مطلب فعلی :

مقایسه مرکز تلفن ابری تلینا با شرکت‌های دیگر

رفتن به بالا

مقایسه مرکز تلفن ابری تلینا با شرکت‌های دیگر

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
مقایسه مرکز تلفن ابری تلینا با شرکت‌ها دیگر

مقایسه مرکز تلفن ابری تلینا با شرکت‌های دیگر

امروزه کمتر کسی است که از سازوکار رایانش ابری استفاده نکند و یا حداقل درباره آن نشنیده باشد. مرکز تلفن ابری یکی از خدمات برپایه رایانش ابری است که روز بروز مخاطبان بیشتری پیدا می‌کند. دلیل آن هم کاملا مشخص است؛ سهولت نصب، قیمت مناسب و درعین حال کارایی بسیاری که این سیستم تلفنی دارد برای هر مرکز و مجموعه‌ای قابل توجه است. اگر شما هم قصد خرید مرکز تلفن ابری را دارید بهتر است پیش از اقدام به خرید، یک مقایسه کلی درباره شرکت‌های ارائه دهنده سیستم تلفن ابری داشته باشید.

شرکت‌های مختلفی در کشور خدمات مرکز تلفن ابری را ارائه می‌دهند که از نظر سبک خدمات‌رسانی، قیمت، سرعت راه‌اندازی و همچنین کیفیت آن عملکرد متفاوتی دارند. در ادامه قصد داریم با نگاه به شرکت تلینا که یکی از شرکت‌های باسابقه در زمینه خدمات مرکز تلفن ابری است و مقایسه آن با سایر شرکت‌ها، بررسی کنیم که آیا خرید مرکز تلفن ابری از تلینا کار درستی است یا خیر؟

شاخص‌های مقایسه مرکز تلفن ابری

انواع مختلفی از مراکز تلفن ابری وجود دارد که می‌توانند بر اساس نیازها و امکانات مختلف شرکت‌ها انتخاب شوند. برای مقایسه بهتر میان انواع مرکز تلفن ابری می‌توان چند شاخص کلی در نظر گرفت:

  1. قابلیت تماس ورودی و خروجی: قاعدتا قابلیت اولیه و پایه‌ای که هر مرکز تلفنی باید در اختیار شما قرار دهد برقراری تماس ورودی و خروجی مستقیم است. تماس ورودی برای شما بدون هزینه و تماس خروجی براساس تعرفه تعیین شده خواهد بود.
  2. پنل مدیریتی: یکی از مزایای داشتن مرکز تلفن ابری امکان بررسی تماس‌ها ورودی و خروجی در حالت دورکار و خارج از مجموعه است. بسیاری از شرکت‌ها نیروی غیرحضوری دارند با استفاده از مرکز تلفن ابری می‌توانند درلحظه تمامی عملکرد کارکنان رو مورد بررسی قرار دهند.
  3. قیمت مناسب: قاعدتا راه اندازی یک مرکز تلفن لوکال (نسخه نصبی) با هزینه سخت‌افزار برای یک شرکت کوچک یا استارتاپ درحال شکل‌گیری بالاست. بنابراین، مرکز تلفن ابری با قیمت مناسب می‌تواند بهترین راه برای داشتن یک سیستم تلفنی پیشرفته باشد.
  4. کیفیت صدا: برقراری تماس تلفنی از طریق مرکز تلفن ابری با وجود تمام مزایایی که برای یک شرکت دارد، اگر بی‌کیفیت و ناپایدار باشد می‌تواند منجر به ضرر و افت فروش نیز باشد. درنتیجه دقت کنید که از شرکتی مرکز تلفن ابری را خریداری کرده باشید که بهترین زیرساخت و تجهیزات را برای شما فراهم سازند.
  5. امنیت: امکان هک تماس‌ها و یا نفوذ به سیستم تلفنی در حالت دورکار بیشتر از زمانی است که یک شبکه داخلی ایجاد می‌کنید. حتما در نظر داشته باشید که مرکز تلفن ابری را از شرکتی خریداری کنید که تمامی تمهیدات امنیتی را در بالاترین سطح بکار برده باشند.
  6. خدمات پشتیبانی: خدمات پشتیبانی فنی، شاخص دیگری است که در نحوه انتخاب مرکز تلفن مهم است. در مرکز تلفن ابری به دلیل استفاده از فضای ابری، نیاز به خدمات فنی حرفه‌ای خواهید داشت.

مقایسه شرکت‌های ارائه دهنده مرکز تلفن ابری

حال که با نحوه‌های مختلف خدمات مرکز تلفن ابری آشنا شدیم می‌توانیم نگاه جزئی‌تری به شرکت‌هایی که این قبیل امکانات را در اختیار ما قرار می‌دهند داشته باشیم.

۱) شرکت تلینا

اولین شرکتی که می‌توان در حوزه مرکز تلفن ابری نام برد شرکت تلینا است. این مجموعه با سال‌ها‌ سابقه در زمینه راه‌اندازی مرکز تلفن ابری، یکی از کامل‌ترین سرویس‌های ابری را در اختیار مشتری می‌گذارد. نحوه تقسیم‌بندی پلن‌های قیمت در این شرکت به گونه‌ای است که از مصرف کنندگان خانگی تا شرکت‌های چند ده نفره را پشتیبانی می‌کند. نکته اصلی در سبک فعالیت تلینا این است که تمرکز بر مالکیت کامل مشتری بر تجهیزات و خصوصا خط تلفن است. به همین خاطر پس از خرید خط تلفن اینترنتی و راه اندازی مرکز تلفن ابری تلینا نگرانی بابت ادامه قرارداد نخواهید داشت.

با خرید از شرکت تلینا می‌توانید روی مرکز تلفن ابری خود می‌توانید امکاناتی مانند: «۳۰ داخلی (Extension)، ۱۰ صف انتظار (Queue)، ۱ ترانک (Trunk)، پنل اختصاصی، مدیریت تماس های ورودی، مدیریت تماس های خروجی، اعلان صوتی، شکار خط، تلفن گویا، شنود مکالمات، دایورت داخلی، صندوق صوتی، کنفرانس تلفنی، نظرسنجی، تعریف،، ارتباط با CRM، اتصال به تلگرام، پشتیبانی تیکت و پشتیبانی تلفنی اشاره کنیم.

۲) شرکت هایفون

شرکت دیگری که می‌توان در زمینه خدمات ابری معرفی کرد شرکت جوان، پویا و خوش سابقه هایفون است. هایفون هم با دسته‌بندی خدمات خود توانسته است از شرکت‌های کوچک و استارتاپی تا شرکت‌های بزرگ و چند لایه را پوشش دهد و به همین خاطر مخاطبان بسیاری را جذب کرده است. یکی از جذابیت‌های خرید مرکز تلفن از هایفون این است که یک خط تلفن هدیه نیز دریافت خواهید کرد.

با خرید از هایفون چنین امکاناتی را می‌توانید دریافت کنید: «۳۰ شماره داخلی رایگان، خط تلفن اینترنتی رایگان، گزارش پیشرفته و خاص منظوره، اتصال به CRM و تلگرام» این موارد بسیار کمتر از امکاناتی هستند که تلینا به شما می‌دهد.

۳) شرکت انارتل

این شرکت نسبت به تلینا سابقه کمتری دارد اما به سرعت توانست بازار خود را پیدا کند. از نظر قیمت در دسته متوسط و خوش قیمت قرار دارد و خدمات مناسبی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. خرید خط با شرط مالکیت مادام العمر است و تمامی اطلاعات خط جهت راه‌اندازی در مرکز تلفن ابری انارتل و یا هر مرکز تلفن دیگر در اختیارتان خواهد بود. انارتل در کنار مرکز تلفن ابری خطوط تلفن رند با قیمت بالا ارائه می‌کند؛ بنابراین اگر قصد خرید مرکز تلفن ارزان هستید انارتل گزینه مناسبی نیست. اما اگر می‌خواهید خط تلفن رند تهیه کنید، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

مرکز تلفن انارتل این امکانات را دارد که در مقابل تلینا بسیار کمتر هستند: «۲۰ داخلی، گزارشات پیشرفتهریال مدیریت سطح دسترسی، ارتباط با CRM» تلینا بهترین گزینه برای خرید برای خطوط لاکچری و رند است.

۴) شرکت جتکال

شرکت جوان، پویا و پرانرژی که می‌تواند به سرعت یک خط تلفن با بهترین قیمت را برای شما خریداری کرده و در کوتاهترین زمان ممکن آن را راه اندازی کند. از نظر قیمت نسبت به شرکت‌های دیگر ارزان‌تر است و شعار آنها سرعت عمل و قیمت مناسبشان است. تمرکز اصلی جتکال فروش خط اینترنتی است و برای تکمیل کردن خدمات خود، مرکز تلفن ابری را در ساده‌ترین حالت که صرفا تماس ورودی و خروجی است تا خدمات پیشرفته را ارائه می‌دهد. مزیت جت‌کال ارائه خط تلفن اینترنتی درکوتاه‌ترین زمان ممکن است؛ اما همچنان بهترین و کامل‌ترین مرکز تلفن ابری پلن‌های شرکت تلینا است.

تمرکز جت‌کال روی خدمات با امکانات کم و ارزان است. شما می‌توانید با ۵ میلیون تومان در مرکز تلفن ابری خود «۱۰ داخلی رایگان، منشی گویا، نظرسنجی و ساعت کاری» داشته باشید. این امکانات بسیار محدود و کم هستند و با امکانات زیاد و کامل تلینا قابل مقایسه نیستند. جت‌کال مناسب کسب‌و‌کارهایی است که به دنبال ارزان‌بودن هستند.

مقایسه مرکز تلفن ابری تلینا با شرکت‌های هایفون، انارتل و جت‌کال

نحوه خرید مرکز تلفن ابری تلینا

انتخاب مرکز تلفن ابری از میان ده‌ها شرکت ایرانی کار آسانی نیست. همانطور که اشاره شد شرکت تلینا سال‌هاست که در حوزه ارائه مرکز تلفن ابری و خط اینترنتی فعالیت می‌کند و شناخت کافی و دقیقی نسبت به انواع کسب‌وکارها دارد؛ به همین دلیل نیاز عمومی شرکت‌ها را توانسته است شناسایی و یک نسخه کامل و متناسب با کسب‌و‌کارهای ایرانی ارائه کند. شما می‌توانید با برقراری تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۹۰۰۰ و یا مراجعه به سایت telina.ir با مشاوران فنی تلینا در ارتباط باشید تا براساس شرایط و نیاز شرکت خود، بهترین نرم‌افزار مرکز تلفن را برای مدیریت حرفه‌ای تماس‌ها انتخاب و خریداری کنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب