مطلب فعلی :

۸ راه حل ارور Android.Process.Acore Has Stopped Unexpectedly اندروید

رفتن به بالا

۸ راه حل ارور Android.Process.Acore Has Stopped Unexpectedly اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش موبایل

مجله اینترنتی دانستنی ها
ارور Android.Process.Acore Has Stopped Unexpectedly اندروید

۸ راه حل ارور Android.Process.Acore Has Stopped Unexpectedly اندروید

قطعا هیچ سیستم عامل ساخته شده‌ای بدون ارور و مشکل نیست. یکی از ارور هایی که ممکن است برای کاربران سیستم عامل اندروید رخ دهد، ارور Android.Process.Acore می باشد. امروز در کلاسیک وب روش حل ارور Android.Process.Acore has Stopped را به شما آموزش می دهیم.

نحوه رفع ارور Android Arocess Acore در اندروید

 How to Fix The Android.Process.Acore has Stopped Error In Android

سیستم عامل اندروید یکی از معروف و محبوب ترین سیستم عامل های دنیا است. با این وجود رخ دادن بعضی از ارور ها مانند android.process.acore کاربران را ناراضی می کند. این خطا ممکن است در زمان تلاش برای برقراری تماس و یا حذف مخاطب نشان داده شود. در ادامه روش هایی برای رفع این ارور معرفی و بررسی می کنیم.

دلایل رخ دادن ارور Android.process.acore has stopped

قبل از معرفی راه حل برای android process acore متوقف، ابتدا بهتر است علل آن را بدانید تا با این ارور کاملا آشنا شوید. دلایل مختلفی وجود دارند مانند:

  • ارتقا سیستم عامل و یا firmware به درستی انجام نشده باشد.
  • نصب کاستوم رام (Custom ROM) با موفقیت انجام نشده باشد.
  • استفاده از Titanium backup برای ریستور کردن برنامه ها.
  • ناشی از کرش و هنگ کردن سیستم
  • عدم وجود فضای ذخیره سازی کافی
  • و حمله ویروس های مخرب اندروید

بکاپ گرفتن از گوشی همراه اندروید قبل از حل ارور Android.process.acore

قبل از انجام راه حل های حل مشکل پردازش com.android.phone متوقف شده است و به طوری کلی تمام ارور ها، باید از اطلاعات خود شامل فایل ها، تصاویر و ویدیو، مخاطبین، اطلاعات اکانت ها و.. بکاپ تهیه کنید تا در زمان از دست رفتن اطلاعات به صورت ناخواسته، دچار مشکل نشوید.

برای بکاپ گرفتن راه های مختلفی وجود دارد که برای آشنایی کامل با این روش ها، آموزش بکاپ کامل از اندروید و سایر آموزش های مرتبط در این زمینه را که قبلا در کلاسیک وب آموزش داده ایم مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که در صورت عدم بکاپ گرفتن از تمامی اطلاعات موجود در گوشی، تیم کلاسیک وب هیچ مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات شما نخواهد داشت.

رفع ارور Android.process.acore has stopped با آپدیت سیستم عامل

به عنوان اولین راه حل این مشکل، باید سیستم عامل خود را بروزرسانی کنید. یکی از دلایل رخ دادن این ارور می تواند قدیمی بودن سیستم عامل شما باشد. به تنظیمات گوشی رفته و به قسمت About بروید. حال باید روی Software update تپ کنید و Check for updates را بزنید تا در صورت وجود آپدیت برای شما، آن را نصب کنید.

رفع ارور android.process.acore has stopped با آپدیت سیستم عامل

حذف کردن Contacts Data برای رفع ارور

در این روش باید یادآوری کنیم که تمامی مخاطبین شما پاک می شوند. پس حتما بکاپ گیری از مخاطبین خود قبل از انجام این روش را فراموش نکنید. ابتدا به تنظیمات بروید و روی App و یا Application manager تاچ کنید. حال به تب ALL بروید تا لیست کامل برنامه های خود را مشاهده کنید. اکنون باید برنامه Contacts را پیدا کنید. پس از پیدا کردن آن را باز کنید و روی Clear Data ضربه بزنید.

حذف کردن Contacts Data برای رفع ارور

حال مجدد به لیست برنامه ها بروید و Contacts storage را جستجو و انتخاب کنید. در این برنامه نیز روی Clear Data تاچ کنید. با این روش تمامی داده های مخاطبین پاک شده و مجدد می توانید آن ها را ریستور کنید.

پاک کردن کش پارتیشن سیستم عامل

بسیاری از کاربران نیز با این روش مشکل Android.process.acore خود را حل کرده اند. اول گوشی خود را خاموش کنید. سپس دکمه های Volume up(افزایش صدا)+Power button+(در صورت وجود)Home را با هم بگیرید تا گوشی به ریکاوری مود وارد شود.

پاک کردن کش پارتیشن سیستم عامل

حال با دکمه های تغییر میزان صدا، گزینه Wipe Cache Partition را انتخاب و با زدن پاور آن را تایید کنید.

پاک کردن کش برنامه ها (App Cache) برای رفع ارور Android.process.acore

اگر این ارور را در زمان وارد شدن به برنامه ای می بینید، باید کش آن اپلیکشن را برای رفع مشکل پاک کنید. بدین منظور به تنظیمات بروید و وارد قسمت برنامه ها شوید.

پاک کردن کش برنامه ها (App Cache) برای رفع ارور android.process.acore

پس از انتخاب برنامه مشکل دار در لیست، به پایین صفحه بروید و در بخش Storage option روی گزینه Clear Cache تاچ کنید.

برای مطالعه بیشتر در این زمینه، می توانید مطلب آموزش پاک کردن حافظه پنهان کش Cache در اندروید را بخوانید.

تغییر تنظیمات Sync کردن مخاطبان با فیسبوک

در این روش نیز در صورت استفاده از برنامه فیسبوک در گوشی خود، ابتدا به تنظیمات بروید و در بخش Accounts برنامه Facebook را پیدا کنید. اکنون با برداشتن تیک گزینه Sync contacts آن را غیر فعال کنید.

تغییر تنظیمات Sync کردن مخاطبان با فیسبوک

حال تمام مخاطبین خود را با روش پاک کردن دیتا برنامه مخاطبین که در پیش تر آن را آموزش دادیم، حذف کنید. پس از اتمام همه مراحل، گوشی را ریستارت کنید و مخاطبین خود را بدون مشکل ریستور کنید.

ریست کردن App Preferences در رفع ارور اندروید

در این روش، ابتدا به تنظیمات بروید و مدیریت برنامه ها یا Application manager را باز کنید. به تب ALL بروید و روی گزینه منو (سه نقطه) تپ کنید و Reset app preferences را بزنید.

ریست کردن app preferences در رفع ارور اندروید

سپس پیغامی را مشاهده می کنید که می گویید اطلاعاتی را از دست نمی دهید که باید روی گزینه Reset Apps تاچ کنید. در نهایت دستگاه خود را ریسارت کنید.

حذف برنامه های نمایش دهنده ارور

اگر ارور از کار افتادن Android process acore در برنامه خاصی رخ می دهد و شما نتوانستید مشکل خود را با پاک کردن کش رفع کنید، باید اقدام به حذف کامل آن کنید. حتی بعضی از کاربران گزارش داده اند که چندین بار برنامه را حذف و مجدد نصب کرده اند تا دیگر خطایی را مشاهده نکرده اند.

همچنین مطالعه مطلب آموزش رفتن به حالت Safe Mode اندروید را فراموش نکنید.

ریست فکتوری کردن گوشی برای رفع خطای Android.process.acore

در نهایت اگر هنوز هم با انجام همه روش ها مشکل پردازش com.android.phone متوقف شده است را دارید، باید روش ریست فکتوری یا بازگشت به تنظیمات کارخانه را برای گوشی اندرویدی خود انجام دهید. روش انجام این کار را قبلا در کلاسیک وب با مطلب آموزش کامل ریست فکتوری اندروید آموزش داده ایم که می توانید با مطالعه آن این روش را هم انجام دهید.

ریست فکتوری کردن گوشی برای رفع خطای android.process.acore

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب روش های رفع ارور Android.process.acore has stopped را معرفی و بررسی کردیم. با استفاده از کدام روش مشکل شما برطرف شد؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب