایش عکس است. بنابر این ممکن است از تمام قابلیت های آن به صورت کامل رونمایی نشده باشد. با این حال در طول زمان کاملتر و بهتر میشود. در حال حاضر در برنامه Photo Mate R3 به ابزار های ساده مانند برش تصویر و… دسترسی دارید و این کار ها را میتوانید انجام دهید. همچنین از فرمت های RAW پشتیبانی میکند که این برای عکاسان خیلی خوب است. همچنین شما میتوانید از طریق این برنامه به صورت مستقیم عکس های خود را بگیرید و مستقیم حین عکس گرفتن سطح رنگ و… را تغییر دهید.

برنامه ویرایش پس زمینه عکس برای اندروید

TouchRetouch بهترین برنامه برای ویرایش عکس در اندروید

TouchRetouch یکی دیگر از برنامه ادیت و ویرایش عکس است که برای گوشی های اندروید میتوانید از آن استفاده کنید. این برنامه کار های معمولی مانند صاف کردن پوست، از بین بردن قرمزی چشم و… را انجام نمیدهد. گاهی حین عکس انداختن برخی از اشیاها و افراد داخل عکس شما قرار میگیرند. در صورتی که در عکس خود اشیا مزاحم دارید میتوانید از TouchRetouch برای از بین بردن آن ها کمک بگیرید.

دانلود برنامه ویرایش عکس ایفون برای اندروید

دانلود برنامه ویرایش و نوشتن روی عکس برای اندروید Vimage

اگر میخواهید به عکس های خود عناصر متحرک اضافه کنید متیوانید از برنامه جدید Vimage استفاده کنید. Vimage ابزار های ساده برای ویرایش عکس مانند برش تصویر، روشنایی، افزایش یا کاهش میزان تاری، چرخش عکس و… را نیز دارد و میتواند از آن ها استفاده کنید. همانطور که گفته شد، نرم افزار ویرایش عکس اندروید کم حجم Vimage عناصر متحرک دارد در آخر میتوانید این انیمیشن ها را به تصویر خود اضافه کنید تا به آن جان ببخشید. بنابر این اگر به دنبال یک برنامه خوب برای ادیت عکس های خود و اضافه کردن موارد جدید به آن هستید، Vimage میتواند یک انتخاب خوب باشد.

ویرایش عکس برای اینستاگرام اندروید

دانلود برنامه ویرایش عکس عالی برای اندروید VSCO

VSCO کمی با سایر برنامه های معرفی شده تفاوت دارد. VSCO یک برنامه شبکه اجتماعی است. این یعنی در این برنامه مانند پینترست شما میتوانید عکس های خود را به اشتراک بگذارید. ابنگونه سایر کاربران عکس های شما را میتوانند ببینند. قبل از به اشتراک گذاشتن عکس های خود این برنامه ابزار های داخلی برای ویرایش عکس شما دارد. از این ابزار ها شما میتوانید برای تنظیم نور، رنگ و… استفاده کنید.

بهترین برنامه ویرایش عکس برای اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی و بررسی بهترین اپ ادیت عکس اندروید پرداختیم. آیا شما توانستید با استفاده از برنامه های بالا عکس های خود را ادیت کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه بهترین اپلیکیشن ادیت عکس اندروید در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 9 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب