مطلب فعلی :

۹ روش جدید افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان و بدون برنامه

رفتن به بالا

۹ روش جدید افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان و بدون برنامه

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان و بدون برنامه

۹ روش جدید افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان و بدون برنامه

افزایش فالوور اینستاگرام ? ممکن است هدف بسیاری از ادمین ها و پیج گردان های فضای مجازی باشد، چرا که افزایش فالوور هدفمند اینستاگرام می تواند روی کسب و کار این افراد اثر مستقیم بگذارد، پس در این پست به معرفی روش های جدید افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان و بدون برنامه خواهیم پرداخت.

نحوه افزایش فالوور هدفمند و واقعی اینستاگرام با روش های جدید

How to Get Followers on Instagram Fast

پیش از این در کلاسیک وب به آموزش نحوه شناسایی و حذف فالوورهای غیر فعال و فیک در اینستاگرام و معرفی ۵ روش تشخیص و تست فالوور ، لایک ، کامنت و… فیک اینستاگرام پرداختیم. در پست پیش رو سعی شده است به موضوع افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با استفاده از قابلیت های اینستاگرام و بدون استفاده از اپ یا برنامه خاصی بپردازیم.

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام در این پست همانطور که اشاره شده با استفاده از قابلیت های اینستاگرام و به صورت کاملا رایگان است، لازم به ذکر است که امروزه بسیاری از ادمین های پیچ های اینستاگرام جهت افزایش فالوور اینستاگرام خود مبالغ هنگفتی را پرداخت می کنند، اما ما به مدیران پیچ های اینستاگرام ایرانی توصیه می کنیم که اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام رایگان هستند، مطالب این پست را خوانده و مو به مو اجرا کنند. پس بدون تاخیر آموزش را شروع می کنیم.

پست های اینستاگرام خود را در سایر رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

افزایش فالوور اینستاگرام

اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام مجانی هستید اولین کار تبلیغ پست های اینستاگرام خود در سایر رسانه های اجتماعی دیگر است. این بدان معنی است که می توانید پست های خود را در توییتر، واتساپ، تلگرام، یوتیوب و حتی وب سایت شخصی خود به اشتراک بگذارید.

تبلیغات پست های اینستاگرام شما در این شبکه های اجتماعی دیگر، افراد بیشتری را به صفحه شما جذب می کند. از این رو نه تنها با پست گذاشتن در پیج خود به مخاطبان موجود خود اجازه می دهید اینستاگرام شما را ببینند، بلکه به خاطر تبلیغ این پست در سایر رسانه های اجتماعی، دریچه ای را برای کاربران در شبکه های اجتماعی دیگر باز می کنید تا بتوانند پیج شما را دیده و آن را کندوکاو کنند.

یک پیج خاص بسازید

افزایش فالوور واقعی رایگان

در روش دوم افزایش فالوور اینستا، اضافه کردن زیبایی بصری باید مد نظر گیرد. اینستاگرام یک وب سایت تصویری است – تصمیم یک کاربر برای دنبال کردن شما بر اساس کیفیت محتوا که ارسال می کنید، است- همچنین نحوه ارائه این عکس ها در پیج بسیار مهم است. ارسال عکس های ضعیف و به صورت کاملاً تصادفی روشی مطمئن برای جلوگیری از از جذب فالوور اینستاگرام است. شما می خواهید افراد روی پروفایل شما کلیک کنند و آنچه را که می بینند دوست داشته باشند پس باید برای تک تک پست های خود انرژی صرف کنید.

بهترین راه برای ترغیب جذب هر چه بیشتر مردم که به عنوان فالوور واقعی شما را فالو کنند، ایجاد سبک یا مضمونی زیبا در پیج کاری یا شخصیتان است. چندین تم و ایده شگفت انگیز اینستاگرام وجود دارد که می توانید به عنوان چارچوبی برای پروفایل شخصی خود استفاده کنید که هر یک از آنها را می توانید در سازماندهی عکس های خود به کار بگیرید. برای پیدا کردن این قالب ها و تم ها کافی است یک سرچ در اینترنت انجام دهید تا در این زمینه ایده بگیرید. به گفته بسیاری از ادمین های بزرگ، باید این را مد نظر قرار دهید که نه تنها استفاده از پست با کیفیت بسیار مهم است، بلکه باید به شکل منظم و زیبا آن ها را در پیج خود قرار دهید.

استفاده هوشمندانه از هشتگ

همه ادمین های پیچ هایی بزرگ شاید این جمله را به شما بگویند که ” افزایش فالوور ایرانی در اینستاگرام رایگان است به شرطی که واقعا در کار خود حرفه ای باشید”. قطعا یکی از موارد حرفه ای بودن در زمینه مدیریت پیچ اینستاگرام، استفاده درست از هشتگ ها در هر پست است، همچنین شما می توانید جهت انتخاب مناسب ترین هشتگ های محبوب فارسی اینستاگرام به آموزش ما در کلاسیک وب مراجعه کنید.

هشتگ ها کلید دیده شدن در اینستاگرام هستند و عدم درج موارد مناسب هشتگ در پست شما می تواند میزان دیده شدن پست شما را به طور جدی کم کند. وقتی یک هشتگ را به پست خود اضافه می کنید، نه تنها می توانید هشتگ های توصیفی را درج کنید (توصیف پست خودتان)، بلکه می توانید هشتگ های فوق العاده پرطرفدار را نیز در این قسمت قرار دهید (هشتگ هایی که به پست شما مربوط نیستند، ولی پرطرفدارند). به این ترتیب، علاوه بر کسانی که فقط در حال جستجوی یک موضوع خاص است، می توانید توجه هر کسی را که در دنبال کردن یک هشتگ محبوب هستند، جلب کنید.

Geotag یا تگ های منطقه ای را فراموش نکنید

شما می توانید با افزودن مکان یا لوکیشن به پست های خود ، نظر کاربرانی که به دنبال آن مکان در سرچ های اینستاگرام هستند را جلب کنید. هنگامی که یک کاربر در نوار جستجوی اینستاگرام مکانی را در نوار Places جستجو می کند، ممکن است پست شما در نتایج آن سرچ نشان داده شود. استفاده از Geotag می تواند به شما در ادامه روند دیده شدن در سرچ و یا بخش Explore کمک کند، همچنین این تگ ها به شما در کسب فالوور های بیشتر در اینستاگرام کمک می کند.

کپشن های جذاب بنویسید

جهت افزایش فالوور اینستاگرام رایگان اندروید و iOS شما باید کپشن های جذاب بنویسید. ممکن است یک تصویر ارزش آن را داشته باشد که  هزار کلمه در مورد آن بنویسید، اما این بدان معنی نیست که شما همیشه باید پای هر پست هزار کلمه بنویسید، بلکه گاها استفاده از یک جمله کوتاه تاثیر بیشتری بر خواننده دارد. با این حال نوشتن نوشتن کپشن های توصیفی در زیر پست های شما می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد شما و پیچ شما کسب کنند.

داشتن یک کپشن زیبا همچنین می تواند شما را “انسانی” تر جلوه دهد و کمتر شبیه کسی باشد که فقط تصاویر را بصورت مکانیکی ارسال می کند. به علاوه، این یک راه عالی برای ارتباط برقرار کردن با فالوور شما برای برقراری تعامل بیشتر با پست های شما است.

افزایش فالوور واقعی رایگان از طریق ویدیو و Reels

افزایش فالوور اینستاگرام آیفون و اندروید

اگرچه اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم فقط با قابلیت ارسال عکس شروع به کار کرد، اما بعد ها ارسال فیلم ها نیز به طور فزاینده ای در این پلتفرم محبوب شد. این که بخواهید یک آموزش مجاری ارسال کنید یا یک فیلم جذاب از حیوانات وحشی در پیج خود قرار دهید، اینستاگرام فیلم شما را برای همه افرادی که به دنبال همچنین ویدیویی باشند انتشار می دهد. لازم به ذکر است ترکیبی جذاب از محتوای عکس و فیلم می تواند باعث شود تا حساب شما برای طرفداران بالقوه تان  جذاب تر شود.

یکی از جدیدترین ویژگی های اینستاگرام  Reels است که  روشی عالی دیگری برای پیدا شدن پیچ شما توسط سایر کاربران اینستاگرام است. ما پیش تر آموزش کامل کار با ابزار ویرایش ویدیو Reels استوری اینستاگرام را برای شما قرار دادیم. این قابلیت اینستاگرام فیلم های کوتاه و ۱۵ ثانیه ای هستند که می توانید موسیقی و جلوه های ویژه را به آنها اضافه کنید. سایر کاربران می توانند Reels های شما را در بخش Explore خود پیدا کنند و حتی می توانند با جستجوی آهنگ مورد علاقه خود، Reels شما را نیز پیدا کنند.

افزایش اینستاگرام فالوور از طریق استوری های جذاب

افزایش اینستاگرام فالوور

علاوه بر ارسال منظم فیلم، می توانید به ایجاد مکرر استوری های اینستاگرام بپردازید. استوری شما در بالای فیدهای دنبال کنندگان شما ظاهر می شود، که فالوور شما می تواند با ضربه زدن به عکس پروفایل شما استوری شما را ببینند. استوری باعث می شود که فالوور های شما بیشتر به شما توجه کنند و همچنین از رویداد های روزانه در پیج شما با خبر شوند.

ویژگی های استوری بسیار متنوع است، زیرا به شما امکان می دهد عکس، فیلم زنده ( لایو)  یا حتی فیلم های از پیش ضبط شده خود را نیز در آن قرار دهید. حتی می توانید نظرسنجی های تعاملی را برای فالوور خود اضافه کنید، علاوه بر آن می توانید برای فالوور های خود پیامی بنویسید و از آن ها بخواهید نظر خود را برای شما بیان کنند همچنین فراموش نکنید که برای اینکه بهتر از استوری و در نتیجه پیج شما استقبال شود، هشتگ هایی را به Story خود اضافه کنید!

در حالی که استوری شما فقط ۲۴ ساعت در پیج شما می ماند، شما هنوز هم می توانید از هر استوری یا مجموعه ای از استوری ها هایلایت درست کنید. این قابلیت ( های لایت سازی) به شما امکان می دهد تا یک پیج حرفه ای و زیبا برای خود درست کنید.

به طور منظم پست ارسال کنید

اینستاگرام افزایش فالور لایک کامنت

در سال ۲۰۱۸ اینستاگرام برای رسانه TechCrunch توضیح داد که چگونه پست های خاصی در پروفایل شما قرار می گیرند و از چه طریقی باعث افزایش فالوور گیری می شوند. در توضیح کامل اینستاگرام به این الگوریتم ها باید اشاره کرد که اگر اخیراً یک پست را ارسال کرده باشید، الگوریتم های اینستاگرام شما را در صدر فید ها قرار می دهند و اگر یک کاربر اینستاگرام با پست های قبلی شما تعامل ( لایک یا کامنت) بر قرار کرده باشد، تعداد بیشتری از پست های شما برای آن فرد به نمایش در می آید.

بنابراین ممکن است شما نتوانید آنچه را که کاربر دوست دارد کنترل کند، اما می توانید تعداد پست های پیج خود را کنترل کنید به عبارت بهتر هرچه بیشتر پست ارسال کنید امکان دیده شدن پست شما افزایش می یابد، به طوری که ارسال پست به صورت روزانه یک ترفند سریع در اینستاگرام است که در جذب فالوور بیشتر به شما کمک می کند.

IGTV ها را در پیج خود قرار دهید

افزایش فالوور اینستاگرام*

تا کنون روش های مختلفی جهت افزایش فالوور اینستاگرام آیفون و اندروید را بیان کردیم، اما کمتر فردی به این روش توجه می کند. اگر می خواهید فیلم های خود را به سطح بالاتری برسانید، باید سری فیلم های طولانی مدت اینستاگرام یا به عبارت دیگر  IGTV را در نظر بگیرید. IGTV تنها سیستم ویدیویی مستقل اینستاگرام است و برخلاف برنامه اینستاگرام، به شما امکان می دهد فیلم ها را با حداکثر مدت زمان ۶۰ دقیقه آپلود کنید. این فیلم ها با برنامه پلتفرم اینستاگرام یکپارچه شده اند، بنابراین کاربران برای مشاهده آنها نیازی به دانلود برنامه خاصی جهت دیدن IGTV ندارند.

فیلم های Longform یا طولانی مدت در این فرمت این فرصت را به شما می دهند تا محتوای بیشتری را به مخاطبان خود نشان دهند. خواه تصمیم بگیرید که در ژانر آموزنده یا سرگرمی برای مخاطبان خود فیلم قرار دهید، یا  فیلم های طولانی تر در زمینه بازاریابی، شما می توانند در جذب کردن بینندگان بهتر عمل کنید. کاربران می توانند فیلم های IGTV شما را در فیدهای خود پیدا کنند، همچنین می توانید با افزودن هشتگ های مربوط به کپشن پست، فیلم های خود را به طور گسترده تری منتشر کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ممنون از اینکه با آموزش اینستاگرام افزایش فالور لایک کامنت همراه کلاسیک وب بودید. اگر نظر، پیشنهاد یا سوالی درباره افزایش فالوور خارجی اینستاگرام رایگان و همچنین فالوور ایرانی دارید می توانید از قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب