مطلب فعلی :

معرفی ۸ تا از بهترین سرویس های دونیشن یا حمایت مالی آنلاین با درگاه پرداخت

رفتن به بالا

معرفی ۸ تا از بهترین سرویس های دونیشن یا حمایت مالی آنلاین با درگاه پرداخت

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
معرفی 8 تا از بهترین سرویس های دونیشن یا حمایت مالی آنلاین با درگاه پرداخت

معرفی ۸ تا از بهترین سرویس های دونیشن یا حمایت مالی آنلاین با درگاه پرداخت

امروزه فرایند حمایت مالی آنلاین و کمک به سرویس‌های دونیشن با استفاده از درگاه‌های پرداخت به یکی از اصلی‌ترین روش‌های حمایت از استریمرها و سازمان‌ها تبدیل شده است. ❤️ اما تنوع زیادی در این سرویس‌ها وجود دارد و انتخاب بهترین و امن‌ترین آنها می تواند یک چالش باشد. به همین خاطر در این مطلب از کلاسیک وب به معرفی ۸ تا از بهترین سرویس های دونیشن یا حمایت مالی آنلاین با درگاه پرداخت میپردازیم.

سرویس دریافت حمایت مالی آنلاین

Best Persian Donation Services

در سال‌های اخیر پیشرفت فناوری و اینترنت این امکان را فراهم کرده است تا بتوان به صورت آنلاین افراد و سازمان‌ها را مورد حمایت مالی قرار داد. سرویس دریافت حمایت مالی آنلاین به افراد و سازمان‌ها کمک میکند تا بتوانند به طور آسان و مطمئنی از کمک‌ها و حمایت افراد استفاده کنند. عملکرد سریع و شفاف این سرویس‌ها نیز باعث شده تا از لحاظ قانونی معتبر و دقیق باشند. سایت‌هایی همچون ریمیت، زرین پال، پی پینگ، سیبمو از جمله این سایت‌ها هستند که به معرفی و بررسی دقیق‌تر آنها در ادامه خواهیم پرداخت.

۱- حمایت مالی آنلاین ریمیت (Reymit)

پلتفرم ریمیت یکی از درگاه‌های محبوب در بین استریمرها بشمار می‌آید. این سرویس ایرانی با ساخت درگاه حمایت مالی آنلاین امکان دریافت حمایت‌های ارزی و تبدیل آن به ریال را نیز دارد. که نکته بسیار خوبی برای استریمرهای داخلی و خارجی محسوب میشود.

معرفی سایت دونیشن ریمیت

امکان ساب کردن استریمرها، نمایش گرافیکی آمار های یک ماه، ساخت درگاه پرداخت اختصاصی، مشاهده نام حامیان و مبلغ حمایت از جمله مزیت‌های این پلتفرم است. برای استفاده از ریمیت نیاز به داشتن یک حساب تایید شده از طرف پرداخت یارهای پشتیبانی شده را دارید. به همین ترتیب با ارائه مدارک لازم و تایید حساب می توانید پنل خود را ایجاد کنید و یک درگاه جدید بسازید.

فرایند باز کردن درگاه پرداخت در ریمیت بسیار ساده است و شما میتوانید پس از آن از تعرفه‌های پیشرفته، حرفه‌ای، اسوشیت، افیلیت و پارتنر استفاده کنید. تعرفه پایه ریمیت نیز به صورت رایگان اما با محدودیت‌های قابل استفاده است.

سایت دونیشن ریمت

۲- زرین پال (Zarinpal)

زرین پال نیز یکی دیگر از نام‌های شناخته شده و معتبر در زمینه ساخت لینک دونیت رایگان است. این پلتفرم با اتصال همزمان به درگاه های بانکی روشی ساده و معتبر برای انجام تراکنش‌ها و دریافت حمایت‌های مالی است. دریافت زرین کارت عضو شبکه شتاب، ایجاد درگاه پرداخت اشتراکی برای کسب و کارها، پشتبانی فعال و امکان مدیریت بهینه حساب‌ها از جمله امکانات زرین پال برای کاربران است.

سایت های دونیت استریم زرین پال

ایجاد درگاه از طریق زرین پال بسیار ساده است و تعرفه‌های آن نیز بر اساس میزان تراکنش و نوع تسویه محاسبه میشود. خوشبختانه تسویه حساب زرین پال در ماه اول استفاده از آن رایگان است  تنها کارمزد شاپرکی دریافت میشود.

وبسایت ساخت لینک دونیت رایگان زرین پال

۳- سرویس دونیشن تماچه (Tamache)

یکی از روش‌های ایجاد درگاه حمایت مالی رایگان استفاده از سایت تماچه است. تماچه یکی از سرویس‌های دریافت دونیت استریم که ابزارهای مختلفی در اختیار کاربران قرار میدهد. یکی از نکات مثبت این درگاه قابلیت استفاده رایگان برای ۳۰ روز است. پس شما در این مدت زمان میتوانید همه امکانات و قابلیت‌های آن را تست کنید.

سرویس دریافت حمایت مالی آنلاین تماچه

۴- دونو (Dono)

دونو یکی از سایت‌های دریافت حمایت مالی برای اپارات ، یوتیوب و.. است. ایجاد پنل جداگانه برای دیدن ساب‌ها، اتصال به پلتفرم StreamElements، شخصی سازی ویجت‌ها و همچنین بررسی دقیق حمایت‌ها از جمله قابلیت‌های کاربردی این درگاه است.

دونو برای همه پلتفرم‌های استریمینگ رایگان است و تنها ۵ درصد کارمزد کسر میشود. استفاده از این سایت نه تنها در ایران بلکه سایر کشورها نیز امکان پذیر است.

درگاه حمایت مالی رایگان دونو

۵- پی‌پینگ (Payping)

اگر تولید کننده محتوا در بستر هایی مثل آپارات، اینستاگرام، یوتیوب، پادکست و یا لایو استریم در دیسکورد هستید، سایت های دونیت استریم، رابط‌های دریافت حمایت مالی از افراد هستند. پی‌پینگ نیز یکی از درگاه‌هایی است که سال‌ها در این زمینه فعال است.با بهره‌گیری از این درگاه میتوانید برای سایت‌های وردپرسی نیز افزونه حمایت مالی فعالسازی کنید و انواع مختلفی از فرم‌های حمایت مالی را برای وبسایت بسازید.

فرایند ساخت صفحه‌های دونیت با استفاده از پی‌پینگ بسیار ساده و به طور کل گزینه مناسبی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ  محسوب میشود. استفاده از تعرفه پایه این درگاه دونیت رایگان و تنها با دریافت یک درصد کارمزد از هر تراکنش است. سایر تعرفه‌ها بسته به شرایط و امکانات دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند.

سایت دونیشن پی پینگ

۶- حمایت مالی آنلاین دونیتیون (Donateon)

سایت دونیتون نیز یکی از گزینه‌های محبوب برای دونیت استریمر ها است. ابزارهایی همچون هشدار حمایت جدید، گزارش دهی دوره‌ای، هشدار نیو فالو و نیو ساب آپارات در این بستر باعث شده تا بتوان به سادگی از آن استفاده کرد و از قابلیت‌های متنوع آن در زمینه دریافت حمایت مالی بهره برد.

یکی از مزیت‌های این سایت نیز داشتن بسته‌های رایگان برای کاربران است که علی رقم رایگان بودن، از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. همچنین دونیتون با داشتن سیستمی قوی، قابلیت‌های زیادی برای شخصی سازی پنل کاربری در اختیارتان قرار میدهد.

وبسایت دونیتون

۷- نوینو پی (Novino pay)

نوینو پی یک سیستم هوشمند برای پرداخت اینترنتی است که درگاهی امن و مطمئن را برای حمایت مالی آنلاین فراهم کرده است. در نوینو پی با استفاده از انواع سرویس‌های پرداخت یاری میتوانید وب سایت یا کسب و کارتان را به درگاه بانکی مجهز کنید و لینک پرداخت شخصی بسازید. تحلیل رفاتار حامیان و مشتریان، تسویه زمان بندی شده، تسویه سهم ذینفعان از کسب و کار و… ازجمله خصوصیت‌های این ابزار است.

وبسایت نوینو پی

۸- سیبمو (Sibmo)

سیبمو به عنوان سرویس نمایش حمایت مالی آنلاین یکی از سایت‌های شفاف و قابل اعتماد در زمینه دریافت حمایت‌های مالی است. این درگاه با اتصال به پرداخت یارها و ارائه لیست تراکنش‌ و همچنین جزئیات حمایت ها اطلاعات کاملی را از فرایند کار نمایش میدهد.

شما میتوانید از این درگاه برای ۱۰ روز به طور رایگان استفاده کنید و در این زمان عملکرد آن را بررسی نمایید. همچنین آموزش‌های مربوط به نحوه کار با درگاه و شرایط لازم برای ایجاد آن نیز به طور کامل در این وبسایت توضیح داده شده است.

درگاه حمایت مالی آنلاین سیبمو

استفاده از سایت های دونیت استریم برای چه کسانی لازم است؟

در حال حاضر بسیاری از افراد در حوزه تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند و همین موضوع باعث شده تا مخاطبان آنها تمایل به حمایت مالی از این اشخاص را داشته باشند.استریم در آپارات کامپیوتر و گوشی، استریم در یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام در سال‌های اخیر تبدیل به یک کسب و کار جدی شده است. به همین خاطر درگاه‌های حمایت مالی آنلاین توانسته‌اند یک واسط معتبر برای دریافت این حمایت‌ها از مردم و انتقال آن به افراد و یا سازمان‌ها باشند.

ویژگی‌هایی همچون امنیت، سهولت در استفاده، ارائه گزارشات و تحلیل‌های دوره‌ای، پشتیبانی از پرداخت‌ها، انعطاف پذیری سرویس و همچنین بصرفه بودن تعرفه و کارمزد از جمله ویژگی‌هایی است که باید برای انتخاب درگاه به آن دقت داشته باشید. دونیت استریمر های ایرانی و خارجی به نوعی با استفاده از تولید محتوای جذاب و مخاطب پسند فعالیت میکنند و در نظر داشتن این موارد میتواند به آنها برای داشتن کسب و کاری امن کمک کند.

سوالات متداول

چطور باید از امن بودن درگاه‌های حمایت مالی مطمئن شد؟

برای اطمینان از امنیت درگاه‌های حمایت مالی لازم است به استفاده از پرتکل‌های امنیتی و گواهی‌های اعتبار کار توجه داشته باشید.

آیا میتوان درگاه‌های حمایت مالی را سفارشی سازی کرد؟

بله در بسیاری از پلتفرم‌های دریافت دونیشن شما میتوانید نام و لوگوی کسب و کارتان را وارد کنید تا صفحه‌ای اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید.

جمع بندی

سایت‌هایی همچون سیبمو، نوینو پی، زرین پال، ریمیت و… از جمله درگاه‌های آنلاین دریافت حمایت مالی و دونیشن در ایران هستند. برخی از این سایت‌ها با دریافت کارمزد ثابت و برخی دیگر با مشخص کردن پلن‌های مختلفی فعالیت میکنند. شما میتوانید از همه آنها به صورت رایگان برای زمان مشخصی استفاده کنید تا قابلیت های آن را مورد بررسی قرار دهید.

به طور کلی سایت های دریافت دونیشن کارکردهای مطمئنی دارند اما بهتر است قبل از استفاده از آنها پشتیبانی، تجربه سایر افراد از کارکردن با آنها و همچنین مجوزهای مربوطه را بررسی کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما نیز کسب و کاری دارید که نیازمند ایجاد درگاه مالی آنلاین داشته باشد. تجربه شما درباره دونیشن و استریم آنلاین چیست؟ اگر شما هم پیش زمینه‌ای درباره استفاده از سرویس حمایت مالی را دارید، نظرات خودتان را با ما در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب