مطلب فعلی :

وارد کننده دیزل ژنراتور

رفتن به بالا

وارد کننده دیزل ژنراتور

نوشته admin

10 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
معرفی دیزل ژنراتور و اجزای آن

وارد کننده دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور از ترکیب موتور دیزل، ژنراتور و قطعات دیگری ساخته می شود که در تولید و تامین برق مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه امروزه در بسیاری از صنایع مانند صنعت حمل و نقل، انواع کارخانه ها، بیمارستان ها و… کاربرد زیادی دارد. برای خرید دیزل ژنراتور پیشنهاد می شود به بهترین و معتبر ترین وارد کننده دیزل ژنراتور مراجعه کنید.

شرکت رادوکو یکی از معتبر ترین وارد کننده های تجهیزات صنعتی و دیزل ژنراتورهای با کیفیت است. برای تجربه یک خرید خوب لازم است که با دیزل ژنراتور و برندهای موجود در بازار آشنا شوید. پس برای کسب اطلاعات بیشتر مطالب زیر را مطالعه کنید.

مهم ترین برندهای دیزل ژنراتور

شرکت های ایرانی و خارجی زیادی در حوزه طراحی و تولید دیزل ژنراتور فعالیت می کنند. از مهم ترین برند های دیزل ژنراتور می شود به موارد زیر اشاره کرد.

  • دیزل ژنراتور برند جن پاور: شرکت جن پاور از سال ۲۰۰۰ تا کنون در کشور ترکیه مشغول به فعالیت در زمینه تولید و عرضه انواع مختلف دیزل ژنراتور است. از مزیت های این برند می شود به قیمت مناسب و استفاده از متریال های با کیفیت اشاره کرد
  • دیزل ژنراتور برند پرکینز: پرکینز یک برند انگلیسی است که از سال ۱۹۳۲ تا کنون توانسته بهترین و با کیفیت ترین دیزل ژنراتورها را تولید کند.
  • دیزل ژنراتور برند پرکینز تبریز: شرکت موتور سازان تبریز به دلیل تولید دیزل ژنراتور بر اساس برند پرکینز به نام پرکینز تبریز شناخته می شود. کیفیت بالا و قیمت مناسب این برند باعث شده تا نظر مشتریان را به خود جلب کند.
  • دیزل ژنراتور برند بنز: برند بنز با تولید دیزل ژنراتورهای قدرتمند توانسته به یکی از برندهای معروف در این حوزه تبدیل شود. دیزل ژنراتورهای بنز دارای کنترل پنل استاندارد هستند که امکان نظارت بر روی عملکرد دستگاه را به شما می دهد.
  • دیزل ژنراتور ولوو: برند ولوو میزان مصرف سوخت در دیزل ژنراتور را کاهش داده است. این ویژگی باعث کاهش آلودگی محیطی خواهد شد.

با توجه به نوع نیاز و مدل های مختلف دیزل ژنراتور بهتر است به شرکت های وارد کننده دیزل ژنراتور مانند رادوکو مراجعه کنید و از آن ها مشورت بگیرید.

رادوکو بهترین وارد کننده دیزل ژنراتور

رادوکو وارد کننده دیزل ژنراتور

اگر به دنبال یک وارد کننده دیزل ژنراتور معتبر هستید، پیشنهاد می شود حتما به سایت مجموعه رادوکو مراجعه کنید. مجموعه رادوکو به طور تخصصی در زمینه تامین تجهیزات صنعتی و همچنین واردات دیزل ژنراتورهای با کیفیت فعالیت می کند. این مجموعه توانسته با به کارگیری نیروهای متخصص و همچنین در نظر گرفتن نیاز مشتریان، بهترین برندهای موجود در بازارهای جهانی را وارد کند و در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش از ویژگی های این مجموعه است. شما می توانید در هر کجای ایران که هستید با مراجعه به سایت، محصولات را مشاهده کرده و بعد از انجام مقایسه خرید کنید.

تیم تخصصی رادوکو با ارائه مشاوره تخصصی شما را در خرید بهترین دیزل ژنراتور راهنمایی می کند.

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور دستگاهی است که با استفاده از موتور دیزل و ژنراتور، می تواند برق تولید کند. در دیزل ژنراتور، موتور دیزل با استفاده از سوخت دیزل، نیروی مکانیکی تولید می ‌کند که سپس توسط ژنراتور به برق تبدیل می‌ شود. دیزل ژنراتورها برای تأمین برق در مواقعی که برق شبکه قطع شده و یا در دسترس نباشد، به کار می‌ روند.

از ویژگی‌ های دیزل ژنراتور می ‌توان به دوام، پایداری، راندمان بالا، مصرف سوخت کم تر و عملکرد در شرایط سخت اشاره کرد. به طور کلی، دیزل ژنراتورها به عنوان یکی از مهم ترین منابع تامین برق در صنعت های مختلف، تجارت و مصارف خانگی در سراسر جهان شناخته می شوند.

بهتر است با اجزای سازنده دیزل ژنراتور به صورت زیر آشنا شوید و در هنگام خرید به آن ها توجه داشته باشید.

  • موتور ژنراتور: اصلی ترین قسمت دیزل ژنراتور، موتور است. موتور این دستگاه به نوعی موتور احتراق داخلی محسوب می شود. به این صورت که ابتدا سوخت دیزل را می سوزاند و سپس آن را توسط ژنراتور به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. این فرایند باعث می شود تا برق مورد نیاز به طور پایدار و بدون مشکل تولید شود. در هنگام خرید از وارد کننده دیزل ژنراتور باید به موارد زیر توجه داشته باشید.
  • نوع سوخت دیزل ژنراتور: نوع سوخت دیزل ژنراتور می تواند تاثیر مستقیم بر روی راندمان دستگاه داشته باشد بنابراین باید بهترین و مناسب ترین نوع سوخت را برای آن تهیه کنید.
  • نوع و مدل سوپاپ های به کار رفته در موتور: سوپاپ به کار رفته در دیزل ژنراتور می تواند باعث افزایش کارایی دستگاه شود. در این مورد بهتر است مدلی را انتخاب کنید که سوپاپ موتور بر روی سر سیلندر قرار گرفته است. زیرا این نوع سوپاپ موجب کاهش صدای دستگاه خواهد شد.
  • دینام یا همان ژنراتور: همان طور که گفته شد موتور دیزل ژنراتور به کمک دینام می تواند انرژی حاصل از احتراق را به انرژی مکانیکی و در نهایت به برق تبدیل کند. دینام ها از قطعات کوچک تری ساخته شده اند و تاثیر زیادی بر روی کیفیت دستگاه دارند. در هنگام انتخاب و خرید موارد زیر را نیز مد نظر قرار دهید:
  1. محفظه فلزی: دینام هایی که محفظه فلزی دارند در مقایسه با سایر مدل ها مانند پلاستیکی باعث افزایش عمر مفید دیزل ژنراتور خواهند شد.
  2. مدل های بدون جاروبک: در دینام هایی که جاروبک وجود ندارد، دیزل ژنراتور می تواند میزان برق بیشتری تولید کند.
  • سیستم سوخت رسانی: مخزن سوخت در دیزل ژنراتورها دارای ظرفیت های متفاوت است. با توجه به ظرفیت مخزن سوخت، دیزل ژنراتورها می توانند حدود ۶ تا ۸ ساعت برق تولید نمایند.
  • رگلاتور ولتاژ: برای تنظیم نمودن میزان خروجی برق از رگلاتور ولتاژ خروجی استفاده می شود.
  • سیستم خنک کننده: در هنگام روشن بودن دستگاه، حرارت زیادی ایجاد خواهد شد. این حرارت می تواند عملکرد اجزای سازنده دیزل ژنراتور را مختل کند به همین خاطر برای کاهش دمای دستگاه از سیستم های خنک کننده استفاده می شود.

شاسی، شارژ باتری، اگزوز، کنترل پنل و سیستم روان کاری از اجزای دیگر دیزل ژنراتورها هستند.

برندهای معروف دیزل ژنراتور

کاربرد مختلف دیزل ژنراتور

 

مهم ترین کاربرد های دیزل ژنراتور

موارد زیر از مهم ترین کاربردهای دیزل ژنراتور هستند.

  1. کاربرد در صنعت هوایی و فرودگاه ‌ها: امروزه در تجهیزات حمل و نقل هوایی استفاده از دیزل ژنراتور های جدید جایگزین ژنراتورهای جرقه ای شده است. دیزل ژنراتور نسبت به مدل های جرقه ای کارایی بیشتری دارند.
  2. استفاده در تجهیزات حمل و نقل جاده ای: از دیزل ژنراتور در تجهیزات جاده ای مانند قطار ها و… استفاده می شود. این دستگاه می تواند برق مورد نیاز تجهیزات حمل و نقل را به خوبی فراهم کند.
  3. استفاده در امکان و مراکز حیاتی: مراکز حیاتی مانند بانک ها، بیمارستان ها و… برای فعالیت خود نیاز به نیروی برق دارند. اما ممکن است بر اثر عوامل مختلف برق شبکه قطع شود به همین خاطر استفاده از دیزل ژنراتورهای قوی در این مراکز بسیار ضروری است.

شرکت های تامین کننده دیزل ژنراتور همواره به نیازهای مشتریان خود اهمیت می دهند و مدل های مختلف این دستگاه را در اختیار آن ها قرار می دهند. متقاضیان با دریافت راهنمایی از مشاوران می توانند نسبت به انجام بهترین انتخاب اقدام نمایند و سفارش خود را ثبت کنند.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 10 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب