مطلب فعلی :

چگونه در اینستاگرام با ارسال همزمان چند عکس یا ویدیو آلبوم ایجاد کنیم ؟

رفتن به بالا

چگونه در اینستاگرام با ارسال همزمان چند عکس یا ویدیو آلبوم ایجاد کنیم ؟

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
ارسال و آپلود همرمان چند عکس یا ویدیو در یک پست اینستاگرام و ایجاد آلبوم تصاویر

چگونه در اینستاگرام با ارسال همزمان چند عکس یا ویدیو آلبوم ایجاد کنیم ؟

برنامه اینستاگرام در جدیدترین آپدیت خود قابلیت ایجاد آلبوم و آپلود همزمان چند عکس یا ویدیو را فراهم کرده است که به کاربران این امکان را میدهد همانند فیس بوک آلبوم عکس یا ویدیو از یک رخداد ایجاد و افکت گذاری جداگانه بر روی آنها انجام دهند ، در ادامه این وِیژگی جدید اینستاگرام را در کلاسیک وب بیشتر بررسی میکنیم.

آموزش ارسال و آپلود همزمان چند عکس یا ویدیو در یک پست اینستاگرام و ایجاد آلبوم

How To Share Multiple Photos or Videos In One Post On Instagram

ما قبلا در کلاسیک وب برخی از قابلیت های جدید اینستاگرام مثل قابلیت حذف کامنت ها ، استوری و لایو استوری و دیگر ترفندهای آن را بررسی کردیم ، بتازگی ویژگی جدیدی برای به اشتراک گذاری و نمایش چندین عکس به صورت همزمان در فید اخبار اینستاگرام اضافه شده است که میتوان از آن برای ایجاد آلبوم عکس یا ویدیوها استفاده کرد، قبل از شروع آموزش ارسال پست با چند عکس در اینستاگرام به نکات زیر توجه کنید :

  • برای مشاهده و استفاده از این قابلیت حتما اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید
  • نمایش آلبوم ها در حال حاضر برای کسانی ورژن های قدیمی برنامه استفاده میکنند قابل مشاهده نیست
  • در حال حاضر تا ۱۰ عکس یا ویدیو میتوانید به صورت همزمان ارسال و آپلود کنید
  • فعلا عکس ها با فرمت مربع (طول عرض مساوی) ، که همان فرمت قدیمی عکس اینستاگرام است آپلود میشوند
  • احتمال دارد این قابلیت فعلا برای همه کاربران در دسترس نباشد

آموزش ساخت آلبوم با آپلود همزمان چند عکس و ویدیو در اینستاگرام

آلبوم ها در اینستاگرام در صفحه اخبار با فرمت اسلایدشو (سه نقطه) و امکان سوئیپ به چپ و راست نمایش داده میشوند و در صفحه شخصی فرد نیز با آیکن مشخص (چند عکس پست سرهم) نشانه گذاری میگردند ، همچنین در حال حاضر امکان گذاشتن توضیحات جداگانه برای هر عکس و لایک کردن جداگانه وجود ندارد و تنها امکان یک لایک و یک کپشن برای کل آلبوم به اشتراک گذاشته شده تعریف شده است.

برای شروع ابتدا اینستاگرام را آپدیت کنید ، بر رودی دکمه دوربین تپ و سپس گزینه Select Multiple با (آیکن چند عکس پشت سر هم) از سمت راست پایین تصویر انتخاب نمایید.

آموزش آپلود همزمان چند عکس و ویدیو در اینستاگرام

در مرحله بعد تصاویر مورد نظر خود را از گالری یا همان Camera Roll ( تا سقف ۱۰ عدد ) انتخاب و سپس بر روی گزینه Next تپ کنید

آموزش ارسال و آپلود همرمان چند عکس یا ویدیو در یک پست اینستاگرام و ایجاد آلبوم تصاویر

سپس در بخش Filter افکت مورد نظر برای تصاویر آلبوم را انتخاب کنید ، در صورتی که تمایل دارید برای هر عکس یک افکت جداگانه قرار دهید ابتدا بر روی آن تپ کنید و سپس از بخش فیلتر مجددا افکت مورد نظر را انتخاب کنید.

 تصاویر آلبوم اینستاگرام

پس از انتخاب افکت ها در مرحله بعد با تپ بر روی گزینه Next قابلیت های دیگر ویرایش تصویر اینستاگرام مثل تنظیم کنتراست و روشنایی عکس نیز برای آلبوم ایجاد شده در دسترس قرار خواهد گرفت که همانند بخش فیلتر به صورت کلی و تکی قابل تعیین شدن میباشد.

Share Multiple Photos or Videos In One Post On Instagram

پس از انجام تنظیمات عکس همانند دیگر پست های اینستاگرام ، برای آلبوم ایجاد شده توضیحات ، تگ و.. را تعیین کنید و آلبوم مورد نظر را با دیگران به اشتراک بگذارید. توجه کنید که برای اشتراک گذاری تصاویر تکرار شونده (تصاویر لایو) در آلبوم عکس اینستاگرام حتما باید آنها را به صورت جداگانه از قبل ایجاد و در بخش انتخاب تصاویر آلبوم مجددا انتخاب کنید.

تجربه و نظر شما ؟

اگر از قابلیت ارسال و آپلود همزمان چند عکس و ویدیو در اینستاگرام استفاده کرده اید تجربه خود را با ما در مورد این امکان تازه به اشتراک بگذارید و به نظر شما ایرادات و نکات مثبت و منفی این ویژگی جدید اینستاگرام چیست ؟

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب