مطلب فعلی :

نرم افزار حسابداری فروشگاهی و رستوران را از پارمیس بخواهید

رفتن به بالا

نرم افزار حسابداری فروشگاهی و رستوران را از پارمیس بخواهید

نوشته admin

2 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
نرم افزار حسابداری فروشگاهی و رستوران را از پارمیس بخواهید

نرم افزار حسابداری فروشگاهی و رستوران را از پارمیس بخواهید

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، بیشتر از دو دهه قبل، با مدیریت شخصی فرهیخته و کاردان یعنی جناب آقای مظاهر مرجانی، تاسیس و بعد از مدتی نام آن بر سر زبان‌ها افتاد. به طوری که، دیگر کمتر کسب و کاری است که، شناختی از این مجموعه و نرم افزارهای ارائه شده در آن نداشته باشد. نرم افزار انبار، نرم افزار فروشگاهی و نرم افزار حسابداری رستوران پارمیس، تنها سه نمونه از پلتفرم‌های تولید شده در این سازمان هستند که، با داشتن قابلیت‌هایی جذاب و بسیار کاربردی، مشتریان را برای خرید جذب کرده‌اند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی و رستوران را از پارمیس بخواهید

آشنایی با نرم افزار حسابداری رستوران

نرم افزار رستوران پارمیس، از جمله پلتفرم‌های بسیار جالب و کاربردی است که، می‌توانید بسیاری از امور مالی زمانبر مجموعه خود را به آن بسپارید. مثلاً، اموری از جمله صادر کردن صورتحساب برای مشتری و یا ثبت کردن سفارشات غذای مراجعه کننده‌ها، همواره زمان زیادی از تیم حاضر در رستوران شما می‌گیرند که، بات بکارگیری نرم افزار رستوران پارمیس، پرسنل دیگر وقت زیادی را به این امور اختصاص نمی‌دهند. در نتیجه، با خدمات دهی هر چه بهتر و سریع تر به مشتریان رستوران، می‌تواند انتظار مراجعات بعدی آن‌ها را نیز داشته باشید.

گروه بندی کردن انواع کالاهای موجود در انبار را نیز می‌توان از دیگر قابلیت‌های چشمگیر نرم افزار حسابداری رستوران پارمیس به شمار آورد که، در خور توجه است. دقت داشته باشید که، این کار مطابق مشخصات هر یک از اجناس موجود در انبار صورت گرفته و به این ترتیب می‌توان آن‌ها را به راحتی و براساس ویژگی‌هایی مشخص تفکیک کرد.

آشنایی با نرم افزار انبار پارمیس

واحد انبار، نقش بسیار مهم و کلیدی، در موفقیت روزافزون کسب و کار فعال شما ایفا کرده و در نتیجه، مدیریت بهینه آن از ضروریات است. نرم افزار انبار پارمیس، می‌تواند بهترین یاور شما در این مسیر باشد تا خدایی ناکرده کسب و کار شما بعد از مدتی فعالیت رنگ ورشکستگی را به خود نبیند. از طرفی، انبارگردانی نیز از جمله اموری است که، اهمیت بسیار زیادی برای هر سازمان در کشور داشته و باید با دقتی بالا و به طور مرتب انجام شود. اگر بخواهید این کار را به صورت سنتی انجام بدهید، مسلماً باید زمان زیادی را برای آن صرف بفرمایید که، نتیجه‌ای به جز خستگی را برایتان در پی ندارد. دست آخر هم، ممکن است اشتباهات محاسباتی نیز در حین انجام کار از شما سر بزند که، غیر قابل جبران است. اما به کمک نرم افزار انبار پارمیس، کار انبارگردانی بدون هیچ دردسری و تازه بدون هیچ گونه اشتباهی در محاسبات ریز و درشت برایتان انجام می‌شود.

آشنایی با نرم افزار انبار پارمیس

آشنایی با نرم افزار فروشگاهی پارمیس

نرم افزار فروشگاهی پارمیس، با اطلاع از نیازهای آینده و حال شما مشتریان عزیز تولید شده و در دسترس قرار گرفته است. از طرفی، ویژگی خاص و منحصر به فرد بروزرسانی منظم این نرم افزار حسابداری فروشگاهی، در نوع خود قابل توجه بوده و هر چند وقت یکبار فرصت استفاده از قابلیت‌ها و امکاناتی جدید را برای کاربر فراهم می‌کند. بعلاوه، استفاده از آخرین تکنولوژی روز جهان در ساخت این پلتفرم و همین‌طور قیمت رقابتی، آن را به نرم افزاری محبوب در بین کاربران تبدیل کرده است.

از طرفی، با خرید نرم افزار فروشگاهی پارمیس، خدمتی بی نظیر یعنی دموی رایگان نیز توسط قسمت فروش به افراد متقاضی آشنایی با این پلتفرم داده می‌شود تا نهایت بهره را از آن ببرند. گزارش‌های جامع و قابل بررسی و تحلیل ارائه شده به وسیله نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس، واقعاً دقیق و اصولی بوده و مسیر درست را در زمان تصمیم گیری به شما نشان می‌دهند. لازم به ذکر است که، این گزارش‌ها به دو صورت نموداری و عددی خدمت شما مشتریان قابل ارائه هستند.

جمع بندی

همکاری مجموعه پارمیس با کسب و کار شما و داشتن نقشی در توسعه هرچه بیشتر آن، برای ما باعث افتخار است. شرکت پارمیس، از همان روزهای آغازین شروع فعالیت، سعی در پایبندی به شعار خود یعنی از خانه‌ای کوچک تا کارخانه‌ای بزرگ را داشته و خوشبختانه استفاده از نرم افزارهای تولید شده آن در انواع کسب و کارها، نتیجه‌ای به جز دستیابی به موفقیت را در پی ندارد. از طرفی، پارمیس بعد از فروش محصولات، شما را به حال خود رها نکرده و با تیم قوی و باسواد پشتیبانی خود آماده حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاریتان بوده و این نگرانی را برایتان برطرف کرده است.

برای خرید و یا دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره ۰۲۱۸۷۷۵۸ تماس و یا به وبسایت https://www.parmisit.com/ مراجعه فرمایید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 2 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب