مطلب فعلی :

کدام سری گوشی سامسونگ را باید بهترین بدانیم؟

رفتن به بالا

کدام سری گوشی سامسونگ را باید بهترین بدانیم؟

نوشته admin

2 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
بهترین گوشی سامسونگ سری S ، گوشی s24 اولترا

کدام سری گوشی سامسونگ را باید بهترین بدانیم؟

بهترین گوشی سامسونگ را باید از بین کدام مدل‌ها و سری‌های محصولات این شرکت انتخاب کنیم؟ اصلاً تصورتان از بهترین گوشی چیست؟ اما یک چیز را باید مسلم بدانید؛ این‌که بهترین گوشی باید بتواند انتظارتان را از امکانات و قابلیت‌های این دستگاه به بهترین شکل برآورده کند. گوشی‌های پرچمدار سری S یا میان‌رده A سامسونگ را برای سلایق مختلف مخاطبان طراحی کرده‌اند. لذا مدل‌های مختلف این گوشی‌ها می‌توانند به نظر مخاطبان بهترین باشند. اما در ادامه می‌توانید فهرستی را مرور کنید که به نظر مخاطبان، بهترین‌ها هستند. پس بیایید نگاهی به آن‌ها بیندازیم!

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا

S24 ultra را باید از محصولات جدید بازار بدانیم و به‌نوعی نخستین گوشی مجهز به قابلیت‌های هوش مصنوعی است. شاید این دستگاه را به خاطر برخی امکانات متمایزش بتوانیم بهترین گوشی سامسونگ سری S بدانیم؛ از جمله: دوربین چهارگانه باکیفیت، نسل جدید Galaxy AI، ترجمه آنی تماس تلفنی، فعال کردن جستجوی گوگل با قابلیت Circle to Search مبتنی بر تصویر، ویرایش عکس‌ها به کمک هوش مصنوعی و Chat Assist به‌عنوان تکنیکی برای نحوه بیان کردن پیام‌ها. البته در صورتی‌که قیمت گوشی سامسونگ برایتان معیار مهمی باشد، شاید بخواهید درباره انتخاب کردن این مدل بیشتر فکر کنید!

برخی ویژگی‌های Galaxy S24 Ultra

این گوشی با صفحه نمایش بزرگ ۶.۸ اینچی AMOLED و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از محصولات پرچمدار سامسونگ است. از طرفی، قاب تیتانیومی سبُک و بادوامش با رویه گوریلا جدید Corning، سبک طراحی جدیدی به حساب می‌آید. شاید پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ این دستگاه برای بهترین گوشی سامسونگ شدنش کافی باشد! همچنین، رم ۱۲ گیگابایتی نیز می‌تواند تجربه کاربری بی‌نقصی را برایتان رقم بزند.

گلکسی S24 Plus

شماره ۲ این فهرست را باید به این محصول سری S24 اختصاص بدهیم. مشخصات آن کم و بیش همانند مدل اولترا هستند؛ اما در برخی جزئیات ضعیف‌تر! مثلاً نمایشگرش ۶.۷ اینچی است و در آن خبری از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی نیست. البته این دستگاه را برای بازارهایی نظیر آسیا با پردازنده Exynos 2400 عرضه کرده‌اند. باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتیش نیز برای دستگاهی در رده این گوشی مناسب است و کارایی مطلوبی دارد. البته از نظر فناوری باتری ممکن است محصولات جدید شرایط بهتری داشته باشند.

گلکسی اس ۲۳ اولترا؛ هنوز هم با اختلاف؛ بهترین گوشی سامسونگ سری S

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی S23 Ultra را باید سیستمی چندمنظوره بدانید که جزئیات و رنگ‌های فوق‌العاده‌ای را ثبت می‌کند. از طرفی، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ این دستگاه نیز قدرت پردازش مطلوبی به آن می‌بخشد. نمایشگر ۶.۸ اینچ آن علاوه بر فناوری پیشرفته‌اش، بازدهی برق گوشی را نیز ارتقا داده است. اما روی دوربین‌های این تلفن باید حساب ویژه‌ای باز کنید: ۲۰۰ مگاپیکسل عریض، ۱۲ مگاپیکسل فوق‌عریض، ۱۰ مگاپیکسل تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسل (سلفی). البته شاید از محدودیت‌های معدود آن بتوانیم به نمایشگر خمیده‌اش اشاره کنیم که شاید با سلیقه همه کاربران جور نباشد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ پلاس

این دستگاه را با صفحه نمایش ۶.۶ اینچ، تراشه کوالکام اسنپدراگون نسل ۲ و نمایشگر Dynamic AMOLED (2340 × ۱۰۸۰) باید از بهترین‌های سری S بدانیم. دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسل اصلی، ۱۲ مگاپیکسل فوق‌عریض، ۱۰ مگاپیکسل تله‌فوتو با زوم اپتیکال سه برابری و سلفی ۱۰ مگاپیکسلی نیز از وجوه تمایز آن هستند.

گلکسی S23 و S23 FE

همه امکانات گلکسی اس ۲۳ را مشابه مدل اس ۲۳ پلاس خواهید یافت؛ به جز اندازه نمایشگرش که ۶.۱ اینچ است. این دستگاه عنوان بهترین گوشی سامسونگ را یدک می‌کشد؛ زیرا از نظر قدرت پردازش، دوربین و کیفیت نمایش، در رده دستگاه‌های برتر این شرکت قرار می‌گیرد. البته چنانچه به انتخاب کردن این گوشی می‌اندیشید شاید بد نباشد که به مشخصات مدل اس ۲۳ FE نیز سری بزنید. این مدل را با نمایشگر ۶.۴ اینچ و پردازنده Exynos 2200 عرضه کرده‌اند؛ البته مجهز به دوربین‌های دارای رزولوشن ۵۰، ۸ و ۱۲ مگاپیکسل و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

Galaxy A54 5G؛ بهترین گوشی سامسونگ از نوع میان‌رده!

این دستگاه را به پردازنده Samsung Exynos 1380 و نمایشگر AMOLED با اندازه ۶.۴ اینچ مجهز کرده‌اند. رم آن ۶ تا ۸ و حافظه داخلیش ۱۲۸گیگابایت است. جزئیات دوربین‌هایش نیز عبارتند از: ۵۰ مگاپیکسل عریض، ۱۲ مگاپیکسل فوق‌عریض، ۵ مگاپیکسل ماکرو و دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی. البته باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را باید فراتر از دستگاهی میان‌رده بدانیم. این دستگاه همانند سایر محصولات سری A سامسونگ، تعهد پنج ساله به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و امنیتی را دارد که آن را باید مزیت بزرگی بدانیم.

بهترین گوشی سامسونگ سری a ، گوشی a54

سامسونگ گلکسی A14 5G

پردازنده این دستگاه از نوع Mediatek Dimensity 700 و اندازه نمایشگرش ۶.۶ اینچ است. برای رم و حافظه داخلیش نیز به‌ترتیب ظرفیت ۴ و ۶۴ گیگابایت را در نظر گرفته‌اند. این گوشی را در بازار فعلی باید جزء محصولات دارای قیمتی منطقی بدانیم؛ لذا می‌تواند برای کاربران بسیاری عنوان بهترین گوشی سامسونگ را داشته باشد. دوربین‌های آن عبارتند از: ۵۰ مگاپیکسل عریض، ۲ مگاپیکسل ماکرو، سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی. ظرفیت باتری A14 نیز همانند مدل قبلی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. از سوی دیگر، قابلیت اتصال ۵G را می‌توانیم از شگفتی‌های فناورانه دستگاهی در این رده بدانیم.

گلکسی A15 5G

این گوشی شاید از نظر کاربرانی بهترین دستگاه باشد که به دنبال گزینه‌ای به‌صرفه و در عین حال، کارآمد هستند. طراحی ظاهری مطلوب، پشتیبانی از ۵G و دوربین چندسنسوری می‌توانند برای بهترین گوشی سامسونگ شدن کافی باشند! به این مشخصات باید تراشه Mediatek Dimensity 6100+، عمر باتری عالی، حافظه قابل ارتقا و جک صوتی استاندارد را نیز بیفزایید. البته پنل نمایشگر Super AMOLED این مدل را باید مهم‌ترین ارتقای آن نسبت به A14 5G بدانیم. این دستگاه به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و پورت USB-C آنبورد آن قابلیت شارژ سریع دارد. البته این گوشی در برابر رطوبت مقاوم نیست.

Samsung Galaxy Z Fold 5

قبل از پرداختن به جزئیات این گوشی باید بگوییم که دارندگان Galaxy Z Fold 4 شاید بتوانند ارتقای دستگاهشان را به این مدل بی‌خیال شوند. اما در صورتی‌که نخستین بار است به سراغ گوشی تاشو می‌روید، آن را بسیار نازک و سبُک خواهید یافت. شاید بزرگ‌ترین قابلیت این مدل را بتوانیم پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ آن بدانیم. اما مزیت بزرگترش عمر باتری لیتیوم پلیمریش با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. همچنین، نمایشگر آن پردازش تصویری مطلوبی دارد که حاکی از نمایش باکیفیت تصاویر است.

بهترین گوشی سامسونگ سری z ، گوشی z fold 5

برخی مشخصات فنی گلکسی زدفولد ۵

اندازه‌های نمایشگرهای اصلی و دوم این دستگاه به‌ترتیب ۷.۶ و ۶.۲ اینچ هستند. ظرفیت رم آن را ۱۲ گیگابایت با گزینه‌های حافظه داخلی ۲۵۶، ۵۱۲ و یک ترابایت در نظر گرفته‌اند. اما مشخصات دوربین‌های آن را می‌توانیم با بسیاری از انواع محصولات فهرست بهترین گوشی سامسونگ سری S یکی بدانیم که عبارتند از: ۱۲ مگاپیکسل فوق‌عریض، ۵۰ مگاپیکسل زاویه‌باز، ۱۰ مگاپیکسل تله‌فوتو با زوم سه برابری، سلفی نمایشگر دوم ۱۰ و ۴ مگاپیکسلی در پایین نمایشگر اصلی. این دستگاه با اندروید ۱۳ کار می‌کند.

و بالاخره این‌که

بهترین گوشی سامسونگ سری S یا A با توجه به ترجیحات کاربران و نیازهای واقعیشان مشخص می‌شود؛ چرا که نمی‌توانیم نسخه یکسانی را برای همه مخاطبان جهت انتخاب گوشی تجویز کنیم. البته برخی کاربران همواره به دنبال آخرین‌ها هستند و اولویتشان دسترسی داشتن به شگفتی‌های فناورانه جدیدی است که در گوشی‌ها فراهم شده‌اند. اما برخی مدل‌های این تجهیزات را باید دارای اقبال عمومی بیشتری بدانیم؛ یعنی با ترجیحات مخاطبان بسیاری جور هستند. در نتیجه، با بررسی کردن آن‌ها می‌توانیم به قابلیت‌هایشان در برآوردن نیازهای کاربران بهتر پی ببریم.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 2 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب