مطلب فعلی :

۱۰ ایده خلاقانه برای استفاده مجدد از تبلت های قدیمی

رفتن به بالا

۱۰ ایده خلاقانه برای استفاده مجدد از تبلت های قدیمی

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

گوناگون

مجله اینترنتی دانستنی ها

۱۰ ایده خلاقانه برای استفاده مجدد از تبلت های قدیمی

پیشرفت روز به روز تکنولوژی و بالا رفتن حجم اطلاعات در گردش باعث شده نیاز کاربران به دستگاه هایی با قابلیت های جدید افزایش یابد. اگر بخشی از تبلت شما آسیب دیده و یا به دلیل نیاز خود، تبلت جدیدی خریداری کردید بلافاصله به فکر فروش تبلت قدیمی خود نباشید! چراکه عموما ارزش فروش مجدد آنها کم بوده و اغلب کاربران تمایل چندانی به استفاده از تبلت های با قابلیت محدودتر از تکنولوژی روز ندارند. امروز در کلاسیک وب قصد داریم ۱۰ کاربرد از استفاده مجدد تبلت های قدیمی را به شما معرفی کنیم ، با ما همراه باشید.

ایده های خلاقانه برای استفاده دوباره و کاربردی از تبلت های قدیمی

۱۰ Handy Uses for Your Old Android or iPad Tablet

با توجه به اینکه امروزه نیاز کاربران به بستر سخت افزاری بهتر و قابلیت های بیشتر افزایش پیدا کرده است از این رو سالانه تبلت های فراوانی با قابلیت های بیشتر از قبل توسط شرکت های سازنده روانه بازار میشوند. اما در این میان تکلیف تبلت های قدیمی چه خواهد شد! آیا تا به حال قبل از خرید تبلت زیبا و پرکاربردتان این سوال را از خود پرسیده اید.

نگه داشتن تبلت های قدیمی در چرخه کمک می کند تا دیرتر به محیط زیست بازگشته و جنبه تخریبی کمتری داشته باشند. در پست قبلی کلاسیک وب ۱۰ ایده خلاقانه دیگر را برای استفاده مجدد از گوشی های هوشمند قدیمی را به شما معرفی کردیم،  امروز در کلاسیک وب قصد داریم ۱۰ کاربرد و قابلیت جدید استفاده مجدد تبلت های قدیمی را به شما معرفی کنیم. چنانچه قصد دارید اطلاعات ضروری تان را از تبلت های قدیمی به تبلت های جدید انتقال دهید پیشنهاد می کنیم پست ۷ روش انتقال تمام اطلاعات مثل اس ام اس ، شماره تلفن و.. از یک گوشی اندروید به اندروید دیگر را مطالعه بفرمایید.

استفاده از تبلت های قدیمی به جای وسایل پخش آنلاین و استریم رسانه ای

برنامه های پخش آنلاین رسانه و تلوزیون زیادی برای گوشی های اندروید و iOS وجود دارد که شما می توانید روی تبلت های خود نصب کنید و از آنها استفاده کنید همچنین شما می توانید برای پخش موسیقی از این دستگاه های قدیمی استفاده کنید. مزیت استفاده از این وسایل به‌جای تبلت های جدید شما این است که با این کار باطری تبلت شما کمتر مصرف می‌شود و شما می‌توانید از تبلت اصلی خود بیشتر در جهت موارد ضروری استفاده کنید.

Handy-Uses-for-Your-Old-Android-or-iPad-Tablet1

استفاده مجدد از تبلت های قدیمی برای وسایل بازی، آموزشی کودکان

می‌توانید با استفاده از حالت مهمان روی تبلت اندرویدی یا iOS که ۳ روش فعال کردن حالت مهمان را قبلا در کلاسیک وب آموزش دادیم، تبلت های قدیمی خود را به دستگاهی برای مهمان‌ها و کودکانتان تبدیل کنید. تبلت‌ها به دلیل سهولت در استفاده می‌توانند گزینه خوبی برای کودکان باشند. می توان برنامه‌های آموزشی مناسب سن کودکان را به دستگاه منتقل کرد و آن را در اختیار آنها قرار داد.

child

تبدیل تبلت های قدیمی به دوربین مدار بسته و سیستم امنیتی

اگر می خواهید مراقب خانه خود باشید، تبلت اندرویدی قدیمی شما می تواند به عنوان یک صفحه نمایش امنیتی متصل عمل کند و با استفاده از دوربین جلو یا عقب آن مراقب خانه یا اداره خود باشید. چند برنامه وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید تبلت اندرویدی خود را به یک دستگاه امنیتی تبدیل کنید، قبلا در کلاسیک وب نحوه تبدیل گوشی به دوربین مدار بسته و سیستم امنیتی را آموزش دادیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه فرمایید.

Handy-Uses-for-Your-Old-Android-or-iPad-Tablet2

در اتومبیل خود جی پی اس ندارید؟ از تبلت های قدیمی خود استفاده کنید

اگر در اتومبیل خود یک جی‌ پی‌ اس واقعی ندارید، می‌توانید تبلت قدیمی‌ تان را همچون یک دستگاه جی‌ پی‌ اس به کار بگیرید. با خرید و نصب تبلت از طریق داک های موجود بر روی داشبورد و روشن کردن GPS می توانید از سیستم مسیر یابی پیشرفته ای چون Google Map استفاده کنید. اگر GPS شما به صورت خودکار روشن می شود برای حل این مشکل پیشنهاد می کنیم پست ۴ روش رفع مشکل روشن شدن ناخواسته و خودکار GPS در اندروید را مطالعه بفرمایید.

رفع مشکل روشن شدن GPS در اندروید

تبدیل تبلت به صفحه نمایش دوم شما

شما میتوایند بدون خرید مانیتور دیگری، به راحتی هر چه تمام تر تبلت قدیمی خودر ا به یک مانیتور ثانویه برای ویندوز رایانه خانگی یا لپ تاپ تان تبدیل کنید. بر خلاف تصور نیازی نیست تا ساختار تبلت را تغییر دهید . تنها کافی است که از اپلیکیشن های موجود در بازار استفاده کنید که قبلا در کلاسیک وب بهترین نرم افزارها را برای تبدیل  تبلت به عنوان مانیتور اضافی آموزش دادیم که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید.

Handy-Uses-for-Your-Old-Android-or-iPad-Tablet4

کتاب های الکترونیکی خود را با تبلت های قدیمی بخوانید

امروزه کتاب های الکترونیکی زیادی در دنیای اینترنت وجود دارد که شما می توانید به طور رایگان دانلود کنید و با استفاده از تبلت قدیمی خود مطالعه کنید. با فعال کردن حالت شب که قبلا در کلاسیک وب ۹ روش فعال کردن آن را آموزش دادیم می توانید از باتری تلفن بیشتری استفاده کنید چونکه این حالت حداقل مصرف انرژی را دارد.

Handy-Uses-for-Your-Old-Android-or-iPad-Tablet9

آلبوم عکس یا قاب عکس دیجیتالی

شما می توانید بدون هزینه اضافه از تبلت اندروید قدیمی خود به جای قاب عکس دیجیتالی استفاده کنید. باید کل عکس هایی که می خواهید را در تبلت قدیمی خود بارگذاری کنید و آن را آنها را به عنوان screen saver تنظیم کنید و این دستگاه را در جایی در نزدیکی یک پریز برق قرار دهید تا در کل زمان به برق متصل باشد.

frame digital

تبدیل تبلت های قدیمی به دسته بازی

می توانید تبلت قدیمی خود را به دسته بازی کنسول محبوب تبدیل کنید تنها کافی است که برنامه هایی که قبلا در کلاسیک وب در پست ۳ آموزش برای تبدیل اندروید به دسته بازی کامپیوتر معرفی کردیم را روی تبلت قدیمی خود نصب کنید. قبلا در کلاسیک وب بهترین برنامه و بازی های واقعیت افزوده اندروید و iOS را به شما معرفی کردیم که می توانید این برنامه ها و بازی ها را روی تبلت قدیمی خود نصب و بازی کنید.

Handy-Uses-for-Your-Old-Android-or-iPad-Tablet5

ایجاد ساعت هوشمند زیبا برای خانه و محل کار

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که برای خرید ساعت هزینه کند چونکه شما با کمک یک اپلیکیشن می توانید تبلت قدیمی خود را تبدیل به ساعت هوشمند کنید برای مثال Alarm Clock Xtreme یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن هایی است که می توانید از آن برای تبدیل تبلت خود به یک ساعت زنگ دار استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از ایده هایی که قبلا در پست ۱۵ روش خلاقانه برای ساخت لوازم جانبی موبایل و تبلت معرفی کردیم برای این ساعت هوشمند خود پایه بسازید.

alarm

استفاده از تبلت های قدیمی به عنوان یک درایو قابل حمل

شما می توانید از حافظه ای که تبلت های قدیمی دارند برای ذخیره کردن اطلاعات، عکس ها و یا حتی خیره کردنه نسخه های پشتیبان استقاده کنید. مانند یک هارد اکسترنال یا یک فلش شما می توانید تبلت های قدیمی خود را به سیستم تان متصل کنید و از حافظه آن استفاده کنید. به طور مثال شما می توانید از آدرس های ایمیل هایتان بکاپ بگیرد و یا اینکه از پیام ها ، مدیا و.. چت ، گروه و کانال های تلگرام تان بکاپ بگیرید و آنها را در تبلت و گوشی های قدیمی خود نگهداری کنید.

Handy-Uses-for-Your-Old-Android-or-iPad-Tablet10

در آخر اینکه اگر شما تبلت های قدیمی خود را در اختیار سالمندان قرار دادید پیشنهاد می کنیم مطلب قبلی کلاسیک وب در مورد چگونه استفاده از یک گوشی هوشند را برای سالمندان راحت و ساده تر کنیم؟ است را مطالعه بفرمایید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

با استفاده از روش های بالا براحتی می توانید از تبلت های قدیمی خود استفاده بهینه و کاربردی کنید اما مسلما این ها تنها کاربردهای استفاده مجدد تبلت های قدیمی نیستند و همچنان موارد دیگری برای استفاده دوباره از گجت های قدیمی وجود دارد. اگر شما کاربرد و یا ایده ای جدید در مورد استفاده دوباره از تبلت های قدیمی دارید آن را در بخش نظرات این پست معرفی کنید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • گوناگون

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب