مطلب فعلی :

۱۱ تا از بهترین سرویس زیبا سازی متن و اسم انگلیسی و فارسی

رفتن به بالا

۱۱ تا از بهترین سرویس زیبا سازی متن و اسم انگلیسی و فارسی

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
تا از بهترین سرویس زیبا سازی متن و اسم انگلیسی و فارسی

۱۱ تا از بهترین سرویس زیبا سازی متن و اسم انگلیسی و فارسی

خوشبختانه امروزه کار با انواع متون و ویرایش آن ها فقط به نرم افزارهای کامپیوتری محدود نمی شود و انواع سرویس های آنلاین جهت این موضوع در دسترس علاقه مندان قرار داده شده است. در این مطلب کلاسیک وب به معرفی این سرویس ها جهت زیبا سازی انواع متن و اسم فارسی یا انگلیسی به صورت آنلاین پرداخته ایم.

سایت های ساخت اسم زیبا فارسی و انگلیسی

Best Online Cool Text Effect Maker

پیش از این در کلاسیک وب به معرفی برترین ابزارهای آنلاین ویرایش متون پرداختیم. این بار قصد داریم شما را با سرویس هایی آشنا کنیم که ضمن ساخت فونت آنلاین به زیباسازی اسامی یا کلمات دیگری که به آن ها ارسال می کنیم کمک می کنند.

سایت Lingojam برای تزیین اسم کاربری

کشیدن حروف فارسی

با ورود به سایت زیبا نویس متن آنلاین Lingojam از همان ابتدا با دو باکس متنی روبرو می شوید. در باکس اول می توانید متن یا کلمه مورد نظر خود را وارد نمایید و بلافاصله در باکس دوم شیوه های مختلف نوشتاری آن متن یا کلمه را مشاهده کنید که در صورت نیاز می توانید هر کدام از آن ها را که انتخاب خود شما است، کپی کرده و در برنامه های دیگر استفاده نمایید.

فونت انگلیسی شکسته آنلاین در سایت Coolsymbol

زیبا ساز اسم انلاین

در سایت Coolsymbol می توانید علاوه بر ایجاد فونت های عجیب و غریب به کپی کردن آن ها و استفاده در برنامه های مورد نظر خود بپردازید. در این سایت می توان به فونت هایی نظیر فونت های خالکوبی، خوشنویسی، اسکریپتی، دست خطی و دیگر فونت هایی نظیر این موارد دسترسی پیدا کرد. با ورود به سایت در ابتدا با گزینه ها و پیش نمایش های مختلفی از افکت های متنی که در دسترس شما قرار داده شده است روبرو می شوید. با انتخاب یکی از این افکت ها به صفحه ای وارد می شوید که در آن می توانید برای زیبا سازی متن لاتین یا انگلیسی خود و.. عبارت مد نظر خود را نوشته و معادل آن را به شکل دلخواه خود دریافت کنید.

سایت Eeemo جهت زیبا سازی متن لاتین

زیبا سازی اسم انگلیسی

به محض ورود به سایت Eeemo با صفحه ای ساده شامل دو باکس متنی مواجه می شوید. شیوه کاری این وبسایت تا حدودی متفاوت است. با نوشتن کلمه مورد نظر خود، می توانید آن را در باکس سمت چپ مشاهده نمایید. در این سایت از الگوریتم تولید متن Zalgo استفاده می شود. به این شیوه که کلمه مورد نظر را بین تعدادی از حروف و کاراکترهای عمدتا ناخوانا احاطه می کند. شما می توانید شدت این کار را با استفاده از دکمه هایی که در اختیارتان قرار گرفته است تنظیم کنید. در نهایت می توانید این کلمه را کپی کرده و در جای مورد نظر خود از آن استفاده نمایید.

Font-generator فونت خوشنویسی انگلیسی آنلاین

تزیین اسم کاربری

همان طور که از نام آن پیداست، سایت Font-generator مخصوص کار با انواع فونت ها و کاراکترها است. شاید از این لحاظ بتوان Font-generator را یکی از کامل ترین سایت ها برای زیبا سازی متن انگلیسی به صورت آنلاین دانست. با ورود به سایت می توانید لیستی از فونت ها و مثال های مربوط به آن ها را مشاهده کنید. اما حتی اگر این هم کافی نبود می توانید روی دکمه more کلیک کرده و با انواع بیشتری از این فونت ها مواجه شوید. شیوه استفاده از این فونت ها هم بسیار آسان است. هر کدام از آن ها را که پسندیدید کلیک کنید تا وارد صفحه مربوط به ان شوید. حالا می توانید کلمه مورد نطر خود را وارد نمایید. نکته جالب اینکه این کلمه را می توان در فرمت های مختلفی چون JPG، PNG و GIF دانلود نمایید. دیگر موردی  که قابل ذکر است، توانایی تغییر رنگ و نیز تغییر اندازه متن به نوع دلخواه خودتان است.

Upsidedowntext فونت انگلیسی سرهم  و زیبا ساز اسم آنلاین

زیبا سازی متن انگلیسی انلاین

در این سایت خبری از فونت ها و کاراکترهای عجیب و غریب نیست. در سایت Upsidedowntext می توانید کلمات یا جملات مورد نظر خود را به دو شکل متفاوت دریافت نمایید. شکل اول به این نحو که جملاتی را که می نویسید به صورت برعکس و از آخر به اول دریافت کنید. در شکل دوم نیز می توانید این کلمات را به شکل برعکس مشاهده کنید.

زیبا نوشتن اسم در Megacooltext

زیبا نوشتن اسم

با ورود به صفحه اصلی این سایت Megacooltext، بلافاصله با انبوهی از کاراکترهای عجیب و غریب و فانتزی مواجه می شوید. از نکات جالب این سایت، استفاده آن از رسم الخط زبان های مختلف نظیر چینی، ژاپنی، اسپانیایی، عربی و دیگر زبان ها می باشد. البته منظور، ترجمه دقیق به این زبان ها نیست بلکه فقط سعی شده است با توجه به کلمه ای که وارد می کنید آن را از لحاظ ظاهری به زبان مورد نظر نزدیک کند. علاوه بر این، از موارد دیگری نیز برای ایجاد کلمات فانتزی استفاده شده است. شما فقط باید کلمه مورد نظر خودتان را در باکس متنی Write your nick here وارد کنید تا بلافاصله آن را به شکل های متفاوت مشاهده کنید.

زیبا سازی اسم انگلیسی با سرویس Textfx

زیبا سازی اسم انلاین

در بین سایت ها و سرویس هایی که تا اینجا معرفی شد، شاید زیباترین رابط کاربری را سایت textfx داشته باشد. این نکته را به محض باز کردن سایت متوجه می شوید. شما باید متن یا عبارت مورد نظر خود را در بخش Your Text Here وارد نمایید. ضمن این کار می توانید رنگ و فونت های معمول برای آن را هم مشخص کنید. حالا باید از لیست بلندبالایی که از انواع فونت های فانتزی در اختیار شما قرار داده شده است، یکی از آن ها را انتخاب نمایید. با این کار به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد که در آن می توانید رنگ و طرح پس زمینه را نیز تغییر دهید. حالا می توانید از این طرح زیبا از اسمی که وارد کرده اید استفاده نمایید.

Picturetopeople زیبا ساز اسم آنلاین

فونت فانتزی فارسی آنلاین

در سایت Picturetopeople امکانات زیادی برای زیبا نوشتن اسم در اختیار شما قرار داده است. البته در این سایت علاوه بر متن می توانید با انواع فایل های تصویری، لوگو، قاب های عکس، تصاویر اجتماعی، تایپوگرافی و حتی ساخت استیکر نیز کار کنید. در بخش افکت گذاری روی متن می توانید عبارتی حداکثر ۲۵ کلمه ای وارد کنید. سپس تنظیماتی مثل اندازه آن، مقدار حاشیه، رنگ، اندازه سایه و بسیاری دیگر از موارد را اعمال کنید. در نهایت با استفاده از دکمه Generate می توانید به کلمه مورد نظر خود با شکلی که دلخواهتان است برسید.

Copypastekon زیبا ساز متن فارسی

زیبا سازی اسم فارسی

پس از معرفی انواع سرویس های زیبا سازی متن انگلیسی آنلاین، نوبت به معرفی سرویس ها و سایت های فارسی در این زمینه می رسد. وب سایت کپی پیست کن یکی از بهترین این سرویس ها با داشتن فونت فانتزی فارسی به صورت آنلاین است. این سایت در ابتدا در زمینه ایجاد شکلک های متحرک فعالیت می کرد و پس از چند سال در زمینه انواع کاراکترهای فانتزی فارسی نیز مشغول به کار شد. در تصویر زیر، برخی از کاراکترهای فراهم شده توسط این سایت را مشاهده می کنید که با اعمال هر کدام از آن ها می توانید کلمه مورد نظر خود را به شکل دلخواه خود کپی کرده و در برنامه های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

Tahrirgar نرم افزار زیبا سازی متن فارسی

تغییر ظاهری فونت فارسی

در سایت تحریرگر می توانید به زیبا سازی اسم فارسی بپردازید و انواع کلمات و متن های مد نظر خود را با فونت نستعلیق دریافت کنید. از دیگر قابلیت هایی که در این سایت فراهم شده است، استفاده از قاب های تزئینی زیبا و متنوع برای این متون است. امکاناتی مثل اندازه، سایه دار کردن آن و نوع کاغذ نیز در سایت قابل دسترسی است. در نهایت می توانید کلمه و عبارت مورد نظر خود را در قالب فایل JPG دریافت کنید.

فونت های مختلف فارسی آنلاین در Nastaliqonline

شکلک برای زیبا سازی اسم

در سایت نستعلیق آنلاین می توانید متن های فارسی را نوشته و آن ها را به شکل یک خطاطی زیبا و حرفه ای و در قالب های گوناگون دریافت کنید. انواع شیوه های خطاطی و تغییر ظاهری فونت فارسی نظیر ثلث، شکسته، نستعلیق، خودکاری، کوفی، اردو و … در این سایت، موجود هستند. متن نهایی در قالب فرمت های JPG و  PNG و با اندازه مد نظر خود دریافت نمایید.

روش های کشیده نوشتن حروف در اندروید و آیفون را نیز می توانید در کلاسیک وب یاد بگیرید.

نظر و تجربه شما؟

در این مطلب کلاسیک وب به معرفی سرویس هایی جهت تغییر فونت فارسی و انگلیسی به صورت آنلاین پرداخته شد. آیا تا بحال از این سایت ها استفاده کرده اید؟ در صورت استفاده، از طریق بخش دیدگاه های این پست ما را از تجربیات خود مطلع کنید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب