مطلب فعلی :

معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه تنظیم صدا اندروید

رفتن به بالا

معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه تنظیم صدا اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
بهترین برنامه تنظیم صدا اندروید

معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه تنظیم صدا اندروید

اندروید همیشه در مورد اکولایزرها کمی ضعیف بوده است. سیستم عامل اندروید مدتی است از اکولایزر پشتیبانی کرده و برخی از برنامه های موسیقی آنها را دارند. برنامه های مختلف کنترل صدا در اندروید وجود دارد که فارغ از اینکه دسترسی سریع تری به آن دارید یا اینکه جلوی یک برنامه را در یک سطح خاص قفل کنید، می توانند به شما کمک کنند. این روزها تقریبا برای همه چیز اپلیکیشن وجود دارد. امروز در کلاسیک وب به معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه تنظیم صدا اندروید می پردازیم.

دانلود بهترین نرم افزار بالانس و تنظیم صدا اندروید

Download Best Volume Equalizer and Adjust Volume in Android

ممکن است شما در Poweramp به موسیقی گوش دهید اما صدای متفاوتی را دریافت کنید یا صدا کم و زیاد شود. زیرا موسیقی Google Play دارای یک اکولایزر بومی نیست. برنامه تنظیم صدا اندروید گلوبال وجود دارد، اما مجوزهای غیر سیستمی آنها مانع از موثر بودن آنها می شود. خلاصه این که، بسیاری از این ها ممکن است برای شما موثر نباشد.

نرم افزار تنظیم صدا اندروید

در این قسمت به راهنمای دانلود نرم افزار تنظیم صدای گوشی اندروید می پردازیم. توجه داشته باشید که اکثر این برنامه های تنظیم صدا اندروید رایگان است و آن هایی که پولی هستند فقط جهت حذف تبلیغات است.

برنامه کنترل ولوم صدا اندروید App Volume Control

تنظیم صدای مکالمه اندروید

اگر می خواهید برنامه های مختلف دارای تنظیمات مختلف صدا باشند، App Volume Control گزینه عالی است. وقتی اولین بار برنامه را باز می کنید، لیستی از تمام برنامه های نصب شده دیگر در دستگاه Android شما را مشاهده خواهید کرد. اولین برنامه را که می خواهید تتنظیمات صدای اندروید را انجام دهد، انتخاب کنید. شما به قسمت دیگری از تنظیمات منتقل می شوید که می توانید میزان صدا را برای موقعیت های مختلفی که ممکن است از برنامه استفاده شود تنظیم کنید.

ویجت تنظیم صدا اندروید Volume Control Widget

تنظیم صدای اهنگ اندروید

همه ممکن است به دنبال برنامه ای با ویژگی های زیادی نباشند. تا زمانی که اصول اولیه را پوشش دهد، خوب است. Volume Control Widget دارای یک ویجت تنظیم صدا اندروید اساسی است که به شما امکان می دهد میزان زنگ هشدار، چندرسانه ای و تنظیم صدای مکالمه اندروید را نیز کنترل کنید.

دانلود برنامه تنظیم صدای هندزفری اندروید Precise Volume

دانلود برنامه تنظیم صدا اندروید

با وارد شدن به تنظیمات Precise Volume، می توانید تنظیم صدای هندزفری اندروید را انجام دهید. اگر برنامه های صوتی دیگری نصب کرده اید، می توانید از اکولایزر نیز برای بهبود صدا استفاده کنید.

Bass Booster and Equalizer ، برنامه تقویت کننده باس صدا اندروید

تنظیم صدای هندزفری اندروید

Bass Booster and Equalizer یکی از ساده ترین برنامه های تنظیم صدای آهنگ اندروید است. این دستگاه دارای یک اکولایزر پنج باند به همراه یک عملکرد تقویت کننده باس، ده ایستگاه از پیش تنظیم شده، مضامین، کنترل های اطلاع رسانی اختیاری و حتی ابزارک است. UI به اندازه کافی آسان برای استفاده و تنظیم صدا برای خوانندگی اندروید است و تقویت باس و اکولایزر در اکثر موارد نسبتا خوب کار می کنند.

دانلود برنامه اکولایزر Equalizer FX

ویجت تنظیم صدا اندروید

استفاده از Equalizer FX فوق العاده آسان است. این سیستم با یک اکولایزر پنج باند، تقویت کننده باس، مجازی سازی و حتی تقویت کننده بلندی صدا (اندروید ۴٫۴ و بالاتر) ارائه می دهد.  نسخه پرداخت شده همان نسخه رایگان است و فقط تبلیغات را حذف می کند.

برنامه اکولایزر موسیقی اندروید Music Equalizer

تنظیمات صدای اندروید

در برنامه Music Equalizer بیشتر ویژگی های مشابه اپلیکیشن های بالانس صدا در اندروید را دریافت خواهید کرد. شامل یک اکولایزر پنج باند، تقویت کننده باس، یک مجازی ساز، ده ایستگاه از پیش تنظیم شده، یک ویجت و موارد دیگر است. مانند بیشتر اپلیکیشن ها، در پس زمینه اجرا می شود. این بدان معنی است که اگر دستگاه شما نسبت به فرآیندهای پس زمینه سخت گیر باشد، قطع می شود.

اپلیکیشن کنترل صدا اندروید Music Volume EQ

برنامه اکو صدا اندروید

Music Volume EQ شامل Equalizer دو باند استاندارد به همراه ۹ ایستگاه از پیش تنظیم EQ است. در کنار آن، کنترل صدا، تقویت باس، افزایش بلندی و موارد دیگر را نیز دریافت خواهید کرد. توسعه دهندگان همچنین به این امر افتخار می کنند که تنظیم صدای ویدیو اندروید و تنظیم صدای اهنگ اندروید در این برنامه به خوبی اجرا می شود. در کل، این یک تجربه مثبت برای اکولایزر نرم افزار است.

برنامه تنظیم صدا حرفه ای Neutralizer

برنامه تنظیم صدا اندروید

Neutralizer یک برنامه تنظیم صدا حرفه ای و یکی از منحصر به فردترین برنامه های اکولایزر است که ما دیده ایم. به جای اینکه یک EQ برای تنظیم به شما بدهد، گزینه هایی دارد که خود بر اساس آن چه دوست دارید تنظیم کنید. در هنگام تنظیم، از شما خواسته می شود که در فرکانس های مختلف به صداها گوش دهید. شما آن ها را بر اساس چگونگی خوب شنیدن آن ها، بالا یا پایین می کنید. پس از اتمام کار، برنامه بر اساس اسپیکر ها یا هدفون هایی که می پوشید، یک پیش نمایش یکسان ساز بی نظیر را برای شما ایجاد می کند.

نرم افزار کنترل ولوم Sonarworks True-Fi

تنظیم صدای ویدیو اندروید

Sonarworks True-Fi یکی از جدیدترین نرم افزارهای کنترل صدا اندروید است. همچنین یک پخش کننده موسیقی با ادغام Spotify دارد. دارای یک اکولایزر است که کارهای بسیار مرتب و متنوعی را انجام می دهد. می تواند صدا را برای گروه های سنی مختلف به روش های مختلف تنظیم کند.

دانلود برنامه اکولایزر قدرتمند ۱۰ Band Equalizer

نرم افزار تنظیم صدا اندروید

۱۰ Band Equalizer اکولایزری که ده باند دارد. این مخصوص است زیرا بیشتر آن ها فقط پنج باند دارند. شامل یک پخش کننده موسیقی نیز هست. با این حال، باید با بیشتر پخش کننده های موسیقی دیگر نیز کار کند. همچنین از تنظیم کننده های اکولایزر، تقویت کننده صدا، تقویت کننده باس، تقویت کننده سه گانه استفاده خواهید کرد و می توانید تنظیم صدای چپ و راست هدفون اندروید را انجام دهید.

اپلیکیشن تقویت باس و اکولایزر اندروید Equalizer and Bass Booster

 برنامه تنظیم صدا حرفه ای

Equalizer and Bass Booster دارای اکولایزر و تقویت کننده باس است. برای خاص تر بودن، شامل یک اکولایزر پنج باند، ده ایستگاه از پیش تنظیم شده اکولایزر و تقویت کننده باس است. توسعه دهندگان اظهار داشتند که یک تنظیم صدای فیلم اندروید است و باید با بیشتر پخش کننده های موسیقی و رادیو FM کار کند.

اپلیکیشن های پخش کننده موسیقی

برنامه کم و زیاد صدا اندروید

بسیاری از برنامه های پخش کننده موسیقی دارای اکولایزر در داخل برنامه و امکان کم و زیاد کردن صدا هستند. برخی از نمونه های قابل توجه شامل BlackPlayer، Poweramp و Neutron Player است. این برنامه ها دارای اکولایزرهای موثری هستند. با این حال، آنها فقط در داخل برنامه کار می کنند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز، به ویجت کنترل صدای اندروید پرداختیم. همانطور که دیدید نرم افزارهای کنترل صدا اندروید بسیار متنوع است. شما تا به حال از کدام برنامه های بالانس صدا در اندروید استفاده کرده اید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در قسمت دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب