مطلب فعلی :

۵ سرویس آنلاین جالب برای استفاده کاربردی از اموجی ها

رفتن به بالا

۵ سرویس آنلاین جالب برای استفاده کاربردی از اموجی ها

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
سرویس آنلاین جالب برای استفاده کاربردی از اموجی ها

۵ سرویس آنلاین جالب برای استفاده کاربردی از اموجی ها

یکی از بهترین روش های برقراری ارتباط و ابراز احساسات در پیام استفاده از اموجی ها (emoji) یا همان شکلک های صورت و.. میباشد. جالب است بدانید که شما می توانید نام دامنه سایتتان را با اموجی ثبت کنید. این یکی از کاربردهای اموجی است برای مطلع شدن از کاربردهای دیگر اموجی شما را دعوت به خواندن ادامه مطلب می کنیم.

۵ وب سایت که کاربردی متفاوت از اموجی ها را در اختیارتان قرار میدهند!

۵ Strange Ways to Use Emojis

شاید ساختن اموجی کاری متفاوت و دشوار به نظر برسد اما با استفاده از اپلیکیشنهای مخصوص این کار آسان و جالب خواهد بود. کافی است بهترین اپلیکیشن را برای ساخت اموجی انتخاب کنید و شروع به ساختن آنها کنید. قبلا در کلاسیک وب ، وب سایتهایی برای ساخت آواتار و اموجی معرفی کرده ایم و امروز در کلاسیک وب شما را با ۵ کاربرد عجیب اموجی ها آشنا خواهیم کرد.

کوتاه کردن لینک با اموجی ها

شما می توانید لینک های طولانی خود را وارد کنید و لینک های کوتاهی که در آن از اموجی استفاده شده است را دریافت کنید. تنها کافی است که به linkmoji بروید و لینک طولانی خود را در کادری که در عکس زیر مشاهده می کنید کپی-پیست کنید و لینک کوتاه حاوی اموجی را دریافت کنید.

emoji

نام دامنه وب‌ سایت خود را با اموجی ثبت کنید

شما می توانید به سایت domainoji بروید و دامین سایت خود را با ???.ws ثبت کنید فقط نام دامنه شما دات کام نیست بلکه دات دبلیو اس(WS) است. بعد از وارد شدن به سایت در کادری که در زیر مشاهده می کنید اموجی خود را وارد کنید.

emoji

و روی ذره بین کلیک کنید در صورتی که نام دامنه شما قبلا اشغال نشده باشد به شما اعلام می کند که نام دامنه در دسترس است برای ثبت نام دامنه روی register کلیک کنید.

emojii

کشیدن نقاشی با اموجی ها

با برنامه Emoji Art شما می توانید به کمک اموجی ها تصاویر هنری خلق کنید. شما می توانید با انتخاب اموجی و رنگ مورد نظر قلمو شروع به نقاشی روی بوم کنید. شما می توانید تصاویر، متن، امضا را با اموجی ها نقاشی کنید و احساسات خود را با کاراکترهای اموجی ابراز کنید. شما می توانید نقاشی های زیبایی که با اموجی کشیده اید را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا آنها را ذخیره کنید.

emohi4

ساخت موسیقی با اموجی ها

وقتی که وارد سایت Emoji Party می شوید یک صفحه مانند تصویر زیر روبروی شما قرار می گیرد در سمت چپ لیستی از اموجی ها وجود دارد که شما می توانید به این صفحه اضافه کنید وقتی که با ماوس روی این اموجی ها کلیک می کنید برای شما موسیقی پخش می شود اگر روی اموجی ها ماوس را بکشید ریتم آهنگ عوض می شود با اضافه کردن اموجی ها در وسیقی پخش شده تغییراتی داده می شود. شما می توانید این آهنگ را دانلود و یا به اشتراک بگذارید.

emoji

برنامه نویسی با اموجی ها

Emojicode یک زبان برنامه نویسی اوپن سورس جدید و چند پارادایمی است که در آن از شکلک ها استفاده می شود و می توان آن را به عنوان شادترین زبان برنامه نویسی معرفی کرد. برنامه های نوشته شده با این زبان نیز از طریق موتور Emojicode Real-Time اجرا می شوند که در قیاس با هر ماشین مجازی دیگری سریع تر عمل می کند. این موتور با اوبونتو، OS X، Raspbian و بسیاری موارد دیگر نیز سازگاری دارد.

emoji-weird-emojicode

نظرات و پیشهادات؟

اگر اموجی کاربردی دیگری دارند و سرویس دهنده های آن را در اختیار کاریران قرار میدهد که در لیست بالا نیست آن را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب