مطلب فعلی :

گجت و ابزار های جدید – سری ۴

رفتن به بالا

گجت و ابزار های جدید – سری ۴

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

گجت

مجله اینترنتی دانستنی ها
کلاسیک وب

گجت و ابزار های جدید – سری ۴

در ادامه سری ۴ گجت و ابزار های جدید را معرفی میکنیم.

کلاسیک وب

خودکاری از جنس آینده

WACOM REALISM یک قلم دیجیتالی مفهومی هوشمند میباشد که کاربران قادر خواهند بود از طریق آن رنگ های دنیای واقعی را اسکن کنند و بلافاصله از آن رنگ برای نوشتن در دستگاه های دیجیتالی استفاده کنند.این خودکار همچنین انرژی خود را از طریق گرمای دست شخص تامین میکند و از طریق بلوتوث و Wi-fi میتواند به عنوان قلم هوشمند در دستگاه هایی مانند تبلت،موبایل و.. مورد استفاده قرار گیرد.

کلاسیک وب

منبع خارجی:Yankodesign

ربات کاغذی MIT

دانشگاه MIT بتازگی از پروژه ی جدیدی پرده برداشته است که امکان چاپ ماشین آلات قابل برنامه ریزی را در آینده فراهم میکند. دو نمونه اولیه اینگونه ربات که به شیوه ارگامی در آزمایشگاه MIT ساخته شده اند تنها ۷۰ دقیقه وقت و ۱۰۰ دلار هزینه برای ایجاد صرف خود کردند.به احتمال زیاد ما در آینده میتوانیم کاغذهای مخصوص چاپ ربات را از فروشگاه ها خریداری و آنها در خانه هایمان بر طبق خواسته خود چاپ کنیم!

کلاسیک وب

منبع خارجی:ExtremeTech

اسکیت بورد تانکی!

Descender Rockboard یک اسکیت بورد جالب میباشد که چرخهای آن با الهام از چرخهای تانک ساخته شده اند و این اسکیت بورد شخص را قادر میسازد تا از سطح های ناهموار مانند زمین های چمن و.. نیز بتواند براحتی عبور کند.

کلاسیک وب

منبع خارجی:Gizmag

اعلام ساعت توسط کلمات

ساعت مچی QLOCKTWO W بر خلاف ساعت های مچی معمولی، ساعت را توسط کلمات به اشخاص نمایش میدهد که این روش میتواند برای اشخاصی که با اعداد رابطه خوبی ندارند مناسب باشد.

کلاسیک وب

منبع خارجی:Technabob

هنرمایی با فلاپی

فلاپی ها که اکنون مسوخ شده اند زمانی در اوج محبوبیت و استفاده خود بودند،حال Nick Gentry نقاش با استفاده از فلاپی دیسک ها تصاویر هنری زیبایی ایجاد کرده است که نشان میدهد هنوز هم میتوان از آنها استفاده مفید کرد.شما میتوانیدتمامی تصاویر ایجاد شده توسط این هنرمند را از اینجا و اینجا مشاهده کنید و یا اینکه  ویدیو مربوط به آنها را در اینجا مشاهده نمایید.

کلاسیک وب

منبع خارجی:Dvice

ایستگاه های خواب جداشونده مرکز داده المپیک ۲۰۱۲ لندن

ایستگاه های خواب مدولار (جداشونده) المپیک ۲۰۱۲ شهر لندن قرار است در مرکز دیتا سرور این شهر برای خوابیدن و استراحت کارکنان مورد استفاده قرار گیرند.این ایستگاه ها که هر کدام از آنها دارای قیمت ۲,۱۹۰ دلار هستند دارای تشک چرم،تلوزیون،رادیو دیجیتال،و پخش کننده دی وی دی میباشند.همچنین آنها قابلیت جدا شدن و قرار گرفتن در کنار یکدگیر را دارا هستند.

کلاسیک وب

منبع خارجی:Digitaltrends

ترجمه و گردآوری:کلاسیک وب

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • گجت

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب