مطلب فعلی :

چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)

رفتن به بالا

چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)

چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)

در دنیای دیجیتال حال حاضر ممکن است با حجم زیادی از محتواها مواجه شوید که قصد دیدن آنها را ندارید. 🤫 اگر دوست دارید در عین دنبال کردن برخی افراد در اینستاگرام استوری آنها را نبینید، میتوانید با چند روش ساده این تنظیمات را انجام دهید. خوشبختانه اینستاگرام در سال‌های اخیر تنظیماتی را اضافه کرده است که به کاربران اجازه میدهد تا محتواها را بر اساس نیاز و سلیقه خودشان شخصی سازی کنند. در این مطلب از کلاسیک وب به سوال ” چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ ” پاسخ خواهیم داد.

آموزش ندیدن استوری دیگران در اینستاگرام

How to Mute Story on Instagram

به طور خلاصه شما میتوانید از ۲ روش مختلف فرایند ندیدن استوری دیگران در ایفون و اندروید را انجام دهید.

  • در روش اول وارد استوری پیج موردنظرتان شوید. سپس روی علامت سه نقطه بالای صفحه بزنید و گزینه Mute را انتخاب کنید.
  • در روش دوم به پروفایل پیج مورد نظر وارد شوید. روی دکمه Following بزنید. سپس گزینه Mute را انتخاب کنید. در این مرحله حالت بی صدا را برای پست یا استوری فعال کنید.

اگر قصد نادیده گرفتن استوری در اینستا را دارید، لازم است تا فرایند ساده‌ای را طی کنید. اینکار در نسخه‌های اندروید، iOS و PC اینستاگرام قابل انجام است.

۱- میوت کردن استوری از طریق پروفایل

یکی از روش‌هایی که میتوانید پست‌ها، نوت‌ها یا استوری‌های یک اکانت را در اینستاگرام بی صدا یا غیر قابل نمایش کنید از طریق رفتن به پروفایل پیج مورد نظر است. ابتدا با زدن بر روی اکانت مورد نظرتان وارد صفحه اصلی آن شوید. سپس بر روی بخش Following بزنید تا گزینه های بیشتر برای شما نمایش داده شود.

حالا باید گزینه Mute را انتخاب کنید و از بین گزینه‌های Post, Story یا  Note حالت مورد نظرتان را برای غیر فعال شدن روشن کنید. اگر تمایل به فعال کردن مجدد قابلیت دیدن پست‌ها یا استوری های یک پیج داشتید، میتوانید دوباره از همین مسیر برای روشن کردن این تنظیمات استفاده کنید. این روش میتواند برای بی صدا کردن یک شخص (Mute) در اینستاگرام بسیار ساده و سریع باشد.

نادیده گرفتن استوری در اینستا

۲- میوت کردن از طریق تنظیمات استوری

یکی دیگر از روش‌های کاربردی که با استفاده از آن میتوانید به سوال “چگونه استوری دیگران را نبینیم” پاسخ دهید، از طریق خود بخش استوری است. اگر دیدن استوری‌های یک اکانت برای شما آزاردهنده یا حوصله سر بر است، میتوانید بلافاصله در همان هنگام با طی کردن مراحل زیر کاری کنید تا دیگر در جریان استوری‌های آن پیج قرار نگیرید.

ابتدا در زمانی که روی استوری اکانت مورد نظرتان هستید، روی علامت سه نقطه بالای صفحه از سمت راست بزنید. بعد از نمایش گزینه‌ها، Mute را انتخاب کنید. اگر قصد دارید تنها استوری‌ها را نبینید روی Mute Stories بزنید. اما اگر علاوه بر استوری‌ها، قصد دنبال کردن و مشاهده پست‌ها را هم ندارید، میتوانید از گزینه Mute Stories and posts استفاده کنید.

چگونه استوری های دیگران را نبینیم

نحوه Unmute کردن و مشاهده لیست اکانت‌های بی صدا شده

اگر استوری افراد زیادی را به حالت Mute در آورده‌اید، برای بررسی لیست این افراد و یا از بین بردن این حالت میتوانید روش زیر را امتحان کنید. در صورتی که به صورت اتفاقی پیجی میوت شده باشد و شما دیگر نتوانید آن را پیدا کنید، این روش به شما کمک خواهد کرد تا لیست کاملی از پیج‌هایی که استوری آنها به شکل Mute یا بی صدا درآمده ببینید و در صورت نیاز آنها را از آن حالت خارج کنید.

برای اینکار ابتدا لازم است تا وارد صفحه اصلی پروفایلتان شوید و با زدن آیکون سه خط در بالای صفحه وارد بخش تنظیمات (Setting) شوید. حال باید صفحه را کمی به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه Muted accounts را پیدا کنید. با وارد شدن به این لیست میتوانید لیست اکانت‌های بی صدا شده را ببینید. کنار هر یک از پیج‌ها دکمه Unmute قرار دارد که شما میتوانید از آن استفاده کنید.

در صورتی که از هر روشی برای مخفی کردن پست و استوری اینستاگرام افراد استفاده کرده باشید، از طریق این لیست میتوانید آنها را بررسی و مدیریت کنید.

چگونه استوری دیگران را نبینیم

چرا نمیتونم کسی را در اینستاگرام Mute کنم؟

حال که به سوال “چگونه استوری های دیگران را نبینیم” پاسخ دادیم، ممکن است با مشکل عدم وجود گزینه Mute در اینستاگرام مواجه شده باشید. اگر قصد ندیدن استوری دیگران در اینستاگرام را دارید اما موفق به انجام اینکار نمی‌شوید، ممکن است چند دلیل احتمالی برای آن وجود داشته باشد.

  • اولین دلیل ممکن است این باشد که شما به طور کلی آن اکانت را فالو نکرده‌اید، اگر پیجی را دنبال نکرده باشید، نمیتوانید آن را  Mute کنید بنابراین چنین تنظیماتی برای شما قابل مشاهده نخواهد بود.
  • اگر با وجود فالو داشتن یک اکانت قادر به  Mute کردن استوری‌های آن نیستید، ممکن است این نقص مربوط به اینستاگرام باشد. پس بهتر است روش‌هایی مثل بروزرسانی برنامه یا استفاده از بخش پشتیبانی (Help) را امتحان کنید.

سوالات متداول

آیا اگر استوری کسی را میوت کنیم متوجه میشود؟

اگر قصد دارید استوری‌های شخصی را میوت و دیگر مشاهده نکنید، نگران نباشید. زیرا آن فرد متوجه این تنظیمات نخواهد شد و اینستاگرام اطلاع رسانی از این بابت نمی‌کند.

چگونه استوری دیگران را نبینیم؟

برای آنکه استوری‌های یک پیج دیگر به شما نمایش داده نشود، میتوانید با استفاده از دو روش اینکار را انجام دهید. روش اول انتخاب گزینه Mute از تنظیمات استوری مورد نظر و روش دوم رفتن به صفحه اصلی پروفایل پیج و Mute کردن پست یا استوری‌ها از بخش Following است.

با میوت کردن استوری یک پیج چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر استوری‌های پیجی را بی صدا یا Mute کنید، همچنان میتوانید در جریان لایو ها یا پست‌های آنها باشید. اما در صورتی که استوری جدید توسط آنها منتشر شود، پروفایل آنها به صورت کمرنگ در انتهای لیست استوری‌ها قرار میگیرد و به احتمال زیاد متوجه آن نخواهید شد.

لغو نادیده گرفتن استوری در اینستاگرام چگونه است؟

برای آنکه تنظیمات انجام شده درباره میوت کردن یا نادیده گرفتن استوری‌ها را تغییر دهید، میتوانید دوباره تنظیمات گفته شده را انجام دهید و اینبار گزینه Unmute را انتخاب کنید. یا از طریق بخش Setting وارد قسمت Muted accounts شوید و پیج مورد نظر را Unmute کنید.

جمع بندی

روش Mute یا Unmute کردن اکانت‌ها میتواند از موارد کاربردی در استفاده از اینستاگرام باشد. این کار علی رقم آسان و سریع بودن میتواند شما را از دیدن محتواهایی که قصد دنبال کردن آن را ندارید راحت کند. زیرا برخی از پیج‌ها با وجود به اشتراک گذاری پست‌های مفید، استوری مناسبی ندارند و به جای Unfollow کردن آنها میتوان استوری‌ها را بی صدا کرد.

استفاده از روش‌هایی مثل استفاده از گزینه Mute در استوری موردنظر یا رفتن به بخش پروفایل اصلی پیج و قرار دادن پست و استوری‌ها به حال Mute میتواند کار شما را راحت‌تر کند. من در کلاسیک وب با استفاده از این محتوای تصویری سعی کردم شما را برای این کار به بهترین شکل راهنمایی کنم.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما هم تا حال قصد عدم نمایش استوری دیگران در اینستاگرام فارسی و.. را داشته اید؟ به نظر شما ساده ترین روش برای بی صدا یا میوت کردن استوری و پست دیگران چیست؟ اگر در این زمینه تجربه‌ دارید یا از روش گفته شده در این مطلب استفاده کرده‌اید، لطفا نظراتتان را با ما در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب