مطلب فعلی :

معرفی ۱۷ تا از قوی ترین و بهترین برنامه های عکاسی اندروید

رفتن به بالا

معرفی ۱۷ تا از قوی ترین و بهترین برنامه های عکاسی اندروید

نوشته admin

1 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
معرفی 17 تا از قوی ترین و بهترین برنامه های عکاسی اندروید

معرفی ۱۷ تا از قوی ترین و بهترین برنامه های عکاسی اندروید

با ظهور گوشی های هوشمند با دوربین های با کیفیت بالا، ثبت تصاویر خیره کننده بدون تجهیزات گران قیمت، آسان تر از همیشه شده است. 📷 علاوه بر این، یکی از مزیت های عکاسی با موبایل این است که می توان از نرم افزار عکاسی اندروید بر روی آن ها استفاده کرد تا کیفیت عکس ها را بالاتر برد. در این مطلب از کلاسیک وب، به معرفی ۱۷ تا از قوی ترین و بهترین برنامه های عکاسی اندروید می پردازیم.

دانلود بهترین برنامه عکاسی حرفه ای اندروید

Download the Best Professional Photography Apps for Android

به طور خلاصه، بهترین برنامه عکاسی اندروید شامل موارد زیر است:

  • Adobe Lightroom
  • Google Photos
  • HyperFocal Pro
  • Open Camera
  • PhotoPills
  • ProCam X
  • SunSurveyor
  • TouchRetouch
  • VSCO
  • ProShot
  • Pixtica
  • Picsart
  • PhotoScan by Google Photos
  • Photo Room
  • Snapseed
  • Footej Camera
  • ۵۰۰px-Photo Sharing Community

استفاده از بهترین نرم افزار عکاسی اندروید می تواند به شما در ثبت عکس های با کیفیت بالا کمک کند. شما ممکن است با برخی از بهترین اپ های عکاسی اندروید آشنا باشید. در این مطلب از کلاسیک وب، گزینه های بیشتری را بررسی خواهیم کرد.

نسخه کامل و بدون محدودیت برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی جستجو، دانلود و نصب کنید.

۱- برنامه Adobe Lightroom

قیمت: رایگان

شرکت Adobe مجموعه ای از نرم افزارهای کاربردی برای کمک به عکاسان ارائه کرده است. یکی از محصولات این شرکت، شامل نسخه موبایلی برنامه Adobe Lightroom است. برنامه Adobe Lightroom، تخصصی ترین و بهترین اپ عکاسی اندروید شرکت Adobe برای موبایل است. در صورتی که اشتراک شرکت Adobe را خریداری نمایید، می توانید از ویژگی های درون برنامه ای و پولی آن استفاده کنید.

نرم افزار عکاسی برای اندروید

۲- برنامه Google Photos

قیمت: رایگان

Google Photos نرم افزار عکاسی اندروید است. عمده ویژگی این برنامه، توانایی ذخیره سازی عکس ها در فضای ابری می باشد. نکته ای که در مورد این نرم افزار برای عکاسی اندروید وجود دارد، این است که برنامه، عکس ها را با حداکثر رزولوشن آپلود می کند. شما می توانید توسط گوشی موبایل و یا کامپیوتر به عکس های خود دسترسی داشته باشید. باید به این نکته اشاره کرد که این برنامه، برای ویرایش تصاویر پیشنهاد نمی شود و نمی توان ایراد بزرگی به این برنامه گرفت جز اینکه شما برای برخورداری از فضای ابری بیشتر باید هزینه آن را پرداخت نمایید.

بهترین اپ عکاسی اندروید

۳- برنامه HyperFocal Pro

قیمت: رایگان

HyperFocal Pro یک اپلیکیشن عکاسی اندروید می باشد. شاید در نگاه اول تصور کنید که این برنامه برای عکاسی و ویرایش عکس است. اما این گونه نیست! کاربرد این برنامه محاسباتی می باشد و توسط آن می توانید از تنظیمات دوربین و شرایط عکس برداری مطلع شوید. مواردی نظیر عمق میدان، زاویه دید، فاصله فوکوس هایپرفوکال و… را شامل می شود. رابط کاربری این برنامه شاید ساده به نظر برسد، اما کاملا کاربردی می باشد. این برنامه کاملا رایگان بوده و خرید درون برنامه ای و تبلیغات نیز ندارد.

دوربین حرفه ای اندروید

۴- برنامه Open Camera

قیمت: رایگان

Open Camera یکی از بهترین برنامه های عکاسی اندروید است و جهت استفاده از آن نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست. این برنامه دارای حالت دستی کامل است و قابلیت های خودکار، حالت HDR، پانوراما، هیستوگرام روی صفحه، فوکوس دستی و حتی کنترل های صوتی برای عکاسی از راه دور را دارد. کیفیت تصاویر گرفته شده با این برنامه، بسیار خوب است و علاوه این، منبع باز بوده و یک جایگزین عالی برای برنامه پیش فرض دوربین می باشد.

نرم افزار عکاسی برای اندروید

۵- برنامه PhotoPills

قیمت: رایگان

PhotoPills دوربین حرفه ای عکاسی اندروید است و بهترین برنامه برای عکاسی از ماه، خورشید و ستاره ها می باشد. نکته جالب در ارتباط با این برنامه این است که از واقعیت افزوده استفاده می کند تا به شما کمک کند که عکس های بهتری بگیرید. برخی از ویژگی های این برنامه شامل محاسبه گر نوردهی طولانی، محاسبه گر تایم لپس و ابزار مدیریتی برای کمک به برنامه ریزی بهتر عکاسی است. PhotoPills مناسب افرادی است که قصد استفاده از دوربین های حرفه ای را دارند. اما اگر گوشی موبایل شما از ویژگی هایی مانند نوردهی طولانی پشتیبانی می کند، می توانید از این برنامه استفاده کنید.

بهترین اپ عکاسی اندروید

۶- برنامه ProCam X

قیمت: رایگان

ProCam X فراتر از یک اپ عکاسی اندروید است که دارای قابلیت های دستی فراوانی می باشد. توسط این برنامه می توانید بر مواردی چون میزان سفیدی (White Balance)، ایزو (ISO)، فوکوس و سرعت شاتر کنترل داشته باشید. حتی می توانید بیت ریت های ویدیو را به صورت دلخواه تنظیم کنید. البته گوشی موبایل شما باید از این ویژگی ها پشتیبانی کند تا بتوانید از آن ها استفاده کنید. این برنامه همچنین دارای حالت عکاسی پیاپی (Burst mode)، فیلترهای بلادرنگ و افکت های رنگی می باشد. نسخه حرفه ای این برنامه با قیمتی معادل ۴.۹۹ دلار عرضه می شود.

دوربین حرفه ای اندروید

۷- برنامه SunSurveyor

قیمت: ۸.۹۹ دلار

SunSurveyor در لیست بهترین اپ های عکاسی اندروید قرار دارد که به شما در برنامه ریزی عکس هایتان بر اساس حرکت اجرام در آسمان کمک می کند. این اپ عکاسی شامل اطلاعاتی مانند مراحل تغییر شکل ماه در طول زمان، زمان طلوع و غروب خورشید، نقشه ای با پشتیبانی از Street View و ویژگی های واقعیت افزوده برای کمک به به قاب بندی دقیق عکس ها می باشد. این برنامه حتی به شما کمک می کند تا از زمان های طلایی که نور خورشید در آسمان برای عکس برداری عالی است، مطلع شوید.

نرم افزار عکاسی برای اندروید

۸- برنامه TouchRetouch

قیمت: رایگان با خرید درون برنامه ای ۱۴.۹۹ دلار برای هر آیتم

TouchRetouch یک برنامه ویرایش عکس است که به شما کمک می کند اشیاء و عناصر اضافی را از تصویر خود بردارید. با استفاده از این اپلیکیشن عکاسی اندروید، می توانید به راحتی افراد، لکه ها یا هر عنصر دیگری که نمی خواهید در عکس شما وجود داشته باشد را حذف کنید. این برنامه بیشترین کارایی در حذف ایرادات جزیی را دارد و در حذف موارد بزرگ عملکرد خوبی ندارد. با این حال ابزار مناسبی جهت حذف موارد کوچک و بهبود ظاهر عکس ها است.

بهترین اپ عکاسی اندروید

۹- برنامه VSCO

قیمت: رایگان با هزینه خرید درون برنامه ای ۰.۹۹ تا ۲۹.۹۹ دلار برای هر آیتم

VSCO در لیست بهترین برنامه های عکاسی اندروید قرار دارد و یک ابزار عکاسی همه کاره است. این برنامه هم به عنوان یک اپلیکیشن دوربین و به عنوان یک ویرایشگر عمل می کند. این برنامه دارای انواع مختلفی از فیلترها است. با خرید اشتراک می توانید از یک سری ویژگی ها و فیلترهای پریمیوم استفاده نمایید.

نرم افزار عکاسی برای اندروید

۱۰- برنامه ProShot

قیمت: ۶.۹۹ دلار

ProShot در لیست بهترین نرم افزار افزایش کیفیت دوربین اندروید می باشد که به کاربران کمک می کند عکس ها و ویدیوهای با رزولوشن بالا ثبت کنند. استفاده از این برنامه مانند آن است که یک دوربین حرفه ای به همراه خود دارید. این برنامه از انواع فرمت های عکس پشتیبانی می کند و ویژگی های پیشرفته ای مانند نوردهی براکت بدون تاخیر را ارائه می کند و دارای قابلیت های ویدیویی قوی مانند ضبط ویدیو با کیفیت ۸k و نظارت بر صدا در زمان واقعی است. ممکن است بسته به نوع گوشی که برنامه بر روی آن نصب می شود، مشکلاتی نظیر کرش کردن اپلیکیشن وجود داشته باشد، اما توسعه دهندگان این برنامه آنلاین بوده و نظرات را خوانده و پاسخ می دهند و مرتبا برنامه را بروزرسانی می کنند.

بهترین اپ عکاسی اندروید

۱۱- برنامه Pixtica : Camera and Editor

قیمت: رایگان با خرید درون برنامه ای ۲.۹۹ دلار برای اشتراک سالیانه

به عنوان یک کاربر جدید Pixtica، یک حساب کاربری رایگان با ویژگی های محدود دارید. قیمت اشتراک سالیانه آن۲.۹۹ دلار است. خرید اشتراک، بیش از ۳۵۰ برچسب، بیش از ۲۵۰ بافت و پس زمینه، بیش از ۷۰ فیلتر و دیگر موارد را برای شما باز می کند. این برنامه دارای ویژگی Magic Hours است که از موقعیت مکانی شما برای نمایش ساعت های مناسب برای یافتن بهترین نور در فضای باز استفاده می کند. همچنین برای ثابت ماندن ویدیوها، می توانید نشانگر لرزش (Shake) را فعال کنید.

نرم افزار عکاسی برای اندروید

۱۲- برنامه Picsart

قیمت: رایگان با خرید درون برنامه ای ماهیانه ۹ دلار

Picsart مجموعه گسترده ای از ابزارها و ویژگی ها را ارائه می کند که به شما اجازه می دهد تا تصاویر جذابی را به راحتی ایجاد کنید. ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی، این برنامه را از رقبا متمایز می کند. به عنوان مثال، ابزار Sky Replacement، به صورت هوشمند، آسمان را در تصاویر شما تشخیص داده و جایگزین می کند. در حالی که این برنامه با نمایش تبلیغات، رایگان است، خرید اشتراک، منجر به باز شدن ویژگی های اضافی می گردد.

دوربین حرفه ای اندروید

۱۳- برنامه PhotoScan by Google Photos

قیمت: رایگان

PhotoScan by Google Photos برای دیجیتالی کردن عکس های چاپ شده می باشد. این برنامه، عکس های فیزیکی را اسکن و ذخیره می نماید. با رفع اعوجاج پرسپکتیو و سایه ها، اصلاحاتی جهت بهبود عکس های شما انجام می دهد. هنگامی که یک عکس اسکن شد، در دستگاه شما و در Google Photos ذخیره خواهد شد. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا تصاویر خود را بچرخانید، گوشه ها را تنظیم کنید، حذف و یا به اشتراک بگذارید. عکس هایی که از PhotoScan حذف می شوند، همچنان در Google Photos نشان داده می شوند. بنابراین در صورت نیاز، حتما عکس ها را در آنجا نیز حذف نمایید.

بهترین اپ عکاسی اندروید

۱۴- برنامه PhotoRoom

قیمت: رایگان

اگر پس زمینه عکس هایتان را دوست ندارید، برنامه PhotoRoom  آن را حذف و جایگزین می کند. این برنامه شامل مجموعه ای از تصاویر است که می توانید از آن ها استفاده کنید، با این حال بسیاری از آن ها نیاز به خرید اشتراک دارند. شما حتی می توانید پس زمینه های سفارشی برای تصاویر خود ایجاد کنید.

نرم افزار عکاسی برای اندروید

۱۵- برنامه Snapseed

قیمت: رایگان

برنامه Snapseed توسط گوگل ایجاد شده است و بدون تبلیغات و کاربر پسند می باشد. پس از باز کردن یک تصویر با فرمت JPG و یا RAW، می توانید یک فیلتر انتخاب کنید و یا تمام جنبه های عکس خود را به صورت دستی تنظیم کنید. در این برنامه ۲۸ ابزار موجود است که هر کدام گزینه های متعددی جهت تنظیم دقیق عکس و بهینه سازی آن دارند. آموزش های موجود در برنامه نیز تکنیک های پیشرفته را توضیح می دهد و به شما کمک می کند که با استفاده از ترکیبی از فیلترها و ابزارها در چند دقیقه، عکسی خیره کننده ایجاد کنید.

دوربین حرفه ای اندروید

۱۶- برنامه Footej Camera – PRO HD Camera

قیمت: رایگان تا سه روز و سپس اشتراک ماهیانه ۲۹.۹۹ دلار

حالت های دوربین در برنامه Footej شامل تایم لپس، حرکت آهسته، فیلم، عکس، HDR، Brust و پانوراما است. می توانید از شش افکت رنگی از جمله نور روز، خودکار و دستی استفاده کنید. به طور کلی اگر مایل به صرف هزینه هستید، طراحی مدرن و ویژگی های منحصر به فرد بهترین اپلیکیشن عکاسی اندروید Footej یک انتخاب عالی است.

بهترین اپ عکاسی اندروید

۱۷- برنامه ۵۰۰px – Photo Sharing & Photography Community

قیمت: رایگان

۵۰۰px یک انجمن محبوب برای عکاسانی است که عاشق جستجو و اشتراک گذاری عکس هستند. پس از ایجاد حساب کاربری، عضویت آزمایشی ۱۴ روزه بدون تمدید را خواهید داشت و می توانید آمار مربوط به کار خود را ببینید، هر تعداد عکس که تمایل دارید را آپلود نمایید و به عکس هایی که دوست دارید دسترسی داشته باشد. پس از دوره عضویت رایگان، به نسخه رایگان تنزل پیدا خواهید کرد مگر اینکه اشتراک تهیه نمایید. در این برنامه می توانید در چالش های عکاسی شرکت کنید و جایزه برنده شوید.

نرم افزار عکاسی برای اندروید

سوالات متداول

بهترین نرم افزار عکاسی در شب برای اندروید کدام است؟

شما می توانید جهت عکاسی در شب با گوشی اندروید از نرم افزار PhotoPills استفاده کنید.

بهترین اپ عکاسی اندروید برای اطلاع از نور مناسب روز برای عکاسی کدام است؟

برنامه Sunsurveyor می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

جمع بندی

چه یک عکاس حرفه ای باشید و چه تازه شروع کرده باشید، با استفاده از بهترین اپ عکاسی اندروید، می توانید نتایج شگفت انگیزی ایجاد کنید. این برنامه ها به شما امکان ویرایش، اشتراک عکس و یا اطلاع از زمان های مناسب روز جهت عکس برداری را می دهند. ابزارهایی مانند Lightroom، Google Photos و ProCam X از جمله بهترین برنامه عکاسی اندروید می باشند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

۱۷ تا از قوی ترین و بهترین برنامه های عکاسی اندروید را معرفی کردیم. با استفاده از اپلیکیشن های عکاسی اندروید می توانید تصاویر عالی ایجاد کنید. اگر شما از برنامه های دیگری جهت عکاسی برای اندروید استفاده کرده اید، آن ها را به ما و دیگران در بخش نظرات این پست معرفی کنید.

  • نوشته admin
  • 1 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب