مطلب فعلی :

معرفی ۶ مورد از بهترین برنامه های تعبیر خواب کامل اندروید

رفتن به بالا

معرفی ۶ مورد از بهترین برنامه های تعبیر خواب کامل اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
بهترین برنامه های تعبیر خواب کامل اندروید

معرفی ۶ مورد از بهترین برنامه های تعبیر خواب کامل اندروید

بیشتر ما وقتی خوابی می بینیم دوست داریم تعبیر خوابمان را بدانیم. اگر کتاب هایی مانند تعبیر خواب دانیال نبی، ابن سیرین، جابر مغربی و غیره جلو دستتان باشد خیلی راحت می توانید تعبیر خوابتان را ببینید. اما امروزه برنامه های تعبیر خواب رایگانی وجود دارند که شما می توانید روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و از آن استفاده کنید. امروز در کلاسیک وب قصد داریم بهترین برنامه های تعبیر خواب اندروید را به شما معرفی کنیم.

بهترین برنامه های رایگان تعبیر خواب پیشرفته و جامع اندروید

Best Android apps free for dream interpretation

همانطور که میدانید انسان وقتی که خسته می شود می خوابد. در طول ساعاتی که انسان به خواب رفته است خواب هایی می بیند. مشغولیت های فکری، افکار، حتی غذاهایی که آنان در طول روز مصرف می کند روی خواب تاثیر می گذارد. هر کسی توانایی تعبیر این خواب ها را ندارد ( به طور مثال حضرت یوسف (ع) تنها کسی بود که توانست خواب فرعون آن زمان را تعبیر کند). در واقع تعبیر خواب یک علم است. قبلا در کلاسیک وب برنامه های مختلفی همچون برنامه های مدیریت فایل اندروید، برنامه های مشاهده قیمت لحظه ای دلار ، ارز ، طلا و سکه و … به شما معرفی کردیم. در ادامه ما یک سری برنامه های تعبیر خواب اندروید را به شما معرفی می کنیم که براساس کتاب های تعبیر خواب دانیال نبی، ابن سیرین و… طراحی شده است.

برنامه تعبیر خواب امین اندروید

اولین برنامه که امروز به شما معرفی می کنیم برنامه تعبیر خواب امین است. این برنامه براساس ۷ کتاب امام صادق علیه السلام، خالد بن علی بن محمد العنبری، آنلی بیتون، محمد ابن سیرین بصری جابر مغربی، ابراهیم بن عبدالله کرمانی، لوک اویتنهاو، منوچهر مطیعی تهرانی طراحی شده است. شما می توانید براساس حروف خواب های خود را در این برنامه اندرویدی جستجو کنید و تعبیر خواب خود را مطالعه کنید. البته طبق نظراتی که کاربران برای این برنامه قرار داده اند گویا سرچ برنامه عملکرد مناسبی ندارد و این برنامه کمی جای کار دارد.

بهترین تعبیر خواب اندروید

دانلود تعبیر خواب بنفش، بهترین تعبیر خواب اندروید

تعبیر خواب بنفش دارای بیش از ۳۶۰۰ موضوع است و براساس ۸ کتاب تعبیر خواب حضرت امام جعفر صادق(ع)، اصول دانیال پیغمبر، تعبیر خواب در پرتو قرآن وسنت، جوامع محمد ابن سیرین، دستور ابراهیم کرمانی،  تعبیر خواب فروید، جمیل الدلایل، تعبیر خواب منهاج التعبیر خالد اصفهانی طراحی شده است. این برنامه تعبیر خواب روی گوشی های اندروید ۲٫۲ به بالا کار می کند و شما می توانید تعبیر خواب را با دیگران به اشتراک بگذارید.

بهترین تعبیر خواب اندروید

دانلود رایگان تعبیر خواب جامع اندروید

تعبیر خواب جامع یکی دیگر از برنامه های اندرویدی است که به شما معرفی می کنیم. این برنامه در اندرویدهای ۲٫۳ به بالا اجرا می شود. شما می توانید به صورت دستی در این تعبیر خواب که براساس حروف الفبا مرتب شده اند جستجو کنید. با استفاده از این برنامه خیلی راحت می توانید خواب های خود را تعبیر کنید و به معنای خواب خود پی ببرید.

بهترین تعبیر خواب اندروید

تعبیر خواب جامع و کامل

این برنامه تعبیر خواب جامع، دقیق ترین و حرفه ای ترین برنامه تعبیر خواب اندرویدی است که بیش از ۴۰۰۰ موضوع دارد. این برنامه تعبیر خواب دارای فونت و گرافیک زیبایی است و روی گوشی های اندروید ۲٫۲ به بالا نصب می شود. شما می توانید در بین تعبیر خواب ها جستجو کنید و تعبیر خواب را با دیگران به اشتراک بگذارید.

بهترین تعبیر خواب اندروید

دانلود تعبیر خواب حرفه ای خواب گذار

برنامه خواب گذار براساس کتاب های تعبیر خواب دانیال نبی(ع)، تعبیر خواب امام جعفرصادق(ع) ، تعبیر خواب یوسف نبی(ع)، تعبیر خواب اسماعیل بن اشعث ، تعبیر خواب خالد اصفهانی، تعبیر خواب محمد بن سیرین، تعبیر خواب ابراهیم کرمانی، تعبیر خواب جابر مغربی ، تعبیر خواب ابن عباس، تعبیر خواب جاحظ، تعبیر خواب علامه مجلسی (ره)، تعبیر خواب منوچهر مطیعی تهرانی، تعبیر خواب تام چت ویندرا، تعبیر خواب لوک اویتنهاو، تعبیر خواب فروید، تعبیر خواب آنلی بیتون، تعبیر خواب لیلا برایت، تعبیر خواب اچ میلر، تعبیر خواب هانس کورت و کتاب سرزمین رویاها طراحی شده است. حجم این برنامه ۱٫۳۶ مگابایت است و نسخه های ویندوز و جاوایی آن نیز در دسترس است.

بهترین تعبیر خواب اندروید

نصب برنامه تعبیر خواب گذر اندروید

آخرین برنامه ای که امروز خدمت شما معرفی می کنیم برنامه تعبیر خواب Khab Gozar 1.0 Android است. شما می توانید این برنامه را روی دستگاه های اندروید ۲٫۳ به بالا نصب کنید و برای تعبیر خواب خود جستجو کنید. این تعبیر خواب براساس حروف الفبا مرتب سازی شده است.

بهترین تعبیر خواب اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

با استفاده از برنامه های تعبیر خواب اندرویدی که امروز به شما معرفی کردیم شما می توانید هر لحظه و هرجا خواب های خود را تعبیر کنید. اگر از برنامه های تعبیر خواب اندرویدی که امروز به شما معرفی کردیم برای تعبیر خواب خود استفاده کردید تجربه ای که از استفاده از این برنامه ها بدست می آوردید را با ما به اشتراک بگذارید. چنانچه نظر و یا پیشنهادی دارید و یا برنامه تعبیر خواب دیگری می شناسید آن را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب