مطلب فعلی :

معرفی ۸ تا از بهترین سرویس های تحریم شکن (DNS)

رفتن به بالا

معرفی ۸ تا از بهترین سرویس های تحریم شکن (DNS)

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
معرفی بهترین سرویس های تحریم شکن

معرفی ۸ تا از بهترین سرویس های تحریم شکن (DNS)

آیا نیاز به سایت هایی دارید که به دلیل تحریم باز نمیشوند و نمیتوانید از خدمات آن ها استفاده کنید؟ 🌐 در این شرایط برخی سرویس های قانونی وجود دارند که این تحریم ها را بی اثر میکنند. در این مطلب از کلاسیک وب به معرفی بهترین سرویس های تحریم شکن توسط DNS میپردازیم.

سرویس های برای دور زدن تحریم های اینترنتی

 Best Services for Bypass Iran Internet Sanctions 

برخی از سایت های خارجی به دلایل مختلفی برخی از مناطق را تحریم میکنند. در نتیجه دسترسی افراد آن منطقه به سایت بسته میشود. این باعث میشود شما دسترسی به سایت مورد نظر نداشته باشید. با این حال برخی از سرویس ها هستند که با استفاده از آدرس IP آن ها و تغییر DNS در ویندوز خود میتوانید این تحریم ها را بی اثر کنید. در ادامه به معرفی چند DNS تحریم شکن میپردازیم.

هنگام استفاده از آدرس دی ان اس ها به جای / از . استفاده کنید.

سرویس شکن تحریم شکن برای اندروید و…

شکن یک نرم افزار برای دور زدن تحریم های اینترنتی است. برای استفاده از این ابزار هم میتوانید برنامه آن را نصب کنید هم میتوانید بدون نصب برنامه از آن استفاده کنید. شکن به راحتی با استفاده از تکنولوژی DNS میتواند تحریم های سایت های خارجی را در صورت فیلتر نبودن بی اثر کند. برای استفاده از این ابزار کافیست DNS دستگاه خود را به آدرس های گفته شده در سایت شکن تغییر دهید. این آدرس ها ۱۷۸٫۲۲٫۱۲۲٫۱۰۰ و ۱۸۵٫۵۱٫۲۰۰٫۲ هستند. بعد از تغییر DNS خود میتوانید وارد سایت های تحریم شده شوید.

تغییر ای پی برای دور زدن تحریم

تحریم شکن اینترنت Server.ir

سرویس پروکسی برای دور زدن تحریم Server.ir امکان ورود به سایت هایی که ایران را تحریم کردن را برای شما بوجود میاورد. این سرویس امکان دور زدن تحریم بازی ها و سایت های خارجی را با استفاده از دی ان اس های رفع تحریم بوجود میاورد. به غیر از ورود به اینگونه سایت ها شما میتوانید از خدمات آن ها نیز استفاده کنید. آی پی های این سرویس ۱۹۴٫۱۰۴٫۱۵۸٫۴۸ و ۱۹۴٫۱۰۴٫۱۵۸٫۷۸ هستند.

DNS برای دور زدن تحریم

تحریم شکن گوگل پلی و.. هاست ایران

با فعالسازی آنتی تحریم هاست ایران دیگر لازم نیست نگران تحریم های سایت ها باشید. با استفاده از این ابزار آنلاین به راحتی میتوانید تحریم ها را دور بزنید و از خدمات سایت ها و برنامه های خارجی استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس های IP این سایت را روی DNS برای دور زدن تحریم تنظیم کنید. آی پی های این سرویس شامل ۱۷۲٫۲۹٫۰٫۱۰۰ و ۱۷۲٫۲۹٫۲٫۱۰۰ میشوند. با این کار دیگر حین ورود به سایت های خارجی با مشکلی مواجه نمیشوید.

پروکسی برای دور زدن تحریم

دانلود برنامه گذر از تحریم با لینک مستقیم برای رفع تحریم سایت های خارجی

سرویس بگذر یکی دیگر از ابزار هایی است که میتوانید از آن به عنوان تحریم شکن استفاده کنید و محدودیت سایت خارجی را بی اثر کنید. همچنین قبل از استفاده از آدرس های IP این سایت به عنوان DNS خود میتوانید آدرس سایت را در کادر این سایت وارد کنید و ببینید تحریم شکن روی آن اثر دارد یا خیر. در صورت اثر داشتن میتوانید از سرویس تحریم شکن بگذر استفاده کنید. آی پی های سرویس بگذر که با تغییر ای پی برای دور زدن تحریم میتوانید از آن استفاده کنید ۱۸۵٫۵۵٫۲۲۶٫۲۶ و ۱۸۵٫۵۵٫۲۲۵٫۲۵ هستند.

بهترین DNS برای دور زدن تحریم

تحریم شکن بازی وانیلا

تحریم شکن بازی وانیلا یک ابزار تحریم شکن ویژه و کامل است که میتوانید برای بازی ولورانت میتوانید استفاده کنید. به دلیل اینکه این تحریم شکن برای بازی ولورانت ساخته شده سرعت بالایی نسبت به سایر تحریم شکن ها دارد. این ابزار دارای هفت سرور از لوکیشن های مختلف با قابلیت اتصال هوشمند است. این باعث میشود در هر جایی سرعت مناسبی داشته باشید. برای استفاده از DNS برای دور زدن تحریم ها، وارد سایت شوید و برنامه آن را دانلود کنید. پس از دانلود برنامه آن و تغییر ای پی برای دور زدن تحریم میتوانید از خدمات این سرویس استفاده کنید.

دانلود تحریم شکن

دانلود تحریم شکن الکترو

پروکسی برای دور زدن تحریم الکترو به شما کمک میکند تا با بی اثر کردن تحریم سایت ها از خدمات سایت های خارجی استفاده کنید. این سرویس یکی از سرویس هایی است که بهترین DNS برای دور زدن تحریم را در اختیار شما قرار میدهد. برای استفاده از خدمات این سایت کافیست آدرس IP این سایت که شامل ۷۸٫۱۵۷٫۴۲٫۱۰۱ و ۷۸٫۱۵۷٫۴۲٫۱۰۰ میشود را به عنوان DNS خود تنظیم کنید.

تحریم شکن بازی

۴۰۳ آنلاین بهترین DNS برای دور زدن تحریم

۴۰۳ آنلاین سرویسی است که به کاربرانی که با تحریم های مختلفی در سایت ها خارجی مواجه میشوند کمک میکند. با تغییر دی ان اس های خود به آدرس آی پی این سرویس میتوانید به راحتی تمام سایت هایی که تحریم شده اند را باز کنید. آدرس های آی پی این سایت که میتوانید برای تغییر DNS برای عبور از تحریم استفاده کنید شامل ۱۰٫۲۰۲٫۱۰٫۲۰۲ و ۱۰٫۲۰۲٫۱۰٫۱۰۲ میشود.

دور زدن تحریم بازی ها

تحریم شکن قوی شاتل

شاتل یکی دیگر از سرویس هایی است که میتوانید از آدرس IP آن برای رفع تحریم سایت های خارجی استفاده کنید. آدرس های آی پی این سایت برای افرادی مناسب است که از اینترنت ADSL استفاده میکنند. در صورتی که از کاربران ADSL نباشید نمیتوانید از این سرویس استفاده کنید. برای استفاده از تحریم شکن شاتل و تغییر IP برای دور زدن تحریم از آدرس های آی پی ۸۵٫۱۵٫۱٫۱۴ و ۸۵٫۱۵٫۱٫۱۵ استفاده کنید.

عبور از تحریم با DNS در اندروید

اگر میخواهید بدون تحریم از گوگل پلی برنامه دانلود کنید میتوانید مطلب روش های دانلود مستقیم و بدون تحریم از گوگل پلی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امنروز به معرفی و دانلود نرم افزار عبور از تحریم برای کامپیوتر و… پرداختیم. آیا شما به غیر از موارد گفته شده، با تحریم شکن لینوکس، ویندوز و… دیگری آشنایی دارید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه عبور از تحریم با DNS در اندروید در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب