مطلب فعلی :

۵ روش تبدیل فایل XPS به PDF آنلاین

رفتن به بالا

۵ روش تبدیل فایل XPS به PDF آنلاین

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
5 روش تبدیل فایل XPS به PDF آنلاین

۵ روش تبدیل فایل XPS به PDF آنلاین

فرمت XPS یکی از فرمت های مایکروسافت می باشد. در هنگام کار با اسناد متنی و.. ممکن است با این فرمت مواجه شوید. اغلب کاربران دنبال راهی برای تبدیل XPS به PDF هستند. این فرآیند را می توان از طریق سرویس های آنلاین بدون نصب نرم افزار و.. انجام داد. امروز در کلاسیک وب روش های تبدیل فایل XPS به PDF آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد.

نحوه تبدیل آنلاین فایل XPS به PDF

How to Convert XPS files to PDF Online

فرمت XPS در هنگام ذخیره یک فایل یا پرینت گرفتن در اختیار کاربران قرار می گیرد. یکی از ویژگی های خاص این فرمت این است که قابلیت ویرایش و تغییرات را از سایر افراد می گیرد. برای مشاهده این فرمت می توان از برنامه های مختلفی کمک گرفت. با وجود قابلیت های این فرمت، در صورتی که نیاز به تبدیل آنلاین فایل XPS به PDF داشتید، می توانید از سرویس های معرفی شده استفاده کنید.

تبدیل آنلاین فرمت XPS به PDF آنلاین با استفاده از سرویس XPS to PDF

تبدیل آنلاین فرمت XPS به PDF آنلاین با استفاده از سرویس XPS to PDF

همانطور که از نام سرویس XPS به PDF پیدا است، به طور اختصاصی برای تبدیل فرمت XPS به PDF طراحی شده است. این سایت برای انجام کار شما نیازی به ثبت نام ندارد و بدون واتر مارک به شما خروجی می دهد. استفاده از این سرویس رایگان است بنابراین یکی از بهترین گزینه های موجود جهت انجام این تبدیل آنلاین است.

تبدیل آنلاین فرمت XPS به PDF آنلاین با استفاده از سرویس XPS to PDF

برای استفاده از این سرویس کافی است تا دکمه Upload File را بزنید یا فایل های خود را با Drag کردن بکشید و روی Drop Your File Here رها کنید. سایت شروع به تغییر فرمت می کند و می توانید با کلیک روی Download All فایل های خود را با فرمت پی دی اف دانلود و استفاده کنید.

همچنین اگر قصد تبدیل صفحات وب را هم به PDF دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش تبدیل صفحات وب به PDF آنلاین، در کروم، فایرفاکس، اندروید و آیفون را مطالعه نمایید.

استفاده از سایت Online 2 PDF برای تبدیل فرمت XPS به PDF آنلاین

استفاده از سایت Online 2 PDF برای تبدیل فرمت XPS به PDF آنلاین

سرویس Online2PDF ابزاری برای تبدیل فرمت های مختلف به پی دی اف است. یکی از این فرمت ها XPS می باشد. امکان ادغام فایل ها، ویرایش آن ها و.. در این سرویس وجود دارد.

استفاده از سایت Online 2 PDF برای تبدیل فرمت XPS به PDF آنلاین

برای شروع به کار ابتدا روی دکمه Select File کلیک کنید. سپس فایل های مورد نظر خود با فرمت XPS را انتخاب کنید. شما می توانید فایل هایی تا حد اکثر حجم ۱۰۰ مگابایت و در صورت آپلود گروهی تا حداکثر حجم کلی ۱۵۰ مگابایت و ۲۰ فایل را در این سایت آپلود کنید. در نهایت دکمه Convert را بزنید.

برنامه تبدیل XPS به PDF آنلاین PDF Convert Online

سایت PDF Convert Online دیگر سرویسی است که به شما امکان تبدل فرمت XPS به PDF را می دهد. استفاده از این سرویس ساده است و به صورت رایگان می توانید از خدمات آن بهره ببرید.

برنامه تبدیل XPS به PDF آنلاین PDF Convert Online

برای شروع با زدن دکمه Browse می توانید فایل مورد نظر با فرمت XPS انتخاب کنید. با زدن دکمه Convert Now این فایل به فرمت PDF تبدیل می شود.

برنامه تبدیل XPS به PDF آنلاین PDF Convert Online

همینطور جهت تبدیل PDF به ePUB هم مطالعه مطلب آموزش تبدیل PDF به ePUB در کامپیوتر ، گوشی و آنلاین کاربردی خواهد بود.

سایت تبدیل فرمت XPS به پی دی اف Online-Convert

سایت Online-Convert d یک است که قابلیت تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر را دارد. یکی از قسمت های این سرویس به تبدیل XPS به PDF اختصاص داده شده است. ویژگی دیگر این ابزار این است که شما می توانید فایل های خود را از Drop Box، Google Drive و یا سایر آدرس های اینترنتی هم وارد کنید.

سایت تبدیل فرمت XPS به پی دی اف Online-Convert

بعد از آپلود و یا آدرسی دهی فایل، با کلیک روی Start Conversion تبدیل شما انجام می شود. همینطور قابل ذکر است که تنظیماتی هم در این نرم افزار تبدیل آنلاین XPS به PDF برای شما در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید.

سایت تبدیل فرمت XPS به پی دی اف Online-Convert

PDFYeah برای تبدیل آنلاین فرمت XPS به PDF

اگر تا کنون هیچ کدام از سرویس های تبدیل XPS به PDF آنلاین را انتخاب نکرده اید، PDFYeah می تواند نظر شما را جلب کند. این سرویس با محیط ساده و کارآمد، به صورت کاملا رایگان تبدیل فرمت XPS به PDF را انجام می دهد. این سرویس از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را شروع کرده و با ویژگی هایی مانند استفاده از پروتکل HTTPS، حذف خودکار فایل های بارگذاری شده و.. به یکی از سرویس های محبوب تبدیل شده است.

PDFYeah برای تبدیل آنلاین فرمت XPS به PDF

با کلیک روی دکمه Browse فایل خود را انتخاب کنید. توجه داشت باشید که برای فایل XPS شما محدودیت حجمی تا حداکثر ۵۰ مگابایت در نظر گرفته شده است. پس از آن باید برای تبدیل آنلاین XPS روی دکمه Convert to PDF کلیک کنید.

PDFYeah برای تبدیل آنلاین فرمت XPS به PDF

در پایان اگر فایل PDF شما دچار آسیب شده است، مطالعه مطلب آموزش ۱۱ روش بازیابی و تعمیر فایل های خراب و آسیب دیده PDF را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین سرویس های تبدیل فرمت XPS به PDF آنلاین را به شما معرفی کردیم. در نهایت تصمیم به استفاده از چه سرویسی گرفتید و نظرتان راجب آن چیست؟ شما همچنین می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه تبدیل آنلاین فایل اکس پی اس به پی دی اف را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب