مطلب فعلی :

گوگل پلاس (Google Pluse) چیست؟ نحوه دسترسی به پروفایل گوگل پلاس

رفتن به بالا

گوگل پلاس (Google Pluse) چیست؟ نحوه دسترسی به پروفایل گوگل پلاس

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها

گوگل پلاس (Google Pluse) چیست؟ نحوه دسترسی به پروفایل گوگل پلاس

گوگل پلاس که یکی از سرویس های شرکت گوگل می باشد دارای اسامی مختلفی مانند Google Pluse، جی پلاس و … می باشد. این سرویس مبتنی بر نت می باشد یعنی شما برای استفاده از این شبکه اجتماعی به اینترنت نیاز داریم در ادامه ما به صورت خلاصه در مورد قابلیت های گوگل پلاس صحبت خواهیم کرد و یک راه آسان برای دسترسی به پروفایل گوگل پلاس را به شما آموزش خواهیم داد.

گوگل پلاس و نحوه دسترسی به پروفایل Google Pluse

What is Google+ and why should I use it?

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

Google+ یکی از سرویس های اجتماعی گوگل است که در ۲۸ ژوئن سال ۲۰۱۱ به صورت آزمایشی راه اندازی شد. گوگل این سرویس را در رقابت با سایت فیس بوک طراحی کرد. کاربران گوگل پلاس می توانند اطلاعات خود را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند. برای استفاده از گوگل پلاس شما باید اکانت جیمیل داشته باشید. اگر اکانت جیمیل دارید  می توانید از طرق حساب کاربری خود وارد google pluse شوید. گوگل پلاس به شما کمک می کند تا با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید و با آنها تعامل داشته باشید و به شما کمک می کند تا مباحث مورد علاقه خود را در دایره ها یا Circles ها برای گروه های مختلف دوستان خود نگهداری کنید.

گوگل پلاس و نحوه دسترسی به پروفایل Google Pluse

قابلیت های گوگل پلاس

گوگل پلاس که یک شبکه اجتماعی مبتنی بر اینترنت است دارای قابلیت های زیر می باشد:

پروفایل کاربری گوگل پلاس

پروفایل کاربری گوگل پلاس، اکانتی است که کاربر از طریق آن می تواند به بسیاری از قابلیت های گوگل دسترسی داشته باشد. این قابلیت ها شامل سرویس های شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس پروفایل، عکس کاور، آپدیت وضعیت های پست و غیره است. همچنین شامل بخش های مختلف هویتی اس که اجازه می دهد به سایر حساب های رسانه اجتماعی خود لینک داده شوید.

پروفایل کاربری گوگل پلاس

دایره های Google Pluse

دایره ها یکی از ویژگی های اصلی پلت فرم گوگل پلاس است که کاربران را قادر می سازد افراد را به گروه ها یا لیست هایی سازماندهی کند و اطلاعات را با آنها به اشتراک بگذارند. سازماندهی دایره از طریق کشیدن و رها کردن انجام می شود. هنگامی که دایره ایجاد می شود کاربر گوگل پلاس می تواند محتوای خصوصی خاص را فقط با آن دایره به اشتراک بگذارد. به عنوان مثال شما می توانید یک مطلب را با همکاران خود به اشتراک بگذارید بدون اینکه خانواده یا دوستان شما آن را ببینند.

دایره های Google Pluse

استریم گوگل پلاس

در استریم که قسمت اصلی صفحه را اشغال می کند کاربران می توانند پست ها و دایره های انجمن هایی که به آن ملحق شده اند را ببینند.  یک دکمه compose وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد تا یک پست جدید ایجاد کند. همراه با کادر تایپ متن یک آیکن برای آپلود و اشتراک گذاری عکس و فیلم و ایجاد نظرسنجی وجود دارد. استریم را می توان فیلتر کرد تا تنها پست های خاصی از دایره نمایش داده شود. چگونگی بازی Angry Birds را در گوگل پلاس مطالعه کنید.

استریم گوگل پلاس

سرویس هویتی Google+

سرویس هویتی از نوامبر سال ۲۰۱۱ آغاز شد که پروفایل های گوگل پلاس را به عنوان بک گراند اکانت بسیاری از سرویس های گوگل از جمله یوتیوب، گوگل مپ، گوگل پلی، گوگل موزیک، گوگل ویس و غیره استفاده می کرد. در ۱۰ ژانویه گوگل سرچ با قابلیتی به نام Search Plus Your World ادغام شد که محتوای مورد علاقه را در پروفایل های گوگل پلاس و صفحات برند زیر نتایج جستجوی وب را به اشتراک می گذاشت و این در حالی بود که شما وارد اکانت گوگل پلاس خود شده باشید.

سرویس هویتی

اینها تنها چند نمونه از قابلیت های گسترده گوگل پلاس بود شما می توانید با استفاده از Sparks جستجوهای تخصصی انجام دهید، با Hangouts ویدیو تماشا کنید و چت تصویری داشته باشید، با Huddle کنفرانس بگذارید، با Mobile از قابلیت های موبایل استفاده کنید، کامنت ها را ببندید و …

یک راه آسان برای دسترسی به پروفایل گوگل پلاس

در چند هفته اخیر همه جا صحبت از گوگل پلاس و قابلیت های این شبکه است،گوگل پلاس  یک شبکه اجتماعی جدید است که بتازگی از سوی گوگل ارائه شده است و رقیب اصلی شبکه اجتماعی پرطرفدار فیس بوک است ،اگر شما هم در گوگل پلاس پروفایل دارید و قبلا یک URL ناشناس شبیه این (http://profiles.google.com/____) برای دسترسی به پروفایل خود استفاده میکردید، قصد داریم یک راه ساده تر به شما معرفی کنیم.

گوگل دامنه کوتاه  plus.me را خریداری کرد و شما براحتی میتوانید به این صورت http://plus.me/YOURNAME به پروفایل گوگل پلاس خود منتقل شوید و دیگر نیازی به وارد کردن آدرس طولانی برای دستیابی به پروفایل خود ندارید.

یک راه آسان برای دسترسی به پروفایل گوگل پلاس

در آخر از شما دعوت می کنیم خبر گوگل پلاس با ۱۷۰ میلیون کاربر از رابط کاربری جدید خود پرده برداشت را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در کلاسیک وب راجع به سرویس شبکه اجتماعی گوگل پلاس صحبت کردیم، اگر شما در این رابطه نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب