مطلب فعلی :

۱۶ تا از بهترین نرم افزارهای دانلودر ویدیو و فیلم برای ویندوز

رفتن به بالا

۱۶ تا از بهترین نرم افزارهای دانلودر ویدیو و فیلم برای ویندوز

نوشته admin

9 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
16 تا از بهترین نرم افزارهای دانلودر ویدیو و فیلم برای ویندوز

۱۶ تا از بهترین نرم افزارهای دانلودر ویدیو و فیلم برای ویندوز

دانلودرهای ویدئو و فیلم ابزارهای کمکی به منظور دانلود محتوای ویدئویی هستند. ⬇️ برای استفاده کنندگان از ویندوز، این ابزار بسیار مفیدتر از قابلیت‌‌های دانلودی است که توسط مرورگرهای وب عرضه میشوند. پس این مطلب کلاسیک وب را دنبال کنید تا ۱۶ تا از بهترین نرم افزارهای دانلودر ویدیو و فیلم برای ویندوز را به شما معرفی کنیم.

دانلود برنامه دانلود فیلم برای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰

Best Video Downloader for Windows 11 and 10

با توجه به گستردگی انتشار و استفاده از محتوای ویدئویی در پهنه‌ی اینترنت، برنامه‌های مدیریت دانلود برای دریافت سریع و بدون اشکال این فایل‌ها به ابزاری ضروری تبدیل شده‌اند. این دست برنامه‌های دانلودر بیشتر به کار کسانی می‌آیند که خواهان دانلود محتوا از سایت‌هایی مانند اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و وبسایت‌های دانلود فیلم و سریال هستند. در ضمن به صورت کلی این نرم افزارها سرعت دانلود بالاتری به نسبت مرورگرها ارائه می‌دهند. در اینجا بهترین دانلودرهای ویدیو برای ویندوز را معرفی میکنیم.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

برنامه VideoProc Converter نرم افزار قوی برای دانلود فیلم از اینترنت

برنامه معروف و چندکاره‌ی VideoProc Converter امکان ویژه‌ای برای دانلود ویدئو دارد که آنرا به نرم افزاری قدرتمند برای دانلود فیلم از اینترنت تبدیل کرده است.

برنامه‌ی VideoProc Converter نرم افزار قوی برای دانلود فیلم از اینترنت

این دانلودر بیش از ۱۰۰۰ شبکه‌ی پخش ویدئو از جمله فیسبوک، Twitch، یوتیوب و وبسایت‌های دیگر را پشتیبانی می‌کند. یکی از جذابیت‌‌های این برنامه امکان تعیین رزولیشن فایل ویدئوی دانلودی توسط کاربر است که به شما اجازه می‌دهد فایل مورد نظرتان را با حجم دلخواه دانلود کنید. دانلودهای این نرم افزار هماهنگ با پردازش‌های GPU هستند و بنابراین فرایند تبدیل و دانلود از سرعت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

در ضمن با این نرم افزار می‌توانید نوع و فرمت فایل ویدئویی که دانلود میکنید را هم تعیین کنید. این نرم افزار در دو نسخه‌ی رایگان و پولی عرضه شده و البته نسخه‌ی رایگان‌ محدودیت‌هایی به نسبت نسخه‌ی خریداری شده دارد. نسخه‌ی نامحدود این برنامه‌ می‌تواند ابزار بسیار مفیدی برای کاربران ویندوز باشد، به ویژه کاربرانی که بیشتر با محتوای ویدئویی درگیر هستند.

ویژگی‌های کلیدی

  • دانلود فایل با فرمت و رزولیشن دلخواه
  • پشتیبانی بیش از ۱۰۰۰ سایت

برنامه Freemake Video Downloader سریعترین نرم افزار دانلود فیلم برای کامپیوتر

اگر هدف شما دانلود نرم افزار video downloader برای کامپیوتر باشد یکی از بهترین دانلودرها Freemake Video Downloader است، این نرم افزار با ویندوز ۱۱ به خوبی کار میکند و برنامه بسیار مناسبی برای دانلود از وبسایت‌های مشهور مانند Youtube و Facebook است.

برنامه‌ی Freemake Video Downloader سریعترین نرم افزار دانلود فیلم برای کامپیوتر

علاوه بر طیف وسیع وبسایت‌هایی که این برنامه از آنها پشتیبانی می‌کند طراحان آن قول داده‌اند که سایت‌های بسیار بیشتری هم در آینده به این تعداد اضافه شود. در این برنامه سرعت دانلود از وبسایت‌های پشتیبانی شده بسیار بالاست. امکان دانلود ویدئو با فرمت‌های گوناگون مانند MP4، WebM، ۳GP، Flash FLV و دیگر قالب‌ها در این نرم افزار وجود دارد.

شما می‌توانید بدون استفاده از مرورگر و فقط با کمک Freemake سریال‌ها، فیلم‌های تلوزیونی و کلیپ‌های ویدئویی که دوست دارید را دانلود کنید. این برنامه یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین ابزارهای دانلود از یوتیوب را فراهم می‌کند و مدعی‌ است که نرم افزار درجه یک برای دانلود از YouTube در محیط ویندوز می‌باشد.

ویژگی‌های کلیدی

  • پشتیبانی از فرمت‌های مختلف فایل‌های ویدئویی
  • کار با بیش از ۱۰،۰۰۰ وبسایت مختلف
  • سرعت بالای دانلود

برنامه Internet Download Manager بهترین نرم افزار دانلود فیلم و سریال

یکی از بهترین نرم افزارهای دانلود محتوای ویدئویی در ویندوز Internet Download Manager است که آن را به نام اختصاری IDM می‌شناسیم.

برنامه‌ی Internet Download Manager بهترین نرم افزار دانلود فیلم و سریال

IDM یکی از قدیمی‌ترین نرم افزارهای دانلود ویدئو و فیلم برای ویندوز به شمار می‌رود. با این ابزار سودمند می‌توانید به معنای واقعی بر دانلودهای خود مدیریت داشته باشید. یک برنامه کاربرپسند که از نظر سرعت دانلود برجسته بوده و به ویژه در شرایطی که اختلال در دسترسی به اینترنت وجود دارد گزینه‌ی قابل قبول‌تری به نسبت رقباست.

ماژول مرورگر وب IDM‌ در Windows 11 به این نرم افزار امکان می‌دهد به صورت اتوماتیک هر ویدئویی که اجرا می‌کنید را شناسایی کرده و گزینه‌ی دانلود آن را به شما ارائه دهد. البته Internet Download Manager فقط تا ۳۰ روز امکان استفاده‌ی رایگان را برای شما فراهم می‌کند پس از آن باید حساب کاربری پریمیوم ایجاد کنید و بهایی که با توجه به خدمات نرم افزار منصفانه به نظر می‌رسد را بپردازید. در سایت‌های فارسی دانلود می‌توانید نسخه‌های رایگان شده IDM را بیابید.

ویژگی‌های کلیدی

  • سرعت بسیار بالای دانلود
  • قدرت بالای هماهنگی با مرورگرها به منظور دانلود راحت‌تر
  • قابلیت مهار قطع و وصلی اینترنت در هنگام دانلود

برنامه Any Video Converter دانلود کننده ویدیو رایگان

به منظور دانلود برنامه دانلود فیلم از سایت ها برای کامپیوتر که بتواند در محیط ویندوز ۱۰ و ویندوز۱۱ امکان ویرایش فیلم‌ها را هم داشته باشد، بهتر است گزینه‌ی Any Video Converter را به خوبی بررسی کنید.

برنامه‌ی AnyVideo Converter دانلود کننده ویدیو رایگان

این برنامه یک ابزار کارامد برای ویرایش و دستکاری محتوای ویدئویی است که امکان دانلود فایل را فراهم کرده است. برای کسانی‌ که می‌خواهند از شبکه‌های پخش رایگان ویدئو مانند Vimeo، Nico، YouTube، MetaCafe، Howcast، Facebook و چند سایت دیگر فایل دریافت کرده و پس از ویرایش، ذخیره یا منتشر کنند برنامه AVC پیشنهاد می‌شود.

این برنامه از فناوری انکودینگ HEVC/H.265 استفاده می‌کند که به کاربر امکان تبدیل ویدئو به فرمت‌های مختلف را  بدون از دست رفتن کیفیت می‌دهد. تمامی امکانات عادی این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است، البته این نرم افزار یک نسخه‌ی پریمیوم با امکانات ویژه هم دارد.

ویژگی‌های کلیدی

  • نرم افزاری با جعبه ابزار تمام عیار برای کار با ویدئو
  • تبدیل راحت ویدئو در فرمت‌های مختلف

برنامه ۴K Video Downloader برنامه دانلود فیلم برای ویندوز ۱۱

به کمک برنامه ۴K Video Downloader می‌توانید فایل‌های ویدئویی، صوتی و لیست‌های پخش را از سایت‌هایی مانند اینستاگرام، TikTok، یوتیوب، فیسبوک، SoundCloud و دیگر سایت‌ها دانلود کنید. این برنامه به نسبت ابزاری که در اختیار کاربر قرار می‌دهد سبک بوده و نرم افزار کوچکی است. 

برنامه‌ی 4K Video Downloader برنامه دانلود فیلم برای ویندوز 11

این دانلود منیجر برای دانلود ویدیو از سایت هایی که امکان دانلود ندارد در ویندوز بسیار مناسب بوده و ابزار آن ساده و کارامد در برنامه گنجانده شده‌اند. می‌توانید با این برنامه لیست پخش دلخواهتان را ذخیره و دانلود کنید. امکان استخراج صدا از ویدئو در این نرم افزار وجود دارد. در کل محیط کاربرپسند باعث محبوبیت این برنامه شده است.

ویژگی‌های کلیدی

  • ذخیره‌ی ویدئو با کیفیت بالا تا ۴K
  • قابلیت دانلود ویدئو در فرمت‌های مختلف

برنامه Free Download Manager بهترین نرم افزار دانلود فیلم رایگان

نرم افزار Free Download Manager یک برنامه دانلود محتوای ویدئویی آزاد یا Open Source است که می‌تواند برای دانلود ویدئو در ویندوز ۱۱ همیشه به کمک شما بیاید.

برنامه‌ی Free Download Manager بهترین نرم افزار دانلود فیلم رایگان

این برنامه دانلود محتوا از سایت‌های ویدئویی را فراهم کرده و در ضمن از دانلود Torrent هم پشتیبانی می‌کند. با Free Download Manager می‌توانید علاوه بر دانلود ویدئو فایل‌هایتان را هم سازماندهی کنید. این برنامه با شکستن فایل دانلودی به چند تکه امکان دانلود سریع‌تر را فراهم کرده و برای ادامه دادن دانلود قطع شده، درست مانند IDM عمل می‌کند.

با این نرم افزار می‌توانید دانلودهایتان را زمانبندی کنید. امکان ایجاد برنامه زمانی دانلود تنها یکی از کاربردهای حرفه‌ای FDM‌ است و علاوه بر آن ابزارهای پریمیوم دیگری را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ویژگی‌های کلیدی

  • رایگان بودن نرم افزار
  • پشتیبانی از دانلود تورنت
  • سرعت دانلود بالا
  • داشتن نسخه‌ی اندروید

برنامه Allavsoft Video Downloader دانلودر ویدیو برای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰

یکی دیگر از برنامه‌های مدیریت دانلود ویدئو که کلاسیک وب به شما معرفی می‌کند Allavsoft است که به منظور دانلود ویدئو و موزیک از وبسایت‌‌ها طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

برنامه‌ی Allavsoft Video Downloader دانلودر ویدیو برای ویندوز 11 و ویندوز 10

این برنامه با وبسایت‌های پخش ویدئو و موزیک متنوع و پرشماری مانند YouTube، Tidal، Spotify، Twitter و دیگر موارد، منطبق بوده و کار می‌کند. با استفاده از این ابزار می‌توانید ویدئوی دانلود شده را به فرمت دلخواه تبدیل کنید.

ویژگی‌های کلیدی

  • پشتیبانی بیش از ۱۰۰۰ سایت پخش و اشتراک ویدئو
  • دانلود دسته‌ای ویدئو (batch download)

برنامه ClipGrab نرم‌ افزار قوی برای دانلود فیلم از اینترنت

یک برنامه رایگان، ساده و پر سرعت برای دانلود ویدئو ClipGrab است که بدون نیاز به مرورگر به کار دانلود فیلم و ویدئو می‌آید.

برنامه‌ی ClipGrab نرم‌ افزار قوی برای دانلود فیلم از اینترنت

این برنامه به شما امکان دانلود ویدئو از سایت‌های مختلف پخش فیلم و کلیپ را می‌دهد و در ضمن در این برنامه قابلیت تبدیل فرمت ویدئوی دانلود شده به قالب‌های مختلف وجود دارد. بر اساس امکان جستجوی این برنامه برای یافتن ویدئوی دلخواهتان نیازی به کار با مرورگر ندارید، این امکان در کمتر دانلودر ویدئویی دیده می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب این برنامه آن است که به صورت اتوماتیک لینک دانلود را پیدا کرده و لازم نیست شما به صورت دستی آن را وارد کنید.

ویژگی‌های کلیدی

  • رایگان بودن برنامه
  • موتور جستجوی قوی داخلی
  • امکان گرفتن لینک دانلود به صورت خودکار

برنامه iTubeGo بهترین دانلودر فیلم

در بیش از ۱۰۰۰ سایت پخش ویدئو مانند یوتیوب، تیک‌تاک، Vimeo، اینستاگرام و دیگر موارد می‌توانید از iTubeGo برای دانلود فایل‌های دلخواهتان استفاده کنید. 

برنامه iTubeGo بهترین دانلودر فیلم

این نرم افزار یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های دانلود و تبدیل فایل‌های ویدئویی در ویندوز ۱۱ است. شما می‌توانید با استفاده از iTubeGo ویدئوهای با کیفیت بالا دانلود کنید. محیط کاربری خوب و کاربرپسند بودن این برنامه باعث محبوبیت و استقبال از آن شده است. 

یکی از ویژگی‌هایی که این برنامه را در میان نرم افزارهای مشابه برجسته می‌کند امکان ذخیره‌ی فایل‌های ویدئو در قالب‌های امن است که فقط با پسوردی که شما تعیین می‌کنید باز شوند. این نرم افزار امکان دانلود چندین ویدئو به صورت همزمان را فراهم می‌کند و با سرعت عالی از پس تعداد بالای فایل‌های دانلودی بر می‌آید.

ویژگی‌های کلیدی

  • دانلود دسته ای ویدئوها (bulk download)
  • دارای مرورگر داخلی
  • امکان تعیین پسورد برای فایل‌ها

برنامه ByClick Downloader سریعترین نرم افزار دانلود فیلم

نرم افزار ByClick Downloader یک برنامه بسیار قدرتمند دانلود ویدئو برای ویندوز ۱۱ است که به شما امکان ذخیره‌ی ویدئوهای دانلود شده از وب با رزولیشن‌های گوناگون مانند ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p ، ۴K و ۸K را می‌دهد.

برنامه‌ی ByClick Downloader سریعترین نرم افزار دانلود فیلم

این برنامه امکان دانلود یک لیست پخش کامل از یوتیوب را فراهم می‌کند و در ضمن گزینه‌ی دانلود سریع برای اینستاگرام را هم دارد. با استفاده از ByClick Downloader می‌توانید فایل‌های ویدئویی خود را تبدیل کرده و به فرمت‌ دلخواهتان ذخیره کنید. می‌توانید در سایت‌هایی که امکان دانلود ندارند ویدئوهای مورد علاقه خود را دنبال کنید و تمامی آنها را به صورت رایگان دانلود کنید.

ویژگی‌های کلیدی

  • رایگان بودن برنامه
  • دانلود ویدئو با رزولیشن‌های مختلف
  • دانلود سریع برای اینستاگرام

نرم افزار aTube Catcher بهترین ویدیو دانلودر برای کامپیوتر

با استفاده از aTube Catcher می‌توانید از وبسایت‌های مختلف و متنوعی مانند Vimeo ، Facebook و موارد دیگر که ویدئو به اشتراک می‌گذارند، به آسانی فایل‌های دلخواهتان را دریافت کنید.

نرم افزار aTube Catcher بهترین ویدیو دانلودر برای کامپیوتر

این برنامه امکان رایت DVD را فراهم می‌کند و با داشتن آن نیازی به نرم افزارهای ایجاد DVD‌ ندارید. یکی دیگر از امکانات این برنامه قابلیت ضبط صفحه نمایش است و نیاز به برنامه‌های دیگر در این زمینه را برطرف می‌کند. aTube Catcher در زمان اجرا تلاش می‌کند تا باعث پایین آمدن قدرت پردازش کامپیوتر و پهنای باند سرویس اینترنتی شما نشود. این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

علاوه بر مواردی که ذکر شد این برنامه قابلیت تبدیل فرمت‌های ویدئو را دارد. در ضمن می‌توان از آن به عنوان ابزار ویرایش و دستکاری فیلم و کلیپ استفاده کرد. یکی دیگر از امکانات این برنامه امکان استخراج صدا از ویدئو است. اگر به دنبال یک برنامه چندکاره در حوزه‌ی ویدئو هستید کلاسیک وب به شما پیشنهاد می‌دهد این برنامه را بررسی جدی‌تر بررسی نمایید.

ویژگی‌های کلیدی

  • کارکرد تهیه ویدئو از صفحه نمایش و ذخیره آن
  • پایین نیاوردن پهنای باند
  • پشتیبانی از سایت‌های گوناگون

برنامه AllMyTube نرم‌ افزار قوی برای دانلود فیلم

نرم افزار AllMyTube برنامه حرفه‌ای برای دانلود فیلم که توسط Wondershare طراحی و عرضه شده است. شما می‌توانید از این برنامه برای ذخیره‌ و دانلود ویدئو در ویندوز ۱۱ و ۱۰ از سایت‌های گوناگون استفاده کنید.

برنامه‌ی AllMyTube نرم‌ افزار قوی برای دانلود فیلم

با این برنامه می‌توانید YouTube و بیش از ۱۰,۰۰۰ سایت محبوب ویدئویی را جستجو کرده و از آنها فایل‌‌های دلخواهتان در فرمت‌ SD ، HD و ۴K دانلود نمایید. می‌توانید با استفاده از این نرم افزار فیلم و کلیپ‌های دانلود شده را به قالب‌های گوناگون تبدیل کنید به طوری که با دستگاه‌های دیگر قابل پخش باشند. یکی از کارکردهای خوب AllMyTube امکان دانلود ویدئو به صورت تکی یا لیست پخش کامل از یوتیوب است. در نسخه‌ی رایگان این برنامه همه‌ی امکاناتی که ممکن است مورد نیازتان باشند فراهم آمده، با این وجود توصیه می‌شود در صورت امکان نسخه‌ی پولی آن را تهیه و از امکانات بیشتری استفاده کنید.

ویژگی‌های کلیدی

  • پشتیبانی بیش از ۱۰,۰۰۰ سایت ویدئویی
  • تبدیل فرمت ویدئو

برنامه VidJuice UniTube نرم افزار قوی برای دانلود فیلم

نرم افزار UniTube یک دانلودر ویدئوی منطبق با پلتفرم‌های مختلف است که بیش از ۱۰,۰۰۰ سایت مختلف پخش ویدئو را پشتیبانی می‌کند.

برنامه‌ی VidJuice نرم افزار قوی برای دانلود فیلم

با UniTube می‌توانید ویدئوهای آنلاین با رزولیشن‌هایی مثل ۸K ، ۴K ، ۱۰۸۰p و ۷۲۰p و غیره را دانلود کنید. این برنامه امکان تبدیل فایل‌های ویدئویی در فرمت‌های مختلف را فراهم می‌کند و در ضمن یک مرورگر داخلی دارد. با این نرم افزار می‌توانید همزمان چندین URL را وارد کرده و دانلود چندتایی داشته باشید. امکانات اصلی UniTube به صورت رایگان در اختیار شماست اما می‌توانید به منظور بهره گیری از ویژگی‌های بیشتر نسخه‌ی پولی آن را تهیه کنید.

ویژگی‌های کلیدی

  • دانلود ویدئوهای private
  • دانلود چندتایی
  • ویژگی private mode برای حفظ و نگهداری ویدئوهای شخصی

برنامه وب Savefrom.net 

Savefrom.net یک دانلودر ویدئو آنلاین مشهور است که در بررسی برنامه‌های دانلودر ویدئو نمی‌توان از آن گذشت. Savefrom.net به شما اجازه می‌دهد از پلتفرم‌های اشتراک گذاری ویدئو مانند TikTok ، Instagram ، YouTube ، Vimeo و دیگر سایت‌ها فایل‌ ویدئو دانلود کنید. 

برنامه‌ی وب Savefrom.net 

این برنامه آنلاین می‌تواند راحت‌ترین روش دانلود ویدئوی آنلاین به ویژه در یوتیوب باشد. اگر می‌خواهید از YouTube دانلود داشته باشید تنها کاری که باید کنید اضافه کردن «ss» قبل از URL آن است، این کار شما را به صفحه‌ی دانلود هدایت می‌کند. تمامی خدمات این ابزار رایگان است و می‌توانید با آن ویدئوهایتان را با رزولیشن‌های مختلف دانلود کنید. علاوه بر استفاده از Savefrom.net در قالب وبسایت می‌توانید extension آن را روی مرورگر خود نصب کنید تا کار دانلود ویدئو برایتان راحت‌تر هم شود. در سال ۲۰۲۰ این سرویس اینترنتی مجبور شد تمامی خدمات خود را در ایالات متحده‌ قطع کند پس اگر با VPN به این سایت رفتید و برنامه بالا نیامد با IP‌ آمریکا وارد شده‌اید.

ویژگی‌های کلیدی

  • برنامه رایگان
  • ساده سازی روند دانلود ویدئو
  • پشتیبانی از چندین رزولیشن مختلف

برنامه YTD Video Downloader دانلود کننده ویدیو Windows

YTD Video Downloader یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های دانلود ویدئو است که هنوز به خوبی در بازار رقابت باقی مانده و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

برنامه‌ی YTD Video Downloader دانلود کننده ویدیو Windows

برنامه YTD به کاربرانش اجازه می‌دهد بیش از ۵۰ سایت پخش ویدئو را برای دانلود فایل داشته باشند و ویدئوهای دانلود شده را به فرمت‌های مختلف از جمله mp3 ، mp4 ، wmv ، ۳gp‌ و قالب‌های بیشتر تبدیل کنند. دانلود با این نرم افزار به سرعت انجام می‌شود و یک پخش‌کننده‌ کوچک ویدئو درون برنامه امکان تماشای بلافاصله‌ی فایل دانلود شده را فراهم می‌کند. این برنامه‌ مناسب ویندوز ۱۱ می‌باشد و امکان دانلود چندتایی در آن وجود دارد. نسخه‌ی رایگان این برنامه حاوی امکانات و ابزار کافی برای دانلود فیلم هست و به منظور بهره گیری از ویژگی‌های بیشتر باید نسخه‌ی پولی آن را تهیه کنید.

ویژگی‌های کلیدی

  • سرعت بسیار بالای دانلود
  • داشتن پخش‌کننده‌ی ویدئو
  • امکان دانلود چندتایی

برنامه Free YouTube Download برنامه دانلود فیلم برای ویندوز ۱۰

نرم افزار Free YouTube Download توسط DVDVideoSoft عرضه شده و بر دانلود از یوتیوب متمرکز است. برنامه بسیار ساده و مفیدی برای کار با ویدئوهای زیر سه دقیقه است و کلیپ‌های بلندتر از ۳ دقیقه را پشتیبانی نمی‌کند.

برنامه Free YouTube Download برنامه دانلود فیلم برای ویندوز 10

لینک یوتیوب ویدئویی که می‌خواهید دانلود کنید را در این برنامه قرار داده و با چند کلیک به سادگی فایل را دریافت کنید در ضمن با فعال کردن حالت دانلود خودکار به هیچ کلیکی نیاز ندارید. با این برنامه می‌توانید چندین ویدئو را به صورت همزمان دانلود کرده و ویدئو‌ها را به چندین فرمت و قالب تبدیل نمایید. اینکه بتوانید ویدئو را به چه فرمت‌هایی تبدیل کنید بستگی به کیفیت فایل شما دارد. امکان ذخیره‌ی mp3 فایل‌های ویدئویی برای استخراج صدا از کلیپ توسط این برنامه فراهم است.

ویژگی‌های کلیدی

  • دانلود چندتایی
  • تبدیل ویدئو در قالب‌های متداول
  • امکان تبدیل اتوماتیک فایل‌ها

نظرات و پیشنهادات شما؟

سپاسگزاریم که این مطلب را درباره‌ی بهترین‌ نرم‌ افزار دانلودر ویدیو و فیلم برای ویندوز از کلاسیک وب خواندید. اگر نظر، سوال یا تجربه‌ استفاده از برنامه‌های معرفی شده در اینجا را دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها آن را به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 9 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب