مطلب فعلی :

چطور با راه اندازی سایت کسب درآمد کنیم؟

رفتن به بالا

چطور با راه اندازی سایت کسب درآمد کنیم؟

نوشته admin

1 هفته قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها

چطور با راه اندازی سایت کسب درآمد کنیم؟

بسیاری از افراد هستند که بدون داشتن فروشگاه فیزیکی و در منزل یا هر جای دیگری مشغول کسب درآمد از وبسایت شان هستند. کسب درآمد از وبسایت فقط به فروشگاه ها مربوط نمی شود و روش های درآمدزایی مختلفی دارد ، از تبلیغات گرفته تا همکاری در فروش و …. که همگی با تسلط به سئو و دیجیتال مارکتینگ بدست می آیند. در ادامه نگاهی داریم به انواع روش های کسب درآمد از وبسایت.

کسب درآمد از طریق تبلیغات

سایت های خبری و مجله اینترنتی به دلیل ترافیک بالایی که از سرچ های گوگل دارند از طریق نمایش تبلیغات در سایت شان کسب درآمد می کنند. هزینه درج تبلیغات در سایت های پربازدید برای هر بنر بین ۵ الی ۱۰۰ میلیون تومان است.

کسب درآمد از طریق فروش محصولات

یکی از بهترین روش های درآمدزایی در سرتاسر دنیا فروش محصولات مختلف از طریق وب سایت است. این دقیقا همان کاری است که جف بزوس از طریق آمازون در حال انجام دادن است و توانسته درآمد بسیار خوبی از این طریق داشته باشد. در صورتی که قصد دارید این کار را انجام دهید، آسان ترین راه این است که یک وب سایت فروشگاهی را با استفاده از وردپرس طراحی کرده و سپس محصولات تان را در سایت آپلود کنید. در مرحله بعد با انجام سئو روی سایت می توانید به فروش برسید.

کسب درآمد از طریق فروش خدمات

این روزها از کلیدساز آنلاین گرفته تا تعمیر پکیج و فاضلاب تا وکالت و شبکه های کامپیوتری از طریق آنلاین مشتری دریافت می کنند. حتما شما هم هنگام نیاز به یک خدمات اولین کاری که می کنید نیازتان را در گوگل سرچ می کنید.  شما نیز می توانید بر اساس تخصصی که دارید، خدمات با کیفیتی را به مخاطبین خود ارائه کرده و از این طریق برای خود درآمد داشته باشید.

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ)

این بخش از بازاریابی دیجیتال هنوز به صورت جامع و کامل در ایران جای نیفتاده، ولی می تواند در آینده به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های درآمد زایی از طریق وب سایت در نظر گرفته شود. بهترین مثال از کسب و کار افیلیت مارکتینگ را امروزه در داخل ایران وب سایت ترب در حال انجام دادن است که شما را به بهترین فروشنده های ممکن معرفی می کند.

کسب درآمد از طریق رپورتاژ آگهی

رپورتاژ و یا پست های حمایتی که برای بالا بردن رتبه وب سایت ها در گوگل مورد استفاده قرار می گیرند، یکی از بهترین روش های درآمدزایی برای وب سایت ها به حساب می آیند که نه تنها رتبه وب سایت شما را بالا می برند، بلکه شما را به عنوان یک مرجع معتبر در حوزه خود نیز معرفی می کنند. این سبک از درآمدزایی در وب سایت ها را می توان به عنوان یکی از اصلی ترین حوزه های دیجیتال مارکتینگ معرفی کرد که در آینده تقاضا برای آن می تواند بیشتر شود.

کسب درآمد از طریق گوگل Adsense

در صورتیکه توانایی طراحی وب سایت و تولید محتوای به زبان انگلیسی را دارید، گوگل شرایطی  را فراهم آورده تا بتوانید از طریق سرویس های مالی آن برای خود درآمدزایی داشته باشید. برای موفقیت در این زمینه، ابتدا باید یک آدرس در کشوری غیر از ایران داشته و سپس با حساب معرفی حساب بانکی درآمد دلاری خود را دریافت کنید. نکته کلیدی و منفی این مسئله کسر مالیات توسط کشوری که حساب بانکی باز کرده اید می باشد که می تواند میزان نهایی درآمد زایی را برای شما مشخص کند.

لازمه کسب درآمد از طریق وب سایت چیست؟

برای اینکه بتوانید از طریق وب سایت برای خود کسب درآمد داشته باشید، باید نکات کلیدی در مورد سئو و تولید محتوا را بلد باشید. در سئو شما نحوه بالا آوردن وب سایت در رتبه بندی های گوگل را آموزش دیده و سپس بر اساس نگارش یک محتوای بسیار دقیق، می توانید در زمره وب سایت های مورد اعتماد گوگل قرار بگیرید. ولی روش صحیح یادگیری سئو و کسب درآمد از وب سایت چیست؟ بدون شک آموزش صحیح و همراه با افراد بسیار با تجربه، جواب این پرسش کلیدی است.

مسیر یادگیری سئو برای کسب درآمد از وبسایت

آکادمی آژانس دیجیتال مارکتینگ نگاه با برگزاری دوره جامع سئو همراه بیش از ۴۰۰ دانشجو در زمینه یادگیری سئو و کسب درآمد از وبسایت بوده است. شما در این دوره می توانید سئو سایت های خبری و مجله ای و فروشگاهی و … را یاد بگیرید و سپس با کمک پشتیبانی دوره روی وبسایت تان کار کنید تا به درآمد برسید و بتوانید از فضای آنلاین نهایت استفاده را ببرید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب