مطلب فعلی :

پرچمدار سرورهای اچپی HP در تهران

رفتن به بالا

پرچمدار سرورهای اچپی HP در تهران

نوشته admin

3 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
پرچمدار سرورهای اچپی HP در تهران

پرچمدار سرورهای اچپی HP در تهران

شاید همیشه در دنیای تکنولوژی به دنبال بهترین ها باشید. در حوزه سرورهای اچپی امروز با معرفی پرچمدار سرورهای رکمونت شرکت hp در خدمت شما دوستان هستیم. سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen11 که از پردازنده های اینتل Intel® Xeon® Scalable حداکثر ۶۰ هسته ای، پهنای باند حافظه بهبود یافته و اسلات های پر سرعت PCIe Gen 5 پشتیبانی می کند در واقع یک راه حل مقیاس پذیر دو سوکتی ۲U/2P (2 یونیت / ۲ پردازنده) است.

این دستگاه برای افرادی که به دنبال یک سرور مقیاس پذیر دو سوکتی هستند تا ورک لودهای با ظرفیت بالا و داده محورشان را پردازش کنند ایده آل است. سرور  DL380 از تکنولوژی HPE Silicon Root of Trust پشتیبانی می کند تا فریم ویر دچار حملات پیچیده باج افزارها و بدافزارها قرار نگیرد. این تکنولوژی فریم ویر سرور را به یک ASIC انحصاری HPE متصل می کند و حتی قبل از راه اندازی سرور یک اسکن اثر انگشت انجام می دهد تا امنیت را بالا ببرد.

اگر ورک لودهای فشرده مانند ذخیره سازی نرم افزار ، رمزگذاری ویدیو و برنامه های مجازی شده را انجام می دهید که به ظرفیت ذخیره سازی، پهنای باند I/O و پهنای باند ذخیره سازی بالا نیاز دارند، خرید سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen11 را به شما پیشنهاد می دهیم.

ویژگی های سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen11

این سرور HP به پردازنده های نسل چهارم Intel® Xeon® Scalable حداکثر ۶۰ هسته ای ۳۵۰ واتی و ۱۶ اسلات DIMM برای پشتیبانی از حافظه های DDR5 با حداکثر سرعت ۴۸۰۰ مگاهرتز مجهز شده است.

سرور HP DL380 G11 از حافظه DDR5 حداکثر ۸ ترابایتی با ۱۶ کانال DIMM به ازای هر پردازنده (در مجموع ۳۲ کانال) پشتیبانی می کند. سرور نسل ۱۱ عملکرد بیشتری را ارائه می دهد، انرژی کمتری مصرف می کند و از حافظه های با پهنای باند بالا (HBM) پشتیبانی می کند.

این سرور HP G11 از PCIe Gen 5 پشتیبانی می کند که نتایجی مانند بهبود پهنای باند، سرعت انتقال داده بالا و سرعت شبکه بالاتر از باس توسعه سریالی PCIe Gen5 را به ارمغان می آورد.

سرور DL380 GEN11 از نرم افزار مدیریتی HPE Integrated Lights-Out 6 (iLO 6) استفاده می کند که به شما این امکان را می دهد تا از هر جایی سرورهای نسل ۱۱ اچ پی HPE ProLiant Gen11 خود را با امنیت بالا کانفیگ، نظارت و بروزرسانی کنید. این دستگاه از قابلیت اتصال هات پلاگ (Hot-Plug) و گزینه های بوت RAID M.2 با دسترس پذیری بالا پشتیبانی می کند.

برای سرعت بخشیدن به بارهای گرافیکی شدید، سرور HP نسل ۱۱ از حداکثر ۸ واحد پردازش گرافیکی سینگل واید (SW) یا ۳ واحد پردازش گرافیکی دابل واید (DW) پشتیبانی می کند.

اگر علاقمند به مطالعه ادامه این مقاله هستید در کیهان سرور همراه ما باشید. همچنین شما می توانید برای خرید محصولات مرتبط با سرور اچپی و قطعات سرور اچپی مانند رم سرور hp هارد سرور اچپی و خورد سرور اچپی در کانفیگ های متنوع و نامحدود با بخش فروش کیهان سرور تماس حاصل فرمایید. در مجموعه کیهان سرور ما به ارائه چندین مدل از سرورهای hp بصورت سرور کارکرده اچپی و سرور نیو اچپی می پردازیم. همچنین رم و هارد مناسب سرور اچپی در ظرفیت ها گوناگون را با بهترین قیمت و کیفیت بصورت اورجینال و گارانتی دار بفروش می رسانیم.

حافظه مموری سرور اچ پی DL380 Gen11

برای مثال سرور سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen11 از حافظه مموری HPE DDR5 SmartMemory, Registered (RDIMM) با ۳۲ اسلات رم و ۱۶ اسلات برای هر پردازنده و مجموعا ۸ ترابایت حافظه در صورتی که از ۳۲ عدد ماژول ۲۵۶ گیگابایتی با باس ۴۸۰۰ استفاده کنید پشتیبانی می کند.

سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen11 از چه هاردی پشتیبانی میکند؟

قدرت سرور dl380 g11 در استوریج و پشتیبانی از هار بی نظیر و غیر قابل باور می باشد. هرچند ظرفیتی که یک سرور پشتیبانی میکند به bay و مدل سرور بستگی دارد اما در یک سرور ۲۴sff می توانید بیش از ۴۵۰ ترابایت ظرفیت هارد داشته باشید. این عدد در سرور هایی با bay LFF میتواند متفاوت باشد. در زیر جدولی ارائه شده است که اطلاعات خوبی از سرور HPE DL380 G11 و ظرفیت پشتیبانی از هارد در اختیار شما قرار میدهد.

سرور اچ پی HPE ProLiant DL380 Gen11 از چه هاردی پشتیبانی میکند؟

سرور HPE DL380 G11 بعنوان پرچمداری سروهای رکمونت اچپی بصورت نیو و پک اچپی در تهران موجود می باشد شما می توانید برای خرید با ما در کیهان سرور در تماس باشید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 3 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب