مطلب فعلی :

۴ تا ابزار برتر حذف واترمارک از ویدیو با هوش مصنوعی

رفتن به بالا

۴ تا ابزار برتر حذف واترمارک از ویدیو با هوش مصنوعی

نوشته admin

1 هفته قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
4 تا ابزار برتر حذف واترمارک از ویدیو با هوش مصنوعی

۴ تا ابزار برتر حذف واترمارک از ویدیو با هوش مصنوعی

بسیاری از اوقات ویدیوهایی می سازیم یا دانلود می کنیم که حاوی واترمارک ها و علائم غیر ضروری می باشند. ▶️ این نوشته ها و لوگو های روی ویدیو از کیفیت و تاثیرگذاری فیلم شما می کاهند. در ادامه این مطلب کلاسیک وب به معرفی ۴ تا ابزار برتر حذف واترمارک از ویدیو با هوش مصنوعی می پردازیم.

سایت حذف واترمارک از فیلم با هوش مصنوعی

Best Online Tools to Remove Watermark from Your Video

به طور خلاصه بهترین سایت های حذف واترمارک از ویدیو با هوش مصنوعی موارد زیر هستند:

  • Media.io
  • VMake.ai
  • VEED.IO
  • Online Video Cutter

استارتاپ های زیادی امروزه تمرکز خود را بر روی ایجاد ابزارهای کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی می گذارند. تعدادی از آن ها نیز خدمات آنلاین حذف واترمارک از فیلم را ارائه می کنند. یکی از این وب سایت ها Media.io است که رنج وسیعی از ابزار های ویرایش عکس و ویدیو از جمله ابزار حذف واترمارک فیلم با هوش مصنوعی را داراست. از گزینه  های دیگر می توان به ابزار های ارائه شده در وب سایت های Vmake AI، VEED.IO، و online-video-cutter.com اشاره نمود.

در ادامه این مطلب از کلاسیک وب با ما همراه باشید تا با هم یکایک این ابزارهای هوش مصنوعی حذف اشیا از فیلم را به صورت دقیق بررسی کنیم. همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه با یکی از این ابزار به صورت قدم به قدم به حذف واترمارک ویدیو با هوش مصنوعی بپردازیم.

۱- ابزار حذف واترمارک ویدیو با هوش مصنوعی Media.io

هوش مصنوعی حذف واترمارک media.io

وب سایت Media.io ابزاری را با نام AniEraser ارائه می کند که آن را Watermark Remover نیز می نامد و با استفاده از آن می توان هر نوع شیء را از داخل ویدیوهای خود حذف کنید. یکی از این موارد قابل حذف طبیعتا واترمارک روی ویدیو می باشد. در زمان نوشتن این مقاله خوشبختانه این سایت برای ایرانیان قابل دسترسی است و نیاز به تغییر آی پی نمی باشد. برای کار با این ابزار نیاز هست تا در سایت عضو شوید. عضویت در آن کاملا رایگان است و برای ویرایش اولین ویدیو ها نیازی به پرداخت نیز ندارید.

ابزار هوش مصنوعی حذف واترمارک از ویدیوی AniEraser برای سیستم عامل های ویندوز و iOS نیز در دسترس و قابل دانلود است اما توصیه نمی شود. چراکه امکان پرداخت در آن برای ایرانیان دشوار بوده و هزینه عضویت در پلن های وب سایت ارائه دهنده آن یعنی Media.io برای کاربران ایرانی به صرفه نیست.

ما در انتهای این مطلب یک آموزش قدم به قدم برای حذف واترمارک از یک ویدیو آورده ایم که در آن برای این منظور از ابزار AniEraser سایتِ Media.io استفاده می کنیم. با ما همراه باشید تا پس از معرفی چند ابزار حذف واترمارک ویدیو با هوش مصنوعی دیگر، با هم واترمارک یک ویدیو را حذف کنیم.

۲- سایت حذف واترمارک فیلم با هوش مصنوعی VMake.ai

هوش مصنوعی حذف واترمارک Vmake.io

ابزار Video Watermark Remover از وب سایت Vmake.ai یک ابزار آنلاین دیگر است که به شما این امکان را می دهد تا با Watermark یا دیگر علائم روی ویدیوهایتان را پاک کنید. این ابزار از الگوریتم‌های پیشرفته برای شناسایی و حذف واترمارک بهره می برد و بدین وسیله علاوه بر پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیو، عدم افت کیفیت را نیز تضمین می نماید.

مانند وب سایت فوق الذکر، در سایت Vmake.ai نیز می توانید تعدادی ویدیو با حجم محدود را وارد سایت کنید و اقدام به حذف واترمارک نمایید. خبر خوب در رابطه با این سایت این است که یک پلن رایگان پیشفرض نیز دارد که با عضویت در سایت می توانید از آن برای انجام ادیت ۵ ویدیو در ماه استفاده کنید. همچنین پلن ها و مبالغ عضویت در آن منطقی تر و بر مبنای میزان استفاده شما از این سرویس می باشد.

۳- هوش مصنوعی حذف اشیا از فیلم سایت VEED.IO

هوش مصنوعی حذف واترمارک VEED.IO

وب سایت VEED.IO یکی دیگر از ارائه دهندگان ابزارهای ویرایش ویدیو به صورت آنلاین است. حذف واترمارک ویدیو با هوش مصنوعی یکی از خدمات این وب سایت است. برای این منظور ابزاری دارد که آن را Remove Watermark from Video می نامند. این وب سایت نیز رابط کاربری قوی ای دارد. VEED.IO به شما این امکان را می دهد تا پس از آپلود ویدوی خود، واترمارک را در محیط ویرایشگر آنلاین آن علامت گذاری کنید و آن را به کمک هوش مصنوعی حذف نمایید. این ابزار حذف واترمارک فیلم با هوش مصنوعی نیز کاملا آنلاین است و برای استفاده از آن نیاز به نصب هیچ نرم افزاری ندارید. همچنین دارای یک پلن رایگان نیز هست که به شما اجازه می دهد با عضویت در سایت، به صورت محدودی اقدام به ویرایش ویدیو های خود نمایید.

قابل ذکر است که متاسفانه به نظر می رسد که در برخی از قسمت های این وب سایت، خدمات برای کاربرانِ با آی پی ایرانی با محدودیت هایی مواجه می شود.

۴- ابزار حذف لوگو از روی فیلم با AI سایت Online Video Cutter

ابزار حذف لوگو از روی فیلم بدون افت کیفیت

یکی دیگر از ابزار های این لیست Online Video Cutter است که در مجموعه‌ی ۱۲۳APPS قابل دسترسی می باشد. این ابزار را می توان برای کاربران ایرانی تقریبا رایگان دانست چراکه ویرایش ویدیو تا سقف ۵۰۰ مگابایت در آن رایگان است. رابط کاربری آن بسیار ساده و قابل درک است و با چند کلیک می توانید برای حذف واترمارک های ساده اقدام نمایید. با اینکه این ابزار از محدودیت های کمتری در استفاده برخوردار است اما توانایی حذف واترمارک های پیچیده مثل شکل های شبکه ای یا نوشته ها را ندارد و بیشتر برای حذف لوگو یا اجسام قابل تشخیص‌تر مفید می باشد.

در ادامه به بررسی نحوه حذف واترمارک از ویدیو با استفاده از هوش مصنوعی وب سایت Media.io می پردازیم. اما قبل از آن در صورتی که هنوز به دنبال گزینه های دیگری برای این حذف نوشته و شکل (واترمارک) از ویدیوی خود می گردید، می توانید مطلب ۱۰ سرویس برتر حذف واترمارک با هوش مصنوعی از کلاسیک وب را مطالعه نمایید.

آموزش حذف واترمارک از ویدیو با استفاده از ابزار Media.io

اولین ابزار حذف واترمارک فیلم با هوش مصنوعی که در این لیست معرفی کردیم، ابزاری از سایت Media.io بود. در این بخش می خواهیم با هم یک واترمارک یک ویدیوی تستی را با هم حذف نماییم.

ثبت نام و و آپلود ویدیو

برای این کار کافیست تا پس از مراجعه به ابزار Watermark Remover از این سایت، پس از ثبت نام و ورود به سایت ویدیو خود را در آن آپلود نمایید. آپلود فایل ممکن است اندکی زمان ببرد.

نکته: آپلود فایل و پروسه ی ویزایش ویدیو نیاز به ثبت نام و لاگین کردن ندارد. اما در مراحل بعد از آن برای دانلود ویدیوی ویرایش شده، سایت از شما درخواست لاگین کردن می کند.

آپلود ویدیوی حاوی واترمارک

پس از آپلود، سایت ما را به ویرایشگر آنلاین مجهز به هوش مصنوعی می برد. در این مرحله باید اندکی صبر کنیم تا ویدیوی ما در این ویرایشگر آنلاین جایگذاری شود.

انتظار برای جایگذاری ویدیو در هوش مصنوعی حذف واترمارک

انتخاب واترمارک در محیط ویرایشگر آنلاین

بعد از این که ویدیو ما وارد ویرایشگر AniEraser شد می توانید برای حذف واترمارک ویدیو با هوش مصنوعی اقدام کنید. بدین منظور از منوی سمت راست ابزار Select را انتخاب کنید. همچنین میتوانید اندازه این قلم را نیز در زیر آن تعیین نمایید. سپس با استفاده از آن قسمتی از ویدیو که می خواهید حذف کنید را انتخاب کنید. برای مثال در تصویر زیر می بینید که واترمارکی که شامل خطوط شبکه ای و یک نوشته است را با ابزار Select انتخاب کرده ایم.

در نهایت پس از انتخاب واترمارک در ویدیو می توانید بر روی دکمه ی Remove Object Now کلیک کنید. بدین وسیله ویرایشگر حذف واترمارک از ویدیو با هوش مصنوعی اقدام به انجام عملیات می نماید.

علامت گذاری واترمرک موجود در ویدیو

دانلود ویدیو

پس از آن ویدیوی شما به صورت خودکار آماده می شود و خواهید دید که دیگر واترمارکی روی ویدیوی شما نیست. در صفحه جدید به راحتی می توان روی گزینه Download کلیک کرد و ویدیو را دانلود نمود.

دانلود ویدیوی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی حذف واترمارک

ابزار هوش مصنوعی AniEraser از Media.io قدرت خوبی در تشخیص و حذف واترمارک ویدیو ها دارد و . با اینحال واترمارک های پیچیده ای مثل آنچه در بالا دیدیم ممکن است اندکی در نتیجه کار باقی بمانند.

اگر ابزارهای حذف لوگو از روی فیلم با AI که در بالا به آنها اشاره کردیم برای شما کافی نبودند می توانید سری به مطلب ۸ سرویس حذف واترمارک از ویدیو و فیلم آنلاین نیز بزنید. در آن مطلب می توانید ابزار های متفاوتی را بررسی و امتحان نمایید.

سوالات متداول

چرا برای حذف واترمارک بهتر است به جای ابزار های دستی از هوش مصنوعی کمک گرفته می شود؟

استفاده از هوش مصنوعی برای حذف واترمارک به جای ابزار ها و نرم افزار های سنتی توصیه می شود زیرا هوش مصنوعی می‌ تواند با استفاده از الگوریتم‌ های پیچیده‌، پروسه ی شناسایی و حذف واترمارک را سریع تر و ساده تر کند. چراکه هوش مصنوعی به صورت خودکار عمل می‌کند و زمان و انرژی زیادی از شما نمی گیرد.

چطور می توانم واترمارک روی ویدیو را به صورت آفلاین و دستی حذف کنم؟

اگر می خواهید تا به صورت آفلاین واترمارک یا لوگوی روی فیلم را با استفاده از نرم افزار های کامپیوتری حذف کنید، آنگاه مطالعه مطلب آموزش ۶ روش حذف نوشته واترمارک و لوگو از روی فیلم در کامپیوتر از کلاسیک وب را به شما پیشنهاد می کنیم.

جمع بندی

در این مطلب با هم به برخی از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای حذف واترمارک و علائم اضافه از ویدیوها پرداختیم. با هم چهار ابزار آنلاین از ارائه دهندگانی مثل Media.io، VEED.io، Online Video Cuter، و Vmake.ai را بررسی کردیم. هر یک با الگوریتم‌‎های خاص هوش مصنوعی به کار رفته در آنها به ما در حذف لوگو از روی فیلم بدون افت کیفیت کمک می‌کردند. در ادامه با استفاده از ابزار Watermark Remover موجود در سایت Media.io به صورت قدم به قدم اقدام به حذف واترمارکی از روی یک ویدیو پرداختیم.

نظرات و پیشنهادات شما؟

نظر شما در رابطه با ابزار های هوش مصنوعی که در حذف واترمارک ویدیو ها به ما کمک می کنند چیست؟ شما هوش مصنوعی های موجود در این مطلب را چگونه می بینید؟ تجربه شما در استفاده از این ابزار ها چطور بود؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب