مطلب فعلی :

وام بدون بهره برای سرمایه گذاری در فارکس، ویژه تریدر های مبتدی!

رفتن به بالا

وام بدون بهره برای سرمایه گذاری در فارکس، ویژه تریدر های مبتدی!

نوشته admin

1 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
وام بدون بهره برای سرمایه گذاری در فارکس، ویژه تریدر های مبتدی!

وام بدون بهره برای سرمایه گذاری در فارکس، ویژه تریدر های مبتدی!

همه می‌دانیم که معامله در بازار فارکس نیازمند سرمایه‌گذاری زیاد است. هرچقدر که تریدرها سرمایه بیشتری در دسترس داشته باشند ریسک آنها پایین خواهد آمد. اما با وضعیت قیمت دلار در کشورمان سرمایه‌گذاری سنگین در فارکس بسیار هزینه‌بر و البته پر ریسک خواهد بود، با این حال روش‌هایی وجود دارد که کاربران می‌توانند از طریق آنها پول‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری به دست بیاورند که ریسکی برای معامله‌گر نیست. ما در این مقاله به بررسی بهترین روش‌ها برای دریافت وام‌های بلاعوض و بدون بهره در بازار فارکس خواهیم پرداخت.

سرمایه گذاری در فارکس برای مبتدیان

فارکس یک بازار بسیار بزرگ با حجم پول بالاست که سرمایه‌گذاری در آن به صورت دلاری انجام می‌شود و می‌تواند در نهایت به کسب سودهای زیاد بیانجامد. زمانی که می‌خواهید وارد بازار فارکس شوید باید در یک کارگزاری مثل لایت فایننس که به ایرانیان خدمات می‌دهد ثبت نام کنید. ثبت نام در کارگزاری‌ها رایگان است و هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت، اما وقتی می‌خواهید معامله کنید باید مبلغی را به حسابتان واریز نمایید. از آنجا که نرخ تبدیل ریال به دلار بسیار بالاست (حدود ۶۵ هزار تومان در ابتدای سال ۱۴۰۳) اکثر معامله‌گران مبتدی ایرانی که در شروع کار خود هستند با مشکل تهیه سرمایه اولیه رو به رو می‌شوند. از یک طرف تهیه سرمایه بزرگ برای معامله کردن و از طرف دیگر ریسک بالای آن برای معامله‌گران تازه‌کار سبب می‌شود تا با مشکل تامین سرمایه رو به رو شوند. اما خوشبختانه دو روش کاربردی در این زمینه وجود دارد که همه تریدرها می‌توانند از آن برای تامین سرمایه استفاده کنند. یکی دریافت بونوس های معاملاتی و دیگری استفاده از سرمایه شرکت‌های پراپ فاندینگ است که در ادامه آنها را شرح خواهیم داد.

گرفتن بونوس های معاملاتی

بونوس، اولین قدم برای دریافت پول بلاعوض مانند وام‌های بانکی است که می‌توانید از خود بروکرها دریافت کنید. بونوس ها انواع مختلفی دارند، مثلاً بونوس خوشامدگویی به کاربرانی که تازه حساب خود را در یک بروکر ایجاد کرده‌اند داده می‌شود یا بونوس های واریز وجه که عموماً درصدی از میزان پولی که واریز می‌کنید را به حساب شما اضافه می‌کنند. این پاداش‌ها قابل معامله هستند، یعنی مثلاً اگر ۵۰۰ دلار خودتان پول دارید و ۵۰۰ دلار هم بونوس دریافت کرده باشید، آن ۵۰۰ دلار بونوس را نمی‌توانید از حساب خارج کنید بلکه فقط می‌توانید با آن معامله انجام دهید. اگر معاملات شما سودده باشید در آن زمان می‌توانید سود معامله خود را برداشت کنید. عموماً مدل بونوس ها به این شکل است که اجازه معامله و برداشت سود را به شما می‌دهند. انواع مختلفی از بونوس وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه خواهیم گفت:

  • بونوس خوش آمد گویی؛
  • بونوس واریز؛
  • بونوس معرفی دوستان به بروکر؛
  • بونوس مسابقاتی؛
  • و…

هنگام ثبت نام در بروکر خود، از پشتیبانی درباره نوع و شرایط بونوس ها بپرسید. در نظر داشته باشید وقتی با بونوس ها معامله می‌کنید اگر هم دچار ضرر شوید اشکالی ندارد و بروکر آن پول را از شما پس نخواهد گرفت.

گرفتن پول از پراپ فاندینگ ها

روش دوم گرفتن سرمایه‌ای شبیه به وام اما بدون نیاز به بازگشت، استفاده از شرکت‌های پراپ فاندینگ یا پراپ فرم است. شرکت‌های پراپ دارای سیستمی هستند که به کاربران، سرمایه‌های بزرگ از ۵۰۰۰ دلار گرفته تا ۲ میلیون دلار برای معامله‌گری می‌دهند. یعنی یک تریدر هرمیزان که سرمایه برای معامله لازم دارد را می‌تواند به صورت وام بلاعوض از این شرکت‌ها دریافت کند. جالب است بدانید که اگر شما دچار ضرر هم بشوید نیازی به پس دادن پول ندارید، اما مدل کاری شرکت‌های پراپ به این شکل است که ابتدا با پرداخت یک پول اندک مثلاً ۱۰۰ دلار، یک حساب در این شرکت‌ها ایجاد می‌کنید، سپس یک حساب مثلاً ۱۰ هزار دلاری به شما داده می‌شود.

گرفتن پول از پراپ فاندینگ ها

شما باید با این حساب جدید معامله کرده و قوانین آن از جمله حد سود و ضرر تعیین‌شده را رعایت کنید. اگر بتوانید ۱ ماه این کار را انجام دهید حساب به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید معاملات خود را شروع کنید. در واقع به نوعی یک تست از شما می‌گیرند تا مطمئن شوند که شما توانایی معامله‌گری را دارید. البته شرکت‌های پراپی نیز وجود دارند که تست ندارند و مستقیماً با پرداخت پولی اولیه یک حساب بزرگ را به شما ارائه می‌کنند و از همان روز اول می‌توانید در حساب واقعی با آن ترید کنید.

آیا گرفتن چنین مدل سرمایه‌هایی برای ترید درست است؟

قطعاً دریافت سرمایه از چنین شرکت‌ها یا بروکرهایی مفید است. چه بونوس باشد چه پراپ فرقی نمی‌کند، همین که شما دیگر نیاز به معامله با پول خود ندارید و نگران تهیه سرمایه بزرگ نخواهید بود بسیار کمک می‌کند تا سطح استرس شما به شدت کاهش پیدا کند. اما خب این مدل سرمایه‌ها همیشه قوانینی دست و پاگیر دارند که باید حتماً آنها را رعایت کنید. قوانینی که شاید با مدل معامله‌گری شما همخوانی نداشته باشد. مثلاً محدودیت در دراودانی که این پول‌ها دارند ممکن است برایتان مشکل ایجاد کند. اما به  اگر بتوانید خود را با چنین قوانینی وقف بدهید قطعاً شرایط معاملاتی شما بسیار ساده‌تر از قبل خواهد شد.

  • نوشته admin
  • 1 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب