مطلب فعلی :

۳ مورد از بهترین برنامه ایرپاد پرو و معمولی برای اندروید (راهنما مدیریت)

رفتن به بالا

۳ مورد از بهترین برنامه ایرپاد پرو و معمولی برای اندروید (راهنما مدیریت)

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
3 مورد از بهترین برنامه ایرپاد پرو و معمولی برای اندروید (راهنما مدیریت)

۳ مورد از بهترین برنامه ایرپاد پرو و معمولی برای اندروید (راهنما مدیریت)

ایرپادهای اپل همیشه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های خرید هندزفری بی سیم هستند. 🎧 اگر از گوشی‌های اندرویدی استفاده میکنید اما به خرید و مصرف از ایرپادهای اپل دارید، ممکن است با مشکلاتی مثل فعال کردن دستیار صوتی، تشخیص گوش یا میانبرهای دستوری مواجه شوید. ما در این مطلب از کلاسیک وب به ۳ مورد از بهترین برنامه ایرپاد پرو و معمولی برای اندروید (راهنما مدیریت) میپردازیم.

برنامه تنظیمات ایرپاد برای اندروید

Best AirPods Apps for Android

به طور خلاصه اتصال ایرپادهای اپل با دستگاه‌های اندرویدی باعث محدود شدن قابلیت‌های آن میشود. برای رفع این مشکل میتوانید از برنامه مدیریت ایرپاد برای اندروید استفاده کنید. اپلیکیشن MaterialPods همه ویژگی‌های مهم ایرپاد را در یک برنامه اندرویدی ارائه کرده است. همچنین شما میتوانید با استفاده از برنامه AndroPods برای تقلید از سبک پاپ آپ نوتیفیکشن ایردپاد در iOS و برنامه Assistant Trigger جهت اتصال هندزفری‌های اپل به گوگل اسیستنس استفاده کنید.

در طی سال‌ها سیاست اپل به شکلی بوده تا بتواند افراد بیشتری را برای خرید آیفون ترغیب کند. به همین دلیل ممکن است اگر بخواهید با یک دستگاه اندرویدی به یکی از تجهیزات برند اپل متصل شوید، نتوانید از همه ظرفیت‌های آن به درستی استفاده کنید. اما خوشبختانه با استفاده از برنامه‌های دیگر میتوان تمامی مشکلات و محدودیت‌ها را برطرف کرد.

۱- برنامه MaterialPods

MaterialPods را میتوان به عنوان بهترین نرم افزار ایرپاد برای اندروید معرفی کرد. اگر میخواهید تجربه کامل استفاده از ایرپاد در یک گوشی اندرویدی را داشته باشید، میتوانید از این برنامه استفاده کنید. برخی از قابلیت‌های کلیدی این اپلیکیشن شامل موارد زیر است.

  • نمایش میزان باتری دستگاه با استفاده از انیمیشن پاپ آپ
  • اجازه به صدا در آوردن زنگ برای پیدا کردن هندزفری‌ها
  • فراخوانی دستیار صوتی گوگل با دوبار زدن بر روی ایرپادها
  • تشخیص درون گوش برای پخش یا توقف موزیک

برنامه ایرپاد پرو و معمولی برای اندروید MaterialPods

تمامی قابلیت‌های گفته شده میتواند شرایطی را فراهم کند که شما کاملا بتوانید از ایرپادها در یک محیط مشابه سیستم iOS استفاده کنید. نمایش درصد باتری و به صدا درآوردن زنگ پادها از قابلیت‌های بسیار کاربردی این برنامه است. البته برخی از قابلیت‌های این برنامه نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای جهت فعالسازی دارد.

مزایای این برنامه استفاده ساده و آسان، امکان تنظیم زنگ زدن ایرپادها برای پیدا کردن آنها، تنظیم سایز پاپ آپ برنامه و امکان استفاده رایگان تنها با یکبار پرداخت اشتراک ویژه است.

معایب اصلی این برنامه نمایش درصد باتری در بخش نوتیفیکیشن بار و نمایش پیام‌های تبلیغاتی است. به غیر از این موارد شما میتوانید به راحتی از این نرم افزار کنترل ایرپاد برای اندروید استفاده کنید.

برنامه MaterialPods

۲- برنامه AndroPods

نمایش گرافیکی پاپ آپ برنامه‌ها همیشه یکی از نکات جذابی است که میتواند وضعیت ایرپادها را به شما نشان دهد. با استفاده از اپلیکیشن AndroPods میتوانید از قابلیت‌های زیر بهره‌مند شوید.

  • نمایش پاپ آپ مشابه سیستم iOS
  • امکان انتخاب بین انواع مختلف مدل‌های ایرپاد
  • نمایش وضعیت باتری در قسمت نوار وضعیت گوشی
  • امکان تشخیص گوش و فعال کردن دستیار صوتی گوگل در نسخه پرو برنامه

برنامه AndroPods

اگر به دنبال نصب برنامه ایرپاد برای اندروید هستید تا بتوانید وضعیت باتری هندزفری‌ها را ببیند، آنها را کنترل کنید یا شرایط اتصال را چک کنید، میتوانید از برنامه AndroPods استفاده نمایید. با استفاده از این برنامه هر زمان درب قاب شارژر ایرپادها را باز کنید، میتوانید به بلوتوث دستگاه متصل بشوید و وضعیت شارژ باقی مانده را ببیند. این دقیقا همان چیزی خواهد بود که در گوشی‌های آیفون هم میتوانید ببینید.

تفاوت اصلی این برنامه با نسخه اصلی عدم امکان تشخیص مدل ایرپادها در AndroPods است که شما میتوانید اینکار را به صورت دستی انجام دهید. این برنامه به صورت رایگان است اما تهیه نسخه پرو و پولی آن امکانات بیشتری همچون تشخیص قرارگیری ایرپادها در گوش یا سایر حرکات را در اختیارتان میگذارد.

مزیت اصلی این برنامه عملکرد مطلوب آن با انجام یکبار تنظیمات و مطابقت اندازه پاپ آپ با سایز نمایشگر است. اما لازم است تا همه ابزارهای آن را با خرید نسخه پولی فعال کنید و همچنین مدل ایردپادتان را نیز به صورت دستی وارد نمایید.

نصب برنامه ایرپاد برای اندروید

۳- برنامه Assistant Trigger

اتصال هندزفری‌ها به دستیار ها صوتی میتواند کار شما را بسیار ساده کند. اپلیکیشن Assistant Trigger دقیقا همان برنامه‌ای است که میتواند ایرپادهای اپل را به Google Assistant متصل کند. ویژگیهای اصلی این برنامه شامل موارد زیر است:

  • فعالسازی و استفاده از دستیار صوتی گوگل با فشار دادن ایرپادها
  • عملکرد مناسب حتی با وجود قفل بودن دستگاه
  • نمایش باتری دستگاه در نوار اعلان گوشی
  • امکان سفارشی سازی میانبرها

Assistant Trigger بهترین برنامه های ایرپاد برای اندروید

در دستگاهای برند اپل میتوان با استفاده از دستیار صوتی “سیری” کارهای مختلفی انجام داد و دستورهای متنوعی را اعمال کرد. اما شما حتی با وجود یک دستگاه اندرویدی هم میتوانید از این ویژگی استفاده کنید. تنها لازم است نحوه کار و تنظیمات ایرپاد اپل (AirPods) در آیفون و اندروید را بدانید. اگر به دنبال بهترین نرم افزار ایرپاد برای اندروید هستید که بتوانید به خوبی از دستیار صوتی های گوگل استفاده کنید و وضعیت باتری دستگاه را ببینید، Assistant Trigger میتواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

با وجود این برنامه ایرپاد برای سامسونگ میتوانید حتی دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) که متعلق به این برند است را نیز فعال کنید. اگرچه پیش فرض این برنامه بر روی Google Assistant تنظیم شده است.

مزایای این برنامه امکان تشخیص خودکار مدل ایرپاد، کار کردن بدون قطع و وصل شدن و عملکرد مطلوب با وجود قفل بودن صفحه است. اگرچه برخی از قابلیت‌های این برنامه نیز نیاز به تهیه نسخه پرو دارد.

برنامه Assistant Trigger

سوالات متداول

آیا میشود تنظیمات ایرپاد را در دستگاه‌های اندرویدی انجام داد؟

بله شما با استفاده از برنامه‌هایی مثل MaterialPods و AndroPods میتوانید مانند سیستم‌های iOS وضعیت باتری، تنظیمات و اتصال را در گوشی‌های اندرویدی بررسی و تنظیم کنید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تا با اشاره به بهترین برنامه های ایرپاد برای اندروید به شما کمک کنیم تا تجربه استفاده از محصولات اپل را بتوانید به طور کامل در گوشی‌های اندرویدی نیز داشته باشید. برنامه‌های Assistant Trigger، AndroPods و MaterialPods به طور کل بهترین برنامه‌هایی هستند که میتوانند برای اینکار به شما کمک کنند.

به هر حال با درنظر گرفتن تمامی این برنامه‌ها، باید درنظر بگیریم که بهتر است برای استفاده کامل از همه ویژگی‌های ایرپاد آنها را با سایر محصولات اپل جفت کنیم. امیدواریم در آینده بتوانید شاهد ساخت اپلیکیشن‌های کامل تری به عنوان برنامه ایرپاد اپل برای اندروید باشیم.

نظرات و پیشنهادات شما؟

تجربه شما در زمینه استفاده از ایرپادهای اپل با گوشی‌های اندرویدی چیست؟ به نظر شما استفاده از این برنامه ها برای شخصی سازی و استفاده از قابلیت‌های ایرپادها میتواند موثر باشد؟ اگر شما هم از برنامه‌ای برای تنظیمات ایرپاد پرو در اندروید استفاده میکنید، لطفا آن را با ما و سایر خوانندگان نیز به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب