مطلب فعلی :

نقد و بررسی ماوس Arc Touch Mouse مایکروسافت

رفتن به بالا

نقد و بررسی ماوس Arc Touch Mouse مایکروسافت

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

سایر

مجله اینترنتی دانستنی ها
نقد و بررسی ماوس Arc Touch Mouse مایکروسافت

نقد و بررسی ماوس Arc Touch Mouse مایکروسافت

این خبر قبلا به صورت غیر رسمی به بیرون درز پیدا کرده بود، اما حالا موس لمسی مایکروسافت که شهریور ماه روانه بازار خواهد شد حالت رسمی به خود پیدا کرده است. این موس از تکنولوژی Blue Track برای دابل کلیک استفاده میکند همچنین پد موس شما میتواند شلوار جین یا فرش باشد. این موس داری نوار اسکرول لمسی است که اجازه اسکرول کردن به صورت عمودی و افقی را میدهد و باعث می شود در گشت و گذار وب حس پرواز کردن داشته باشید. همه این ها برای یک موس ۴۹٫۹۵ دلاری بد نیست، همچنین اینکه مایکروسافت مدعی است که این موس با یک مجوعه از باتری میتواند حداقل تا ۱۸ ماه کارکند.

معرفی ماوس لمسی مایکرسافت – Arc Touch Mouse

Arc Touch Mouse Microsoft

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

ماوس مایکروسافت Arc Touch Mouse برنده جایزه طراحی شده و قابل حمل می باشد. طراحی این ماوس شیک و چشم نواز است و شما می توانید آن را در بیش از یک دستگاه استفاده کنید. این ماوس بی سیم بوده بنابراین شما آزادی عمل بسیار زیادی دارید. با استفاده از فناری BlueTrack شما می توانید حتی از ماوس روی فرش، روی سطح چوبی و خشن کار می کند، اما روی سطوح شیشه ای و آیینه ای کار نمی کند. علاوه بر این برد این ماوس بی سیم مایکروسافت ۱۵ فوت است.

معرفی ماوس لمسی مایکرسافت - Arc Touch Mouse

شما می توانید از حالت منحنی ماوس هنگام کار استفاده کنید و از حالت مسطح برای حمل ماوس استفاده کنید. طراحی نوآورانه Arc ™ Touch Mouse استفاده و حمل سریع را اجازه می دهد. به راحتی ماوس را منحنی کنید و بعد به آرامی انگشت خود را از بالا به پایین بکشید. هنگامی که این کار را انجام می دهید گیرنده کوچکی که به پورت USB کامپیوتر خود متصل کرده اید شروع به دریافت سیگنال ها می کند. بعد از اتمام کارتان ماوس را خاموش کنید و آن را صاف کنید و مانند یک تلفن همراه آن را در جیب یا کیف خود قرار دهید.

معرفی ماوس لمسی مایکرسافت - Arc Touch Mouse

این ماوس بیسیم مایکروسافت دقت پیمایش دقیقی دارد و شامل غلتک نیست. نوار لمسی Arc ™ Touch Mouse خیلی دقیق به حرکات انگشت شما پاسخ می دهد و شما با دقت می توانید اسناد و صفحات وب خود را به دقت بررسی کنید.

معرفی ماوس لمسی مایکرسافت - Arc Touch Mouse

نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری، هندی کم سونی مدل HDR-PJ50E را مطالعه بفرماید.

قابلیت های ماوس Arc Touch Mouse

  1. طراحی انعطاف پذیر – ماوس به راحتی صاف و خم می شود و شما می توانید به راحتی آن را در دست بگیرید و یا مانند تلفن همراه حمل کنید.
  2. حالت خاموش و روشن جالب – هنگامی که شما ماوس را خم می کنید ماوس روشن می شود و هیچ دکمه ای برای خاموش و روشن کردن وجود ندارد.
  3. تاچ کردن برای اسکرول – شما کارهایی مانند کلیک کردن، تپ کردن، کنترل و غیره را می توانید خلی سریع با حرکت عمودی انگشتتان انجام دهید. به آرامی انگشت خود را برای اسکرول بالا به پایین کنید و برای توقف کردن تپ کنید.
  4. استفاده از فناوری Blue Track – مزیت فناوری Blue Track این است که قدرت اپتیکال با دقت لیزر را برای ردیابی ترکیب می کند. فناوری Blue Track روی شیشه روشن و سطوح آینه ای کار نمی کند.
  5. گیرنده نانو – شما می توانید دانگل نانو را به پورت USB وصل کنید و یا آن را به طور مغناطیسی به ماوس بچسبانید.
  6. توانایی کار با هر دو دست – راحتی فوق العاده برای کار با ماوس طراحی شده است شما می توانید با دست راست و چپ خود با ماوس کار کنید.

قابلیت های ماوس Arc Touch Mouse

نقد و بررسی Qosmio F750 توشیبا، اولین لپ تاپ سه بعدی جهان بدون نیاز به عینک را مطالعه بفرمایید.

مشخصات ماوس Arc Touch Mouse مایکروسافت

  • دارای ابعاد ۱۳۰۶ در ۵۸ میلی متر
  • عمر باتری ۶ ماهه
  • قابلیت وایرلس ۲٫۴-GHz
  • برد ۱۵ فوتی
  • گارانتی ۳ ساله
  • دارای باتری AAA alkaline
  • دارای ۱۵۰ مگابایت هارد
  • سازگار با تمام نسخه های سیستم عامل ویندوز، مک و اندروید ( با آیفون سازگار نیست)

مشخصات ماوس Arc Touch Mouse مایکروسافت

در آخر از شما دعوت می کنیم پست نقد و بررسی Asus U46E-BAL5 لپ تاپ جدید Asus را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در کلاسیک وب ما ماوس Arc Touch Mouse مایکروسافت را به شما معرفی کردیم، امیدواریم این پست برای شما کاربردی بوده باشد، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • سایر

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب