مطلب فعلی :

راهنما حل مشکل ورود و وریفای بعد از بسته شدن اکانت لینکدین

رفتن به بالا

راهنما حل مشکل ورود و وریفای بعد از بسته شدن اکانت لینکدین

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
راهنما حل مشکل ورود و وریفای بعد از بسته شدن اکانت لینکدین

راهنما حل مشکل ورود و وریفای بعد از بسته شدن اکانت لینکدین

در بین شبکه‌های اجتماعی، لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین پلتفرم‌های اجتماعی حرفه‌ای شناخته می‌شود که به افراد امکان برقراری ارتباط با همکاران، جستجوی شغل و ایجاد حضور حرفه‌ای آنلاین را می‌دهد. 💼 اما ممکن است شما با مشکلاتی مثل بسته شدن حساب کاربری یا عدم امکان ورود به آن نیز مواجه شوید. این موضوع قاعدتا تاثیر منفی در ایجاد فرصت‌های شغلی و شبکه سازی خواهد داشت. به همین خاطر در این مطلب از کلاسیک وب به راهنما حل مشکل ورود و وریفای بعد از بسته شدن اکانت لینکدین میپردازم.

حل مشکل وریفای اکانت لینکدین

Solving the LinkedIn account verification problem 

به طور خلاصه ۵ دلیل ایجاد محدودیت برای اکانت لینکدین و پیغام Your account has been restricted شامل موارد زیر هستند:

  • ارسال درخواست‌های اتصال بیش از حد
  • داشتن نرخ پذیرش پایین
  • تلاش برای برقراری ارتباط با کسانی که نمیشناسید یا وجه اشتراکی ندارید.
  • استفاده از ابزارهای پر ریسک اتوماسیون در لینکدین
  • داشتن فعالیت نامناسب، غیر قانونی یا اسپم گونه

اگر از برنامه لینکدین پیامی با عنوان اینکه از حساب کاربریتان خارج شدید یا اینکه اکانت تان را محدود کرده‌اید، نگران نشوید. زیرا راه‌های مختلفی برای برگرداندن اکانت و حفظ امنیت آن وجود دارد.

حل مشکل وریفای اکانت لینکدین

دلایل Restrict شدن حساب لینکدین چیست؟

اولین نکته اینکه خونسردی خودتان را حفظ کنید. این مشکل ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. اگر حساب شما به اصطلاح Restricted یا محدود شده باشد می توانید ابتدا از سالم بودن اکانتتان مطمئن شوید. ما در این مطلب ۲ نکته که باید زمان محدود شدن اکانت انجام دهید و ۲ نکته که در زمان ایجاد محدودیت نباید انجام داد را بررسی میکنیم.

۱- ارسال درخواست و ریکوئست‌های بیش از حد

معمولا در زمان ایجاد یک شبکه در لینکدین پیشنهاد میشود که ارتباطات زیادی با دیگران داشته باشید. با این حال این مسئله میتواند برای شما دردسر ساز باشد. اگر در زمان بسیار کوتاهی به طور افراطی به افراد زیادی ریکوئست بدهید، ممکن است لینکدین شما را تحریم کند. پس سعی کنید شبکه ارتباطی تان را به صورت مستمر و آرام آرام تکمیل کنید. به طور مثال داشتن ۲۰ ارتباط در روز مقداری ایمن و کنترل شده است.

۲- نرخ پذیرش پایین

ارتباط نرخ پذیرش پایین و ارسال درخواست‌های زیاد در لینکدین یک ارتباط در هم تنیده است. پس اگر ریکوئست‌های زیادی برای افراد مختلف بفرستید، قاعدتا ممکن است درصد زیادی از آنها شما را رد کنند پس بهتر است با شناسایی افرادی که در حوزه فعالیتی شما هستند، یک شبکه ارتباطی تشکیل دهید. بهتر است همیشه قبل از شروع کار نکات نحوه درخواست و جستجوی کار در لینکدین را بدانید.

۳- دریافت تعداد زیادی پیام “I don’t know this person on your invitations”

زمانی که افراد درخواست ارتباط با شما را رد میکنند روی گزینه “I don’t know this person” به معنای عدم شناسایی این شخص کلیک میکنند. اگر تعداد زیادی از افراد با زدن این دکمه درخواست ارتباط با شما را رد کنند، الگوریتم‌های لینکدین متوجه آن میشوند که شما یک شبکه ارتباطی سالم و طبیعی تشکیل نداده‌اید. بنابراین اگر سعی کنید یک شبکه ارگانیک با افراد هم حوزه خودتان بسازید میتوانید رشد پیدا کنید.

مشکل بسته شدن اکانت لینکدین

۴- استفاده از ابزارهای خطرناک اتوماسیون

از آنجایی که هر روز لاگین شدن به اکانت و ساخت ارتباطات میتواند گاهی سخت باشد، بسیاری از افراد به استفاده از ابزارهای اتوماسیون روی می‌آورند. با این کار میتوان این فرایند زمانبر را به نوعی هک کرد و این مسئله گاها برای فرد دردسر ساز خواهد بود. بنابراین اگر مشکل وریفای لینکدین داشتید شاید به دلیل رفتارهای غیر طبیعی ناشی از استفاده اتوماسیون‌ها باشد. بهتر است اگر هم قصد استفاده از این ابزارها را دارید، آن را به درستی تست و برنامه ریزی کنید.

ایتسفاده از ابزارهای خطرناک اتوماسیون در لینکدین

۵- فعالیت نامناسب، غیر قانونی یا اسپم گونه

همانطور که شاید تا الان هم متوجه شده باشید در تمامی موارد گفته شده علت اصلی مشکل بسته شدن اکانت لینکدین و محدود شدن آن به دلیل رفتارهای غیر طبیعی است. فعالیت های مشکوک و غیر انسانی یا ارسال‌ پیام‌‌های یکسان برای تعداد زیادی از افراد به صورت همزمان توجه لینکدین را به حساب شما جمع میکند و باعث مشکل ورود و وریفای بعد از بسته شدن اکانت لینکدین میشود.

مشکل وریفای لینکدین

۴ روش جلوگیری از تعلیق و محدود شدن در لینکدین

آیا متوجه شدید دلیل بسته شدن حساب لینکدین چیست؟ در این صورت باید بدانید که انجام چه کارهایی در این موقعیت ضروری است. شما با انجام برخی اقدامات میتوانید از تعلیق شدن در لینکدین جلوگیری کنید.

۱- ارتباطات عاقلانه‌ای ایجاد کنید

اگر بتوانید میزان ارتباط خودتان را به شکلی مفید و محافظه کارانه نگه دارید، قطعا برای شما بسیار با ارزش‌تر خواهد بود. در حال حاضر بنا به محدودیت‌های جدید این برنامه اکثر افراد میتوانند در هفته حدود ۱۰۰ درخواست ارسال کنند. پس بهتر است از این مقدار بهترین استفاده را بکنید. شما میتوانید با برقراری ارتباط با افراد هم حوزه، هم رده، همکلاسی و یا حتی همکارانتان شروع کنید. در هر حال آنچه که اهمیت دارد، داشتن یک وجه اشتراک است.

۲- درخواست‌ها را سفارشی کنید

همانطور که اشاره کردیم بدترین کاری که میتوانید انجام دهید ارسال درخواست‌های ربات مانند به افراد است. این درخواست‌ها اکثرا نادیده گرفته میشوند. در عوض بهتر است با دقت بیشتری با اشخاص ارتباط برقرار کنید. پیام‌هایی که در زمان درخواست ارسال می کنید بهتر است متن کپی نباشد و به شکل اسپم برای افراد ارسال نشوند.

ارسال درخواست در لینکدین

۳- محتوای ارزشمند تولید کنید و با پست‌های دیگران ارتباط برقرار کنید

اگر از لینکدین فقط برای اضافه کردن افراد و ایجاد ارتباط بدون ایجاد هیچ محتوایی استفاده می کنید، احتمال تعلیق شدن اکانت شما وجود خواهد داشت. برای جلوگیری از تعلیق اکانت در لینکدین بهتر است محتوای مرتبط با حوزه خودتان را به اشتراک بگذارید و به محتوای سایر افراد هم واکنش نشان دهید. پست گذاشتن در لینکدین میتواند شامل هر چیزی مثل سرگرمی، سوالات و یا اطلاعات علمی مربوط به فعالیت‌هایتان باشد.

۴- استفاده از ابزارهای مناسب

یکی از علت‌هایی که به ممنوعیت‌های این برنامه منجر میشود، استفاده از ابزارهای اشتباه است. مواردی مثل بکار بردن اتوماسیون‌های خطرناک نیز از دسته ابزارها هستند. به طور کلی دو دسته ابزار بر پایه فضای ابری و بر پایه کروم وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید.

ابزارهای بر پایه کروم در واقع میتوانند همان افزونه‌های کروم باشند که در زمان استفاده از لینکدین میتوانید از آن استفاده کنید. ابزارها بر پایه فضای ابری را میتوان امن‌تر از سایر روش‌ها معرفی کرد. زیرا معمولا یک ای پی اختصاصی ارائه میدهند و اطلاعات شما در هنگام ورود به برنامه یکسان است.

کارهایی که نباید در زمان محدود (Restrict) شدن حساب انجام دهید

اگر برای حل مشکل وریفای اکانت و از بین بردن محدودیت آن، قصد حذف اکانت لینکدین را دارید، بهتر است دست نگه دارید! اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، به جای ساخت اکانت جدید مشکل را برطرف کنید. زیرا این کار میتواند متناقض باشد. ایجاد یک هویت جعلی یا استفاده از اکانت دیگران نیز از کارهایی است که توسط این برنامه ممنوع شده است.

مورد دیگر آنکه در زمان محدود شدن درخواست‌های را نادیده نگیرید. گاهی ممکن است ایجاد محدودیت به صورت موقتی باشد. این مسئله علت به دلیل شناخت اکانت به عنوان ربات یا اسپم بوجود می‌آید.

حل مشکل Your Account Has Been Restricted لینکدین

اگر این شبکه نیاز به اطلاعات درخواستی داشت و با پیغام Your account has been restricted مواجه شدید باید اطلاعات خود را مانند عکس پاسپورت ، مشخصات فردی مانند نام و نام خانوادگی
سال تولد و.. که برای کاربران ایرانی نیز در دسترس است توسط گزینه Verify your identity ارسال کنید.

احراز هویت در لینکدین

همانطور که در بخش Verify your identity to recover account access لینکدین اشاره شده است اطلاعات خواسته شده میتوانید شامل موارد زیر باشد:

“شناسه، گواهینامه رانندگی یا پاسپورت معتبر و منقضی نشده عکسی واضح و بدون مانع بگیرید. مطمئن شوید که تمام قسمت های پاسورت و.. شما واضح و خوانا باشد.”

هنگام تایید هویت خود، مراحل زیر را طی خواهید کرد:

  • اگر از یک دستگاه دسکتاپ استفاده می کنید، از شما خواسته می شود تا کد QR روی صفحه نمایش خود را با دستگاه تلفن همراه خود اسکن کنید تا تأیید هویت شروع شود.
  • کشوری که شناسه دولتی شما از آن است را انتخاب کنید.
  • با شرایط استفاده از سرویس هویت Persona و خط مشی رازداری Persona موافقت کنید.
  • نوع مدرک دولتی خود را انتخاب کنید.
  • ممکن است دستگاه تلفن همراه از شما خواسته شود که دسترسی به دوربین را فعال کنید. این مجوز برای تکمیل تأیید هویت شما لازم است.
  • از کارت شناسایی معتبر دولتی، گواهینامه رانندگی یا پاسپورت خود عکس واضحی بگیرید. مدارک پذیرفته شده ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد. توجه: اسنادی مانند کارت شناسایی کتابخانه یا مدرسه برای تایید قابل استفاده نیستند.
  • در صورت درخواست، از خود عکس بگیرید.
  • سرویس Persona  قبل از به اشتراک گذاشتن اطلاعات با لینکدین از شما اجازه می خواهد. برای به اشتراک گذاشتن تایید و برخی اطلاعات مرتبط با لینکدین روی Yes, Share کلیک کنید.

نمونه عکس های مورد تایید نیز در این صفحه قابل مشاهده است:

حل مشکل Your Account Has Been Restricted لینکدین

پس از ارسال مدارک برای دریافت پاسخ از سوی لینکدین و بررسی نهایی منتظر بمانید.

کارهایی که باید در زمان محدود شدن اکانت انجام دهید

اگر اکانت شما بسته شد، ۲ کار مهم را باید برای رفع این مشکل انجام دهید. ابتدا همه ابزارهای متصل به لینکدین را قطع کنید. بین بردن اتصال اتوماسیون‌ها یا ربات‌ها از روی اکانت و پاک کردن کش مرورگر اولین کاری است که باید انجام دهید.گاهی افزونه‌ها و ربات‌ها میتوانند برای لینکدین شما مخرب باشند.

راهکار دیگری به شما توصیه میکنیم ارتباط با پشتیبانی برنامه است. این کار میتواند در وقت شما صرفه جویی کند و به حل مشکلات آن منجر شود. بنابراین شما میتوانید با پر کردن فرم موجود در آدرس https://www.linkedin.com/help/linkedin/ask/gri مشکلتان را گزارش دهید.

بعد از بازیابی اکانت لینکدین باید چه کرد؟

اگر توانستید مشکل ورود و وریفای بعد از بسته شدن اکانت لینکدین را برطرف کنید، به شما تبریک می‌گویم! اما شما همچنان باید مراقب فعالیت‌هایتان باشید. زیرا اگر همچنان روند اشتباهی را در پیش بگیرید ممکن است به جای محدودیت، دچار ممنوعیت دائمی شوید. برخی از نکاتی که باید رعایت کنید شامل موارد زیر است.

در ابتدا بهتر است زیاده روی نکنید و به ارسال چند درخواست به صورت دستی قابل باشید. بهتر است سعی کنید با افرادی که با آنها ارتباط دارید شبکه ایجاد کنید. پس ابتدا با ساختن پروفایل جذاب و حرفه ای در لینکدین شروع کنید.

لازم است اینبار از ابزارهای ایمن‌تری استفاده کنید که کمتر تهاجمی و باشند و توسط الگوریتم‌های برنامه به عنوان ربات شناسایی نشوند.

رفع محدودیت بدون استفاده از پاسپورت

سوالی که ممکن است برای افراد ایرانی بوجود بیاید امکان رفع محدودیت حساب بدون وجود پاسپورت است. بهتر است برای رفع این مشکل حتما از پاسپورت استفاده کنید. اما اگر به این آیتم دسترسی نداشتید جهت برطرف کردن مشکل پاسپورت لینکدین میتوانید به پشتیبانی لینکدین برنامه ایمیل بزنید.

سوالات متداول

دلیل ایجاد محدودیت برای لینکدین چیست؟

مواردی مثل فرستادن درخواست‌های زیاد به افراد غیر مرتبط یا استفاده از ابزارهای مخرب میتواند لینکدین را نسبت به فعالیت شما به عنوان اسپم یا ربات حساس کند و در نهایت منجر به محدود شدن اکانت شما شود.

جمع بندی

دلایل محدود شدن اکانت در برنامه لینکدین شامل مواردی همچون ارسال ریکوئست‌های زیاد از حد، ارتباط با افراد غیر مرتبط، استفاده از ابزارهای نامناسب، انجام رفتارهای غیر انسانی و ربات گونه است. بنابراین بهتر است با شناخت بهتر اصول فعالیت در آن حوزه میزان ریسک را به حداقل برسانید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما هم با مشکل بسته شدن اکانت لینکدین مواجه شده اید؟ به نظر شما ایمن‌ترین راهکار برای مواجه نشدن با محدودیت‌های لینکدین یا رفع آنها چیست؟ لطفا نظرات و تجربیاتتان را با ما و سایر افراد در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب